Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko215
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
wjtk123

wjtk123

Dołączył 9 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 39648
  • Znaleziska 8780
  • Mikroblog 30868
  • Obserwujący 40
  • Obserwowane 47
  • Dodane (3227)
  • Komentowane (9034)
  • Plusowane (18607)
wjtk123
wjtk123 4 godz. i 44 min temu
  • 11
Wojna się skończy tylko jest jedna ze stron utraci możliwość jej prowadzenia. Taka jest rzeczywistość i wszelkie ,,rozmowy pokojowe" do niczego nie doprowadzą. Ukraina nie może zrezygnować ze swojego stanowiska. Rosja nie zrezygnuje z układu, który zagwarantuje im przejęcie całej Ukrainy w przyszłości. Tutaj nie ma żadnego miejsca na jakikolwiek kompromis. Ktoś najpierw musi podupaść gospodarczo i militarnie, co będzie groziło kompletnym załamaniem frontu i dopiero wtedy nastąpi modyfikacja stanowiska.

Obecna administracja
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wjtk123
wjtk123
Autor
4 godz. i 19 min temu via Wykop
  • 5
@Icouldbeyourmom: Nawet trumpomatołki rozumieją, że proste odwrócenie oczu będzie miało katastrofalne skutki geopolityczne dla USA. Nawet u durnych polskich polityków pojawiają się pęknięcia w tablicy wiary w juesej, za czym wkrótce szybko pójdzie brak kolejnych kontraktów zbrojeniowych. Sama Polska wydała w ciągu ostatnich 8 lat mniej więcej 50 mld USD na amerykański sprzęt. Sama Polska! USA wykłada na rzecz Ukrainy ogryzki w porównaniu do zysków jakie mieli przez wzgląd na
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123
Autor
3 godz. i 7 min temu via Wykop
  • 2
@Icouldbeyourmom:

W USA istnieją prywatne firmy zbrojeniowe i to one dostają pieniądze za sprzedaż broni,


To jest wpompowanie zza granicy do własnej gospodarki dziesiątków miliardów dolarów, które jeśli nie trafią do budżetu bezpośrednio, to pośrednio, poprzez tworzenie setek tysięcy wysokopłatnych miejsc pracy, ośrodków badawczo-rozwojowych, bazy przemysłowej i wielu innych elementów gospodarki. Przykro mi, ale reprezentujesz tę część polskiego społeczeństwa, które nie rozumie istoty produkcji zbrojeniowej we własnym kraju.

A 50
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 11 godz. i 53 min temu
  • 6
Ukraińskie drony sfotografowano dzisiaj nad Tatarstanem, czyli na głębokim rosyjskim zapleczu, gdzie produkowane są Shahedy ( ͡° ͜ʖ ͡°). Oby dotarły do celu i czekamy na pomyślne komunikaty.

#ukraina
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wjtk123
wjtk123 wczoraj, 06:25:47
  • 617
Słucham Państwa, komu się Polska nie podoba i chciałby ponownie wziąć udział w narodzinowej loterii? xD

#polska #swiat #mapa #ciekawostki #statystyka
wjtk123 - Słucham Państwa, komu się Polska nie podoba i chciałby ponownie wziąć udzia...

źródło: IMG_9995

Pobierz
  • 93
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Project_Im_Not_Going_In
Project_Im_Not_Going_In
wczoraj, 06:34:03 via Wykop
  • 902
@wjtk123: W Polsce jest ok, tylko musisz odziedziczyć mieszkanie/dom. Wtedy nawet na minimalnej będzie ci się fajnie żyło.
  • Odpowiedz
klefonafide
klefonafide
wczoraj, 06:41:40 via Wykop
  • 1234
W Polsce jest ok, tylko musisz odziedziczyć mieszkanie/dom. Wtedy nawet na minimalnej będzie ci się fajnie żyło.


