Wpis z mikrobloga

@Verzweiflung: Jeśli myślisz poważnie to po prostu czyste webgl, ale jeśli chcesz tylko popróbować to PlayCanvas ew. Three.js też się nada tylko nie ma takiego fajnego edytora. W grę webgl wyeksportowaną z Unity jeszcze przez jakiś czas nikt nie zagra (olbrzymi narzut wyeksportowanego całego silnika, błędy, słaba obsługa asm.js i brak obsługi web modules w przeglądarkach).
@regis3: Dzięki :). A przy okazji: nie wiesz może, czy w PlayCanvas jest możliwość generowania losowego poziomów przy każdym odpaleniu gry? W Unity poziomy tworzyło się właśnie tym fajnym edytorem, ale minus tego był taki, że musiały one być stworzone na sztywno. W PlayCanvas będzie tak samo? We Three.js to wiadomo, hulaj dusza ;)
@Verzweiflung: Nie znam tego edytora do playcanvas. Napewno istnieje możliwość samodzielnego napisania modułu do tego, podobnie jak w unity. Myślę że taki moduł jest zbyt skomplikowany żeby nadawał się do ogólnego przeznaczenia. Jeśli się zastanowisz nad problemem to zobaczysz, że losowe generowanie poziomu może odbywać się na wielu płaszczyznach (losowe rozstawienie przedmiotów, wrogów npc, losowy system jaskiń, losowe połączenia między etapami, losowe pomieszczenia z dużych gotowych klocków). Prędzej wyciągniesz go z