Wpis z mikrobloga

#gamedev #unity3d #gry #mobilne

Ponieważ użytkownik @Wextor zrugał mnie za odkopywanie tematów sprzed dwóch tygodni zamiast pisać od nowa, wrzucam tamtą wiadomość również tutaj - tak na zaś :) .

Zostałem po proszony przez paru ludzi o zbuildowanie apki do bardziej "powszechnych" testów. Parę błędów naprawiłem, optymalizacją też się ciut zająłem, ale nadal jest kilka problemów, które dla mnie samego są jak kołek w dupsku.
Bierzcie i zasysajcie z tego wszyscy jak to mówią :) .
https://www.dropbox.com/s/gyvvrb1mphxzjw4/johnnyonionthebeta.apk?dl=0
Sterowanie, tabelka i jeszcze parę drobnych błędów - i może w końcu wydam minigrę o maskotce wykopu :)

#januszcebula
  • 9
@dieow: da się, da się. A to strzelanie, B to miałbyć skok a C sprint. Tylko wychylenie kierunku biegu jest mało czułe i przez to ciężko się steruje. W obecnej wersji zabić kogoś to wyczyn.
@MichaelP: Błąd Ci mówi:

NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object

ZapisWynikow.WyswietlWyniki () (at Assets/ZapisWynikow.cs:123)


czyli w linijce nr 123 masz obiekt, który jest NULL-em, a to się nie zgadza z kodem tabelki, który podałeś, bo tam w 123 linijce jest zamknięcie metody.