Aktywne Wpisy
PrawaRenka +394
#usa
Demontaż NATO i oddanie Polski pod wpływy rosyjskie to uczciwa cena za ból d--y lewactwa ehhh
Demontaż NATO i oddanie Polski pod wpływy rosyjskie to uczciwa cena za ból d--y lewactwa ehhh
WielkiNos +78
Beka z frajerów, którzy myślą, że wynik wyborów w Stanach wpłynie na ich życie. /s
#usa #bekaztwitterowychjulek #takasytuacja
#usa #bekaztwitterowychjulek #takasytuacja
Mowie do Pani robiac chwile przerwy w rozmowie tel:
-dzien dobry,prosze kanapke XYZ na wynos,prosze niech Pani dobierze skladniki,mega sie spiesze
-ale...wszystko mam wybrac..?
-tak,wszystko u was lubie,prosze cos wybrac szybko,place i wychodze (wracam do maila,SMS)
-JAKIE PIECZYWO
-(rozgladam sie ale w sklepie tylko ja).Prosse wybrac byle co,plis nie mam czasu,place karta i mnie nie ma (wracam snow skupieniem do tel)
-PIEPRZ?
-(zmrozilem ja wzrokiem zza telefonu i przemilczalem)
-AHH No TAK JA MIALAM WYBRAC
Zaplacilem karta,wyszedlem,kanapka dobra.
#logikarozowychpaskow
Wdeptujecie człowieka w błoto i nazywacie nowobogacką k---ą , bo nie odłożył telefonu zamawiając j----ą kanapkę XDDDDDDDDDD
Nie boicie się, że ciśnienie w waszych odbytach kiedyś przekroczy masę krytyczną i zamienicie się w czarne dziury?
Nie zesrajcie sie.
@Zatwardzenie: kiedy się ludzie nauczą, że takie coś nie działa i nie powinno działać? Klient to nie jest żaden pan bo i pracownik to nie jest żaden niewolnik na każde skinienie i polecenie klienta.
Anyway ja często miewałem sytuację gdzie rozmawiałem z klientem o ofercie przy biurku, gadka szmatka i nagle dzwoni mu telefon. "Przepraszam" i zaczyna gadkę. I to nawet przez kilka minut. Dla
@Fahrenheit: jak kiedyś wyjdziesz poza bycie korposzczurem to się może zdziwisz jak podczas rozmowy telefonicznej z klientem klient zorientuje się, że w trakcie omawiania szczegółów transakcji ty zamawiasz kebaba i się rozłączy.
Może chociaż wtedy nauczysz się kultury i że takie zachowanie jest niegrzeczne wobec obu stron - tej w sklepie i tej
UWAGA MAMY TU EKSPERTA DO SPRAW KULTURY
@tomashj2: XDDD
To już jakby inwalidztwo.
Komentarz usunięty przez moderatora
OP wszedl, przywital sie, wytlumaczyl, ze bardzo mu sie spieszy i poprosi o cokolwiek. Zachowal sie kulturalnie? Zachowal. Wy mu byscie starej cebuli do kanapki za to napchali?
Odnosnie zamowienia "cokolwiek": Ja bardzo czesto zamawiqjac w subwayu prosze pracownika o dobor skladnikow, w
No to cie k---a Wypok podsumowal xD.
@Cash1337: to czego nie zrozumiałęś to to, że rozmawianie przez telefon podczas zamawiania w subie jest nie tylko niegrzeczne wobec pracownika subwaya ale także wobec osoby, z którą rozmawiasz przez telefon. Zwlaszcza że z opisu wynika, że była to rozmowa biznesowa. Jak ja bym komuś omawiał swoją strategię