Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko236
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
zeroman

zeroman

Dołączył 8 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj

To konto jest obecnie zbanowane.

  • Akcje 94
  • Znaleziska 52
  • Mikroblog 42
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

330

PiS planuje czystki w Sądzie Najwyższym

PiS planuje czystki w Sądzie Najwyższym

Wymienieni zostaną wszyscy prezesi, wiceprezesi oraz sędziowie funkcyjni. Powstanie też izba dyscyplinarna.

RzeczpospolitaPRAWO
z
rp.pl
dodany: 18.04.2017, 17:17:53
  • 156
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    wymiarsprawiedliwosci
  • #
    pis
  • #
    polityka
zeroman
zeroman 18.04.2017, 21:04:58
  • -41
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 18.04.2017, 21:25:13
  • -31
@Trala7482: A lepsi są BMW z PO? Ludzie z PiS przynajmniej wykazywać się mogą wyższą moralnością i troską o kraj. Dodatkowo, lepszy jest taki BMW niż osoba która która pozycje wykorzystywać będzie do zgarniania bogactw i wpływów. Taki BMW po kilku latach może się wiele nauczyć i stać się lepszym ekspertem niż jego poprzednicy, którzy zystali posady bo polecił ich wujek, albo zapłacili komu trzeba.
zeroman
zeroman 18.04.2017, 21:29:57
  • -27
0

@zeroman: Wiesz, że z każdym kolejnym dniem panowania dobrej zmiany przekazy z Nowogrodzkiej mają coraz mniejszą siłę przebicia? Mam nadzieję, że za dwa lata takie teksty będą już tylko politowanie budzić, jak próba udowodnienia "zamachu" w Smoleńsku.

odpowiedz ulubiony zgłoś link

@Partyzant_z_buszu: "Zamach" w Smoleńsku był "majaczeniem wariata" przez 6 lat. I popatrz teraz, Polacy w końcu się obudzili, a hipoteza o celowym zniszczeniu samolotu w powietrzu
zeroman
zeroman 18.04.2017, 21:52:55
  • -15
@deviator:

Czemu nie do caratu od razu

Bo po pierwszej wojnie światowej i wojnie z bolszewikami rząd wraz z ludźmi Piłsudskiego doskonale oczyścili sądy i instytucje państwowe z osób o poglądach antypolskich. Dodatkowo, carat mimo że często walczył z polskością w swoich zasadach nie był sprzeczny z ideami państwa prawa, czy moralnością ludzką.

Jak oddajesz samochód do mechanika to też obawiasz się, czy wujek Pana Ziutka nie był czasem w

346

Le Penka obiecuje wstrzymanie wszelkiej LEGALNEJ immigracji

Le Penka obiecuje wstrzymanie wszelkiej LEGALNEJ immigracji

Czekamy na UK, Holandię i Niemcy. Polacy do domu!

konto usunięte
z
bbc.com
dodany: 18.04.2017, 14:24:01
  • 249
  • #
    europa
  • #
    francja
  • #
    polityka
zeroman
zeroman 18.04.2017, 14:55:58
  • -96
Jest to rozsądne rozwiązanie. Po okresie dorastania każdy odpowiednio wychowany człowiek powinien mieć jeden przypisany sobie kraj - swoją Ojczyzne. Terytorium tej ojczyzny jest dla niego obszarem wolności i szczęścia. Zmiana miejsca zamieszkania na inny kraj powoduje stres i generuje wiele sytuacji konfliktowych. Przykładem są płonące przedmieścia Francji oraz Szwecji albo plaga napadów w Europie Zachodniej. Imigracja powinna dozwolona być jedynie w szczególnych przypadkach. Nie jestem oczywiście przeciwny wycieczkom turystycznym, ale te
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 18.04.2017, 17:57:00
  • -23
@dex4er: Odpowiedzialny rząd powinien zatrzymywać swoich obywateli w kraju, albowiem tylko tam mogą oni w pełni doświadczyć samospełnienia i wykorzystać cały swój potencjał do budowania dobra narodu. Jednak, jeżeli nie czują takich uczuć do swojej ojczyzny, obowiązkiem każdego członka rządu i narodu jest zapewnienie jednostce odpowiedniej reedukacji, która pozwoli otworzyć jej się na światło i słodycz płynącą z ziemi praojców.

