Aktywne Wpisy
dawig123 0
Szukam do swojej małej działalności pracownika - działalność w Katowicach, praca to obsługa klienta. Jedyne wymagania to Angielski B2, niemiecki B2, prawo jazdy, podstawy komputera wiadomo i tyle, doświadczenie niewymagane - ile byście takiemu pracownikowi zaoferowali? Wiem, że za minimalną nie ma szans przez niemiecki ale UoP i 5200-5500 brutto będzie ok myślicie?
#katowice #pracbaza #korposwiat #praca #niemiecki
#katowice #pracbaza #korposwiat #praca #niemiecki

Mirkosoft +30

Studiuję inżynierię oprogramowania, drugi rok się zaczął (zaocznie). W lipcu rzuciłem pracę, aby w pełni skupić się na nauce programowania. Miałem przygodę z kilkoma językami min C++, PHP, Python. W lipcu - znając już dobrze filozofię OOP i podstawy z innych języków zacząłem uczyć się Javy. Uczę się kilka godzin dziennie.
Od września szukam praktyk w Warszawie, mam już niby obiecane w jednym miejscu, ale dopiero gdy Seniorów skompletują. I tak uczę się i dalej wysyłam CV co by szybko znaleźć praktyki i w to wskoczyć na 100%. Nie zależy mi na jakichś ekstra zarobkach, najważniejsze, żeby podłapać fach. I tu moje pytanie do Was...
Czego się jeszcze w między czasie uczyć? Ogarniam już jako tako JPA, wiem co to Maven i jak się z niego korzysta. Dodatkowo uczę się SQL, dwóch baz danych - MySQL (z którym już miałem do czynienia) oraz PostgreSQL. Co jeszcze? czego mogą ode mnie wymagać na praktykach? Bo z tego co rozmawiałem z rekruterami to wszyscy chcą Spring, Hibernate, EJB... Czy naprawdę to wszystko musi umieć stażysta/praktykant?
Bo powiem szczerze (i to samo mówię osobom z HR z którymi rozmawiam), że w domu nie da się uczyć na zasadzie "jaką tu sobie dzisiaj aplikację biznesową napisać". Trzeba w to wskoczyć w firmie.
#programowanie #java
@spaceDolphin: a opanowałeś już Springa/JPA/EJB, że "oprócz"? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Springa zamierzam zacząć na dniach.