Wpis z mikrobloga

@JayRG: Jak widzę taką grafikę w pierwszej grze to jest mi głupio xD bo u mnie to tylko twadraty są :C (nie chce mi się męczyć z animacjami xD)

  • Odpowiedz
@JayRG: Pierwsze co mi przychodzi na myśl: zrób trigger na platformie. W metodzie OnTriggerEnter zrób: player.transform.parent = platform.transform. W metodzie OnTriggerExit: player.transform.parent = null.
  • Odpowiedz
@JayRG: zrob na tej platformie tag, np. platforma. potem zrob funkcje
void OnCollisionEnter(Collision col)
{ if(col.gameobject == "platforma") this.transform.position += col.transform.deltaposition}
i dodaj to do gracza. dawno w unity nie siedzialem, wiec moze trzeba bedzie pokomibionawc z oncollisionenter, no i pozniej pewnie uzyc OnCollisionExit, no ale jak bd mial jakis problem to wolaj;)
  • Odpowiedz
@JayRG: w zakladce project dajesz add -> physic material, wszystko co ma w nazwie friction ustaw na 99999999999 i potem w komponencie collider w platformie i graczu masz slot na ten physic material, dodaj go tam i wtedy gracz nie powinien sie zsuwac
  • Odpowiedz