292

May: Powszechne wybory dla Wielkiej Brytanii na 8 Czerwca.

May: Powszechne wybory dla Wielkiej Brytanii na 8 Czerwca.

Z cyklu jak Brexit przerósł partię konserwatywną

innv
z
bbc.co.uk
dodany: 18.04.2017, 10:17:37
  • 90
  • #
    swiat
  • #
    uk
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    brexit
  • #
    polityka
zeroman
zeroman 18.04.2017, 13:34:38
  • -6
Partia Konserwatywna próbuje zwiększyć ilość swoich reprezentantów w parlamencie. I dobrze, mają na to dużą szanse. Obywatele zobaczyli, że po brexicie gospodarka się nie załamała, firmy nie wyjechały, banki nie upadły. Zasadniczo to w UK jest już lepiej niż przed referendum. Co więcej, naród patrzy też optymistycznie na przyszłość - większość ekonomistów przyznaje, że Zjednoczone Królestwo na wyjściu z UE prawdopodobnie zyska, a już na pewno nie straci. Chciałbym, żeby polski rząd
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 18.04.2017, 13:48:32
  • -5
@innv: Masz racje, powiniem powiedzieć "po referendum". Chodziło mi o to, że eksperci z mainstreamowych mediów wieszczyli katastrofe, a dzieje się wręcz przeciwnie.
zeroman
zeroman 18.04.2017, 13:54:52
  • -2
@innv: Co się dzieje na ulicy?
zeroman
zeroman 18.04.2017, 15:33:43
  • -3
@kuba70: Czy "klasa niższa" to nie są normalni ludzie? Nie rozumiem też, dlaczego nie zanosi się na to, żeby radykalnie zmniejszyć ilość imigrantów. Pani May już od dawna akcentowała swoje antyimigranckie poglądy. Łatwo jest też przekonać już obecnych w UK do wyjazdu - wystarczy zabrać im wszelkie świadczenia, nieuznawać ubezpieczeń zdrowotnych i wprowadzić ograniczenie w maksymalnej ilości wywiezionych pieniędzy, np. 1000 funtów na rok na osobę. Rząd konserwatywny zdaje się
zeroman
zeroman 18.04.2017, 16:22:17
  • -1
@kuba70: A jednak pomimo ostrzeżeń i upomnień ekspertów obywatele zdecydowali się na brexit. A rząd, który wbrek interesowi ekonomicznemu działa zgodnie z ich wolą nagradza piorunującym poparciem. Jestem zdania, że w tym przypadku pieniądze to nie wszystko i nawet za cenę pewnego spadku stopy życiowej brytyjczycy chcą odzyskać kraj dla siebie. To właśnie starsi brytyjczycy, co pamiętają recesje z lat 80tych i słabe lata 70te wybrali suwerenność i uwolnienie się
A.....2
A.....2
konto usunięte 18.04.2017, 11:21:36
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 18.04.2017, 14:50:15
  • 2
@Annak1975_v2: Który punkt regulaminu jest łamany w tym przypadku?
  • Odpowiedz

235

Resort Ziobry odgrywa się na sędzi za wyrok na Mariusza Kamińskiego?

Resort Ziobry odgrywa się na sędzi za wyrok na Mariusza Kamińskiego?

Odwołany sędzia to Łukasz Mrozek z Sądu Rejonowego dla Warszawy – Śródmieścia. Od września 2016 roku odbywa staż asystencki w Trybunale w Strasburgu. Na kurs zgłosił się sam. Dostał zgodę prezesa sądu rejonowego i okręgowego, którzy muszą zaakceptować szkolenie. Rekrutacja odbyła się za...