@Project_Im_Not_Going_In: nawet jak nie odziedziczysz, to masz lepiej niż 95% świata
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 przedwczoraj, 10:20:39
  • 5
Bardzo efektowne zniszczenie Lanceta przez drona FPV. To właśnie jest przyszłość pola walki. Oprócz domeny lądowej i klasycznej przewagi w powietrzu, walka będzie rozstrzygać się o panowanie w strefie ,,środkowej", gdzie operują lekkie drony. Obrona przed takimi dronami bezpośrednio przez atakowane pojazdy lub systemy naziemne jest myśleniem przestarzałym i niewystarczającym. Konieczne będzie opracowanie całej architektury dronów myśliwskich, które będą wywalczały przewagę ,,w powietrzu", czyli wspomnianej środkowej strefie.

Strefa lądowa i klasyczna przewaga
wjtk123 - Bardzo efektowne zniszczenie Lanceta przez drona FPV. To właśnie jest przys...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Victor_Manzon
Victor_Manzon
przedwczoraj, 10:22:44 via Wykop
  • 0
@wjtk123: i będzie jak z T-34 - kluczowa będzie przewaga liczebna
  • Odpowiedz
polak-p
polak-p
przedwczoraj, 10:28:23 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 26.11.2025, 14:23:56
  • 60
Polska kupi od SAABa (Szwecja) trzy okręty podwodne A26. Właśnie Tusk ogłosił decyzję w tej sprawie. Zapewne myślicie, że to świetny wybór, bo Szwecja ma doświadczenie w budowie okrętów na Bałtyk, warto zacieśniać z nimi sojusz i współpracować i tak dalej i tak dalej. To wszystko prawda, ale wiecie dlaczego tak naprawdę rząd wybrał szwedzki okręt? Bo program A26 notuje ogromne opóźnienia (pierwszy okręt na swoje potrzeby Szwecja zwoduje w 2031 r.)
wjtk123 - Polska kupi od SAABa (Szwecja) trzy okręty podwodne A26. Właśnie Tusk ogłos...

źródło: Saab-A26

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ruut
ruut
26.11.2025, 14:25:05 via Wykop
  • 279
@wjtk123: mogli polskie kupić na jutro by mieli gotowe
  • Odpowiedz
KarmelkowyZubr
KarmelkowyZubr
26.11.2025, 14:29:46 via Wykop
  • 72
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 26.11.2025, 10:02:11
  • 1
Porównałem sobie ostatnie potwierdzone straty rosyjskich samolotów z rosyjską roczną produkcją i wychodzi mi, że Rosja mniej więcej produkuje o 2 samoloty rocznie więcej niż rocznie ich traci. Kacapskie czopki nie powinny się jednak cieszyć, bo to nie uwzględnia gigantycznego zużycia pozostałych maszyn, które są zajeżdżane do granic możliwości. Zdjęcia satelitarne ukazywały np. Su-34, które od miesięcy stoją na lotniskach w tym samym miejscu i najprawdopodobniej zrezygnowano z ich eksploatacji z powodu
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Marsu335
Marsu335
Marsu335
26.11.2025, 11:50:27 via Wykop
  • 0
@wjtk123: No z tą produkcją Su57 to nie przesadzajmy
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123
Autor
26.11.2025, 11:53:28 via Wykop
  • 0
@Marsu335: No słabo jest, ale warto je wziąć do zestawienia. Rosja produkuje średnio 2 samoloty miesięcznie, wszystkich typów. Przydałby się jakiś dronopad na związane z tym zakłady.
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 25.11.2025, 13:50:00
  • 2
W temacie naszych nowych okrętów podwodnych ponoć nic jeszcze nie jest przesądzone i niekoniecznie wybierzemy szwedzkie A26! Poszczególni oferenci aktualnie prześcigają się w dodatkowych propozycjach dla wojska i przemysłu.

A wiecie dlaczego tak się dzieje? Bo w końcu prowadzimy normalne, konkurencyjne postępowanie, a nie kupujemy produktu z półki, na podstawie negocjacji z jednym dostawcą.

