Wpis z mikrobloga

#praca #pracbaza #pracbazaproblems #pytanie

Mirki, pracuję w studiu reklamowym od 4 miesięcy - niestety na czarno. Mimo tego, że już kilka razy upominałem się o umowę - "spoko spoko anon, będzie" "anon, niebawem będzie". No i dalej nic. Przybliżę Wam trochę sytuację:
- Robię 2 strony internetowe dla firmy + sklep, który niebawem otworzymy. Czy Waszym zdaniem czekają, aż skończę strony i będą chcieli się mnie pozbyć? Nie są kumaci za bardzo w tym temacie, a strony ich, jak i kilku ich klientów siedzą na moim serwerze (zarejestrowanym na mnie), oni na to nie zwracają uwagi. Nie wiem, czy dadzą mi umowę teraz - od nowego roku, czy tak jak wspomniałem wcześniej - czekają, aż skończę projekty i powiedzą mi "siemanko". Rozmawiałem na ten temat z mamą. Powiedziała, żebym już dzisiaj poinformował szefostwo o tym, że nie będzie mnie w poniedziałek, bo idę zapisać się do PUP'u na bezrobocie, skoro nie dają mi umowy (mama twierdzi, że może wtedy podejmą jakieś kroki). Co zrobilibyście na moim miejscu?
  • 90
@always_peeping: zagrozilbym, ze usunę strony jeżeli nie dadza papierka :v trzeba narobić takim szamba wokół, czyli obecnym klientom(jeżeli nie dostaniesz tej umowy) nagadal, ze wszystko jest oparte na szablonach, strony sa przeplacone, mało profesjonalnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Jade: W firmie pracuje 13 osób oprócz szefostwa, w tym 3 młodych (ja + 2 mirków). Żadne z naszej trójki nie ma umowy. Nie chciałbym jakkolwiek palić mostów, bo jak zacznę tak straszyć, to potem sytuacja w firmie może nie być w porządku ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@always_peeping: Jeżeli atmosfera w pracy jest fajna i Ci się podoba to nie podejmuj pochopnych kroków, które tutaj Ci inne Mirki proponują. Umów się na rozmowę z szefem, powiedz mu, co tu napisałeś: że chcesz mieć umowę, że czujesz się niepewnie, że nie uważasz, żeby to było uczciwe - ani z ich, ani z Twojej strony. Tak robią normalni ludzie. A jeśli Cię oleją - zbieraj manatki i odetnij dostęp do