Wpis z mikrobloga

@trevorphilip: Tam nie ma Airmatica, jest ABC. A to już co innego, ABC jest bardzo trwały i rzadko kiedy się coś psuje.

Active Body Control (ABC) - hydrauliczne zawieszenie w samochodzie, mające na celu aktywną kontrolę wychyłów nadwozia oraz możliwość uniesienia nadwozia. System ten stosowany jest w samochodach marki Mercedes-Benz
@PiotrPiotroWielki: dzięki za wytłumaczenie. Chodzi ci o to, że w 63 nie ma airmatica, tak ? Bo widziałem bardzo dużo cl'ów gryzących glebę. A szkoda, bo jeden z najlepszych Mercedesów z tamtych lat, nie mówiąc już o jego następcy (C216). Szkoda tylko ze zawieszenie tak psuje zabawę.
@trevorphilip: Bo wielu ludzi napala się na ten samochód będąc przekonanym że koszty utrzymania wcale nie będą wysokie, ale prawda okazuje się zupełnie inna. Auta tanieją a części nie ;) Głupia sprężarka w cl pierdyknie i wołają za nią 8 000 zł w wersjach przed liftowych często siadały zaworki w sprężarce i jakoś dało się to u Mietka z warsztatu naprawić, po FL producent utrudnił zabawę w jakieś naprawy i trzeba
@PiotrPiotroWielki: CL w sumie, mimo wielkiej mocy i ogólnie dobrych parametrów(CL65 miał 1000Nm <3) nie jest autem do jakiegoś szczególnego #!$%@?. Wielkie to i mimo wszystko miękkie. Wygodne masakrycznie. Do #!$%@?, w moim rozumieniu, inne samochody są bardziej odpowiedne. CL jest dobry do tego, żeby wskoczyć na autostradę, ustawić tempomat na 250 i jechać z żoną na zakupy, do Paryża :)
@kuraku: Powiem ci że w trybie SPORT auto robi się o wiele sztywniejsze, biegi reagują szybciej i nawet kierownica zmienia swoją charakterystykę ;) Można startować z innymi sportowymi furami bo mocy jest aż nadto :)
PS: Robiąc Chip Tuning w sześćsecie możesz spokojnie wyciągnąć 600 koni i 940 NM :)