Niecierpliwie oczekujemy czwartku i ogłoszenia decyzji!

#marynarkawojenna #wojskopolskie #militaria #polska
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

murison
murison
murison
25.11.2025, 14:05:57 via Wykop
  • 1
@wjtk123: a to ni emiało być w święto MW ? to 28.11
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 25.11.2025, 11:16:59
  • 2
Co to Volvo narobiło ze swoim portfolio. Żadnych sedanów, kombi i hatchbacków, a jedynie suvy i crossovery. Rozumiem, że tak im wyszło w tabelkach, ale stali się przez to okropnie nudną marką, a jak ktoś nie chce tego typu podwozie, to w ogóle nie ma czego u nich szukać. Dobrze, że chociaż niemiecka trójca zachowuje różnorodność.

#vovlo #samochody #auta
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

T1oo
T1oo
25.11.2025, 12:16:10 via Android
  • 0
@wjtk123 Moda na suvy i crossovery to straszne raczysko.
  • Odpowiedz
WykopanyDzon
WykopanyDzon
25.11.2025, 12:41:46 via Wykop
  • 0
@wjtk123:

https://www.volvocars.com/pl/build/
no maja przeciez sedana elektryk za 300k
i 2 kombi

fajne ceny ogulem
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 25.11.2025, 10:20:37
  • 17
Punktem wyjścia negocjacji dla Ukrainy i UE powinna być i raczej jest, następująca teza: każdy traktat jaki zostanie zawarty, na 100% zostanie przez Rosję złamany. Dlatego nie można wprowadzać jakichkolwiek ograniczeń co do ukraińskich sił zbrojnych i jej militarnej kooperacji z Europą, bo Ukraina musi być gotowa na drugą rundę. Powstrzyma to tylko potęga ukraińskich sił zbrojnych oraz potencjalne wsparcie Europy.

#ukraina
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Malizna0
Malizna0
25.11.2025, 11:08:57 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez autora Wpisu

wjtk123
wjtk123 25.11.2025, 10:14:08
  • 5
Oho, widzę, że chłopcy w krótkich spodenkach pod przewodnictwem Trzaskowskiego wymyśliły sobie starania o Igrzyska Olimpijskie. Fantastyczny pomysł. To nic, że mamy na karku takie strategiczne kwestie jak:
- transformacja energetyczna,
- gospodarka wodna,
- zbrojenia i przemysł zbrojeniowy,
- demografia,
- niedofinansowane prace badawczo-rozwojowe,
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wjtk123
wjtk123
Autor
25.11.2025, 10:22:08 via Wykop
  • 6
@Rad-X: Igrzyska Olimpijskie w żaden sposób, ani bezpośredni ani pośredni, nie wpłynął na wymienione przeze mnie strategiczne kwestie.
  • Odpowiedz
PfefferWerfer
PfefferWerfer
25.11.2025, 12:56:00 via Wykop
  • 2
@Rad-X: Może jeszcze będziesz CPK albo rail.baltica podpinał pod igrzyska? xD

Nie są nam potrzebne do niczego, kolejny skok na kasę po zimowych IO w Krakowie które w bólach umierały pod sprzeciwem społecznym.
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 25.11.2025, 08:30:34
  • 12
Kogoś chyba zdrowo porąbało. Ponoć Polska miałaby kupić 200 używanych, zajechanych Strykerów od USA, które zamierzają zostawić część sprzętu ze swoich wycofujących się z Europy jednostek. Jeżeli faktycznie to kupią, to Kosiniak i jego Wiceministrowie powinni stanąć przed Trybunałem Stanu - piszę to bez cienia przesady. Warto dodać, że Polska NIE planowała zakupu używanych pojazdów tego typu - oni albo chcą to kupić oportunistycznie, bez planu albo wykonują polecenia Amerykanów. Nie wiem
wjtk123 - Kogoś chyba zdrowo porąbało. Ponoć Polska miałaby kupić 200 używanych, zaje...