k1fl0w
z
oko.press
dodany: 18.04.2017, 11:35:13
  • 64
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
zeroman
zeroman 18.04.2017, 13:30:40
  • -44
Wyrok skazujący Mariusza Kamińskiego wydany został po procesie politycznym, który niewiele wspólnego miał ze sprawiedliwością. Sędzia który orzekał powinien cieszyć się, że siedzi w więzieniu, a nie jeździć na wycieczki za państwowe pieniądze.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 18.04.2017, 13:50:20
  • -28
@GordonLameman: Jak miałem przeczytać, kiedy jest utajniony?
adam2a
adam2a
adam2a
17.04.2017, 15:26:39
  • 48
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 17.04.2017, 16:35:54
  • 0
@adam2a: W dwudziestoleciu międzywojennym Piłsudski wprowadził rządy autorytarne bazujące na sile armii. Czy było źle? Wręcz przeciwnie. Kraj rozwijał się doskonale, a wielu demokratów przekonało się, że czasami warto jest rozgonić sejm, senat i inne zbiorowiska darmozjadów oraz nieudaczników. Demokracja jest dobrym rozwiązaniem, lecz dopiero w kraju rozwiniętym, z ustabilizowanym systemem gospodarczym, wykształconą patriotyczną elitą i silnym wojskiem.Gdyby Polska w 89 poszła drogą dzisiejszej Turcji, to teraz zamiast być montownią
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman 17.04.2017, 16:48:35
  • 1
@pk347: Drogą Korei Południowej, Chile, Węgier, Argentyny, przedrewolucyjnego Iranu, Syrii przed obecną wojną, powojennego Egiptu, Tajwanu i Afryki Południowej. Prawdą jest, że na Białorusi i w Rosji jest źle. Ale takie są te narody, bieda jest powodowane przez ich mentalność. Nawet gdyby była tam najbardziej liberalna demokracja, albo najbardziej absolutny monarcha to nie byłoby lepiej niż obecnie w Polsce. Jestem nawet skłonny stwierdzić, że rządy autorytarne pozwalają tym naradom na
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman 17.04.2017, 16:53:37
  • 0
@adam2a:

Turcja jest żadną lokalną potęgą ponad to co wynika z demografii i geografii. No i specjalnie dużo z tego nie wynika.

Turcja potęgą nie jest. Polska by była, gdyby panował tu model autorytarny z odpowiedzielnym, patriotycznyj Ojcem Narodu.

Doskonale? Z najniższym wzrostem PKB w regionie i najmocniej dotknięty przez wielki kryzys dzięki kretyńskiej polityce gospodarczej, pod rządami niekompetentnej kasty pułkowników. Skala katastrofy września to był efekt
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman 17.04.2017, 18:40:42
  • 0
@adam2a: Polska na tle zachodnich sąsiadów radzi sobie dobrze, bo startowałą z głębokiego, komunistycznego dołka. Każdy alternatywny ustrój dałby lepszy wzrost.

Co do wykresu porównującego PKB z krajami regionu - Polske można porównać co najwyżej do Estonii, Rumunii i Chorwacji. Pozostałe kraje z wykresami mają inną mentalność, są z innego kręgu kulturowego, a ich rozwój zależy od czynników innego rodzaju.

Polska nie radzi sobie, bo nie może dogonić Niemiec, Austrii,
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman 17.04.2017, 19:50:56
  • 0
@a665321:

do rumunii blizej nam niz do ukrainy?

Po tym co ukraina pokazała w 2WŚ, powien jestem że Polakom bardzo jest do niej daleko.

no to masz białoruś :D jakoś nie wygląda to na drugi singapur

Białoruś to inna kultura przez co tolerują nieudolnego, ale zapewniającego stabilność przywódce.
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman 17.04.2017, 20:38:13
  • 0
@adam2a: Nie zgadzam się. Moje poglądy zabraniają dobrze myśleć mi o czasach komunizmu, a źle o czasach międzywojnia. Może są one prostackie, ale taki prosty światopogląd pozwala mi lepiej i łatwiej rozumieć świat.
  • Odpowiedz

85

Samoloty dla polskich VIP-ów. Będzie wniosek o unieważnienie umowy z...

Pokaż treści 18+

Samoloty dla polskich VIP-ów. Będzie wniosek o unieważnienie umowy z...

Jedna z firm, które startowały w przetargu na dostarczenie samolotów dla najważniejszych osób w państwie, złoży wniosek o unieważnienie umowy MON z Boeingiem. Resort obrony podpisał z amerykańskim koncernem kontrakt z wolnej ręki za zgodą Krajowej Izby Odwoławczej, choć ta stwierdziła, że...

