Wpis z mikrobloga

Mam w poniedziałek rozmowę kwalifikacyjną i muszę sobie odświeżyć, a większości nauczyć się od podstaw posługiwania programem Excel. Rzecz w tym, że mam Excel 2007, a są już dwie nowsze wersje i w związku z tym pytam zorientowanych: bardzo się różnią, lepiej załatwić sobie nową, czy zmiany są raczej kosmetyczne?
Dodatkowo jak ktoś zna jakiś fajny kurs darmowy to też będę wdzięczna :)
#excel #pytanie #rekrutacja #pomocy
  • 10
@Shagga: nie ma praktycznie żadnej różnicy. Ogarnij funkcje vlookup, hlookup, match, index, sumif, countif, sumproduct, subtotal, text, left, right, offset. Mysle ze to wystarcz jesli chodzi o funkcje. Pozatym formatowanie warunkowe, filtrowanie... jak sobie cos przypomnę to dopisze.
@Koliber86: zdecydowanie odradziłbym polecanie komukolwiek funkcji offset. Przeliczana jest przy dowolnej zmianie arkusza, co przy większej liczbie formuł może zabić nawet najszybszy sprzęt. Poza tym tylko bardzo sporadycznie nie da się jej zastąpić odpowiednikiem pozbawionym tej wady