Wpis z mikrobloga

Niniejszym proces zakupu elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt 3, wraz z wprowadzeniem do eksploatacji i zdobyciem wszystkich potrzebnych dokumentów, uznać można za zakończony. Pojazd może być bez większych problemów eksploatowany na polskiej sieci kolejowej.

http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/26850/flirt3-dla-pkp-intercity-zgodny-z-tsi.html

A co z Pesą? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kiedy ten ich karpik otrzyma dokumenty z TSI, jeśli w ogóle otrzyma? ( ͡ ͜ʖ ͡)
#kolej #narodowypesjanizm #pesa #transport #wielkapesanarodowa #dartolino #stadler #flirtnatorach
  • 14
  • Odpowiedz
@benzenhauer: A co? Jak się śmieje z PESY to pewnie jeszcze lewak złodziej i pijak co? Narodowy pesjanizm jest faktem, to że te sprzęty w większości to złom jest faktem, to że się pesa nie wyrabia z żadnym kontraktem jest faktem. Niestety pieniądze na reklamę i marketing od pesy nie pozwalają tego zauważyć dziennikarzom.( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@jacekKobr: > dla elektrycznego zespołu trakcyjnego typu FLIRT3 wyprodukowanego dla PKP Intercity przez konsorcjum Stadler-Newag.
Cytat z artykułu, z zażaleniami proszę do autora.
A wpis OP wali na odległość działem marketingu konkurencji, just saying.
  • Odpowiedz
konsorcjum Stadler-Newag.

Cytat z artykułu, z zażaleniami proszę do autora.


@benzenhauer: Nie odróżniasz konsorcjum od firmy? Nie można "pracować w Stadler-Newag".

A wpis OP wali na odległość działem marketingu konkurencji

Syndrom oblężonej bydgoskiej twierdzy.
  • Odpowiedz
to że te sprzęty w większości to złom jest faktem, to że się pesa nie wyrabia z żadnym kontraktem jest faktem


@Mekki: Okej, to że się nie wyrabia to jest fakt, ale czemu te sprzęty to "złom"?
  • Odpowiedz
@Marmite: A nie wiem, Intercity pytaj czemu na przykład ED74 chociaż całkiem nowe, stoją odstawione i nie ma komu ich naprawić. Moim zdaniem wszystko byłoby dobrze, jakby PESA zamiast tworzyć tabor w dziesiątkach typów i modeli, skupiła się na zbudowaniu kilku i ich sukcesywnym dopracowywaniu. A na razie co przetarg to nowy model i wychodzą takie kwiatki, że nawet osłony sprzęgu nie da się zrobić dobrze.( ͡° ͜ʖ ͡
  • Odpowiedz
@Mekki: Bo oni są zawaleni już innymi robotami, dlatego taka duża cena. To mają wziąć jeszcze więcej zleceń i mieć jeszcze większe opóźnienie? Przecież to właśnie krytykują ludzie z tagu #narodowypesjanizm. Jaka w tym wina Pesy, że Intercity nie może zakończyć swojego przetargu sukcesem? Obowiązku startowania w przetargu nie ma i mogli nawet wcale nie startować. Naprawy rewizyjne dla Kolei Dolnośląskich robiła ostatnio firma Serwisu Pojazdów Szynowych Sp. z o.o.
  • Odpowiedz
@ponton: No pewnie, że nie ma. I dlatego obsługa powinna być przewidziana od razu przy zakupie. Bo potem wychodzi sytuacja, w której za rewizję 8 składów pesa chce 18 baniek.
  • Odpowiedz