W niedzielę po krótkiej burzy mózgów przypomniałem sobie, że zapomniałem o energii na planetach. I tak nie minęło wiele czasu od zakodowania elektrownii. Będzie ich kilka typów, jedne dostarczające więcej energii inne mniej... Co jest ciekawe w tym kontekście to to, że gdy będziemy zużywać więcej energii niż produkować na danej planecie, to budynki będą pracowały z gorszą wydajnością - np fabryki produkować wolniej części do statków - zamiast blokować możliwość budowy kolejnych budynków co wydaje się bezsensowne...
Po budowlach czas na badania technologiczne.
Idea technologii będzie opierać się na odblokowywaniu rzeczy lub ewentualnym ich ulepszaniu - np badania nad energią będą sprawiały, że poszczególne elektrownie będą miały lepszą wydajność; dane elementy sskładające statek będą sprawowały się lepiej - np tarcze, bronie, napędy...
Niezależnie od ilości planet, jeden gracz będzie mógł opracowywać jedną technologie. Wraz z wrostem ilości planet, czas potrzebny na orpacowanie danej technologii będzie mniejszy. W większości przypadków, jeżeli chodzi o technologie, jedynym wymaganym surowcem będzie czas lub śladowe ilości innych materiałow, ale dosłownie śladowe. Czas będzie tutaj głównym problemem. Kolejną ciekawostką jest ograniczenie maksymalnego poziomu badań do 6.
Badania obecnie są w fazie developmentu, ETA to kilka najbliższych dni! :)
@davgranded: porównywanie Vicinity Online do OGame to tak jak porównywanie sapera do starcrafta - pewnie, obie gry mają elementy strategiczne, przy obu grach można się pobawić, tylko do gry wymagane są zupełne inne poziomy intelektu
@PsyRomancer: to zależy od kilku czynników, nie jestem w stanie na to pytanie odpowiedzieć. Chciałbym pierwszą połowę :) jeżeli moje pomysły będą rozwijać się jak do tej pory to czasu może mi braknąć... Może być też tak, że wydam grę w pewnej wersji i będzie ona non-stop rozwijana, dodawane patche zmieniające rozgrywkę, dodające nowe featurey. Zobaczymy :)
Kolejny dzień kolejne pomysły, kolejny progress.
W niedzielę po krótkiej burzy mózgów przypomniałem sobie, że zapomniałem o energii na planetach. I tak nie minęło wiele czasu od zakodowania elektrownii. Będzie ich kilka typów, jedne dostarczające więcej energii inne mniej...
Co jest ciekawe w tym kontekście to to, że gdy będziemy zużywać więcej energii niż produkować na danej planecie, to budynki będą pracowały z gorszą wydajnością - np fabryki produkować wolniej części do statków - zamiast blokować możliwość budowy kolejnych budynków co wydaje się bezsensowne...
Po budowlach czas na badania technologiczne.
Idea technologii będzie opierać się na odblokowywaniu rzeczy lub ewentualnym ich ulepszaniu - np badania nad energią będą sprawiały, że poszczególne elektrownie będą miały lepszą wydajność; dane elementy sskładające statek będą sprawowały się lepiej - np tarcze, bronie, napędy...
Niezależnie od ilości planet, jeden gracz będzie mógł opracowywać jedną technologie. Wraz z wrostem ilości planet, czas potrzebny na orpacowanie danej technologii będzie mniejszy. W większości przypadków, jeżeli chodzi o technologie, jedynym wymaganym surowcem będzie czas lub śladowe ilości innych materiałow, ale dosłownie śladowe. Czas będzie tutaj głównym problemem.
Kolejną ciekawostką jest ograniczenie maksymalnego poziomu badań do 6.
Badania obecnie są w fazie developmentu, ETA to kilka najbliższych dni! :)
@PsyRomancer: to zależy od kilku czynników, nie jestem w stanie na to pytanie odpowiedzieć. Chciałbym pierwszą połowę :) jeżeli moje pomysły będą rozwijać się jak do tej pory to czasu może mi braknąć... Może być też tak, że wydam grę w pewnej wersji i będzie ona non-stop rozwijana, dodawane patche zmieniające rozgrywkę, dodające nowe featurey.
Zobaczymy :)