źródło: G6lL_kWWYAAlxL_

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

niegwynebleid
niegwynebleid
25.11.2025, 08:39:21 via Wykop
  • 6
@wjtk123: dużo tekstu, ale nie znasz wszystkich danych, a wojna pokazuje, że wszystko jest potrzebne.
nie wiadomo jaki koszt, jaki cel, jakie alternatywy
mimo wszystko Imperator Europy często robił dobre umowy pomimo powszechnie złego ich odbioru. Ale oczywiście może to być jakieś nieopłacalne łatanie na szybko bez głębszej analizy.
  • Odpowiedz
Rhimdir
Rhimdir
25.11.2025, 09:02:23 via Wykop
  • 6
@wjtk123: W sumie wszystko zależy od ceny, jeśli za symbolicznego dolara jak f16 dla Rumunii to czemu by nie.
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 22.11.2025, 21:50:48
  • 3
Jeżeli plotki się potwierdzą i Polska jako swoje nowe okręty podwodne wybierze szwedzkie A26, to będzie to kompromitacja obecnego rządu oraz wizerunkowy strzał w kolano. Dlaczego? Ten okręt nie istnieje. Szwedzi planują budowę pierwszej jednostki dla siebie do 2031 r., a drugiej do 2035 r. To oznaczałoby, że Polska otrzyma pierwszy okręt około 2040 r. xDDD. A i to w sytuacji, gdzie nie będzie kolejnych opóźnień i ponownych problemów. Tymczasem Marynarka jasno
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

BlackGorilla00
BlackGorilla00
22.11.2025, 22:17:20 via Wykop
  • 3
Na czas budowy okrętów dla Polski, Szwedzi mają nam wypożyczyć starszą jednostkę. Wolski pisał o tym na twitterze. Pozwoli to zachować ciągłość naszych zdolności pod wodą. Także, nie jest tak źle jak piszesz
  • Odpowiedz
murison
murison
murison
22.11.2025, 23:10:12 via Wykop
  • 1
@wjtk123: co ty tak tych Szwedów nie lubisz, wcześniej hejty na gripena, teraz to ...
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 21.11.2025, 23:24:41
  • 8
W militarnej infosferze nic mnie tak nie irytuje jak propaganda jaka otacza szwedzki samolot JAS-39 Gripen i która na 100% ma swoje źródło w ogromnych pieniądzach jakie SAAB pompuje w tę propagandę.

Gripen w założeniu był maszyną 4 generacji (podobnie jak F-16 czy Mirage 2000), dostosowaną do specyficznych szwedzkich potrzeb. Zaprojektowano ją później niż wspomniane wyżej samoloty, przez co płatowiec ma względem nich kilka zalet, ale nie jest to nic rewolucyjnego. Potem postanowiono
wjtk123 - W militarnej infosferze nic mnie tak nie irytuje jak propaganda jaka otacza...

źródło: Air-to-air_with_a_Czech_Saab_Gripen_with_AFB_Čáslav_in_the_background

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wjtk123
wjtk123
Autor
21.11.2025, 23:48:45 via Wykop
  • 2
@kubkarzzswarzadza: Tak, Gripen to samolot o możliwościach zbliżonych do F-16E/F. W pewnych aspektach może górować, gdyż tak jak wspomniałem, jest to ogółem nowsza konstrukcja niż F-16, zaprojektowana w innej filozofii - ale to nadal ta sama klasa samolotu.