Xianist
z
money.pl
dodany: 14.04.2017, 17:28:03
  • 37
  • #
    polska
  • #
    wojsko
  • #
    armia
  • #
    bekazpisu
  • #
    polityka
  • #
    inwestycje
zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:37:55
  • -20
Bardzo dobrze. Polski rząd - polskie samoloty.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:48:59
  • -17
@d_garm: No właśnie jak dotąd były amerykańskie, ale teraz jest wniosek u umożenie.
zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:01:10
  • -12
@Ospen: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kategoria:Polskie_samoloty
Czy vipowie powinni latać orlikami albo RWD-8? Nie. Powinni zarządzić program budowania polskich samolotów pasażerskich, transportowych i wojskowych. Jak widać z wiki kiedyś było to możliwe, więc można i teraz. Najlepiej kupić jedną sztukę Boeinga, Airbusa albo Embraera, rozebrać, skopiować i budować.
zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:06:40
  • -13
@Ospen
W nowo zbudowanych fabrykach. Obecnie istniejące ośrodki nie poradzą sobie z nowoczesnymi samolotami. Najlepiej fabryki rozrzucić po kraju, aby
1) Zapewniały miejsca pracy w obszarach najbardziejtego potrzebujących.
2) W przypadku ataku zbrojnego nie wszystkie zostały utracone.

Samoloty do zastosowań militarnych najlepiej wytwarzać na teranach strzeżonych.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:12:10
  • -14
@Ospen: Ile by miało kosztować, to się opłaci. Potrwa pewnie z 5 lat do pierwszych samolotów pasażerskich, 10 do pierwszych transportowych i prototypów tych bojowych, a 20 lat poczekać trzeba na działające samoloty wojskowe. Tak że im wcześniej zaczniemy tym lepiej. Co do pieniędzy: z tym nie powinno być problemu. Państwo może nałożyć dodatkowe podatki na podmioty zagraniczne jak Lidl, Biedronka, BMW, Siemens, T-Mobile i 1000 innych. A jak będą
zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:17:54
  • -12
@Ospen: Pierwsze 5 i 10 lat można jeżdzić pociągiem, latać tym drugim tupolewem i kupić jednego Boeinga, co potem się go rozłoży na części. Co do budżetu: z perspektywy państwa pieniądze leżą prawie dosłownie na ziemi. Np tu: http://biznes.onet.pl/wiadomosci/ue/najwieksze-niemieckie-firmy/k2d8v

Można opodatkowach 90% ich dochodu. Można znacjonalizować kilka banków. Najlepszym wyjściem w obecnej sytuacji były by jednak ogromne kredyty od zachodnich banków państwowych i prywatnych. Przez pierwsze kilka lat coś tam
zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:33:49
  • -11
@Ospen:

Opodatkować 90% czyjego dochodu?


Dochodu wielkich niemieckich firm które z Polski zrobiły sobie montownie i rynek zbytu towaru gorszego
zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:46:20
  • -10
@Ospen:

Dlaczego te firmy miałyby chcieć zostać w Polsce i oddawac 90% dochodu w podatku?


Ponieważ wciąż będą miały 10% dochodu. Lepsze to niż nic. Co do wyjazdu. Powinno się na to pozwolić pod warunkiem że nie wywiozą żadnych maszyn, surowców i sprzętu. Nie będzie im się opłacać
zeroman
zeroman 16.04.2017, 21:57:43
  • -1
@Ospen:

Ale przecież nikt o zdrowym rozsądku nie będzie oddawał 90% zysku, prędzej te firmy wycofaja się z Polski.


