Wpis z mikrobloga

Miesiac po premierze #notefighter

O dziwo #android zarobil wiecej niz #ios (minimalnie wiecej).
Obortu ze sprzedazy gry: okolo 350 euro (obrotu -> to nie zarobek. Jeszcze bedzie prowzija i podatek).
Zarobek z reklamy na androida: ponizej 10 euro.

Updatey moich biznesow #zagranico mozna sledzic pod #mattzagranico

Wlasnie pracuje nad pierwszym updatem gry. Co w nim planuje:
- troche niedociagniec wizualnych poprawiam,
- jeden NullPointer naprawiam, ktory pojawil mi sie w raporcie Google Play (gre mozna popsuc jesli w jednym utworze w odpowiedniej kolejnosci sie nie trafi w nuty -> na ponad 20 000 zagran gry udalo sie to zrobic 5 osobom :D).
- reklame banerowa w darmowej wersji zamieniam na reklame pelnoekranowa - jest mniej inwazyjna, a lepiej platna,
- "retry" pop-up po przegranym utworze -> mase osob o to pyta :D
- latwiejszy "practice mode", gdzie robot jest niesmiertelny i mozna sobie zwolnic utwory, by cwiczyc.

- pozniej troche nowych utworow w grze, ale aktualnei chce zrobic udpate z tymi punktami wyzej - wiecej conententu pozniej.
- wedlug bloga badlogicgames http://www.badlogicgames.com/wordpress/?p=3682 "(...)and soon Windows 10 with Java or an alternative JVM language(...)" niedlugo bedzie mozna z libgdx portowac na #windowsphone - wiec wersje na WP tez pewnie za jakis czas zrobie. :)

Zaczynam sie bawic w rozne formy promocji. M. in. 4 euro na dzien wrzucam w reklame na FB, gdzie targetuje nauczycieli muzyki w USA (ponad 50% sprzedazy mam w USA -> zarowno dla androida, jak i iOS).

Powoli tez wymyslam sobie kolejna gre mojej spolki tworzacej gry muzyczno/edukacyjne.
Tym razem gra, w ktorej glownym elementem bedzie cwiczenie sluchu... i eksplozje! :D

Powoli sie to rozkreca. :)
Pobierz JavaDevMatt - Miesiac po premierze #notefighter

O dziwo #android zarobil wiecej ni...
źródło: comment_aLX3lWFXlDq2Nz3Nqqoe5uYgKxgltiaz.jpg
  • 18
@JavaDevMatt: stary kiedy wchodzisz na giełdę? Stawiam, że w ciągu dekady staniesz się głównym graczem na rynku, jeśli chodzi o soft muzyczno edukacyjny. Muszę mieć udziały w Middle C Media ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@JavaDevMatt: tyle co ściągnąłem darmową wersję na androida i mam parę uwag.
Włączyłem melodię Canon Pachelbela. Na poziomie łatwym to wiadomo, banał. Ale na medium i hard robią się schody, bo:

- przy próbie grania jednym tempem nie da się wygrać bo nuty uderzane są zbyt wcześnie. Dla kogoś kto nie ma słuchu i tylko klepie w gierkę patrząc na to co na wyświetlaczu to nie problem. Jeśli ktoś umie grać
@MRacheron: napisalem wyzej, ze wbudowuje poziom do nauki

- latwiejszy "practice mode", gdzie robot jest niesmiertelny i mozna sobie zwolnic utwory, by cwiczyc.


@LordLookas: jest 5 lini troche grubszych i po 2 pomocnicze. Ale dobra uwaga: zrobie te "grube" linie jeszcze grubsze, by latwiej to zauwazyc

@sortris: orientowalem sie na wyswietleniach banera admob (odpala sie przy starcie apki). Nie mam tak dokladnego tracikungu w apce