Szwedzkich AWACSów czepiać się nie będę, bo nie ma tu takiej propagandy jak w przypadku Gripena i obiektywnie rzecz biorąc są najlepsze w swojej klasie ,,wagowej". Problem tylko w tym, że są
  • Odpowiedz
kubkarzzswarzadza
kubkarzzswarzadza
22.11.2025, 01:23:34 via Wykop
  • 3
@wjtk123: dobrze wiesz że u nas były takie braki że nie da się wszystko na raz. Tym bardziej po takich świetnych decyzjach zakupowych Błaszczaka, do dzisiaj z gorszej pozycji trzeba to łatać. A co nasze fafiki? Czy te nowe radary plus jakieś dostępne uzbrojenie może zrobić z tego coś zdalnego do więcej niż patrolu?
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 21.11.2025, 12:25:55
  • 67
Strajk w Valeo oraz komunikaty o sprowadzaniu imigrantów w miejsce Polaków powinny być sygnałem dla Polski i Polaków o konieczności zmiany myślenia o inwestycjach i migracji. Coraz częściej mamy do czynienia z zagranicznymi ,,inwestycjami, które:
- zajmują ziemię,
- zużywają cenną obecnie wodę,
- generują zanieczyszczenia i odpady,
- często nie płacą u nas żadnych podatków.

Do
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

avatarr
avatarr
avatarr
21.11.2025, 12:42:51 via Wykop
  • 32
@wjtk123: Słuszna uwaga, dotychczas powodem preferencji podatkowych dla "zagranicznego zbawcy" była gwarancja zatrudnienia. Skoro nie dość, że nie ma już tego zatrudnienia Polaków, ale również sprowadzają w zamian obywateli krajów III świata, co społecznie może mieć bardzo duże koszty, to tam powinno się takiego inwestora z-----ć kontrolami lub dowalić takie kary, żeby sam s--------ł.
  • Odpowiedz
omezrP
omezrP
21.11.2025, 14:19:30 via Wypiek
  • 4
@wjtk123

Dlaczego karmi się nas bzdetami, że ,,polska gospodarka potrzebuje imigrantów", skoro głównym beneficjentem jest obcy kapitał?


Jednocześnie bezrobocie rośnie, bo nie tworzą się miejsca pracy.

Rząd ma to w ch*ju, bo nie bardzo można kogoś przekupić dla kiełbasy wyborczej, a z drugiej strony po co mają się użerać z jakimiś ngo'sami co będą bronić nwordów
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 19.11.2025, 07:34:52
  • 7
Omega ujawniła nową generację modelu Planet Ocean. Muszę in pogratulować, udało im się stworzyć homage’a Seiko, w 10x wyższej cenie. Jeszcze ta polerka centralnych ogniw bransolety, jakby to miał być elegancki zegarek zamiast roboczego.

#zegarki
wjtk123 - Omega ujawniła nową generację modelu Planet Ocean. Muszę in pogratulować, u...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

stsaint
stsaint
19.11.2025, 12:16:11 via Wykop
  • 2
@wjtk123: za to nowy Ranger całkiem całkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
stsaint - @wjtk123: za to nowy Ranger całkiem całkiem ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: 585371601_10238873095103166_288298784886362674_n

Pobierz
  • Odpowiedz
thoorgal
thoorgal
26.11.2025, 16:03:27 via iOS
  • 0
@wjtk123: Zauważyłem że często wypokowi posiadacze Seiko, Orient, Certina itp mają jakiś wrodzony ból d--y do omegi.

  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 18.11.2025, 13:29:43
  • 10
Eh, ruska propaganda będzie wykorzystywać narodowość sprawców, a masy głąbów będą sobie tłumaczyły, że ta dywersja to wyraz nienawiści Ukrainy i Ukraińców do Polski.

#ukraina.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FrasierCrane
FrasierCrane
18.11.2025, 14:28:13 via Wykop
  • 2
@depresyjnydziad: mówią ci co chcesz usłyszeć, żebyś się od nich o---------ł ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
depresyjnydziad
depresyjnydziad
18.11.2025, 14:32:38 via Wykop
  • 1
@FrasierCrane: o tym nie pomyślałem :D
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 17.11.2025, 08:01:10
  • 2
Wygląda na to, że Ukraina kupi Rafale. Taki właśnie był cel Francji - podarować Mirage 2000, żeby oczyścić ścieżkę dla zakupu Rafale w przyszłości. Francuzi zapewne bardzo przyspieszyli po pojawieniu się newsa o Gripenach, które mogłyby przejeść wszystkie przyszłe zasoby Ukrainy.