Nikt o zdrowym rozsądku nie zrezygnuje z chociaż 10% zysku. Może nie będą inwestować dalej, ale to dobrze. Przedsiębiorstwa krajowe przez 50 lat nie powinny mieć konkurencji z
zeroman
zeroman 15.04.2017, 21:55:43
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman
Autor
15.04.2017, 22:05:55
  • 0
@stefciobrzucho: No właśnie dlatego wrzucam na wypok.
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman
Autor
15.04.2017, 22:14:57
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman
Autor
15.04.2017, 22:22:07
  • 0
@stefciobrzucho: 45 + 40 + 15 to 100.
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman
Autor
15.04.2017, 23:04:26
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wudoef
wudoef
14.04.2017, 23:58:52 via Android
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 15.04.2017, 00:03:57
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Arveit
Arveit
14.04.2017, 23:22:07
  • 2
Jebło
#koreapolnocna
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 23:25:39
  • 0
@Arveit: Źródło?
  • Odpowiedz
zeroman
zeroman 14.04.2017, 20:04:56
  • 6
Kiedy guzik wróci. #pdk #gta
#danielmagical
zeroman - Kiedy guzik wróci. #pdk #gta 
#danielmagical

źródło: comment_2eFpm9Hz5s8Qotv5Eo782kPnq23Kgz1h.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

19

PiS i PO to rządy żydokomuny - układ okrągłostołowy.

PiS i PO to rządy żydokomuny - układ okrągłostołowy.

PO i PiS grają do tej samej bramki przeciwko Narodowi Polskiemu

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 14.04.2017, 18:04:59
  • 11
  • #
    polska
  • #
    polityka
zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:07:31
  • -8
Informacja nieprawdziwa - Prawo i Sprawiedliwość działa dla dobra Polski.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 18:29:11
  • -5
@kawa-inka: Jest troche na odwrót. To "kolesie Kaczyńskiego" są tam gdzie Polska.
zeroman
zeroman 14.04.2017, 19:51:08
  • -1
@OliverQueen:

polityka rozdawnictwa by ktoś żył na koszt innych ludzi

To się nazywa redystrybucja środków. Każdy chyba widzi, że do zdobycia bogactwa w Polsce prowadzi kilka dróg. Niektórzy rzeczywiście wykazali się ciężką pracą i pomysłem, ale popularne było też użycie sprytu, oszustw, korupcji i wykorzystywania koneksji z czasów komunistycznych. Dlatego ci, którym akurat się powiodło powinni wspierać osoby potrzebujące. Szczególnie odnosi się to do rodzin z dziećmi - nawet jeżeli

3

Marine Le Pen: Unia Europejska jest porażką

Zerwę umowy z Schengen, które zmieniły Europę w sito, przez które swobodnie i bezkarnie przechodzą islamscy terroryści i przemytnicy – zapowiada w rozmowie z Pawłem Szaniawskim kandydatka na prezydenta Francji.

konto usunięte
z
rp.pl
dodany: 14.04.2017, 12:17:04
  • 6
  • #
    europa
  • #
    francja
  • #
    polityka
zeroman
zeroman 14.04.2017, 12:49:14
  • -1
I ma racje. Na szczęście, za miesiąc w drugiej turze pani Le Pen zaora Melechona, i rozpocznie europejskie odrodzenie.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:24:02
  • -1
@Den_Waldganger: A co tu planować? Najpierw podstęplować istniejące euro pieczątką z napisem "Frank", ustalić kurs wymiany 1 Frank : 100 Euro, żeby francuskie przedsiębiorstwa nie musiały spłacać pożyczek niemieckim bankom, a potem eksportować, eksportować i eksportować. W rok będą mieli wzrost PKB rzędu 3%, a w pięc lat 5%.
zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:40:17
  • -1
@Den_Waldganger: Czemu ma to nie działać?

4

Zakłady chemiczne SILESIANA z drona.

Zakłady chemiczne SILESIANA z drona.

Kiedyś jeden z największych dolnośląskich zakładów włókienniczych, niestety dziś jest tylko wspomnieniem a dla osób pamiętających czasy świetności dzierżoniowskiej „Silesiany” to bardzo smutny obraz. W latach 70-tych w tym miejscu pracowało około 4000 osób,a w tej chwili to w większości stos cegieł

Rastuff
z
youtube.com
dodany: 14.04.2017, 17:39:09
  • 6
  • #
    polska
  • #
    prl
  • #
    slask
  • #
    historia
  • #
    katowice
  • #
    ciekawostkihistoryczne
zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:40:00
  • 2
Efekty kapitalizmu liberalnego i Unii Europejskiej.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

