Wpis z mikrobloga

Dobra, outlajn jest zły, więc go "usunąłem" i trochę naszego arniego spłaszczyłem, dzięki temu jak jest mniejszy to oczy nie zlewają się z włosami ^.^

Zrobiłem też pierwszą lokację, w tej dziurze jest winda, już narysowana, tylko jej nie wrzuciłem :) Bo zajmowałem się widokiem arnolda od tyłu, obsługą chodzenia i animacjami. Oczywiście cała grafika raczej tylko pokazuje pomysł, niekoniecznie musi zostać w finalnej wersji :)

No i najważniejsze, buty już nie tworzą #beniz z rękami, bo wyglądają bardziej jak buty, a nie kule ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tag do czarnolistowania: #skewgamedev
Reszta tagów: #gamedev #unity3d #gry
skew - Dobra, outlajn jest zły, więc go "usunąłem" i trochę naszego arniego spłaszczy...

źródło: comment_QC2bZsqKXnWFRk9Jvaoc8psb1smq96XY.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@skew: właśnie wszedłem w ten tag czytając Twój poprzedni wpis w którym napisałeś

Niewiarygodne jak dużo zmienia outline! Nigdy wcześniej nawet nie interesowałem się grafiką, ale teraz, gdy poznałem ten sekret, będę dawał outline wszędzie :D


Nie byłem przygotowany na tak szybką zmianę sytuacji xD
  • Odpowiedz