Nie wyobrażam sobie zejść z #pregabalina w mojej #depresja. Nie wiem czy można wyleczyć się z tej choroby patrząc po sobie i znajomych. Życie nie ma sensu. Pracuje się żeby płacić podatki od podatków, jak się ma kredyt to i na pana bankiera trzeba trochę porobić godzinek. 5 dni w tygodniu gułag (a mam prace która nie jest najgorsza) a potem dwa dni wolnego z czego jeden dzień trzeba poświęcić na
źródło: comment_1672432765N7GR4rZ0W680FWfAS3BfSJ.jpg
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

Recenzje xanax 0.25mg :
Za żyto 23.23 o 23.30 wgl zegarka wykryty sen
Spanie elegancie nawet nie było pobudki na ciasto jak zwykle o 3 rano. Wstało się świeżo wyspanemu nowonarodzonemu, zauważone działanie nasenne uspokajające ciężko stwierdzić gdyż z Nienacka nastąpił sen nawet nie wiem kiedy szczerze mówiąc ale ogółem zadowolon zależało na spaniu i Spanie dostał żem
#benzodiazepiny #farmacja #leki #depresja #nasenne
@Xwolf66 Trzy urwane filmy przy rodzinnych spotkaniach, więc ok. Czwarty przed domem, nie pamiętając otwarcia drzwi i wejścia po schodach. Najbardziej niebezpieczną amnezją był pieszy powrót z osiemastki znajomego. Mój kierowca między 24:00-1:00 nie odebrał żadnego telefonu(zaspał). Pozostali znani mi kierowcy nie byli trzeźwi. Byłem zmuszony przejść się 9 km, zimą przez duże zaspy, obok drogi bez chodnika. Nie minąłem 2km, a obudziłem się zmarznięty na łóżku, w mokrych ubraniach, co oznaczałoby
Co pomoże na bardzo #!$%@? samopoczucie? Chciałam to przespać, wzięłam alprox ale za #!$%@? nie mogę zasnąć, nie pomogło. Wiec zaczęłam się obżerać wszystkim co mam pod ręka. Czuję nienawiść do siebie, jestem najbardziej samolubna i najgorsza osoba na świecie.

#przegryw #depresja #zaburzeniaosobowosci #zaburzeniaodzywiania #bulimia #narkotykizawszespoko #narkotyki #psychologia #psychiatria ##!$%@? #benzodiazepiny
Mój sposób działa jak #!$%@?, aż się uśmiałem wychodząc dzisiaj od szamana:
https://www.wykop.pl/wpis/65998857/przygotowalem-na-jutro-dla-psychiatry-notesik-jak-/

Idziesz do psychiatry i mówisz ,,Panie ja 8-10 lat za granicą się leczyłem i tam to jest psychiatra nie to co u nas. Jestem rozczarowany poziomiem w naszym kraju i porzuciłem ostatniego lekarza bo słabo leki dobierał.'' On sie pyta to jakie leki najlepiej na ciebie działały i mówie mu nazwy i dostaje od ręki. xDDDDDD Medikinet 20 mg
źródło: comment_1654599080DnDypkVJn6ZOCL7XsuWfFl.jpg