Wpis z mikrobloga

996-1 = 995

a co mi tam,

pochwalę się moją pierwszą grą na #windowsphone w #unity3d

One Touch Snake

http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/one-touch-snake/b5ae2b42-9242-417f-a753-5a4620505a32

Zrobiona na podstawie tego tutoriala:

http://forum.unity3d.com/threads/tutorial-classic-2d-snake-in-c.153105/

który wg mnie szerzy wiele złych praktyk programowania, ale pozwala na szybki start. Po pewnym czasie zaczyna się rozumieć, że tworzenie gry na podstawie elementów GUI jest szybkie, ale bardzo nieelastyczne, niepraktyczne. Chciałbym na bazie tej gry zrobić dużo więcej, ale chyba będę musiał ją przepisać na zwykłe sprity/obiekty 3d.

Wszelkie sugestie mile widziane. Np. że kolor razi, brakuje wybuchów, lub fabuły godnej baldur's gate :)

#gamedev #bojowkawindowsphone #1000apekzwykopu
t3rmi - 996-1 = 995



a co mi tam,

pochwalę się moją pierwszą grą na #windowsphone ...

źródło: comment_xGrOokzfD5cdkppohm13Rdk9vYIiNYIL.jpg

Pobierz
  • 6
@Amas: chodziło o możliwość portowania. Znasz jakąś lżejszą alternatywę? Wg mnie unity było w sam raz. Pod koniec żałowałem, że nie użyłem więcej feature'ów :) Poza tym to tylko wstęp do bardziej ambitnego projektu wartego miliony :D
@t3rmi: Znaczy... Chcesz przeportować grę na inne platformy? ( ͡° ͜ʖ ͡°) To, że w ogóle o tym pomyślałeś to wielki plus, no i zabiłeś mnie tym argumentem :) Nie znam żadnej alternatywy dla unity3d jeśli o to chodzi.
@Amas: może niekoniecznie tę wersję :D niestety na androida znalazłem taką samą grę z dużo lepszą promocją. Mam kilka pomysłów i jeżeli zrobię to elastycznie to można wiele ciekawych odmian porobić, które na wp mogą się zmarnować... z całym szacunkiem do systemu.
@t3rmi:

@Amas: imo unity jest idelna platforma do tego i do kazdej innej mobilnej gierki. Gra przez narzut unity co prawda bedzie zqjmowac minimum 20mb w pamieci a plik .apk minimum 10mb ale nie jest to az taki wielki narzut aby rezygnowac z wielu wygod jakie daje. Build na inna platforme to wcisniecie innego przycisku :-) to jest mega plus