P.....u
P.....u
konto usunięte 14.04.2017, 16:26:41
  • 5
#trump #amerykawybiera2016 #usa #chiny #4konserwy #neuropa #libertarianizm #akap #anarchokapitalizm

Cła na chińskie towary to będzie tragedia -najbardziej ucierpi najuboższa klasa, trochę mniej średnia, a wysoko postawionych to mocno nie ruszy -wszystko w imię tego aby rząd federalny miał więcej pieniedzy na rozdawnictwo[juz trump powiedzial o potrzebie rozbudowy infrastruktury i rzadowych przedsiebiorstw], na cłach nie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:36:07
  • 0
@PranieMuzgu:

Cła na chińskie towary to będzie tragedia -najbardziej ucierpi najuboższa klasa,

Błąd. Może i towary będą troche droższe, ale najuboższa klasa otrzyma dobre miejsca pracy w odbudowanym przemyśle i powiązanych przedsiębiorstwach. Klasa średnia też zyska - biedni będą mieli więcej pieniędzy na usługi i towary "wyższej klasy", przy tworzeniu których zatrudniona jest klasa średnia.

wszystko w imię tego aby rząd federalny miał więcej pieniedzy na rozdawnictwo [juz trump powiedzial o
  • Odpowiedz

246

Polski rząd chce uregulować działalność Ubera - obowiązek licencji

Polski rząd chce uregulować działalność Ubera - obowiązek licencji

Polskie Ministerstwo Infrastruktury postuluje, aby uregulować prawnie działalność firmy Uber na terenie polski. Musiałaby ona, podobnie jak wszyscy pracujący dla niej kierowcy, posiadać odpowiednią licencję na przewóz osób.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 14.04.2017, 08:15:02
  • 135
  • #
    polska
  • #
    uber
  • #
    prawo
  • #
    technologia
  • #
    taxi
  • #
    transport
zeroman
zeroman 14.04.2017, 14:48:58
  • -10
Bardzo dobrze. Wszystkie Ubery, Lyfty i inne to przede wszystkim firmy zagraniczne. Obowiązkiem odpowiedzialnego rządu jest maksymalne uprzykszanie im życia promując krajowe usługi.
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 17:21:57
  • -2
@sylwke3100: Krajowym usługom zniknie konkurent, więc zamiast tracić środki i czas na walke z nim będą mogły skoncentrować się na zwiększeniu jakości środków i zmniejszeniu kosztów. Co do tych zakazów, regulacji, opłat: od tego jest Państwo, żeby odpowiednimi zasadami wymuszać dobrą jakość usług. Jak takiego czegoś zabraknie to jest jak w Lidlu i Biedronce: szajs z zachodniego odrzutu na półkach.
a.....2
a.....2
konto usunięte 14.04.2017, 13:11:42
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 14:09:16
  • 0
@alexgus002: Coś się będzie dziać. DanielMagical mi się nudzi. Fajny byłby taki następny tag jak #syria. Analizowalibyśmy ruchy wojsk, bitwy, filmiki propagandowe.
  • Odpowiedz
solar
solar
13.04.2017, 17:55:08 via Android
  • 9
Misiewicz wywalony, ale 10 minut materiału, że za PO to dopiero było! Lista wstydu w pulsie biznesu - w pięć lat 500 nazwisk z PO! Ale że po roku rządów PiS opublikowali 800 nazwisk z ich obozu to już ani słowa.

Diabli kto dobry, kto zły, rzetelność leży. #polityka #wiadomosci #tvpis
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zeroman
zeroman 14.04.2017, 01:06:26
  • 0
@solar: Misiewicz jest jeden, a przez 8 lat rządów PO takich jak on były setki. Co to plusu biznesu: lista PiS określa osoby związane z partią, ale niekoniecznie jakieś nieudolne. Jakbyś czytał wydanie o PSL albo PO, to byś wiedział, że tam nie wyliczano tych co mieli związki z partią, ale tych co oprócz tych związków okazali się być kompletnie niekompetentni. To, że plus biznesu zmienił tak kryteria dużo mówi
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.04.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking