Wpis z mikrobloga

#witcher #gry #witcher2 #wiedzmin2
Wiedźmin 2 jest nadal nie responsywny. 10 minut i wiem dlaczego nigdy nie przeszedłem nawet pierwszego aktu. Redzi zaprojektowali idealną grę na pady, po czym zapomnieli, że interfejs powinien być pod nie dostosowany - gubię się w ekwipunku, bo raz coś się podświetla a raz nie, gdzie jest obecnie kursor? nie mam pojęcia, gubię się w obrotowym menu (serio? wybieram znaki analogiem i powinno się je wybierać anologowo a nie cyfrowo) bo muszę 2 razy wciskać A aby wejść w medytacje mimo, że mam już ją zaznaczoną. Konstrukcja samouczka to katorga, ciągle ci wyskakują jakieś okna dialogowe, które muszę wyłączać przyciskiem back (a dlaczego by nie A albo B Redzi?), podpowiedzi zajmują 20% ekranu i zostają ze mną przez cały krok. A więc UI albo jest za małe albo za duże. Targetowanie przeciwnika? Do jasnej cholery! Małe kółko, które nie fixuje mi kamery na nim.
Kolejny raz próbuje podejść do tej gry i kolejny raz odrzuca mnie już na starcie jej UI. Wiem, że jest tam jeszcze fabuła, jakiś rpg ale znów po krótkiej serii mam dość.

TL;DR: Redzi nie potrafią projektować gier, które mnie nie wkurzają, ciekawe jak będzie z wiedźmakiem 3 ...
  • 2
@Krs90: to, że się nie gubisz, nie oznacza że problemu nie ma. Też teraz sobie kupiłem wiedzmina 2 na promocji, bo za action rpg nie przepadam, a system walki mnie lekko irytuje, ale problemy z interface są ewidentnie.
Także plus dla @pandapl, niech wie że nie jest sam