Mam takie pytanie dotyczące tego czy przyjąć lub nie ofertę pracy.
Więc pracuję sobie od półtora roku w firmie ~50 osób w Newport w Walii. Zaczynałem jako Junior dev, po 2 miesiącach zostałem normalnym devem, co wiązało się podwyżką - z 18k na 22k.
Po 4 miesiącach dostałem następną podwyżkę - £22k -> £28k.
I jak na razie do dzisiaj mam tę pensję (£28k), jestem zwykłym devem, nie mam żadnej pozycji lead, ani manager. Po prostu sobie piszę kod.
Team jest bardzo fajny, czuję się w nim bardzo dobrze.
Jak się rekrutowałem do firmy w której pracuję, to wysłałem swoje CV na strony typu indeed, reed itd. Rekruterzy pewnie sobie pozapisywali mnie w ich bazach danych i praktycznie codziennie/ co 2 dni dostaję od nich oferty, telefony itd.
Cały czas to ignorowałem, ale ostatnio odebrałem telefon, bardziej z ciekawości.
Zaproponowano mi pracę w mniejszej firmie (4 osobowy Dev team tam jest) ja miałbym być na stanowisku senior developer i miałbym być leadem w teamie.
Nigdy nie byłem na takiej pozycji oczywiście.
Powiedziałem szczerze jak to wygląda - kazali mi zrobić zadanie. Zrobiłem - powiedziałem w jakim czasie itd, firma była zachwycona i chcą mnie zatrudnić.
Kasa £35k + premie, ma być to £40k rocznie razem z premią roczną.
Tylko tak, mam 23 lata, obawiam się, że team niezbyt chętnie słuchałby mnie, z samego tylko względu wieku.
Jak myślicie, przyjmowac taką rolę w tym momencie?
Proszę o jakieś porady.
Nie będę oczywiście decydował na podstawie tego co mówią ludzie z wykopu, ale cenię opinię ludzi tutaj przesiadujących,
@tomek_wcale_nie_tomek: jak będziesz dobrą etykę w biznesie zachowywał to posłuchają. Zresztą nie muszą cię słuchać, mają robić dobrą robotę, to wystarczy.
@tomek_wcale_nie_tomek: nie wiem czy w Walii takie smieszne pieniadze czy o co chodzi, ja jak jakims czasem dostane oferte na senior dev (nie programuje wiec oferty z przypadku) to kwoty od 70k +
35k to jako support mozna miec, w czym programujesz ?