Aktywne Wpisy

Lolenson1888 +102
Od kilku dni w polskim internecie jest gigantyczny kwik o tę grafikę.
No ale kto normalny zapierdaIa ponad 100 km/h w zabudowanym, i około 200 na ekspresówce/autostradzie? Zdawałoby się, że taki przepis uderzy tylko w jakichś Sebixów prujących swoimi bmkami po wsiach stwarzając zagrożenie, gdzie nie ma żadnych kontroli, albo tych notorycznie jeżdżących na zderzaku i migających światłami żeby im natychmiast zjechać z lewego pasa na drodze szybkiego ruchu xD
#polskiedrogi
No ale kto normalny zapierdaIa ponad 100 km/h w zabudowanym, i około 200 na ekspresówce/autostradzie? Zdawałoby się, że taki przepis uderzy tylko w jakichś Sebixów prujących swoimi bmkami po wsiach stwarzając zagrożenie, gdzie nie ma żadnych kontroli, albo tych notorycznie jeżdżących na zderzaku i migających światłami żeby im natychmiast zjechać z lewego pasa na drodze szybkiego ruchu xD
#polskiedrogi
źródło: e3e8b5c9aace5a93c95bdbdc6c67ce8ebac3d0b7efda822d48727dd6207f1483
Pobierz
chalwaklb +42
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Do zmiennej v przypisujemy input osi wertykalnej, która sama w sobie działa na dwóch klawiszach, jak to widać na załączonym niżej obrazku, negatywny i pozytywny. Kumam, jedna linijka i ruch do przodu i do tyłu mamy z głowy.
ale...
Mógłby ktoś wyjaśnić na jakiej zasadzie działa ta cała oś wertykalna i jakby można było podpiąć pod jedną zmienną v ( ja myślę że to nadal działa podobnie jak przy mecanimie czyli 0 w spoczynku i kolejno -1 i 1 ale ja to juniorem w developingu na unity jestem, co ja tam wiem :< ) dwa przyciski dotykowe z osobnych skryptów/komponentów?
wołam tych co mogliby wiedzieć, @Wextor @jigsaw96 @TadeuszSynZygmunta tak z pamięci :/ .
źródło: comment_Lm2WH8JboW5ikH6tkl1CoY8eTwgyxBFf.jpg
Pobierza jeżeli chodzi o pic related, to wartość tej osi wynosi 1 jeżeli wciśniesz strzałkę w górę albo W, -1 jak wciśniesz strzałkę w dól albo S, 0 jak nic z powyższych
Huh, no ale wątpliwości nadwątlone, będę wiedział teraz jak to podpiąć w jedną zmienną - dzięki, a do wyżej wymienionych, piszcie śmiało to wam wszystkim rzucę po plusie!
@jigsaw96: a no to chyba oczywiste, można edytować/usuwać/dodawać osie
@blisher: Spoko, nie potrzebuje płynności w poruszaniu się, w końcu jak wciskasz na klawiaturze klawisz do od razu masz 1, gałki są w padach ale jeszcze nie jestem na takim poziomie żeby samemu napisać gałkę, bo
Chociaż fakt, najczęściej się tego używa przy joystickach i myszy
chociaż nie, to trochę inaczej wtedy działa, ale skręcanie to fakt :/ .