Subway. Wchodze do srodka bardzo zajety,telefon,rozmowy i pisanie maila. W srodku brak klientow. Mowie do Pani robiac chwile przerwy w rozmowie tel: -dzien dobry,prosze kanapke XYZ na wynos,prosze niech Pani dobierze skladniki,mega sie spiesze -ale...wszystko mam wybrac..? -tak,wszystko u was lubie,prosze cos wybrac szybko,place i wychodze (wracam do maila,SMS) -JAKIE PIECZYWO -(rozgladam sie ale w sklepie tylko ja).Prosse wybrac byle co,plis nie mam czasu,place karta i mnie nie ma (wracam snow skupieniem do tel) -PIEPRZ? -(zmrozilem ja wzrokiem zza telefonu i przemilczalem) -AHH No TAK JA MIALAM WYBRAC
@rezyserzycia: jak typowy nowobogacki buc z kredytem na koncie... Zamawiasz coś to chociaż przestań gadać przez telefon. Na jej miejscu #!$%@? bym Ci pół kilo cebuli i plasterek szynki dla smaku
jak typowy nowobogacki buc z kredytem na koncie... Zamawiasz coś to chociaż przestań gadać przez telefon. Na jej miejscu #!$%@? bym Ci pół kilo cebuli i plasterek szynki dla smaku
zamówienie brzmiało "dzien dobry,prosze kanapke XYZ na wynos,prosze niech Pani dobierze skladniki,mega sie spiesze"
@SunnO: Wiesz czym się różni człowiek od maszyny? Maszyna nie myśli i maszyna wymaga postępowania wg instrukcji. Dlatego zatrudnia się ludzi, żeby mogli podołać takim zadaniom jak to powyżej.
A każdy kto dał plusa @rezyserzycia jest typową bulwą. Powinni prowadzić rejestr takich podludzi, żeby odmawiać im wydania posiłku/napoju ( ͡°͜ʖ͡°)ノ⌐■-■
@Zatwardzenie: No tak, ale mimo wszystko obowiązuje Cię jakaś etykieta chociażby pół-dżentelmena. Nie mówię o dżentelmenie, bo widzę że dla Ciebie i dla @rezyserzycia to określenie bardzo na wyrost.
Ogólnie - nie spodziewajcie się zajebistej obsługi z takim podejściem, bo jesteście typowym przykładem Cebuli i Janusza.
Jeśli nadal nie rozumiecie o co chodzi to znaczy, że albo Wasi rodzice popełnili wielki błąd albo po prostu nie jesteście stworzeni do życia wśród
No tak, ale mimo wszystko obowiązuje Cię jakaś etykieta chociażby pół-dżentelmena
"dzien dobry,prosze kanapke XYZ na wynos,prosze niech Pani dobierze skladniki,mega sie spiesze"
@SunnO: 1. Przywitał się? Przywitał. 2. Daj jasno do zrozumienia, czego oczekuje? Dał. 3. "Nasz klient, nasz pan". 4. Za to ta tępa dzida za ladą ma płacone, że ma wykonywać życzenia klientów, które należą do jej zakresu, a robienie kanapek według prośby klienta i postępowanie wg polecenia
@Zatwardzenie: No chyba nie, rozmawia z drugą osobą do #!$%@? nędzy jakaś kultura obowiązuje żeby przestał na chwilę napieprzać jak zjeb przez telefon. Jak z kim rozmawiasz to też #!$%@? w tym czasie przez telefon? @rezyserzycia: Zachowałeś się jak typowy janusz i tyle składając zamówienie robiąc zakupy czy #!$%@? wie co jeszcze powinieneś przestań używać telefonu nieważne czy ci się śpieszy czy nie, @SunnO: może ostro cię opisał ale
@SunnO: zgłosiłem twojego posta, dawno nie czytałem takiego bólu dupy, musisz mieć ciężko w życiu z takim charakterem, że kolesia od debilów wyzywasz bo gadał przez telefon zamawiając kanapkę.
OPie, nie przejmuj się tymi stulejarzami, normalnie dałeś do zrozumienia, że może ci zrobić dowolną kanapkę, każdy normalny by to zakodował bo nic tutaj chamskiego nie było.
@SunnO: @StachuChmura: #!$%@?, poprosił cokolwiek, to niech mu da cokolwiek, a nie się pyta czy z pieprzem czy bez. Przecież złożył zamówienie. Nie nawiązywał z nią rozmowy, nie pytał jak w życiu, co tam na mirko.
Rosja? Proszę Cię NATO ich rozjedzie, Rosja strzela z karabinów z 1 wojny światowej nie dadzą rady ( ͡°͜ʖ͡°) póki co to Rosja rucha całą Europę w dupę wielkim czerwonym siusiakiem, a wy nadal wierzycie w wielką zachodnią Europę i NATO? #wojna #ukraina #rosja
Mowie do Pani robiac chwile przerwy w rozmowie tel:
-dzien dobry,prosze kanapke XYZ na wynos,prosze niech Pani dobierze skladniki,mega sie spiesze
-ale...wszystko mam wybrac..?
-tak,wszystko u was lubie,prosze cos wybrac szybko,place i wychodze (wracam do maila,SMS)
-JAKIE PIECZYWO
-(rozgladam sie ale w sklepie tylko ja).Prosse wybrac byle co,plis nie mam czasu,place karta i mnie nie ma (wracam snow skupieniem do tel)
-PIEPRZ?
-(zmrozilem ja wzrokiem zza telefonu i przemilczalem)
-AHH No TAK JA MIALAM WYBRAC
Zaplacilem karta,wyszedlem,kanapka dobra.
#logikarozowychpaskow
Taki sam #!$%@? z Ciebie jak z tamtego.
@StachuChmura: tylko się nie zesraj za ladą. XD
Komentarz usunięty przez moderatora
zamówienie brzmiało "dzien dobry,prosze kanapke XYZ na wynos,prosze niech Pani dobierze skladniki,mega sie spiesze"
@SunnO: Wiesz czym się różni człowiek od maszyny? Maszyna nie myśli i maszyna wymaga postępowania wg instrukcji. Dlatego zatrudnia się ludzi, żeby mogli podołać takim zadaniom jak to powyżej.
Ogólnie - nie spodziewajcie się zajebistej obsługi z takim podejściem, bo jesteście typowym przykładem Cebuli i Janusza.
Jeśli nadal nie rozumiecie o co chodzi to znaczy, że albo Wasi rodzice popełnili wielki błąd albo po prostu nie jesteście stworzeni do życia wśród
@SunnO:
1. Przywitał się? Przywitał.
2. Daj jasno do zrozumienia, czego oczekuje? Dał.
3. "Nasz klient, nasz pan".
4. Za to ta tępa dzida za ladą ma płacone, że ma wykonywać życzenia klientów, które należą do jej zakresu, a robienie kanapek według prośby klienta i postępowanie wg polecenia
@rezyserzycia: Zachowałeś się jak typowy janusz i tyle składając zamówienie robiąc zakupy czy #!$%@? wie co jeszcze powinieneś przestań używać telefonu nieważne czy ci się śpieszy czy nie, @SunnO: może ostro cię opisał ale
Komentarz usunięty przez moderatora
OPie, nie przejmuj się tymi stulejarzami, normalnie dałeś do zrozumienia, że może ci zrobić dowolną kanapkę, każdy normalny by to zakodował bo nic tutaj chamskiego nie było.