Oczywiście pojawiła się krytyka, że Ukraina będzie operowała za dużo typów samolotów, ale to nie jest prawdą. MiGi-29, Su-27 i Su-24 po wojnie pójdą na złom, bo raz, że to sowiecka
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Catmmando
Catmmando
17.11.2025, 08:04:03 via Wykop
  • 6
@wjtk123: mogli by rafalale kupić też
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123
Autor
17.11.2025, 08:11:59 via Wykop
  • 2
@Metris: Oczywiście. Na drogi się nie znajdą, na podwyżki dla budżetówki się nie znajdą, ale na sprzęt do eliminacji kacapskich najeźdzców zawsze się znajdą.
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 14.11.2025, 06:39:20
  • 16
,,Nowe przepisy są złe, bo każdemu może się zdarzyć zjechać nagle z drogi krajowej w teren zabudowany z prędkością 100km/h”. Czytałem ten argument setki razy w ciągu ostatnich dni. Tylko, że limit na większości dróg krajowych wynosi 90 km/h xD. Wystarczy się stosować i żadnej niespodzianki nie będzie. Ludzie są tak przyzwyczajeni do łamania przepisów, że nie zauważają absurdów swojego rozumowania.

#polskiedrogi #samochody #auta
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Krupier
Krupier
14.11.2025, 10:05:34 via Wykop
  • 5
@wjtk123: dobry był wczoraj typ, który napisał, że PROBLEMEM jest to, że wjeżdżając za znak "obszar zabudowany" już musisz mieć prędkość 50 km/h. XD
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 12.11.2025, 12:30:24
  • 0
Czytam sobie wywiad z Prezesem Patek Philippe i znalazłem tam ciekawe zdanie: niektóre z modeli są tak trudne w produkcji, że na każdy sprzedawany egzemplarz przypadają dwa nieudane.

Zgaduję, że dotyczy to np. wersji z emaliowymi tarczami albo wykańczania niektórych elementów mechanizmu. To częściowo wyjaśniałoby ogromne ceny za poszczególne warianty.

https://cnaluxury.channelnewsasia.com/people/thierry-stern-president-patek-philippe-interview-258871

#zegarki
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GianlorenzoB
GianlorenzoB
12.11.2025, 12:46:42 via iOS
  • 0
@wjtk123 z taką marżą mogą sobie pozwolić na straty
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123
Autor
12.11.2025, 13:02:25 via Wykop
  • 3
@zagubionychromosom:

nie to niczego nie tłumaczy. To po prostu towar dla arabów i ruskich oligarchów


Zegarki Patek Philippe były skomplikowane, piękne i bardzo drogie na długo przez rozpowszechnieniem ropnych Arabów i ruskich oligarchów, więc takie porównania są bardzo krzywdzące. Poza tym nawet obecnie stanowią oni tylko mały ułamek klientów. To jest rzecz na jaką może sobie pozwolić nawet wyższa klasa średnia w
  • Odpowiedz
wjtk123
wjtk123 12.11.2025, 08:54:13
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

murison
murison
murison
12.11.2025, 08:58:19 via Wykop
  • 4
@wjtk123: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
murison - @wjtk123: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 104
  • Strona 1 z 104
  • >
  • "Nie bójcie się tych, którzy zabijają ciało, lecz duszy zabić nie mogą. Bójcie się raczej Tego, który duszę i ciało może zatracić w piekle."
  • https://opowiadaniahistoryczne.pl/
  • Instagram

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 23.02.2024

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 30.12.2021

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 07.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.12.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 13.09.2025

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia