Aktywne Wpisy
adi0 +594
Siema Mirki, jestem studentem na 3 roku informatyki na politechnice i dorabiam sobie jako programista na pół etatu. Dostałem propozycję przejścia na cały etat za dosyć sporą podwyżkę (po podwyżce prawie 10k brutto) i innymi benefitami, co oczywiście wiąże się z rzuceniem studiów. Problemem jest to, że przyszłość firmy nie jest w 100% pewna. Co byście zrobili na moim miejscu? Zrobić inżyniera dla spokoju czy #!$%@?ć te studia? #studia #studbaza #praca #
Co wybrać?
- Skończyć studia 82.6% (380)
- Rzucić studia 17.4% (80)
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Kolejny dzień kolejne pomysły, kolejny progress.
W niedzielę po krótkiej burzy mózgów przypomniałem sobie, że zapomniałem o energii na planetach. I tak nie minęło wiele czasu od zakodowania elektrownii. Będzie ich kilka typów, jedne dostarczające więcej energii inne mniej...
Co jest ciekawe w tym kontekście to to, że gdy będziemy zużywać więcej energii niż produkować na danej planecie, to budynki będą pracowały z gorszą wydajnością - np fabryki produkować wolniej części do statków - zamiast blokować możliwość budowy kolejnych budynków co wydaje się bezsensowne...
Po budowlach czas na badania technologiczne.
Idea technologii będzie opierać się na odblokowywaniu rzeczy lub ewentualnym ich ulepszaniu - np badania nad energią będą sprawiały, że poszczególne elektrownie będą miały lepszą wydajność; dane elementy sskładające statek będą sprawowały się lepiej - np tarcze, bronie, napędy...
Niezależnie od ilości planet, jeden gracz będzie mógł opracowywać jedną technologie. Wraz z wrostem ilości planet, czas potrzebny na orpacowanie danej technologii będzie mniejszy. W większości przypadków, jeżeli chodzi o technologie, jedynym wymaganym surowcem będzie czas lub śladowe ilości innych materiałow, ale dosłownie śladowe. Czas będzie tutaj głównym problemem.
Kolejną ciekawostką jest ograniczenie maksymalnego poziomu badań do 6.
Badania obecnie są w fazie developmentu, ETA to kilka najbliższych dni! :)
@PsyRomancer: to zależy od kilku czynników, nie jestem w stanie na to pytanie odpowiedzieć. Chciałbym pierwszą połowę :) jeżeli moje pomysły będą rozwijać się jak do tej pory to czasu może mi braknąć... Może być też tak, że wydam grę w pewnej wersji i będzie ona non-stop rozwijana, dodawane patche zmieniające rozgrywkę, dodające nowe featurey.
Zobaczymy :)