Prawda jest taka, że argumentacja, że duże miasto jest lepsze od średniego przez "atrakcje" i "fajne miejsca", to po prostu argumentacja dobra dla plebsu bez zainteresowań i przyjaciół (nie znajomych). I tu też zauważyłem, że trwałe, kilkunastoletnie przyjaźnie na amen są częściej spotykane w mniejszych miastach, bo ludzie mają dla siebie czas i mają więcej chęci i energii.
XXI wysrał na świat masę NPC, dla których wyznacznikiem fajnego spędzania czasu wolnego jest pójście do fancy restauracji, kawiarni czy miejsca, które powszechnie uchodzi za "fajne" i przyciąga hipsterską młodzież i kolorowych 40 latków wchodzących powoli w kryzys wieku średniego.
Dodatkowo, ludzie ci są zazwyczaj kompletnie niezdolni do jakiegokolwiek organizowania sobie czasu wolnego, więc inicjatywy powstające w dużych miastach, w których ktoś robi coś za nich, to dla ich mózgu jakiś sygnał, że "tu to się coś dzieje".
Wartościową
XXI wysrał na świat masę NPC, dla których wyznacznikiem fajnego spędzania czasu wolnego jest pójście do fancy restauracji, kawiarni czy miejsca, które powszechnie uchodzi za "fajne" i przyciąga hipsterską młodzież i kolorowych 40 latków wchodzących powoli w kryzys wieku średniego.
Dodatkowo, ludzie ci są zazwyczaj kompletnie niezdolni do jakiegokolwiek organizowania sobie czasu wolnego, więc inicjatywy powstające w dużych miastach, w których ktoś robi coś za nich, to dla ich mózgu jakiś sygnał, że "tu to się coś dzieje".
Wartościową
Każda poprawa jakości powietrza jest potrzebna, a ograniczenia i tak są bardzo łagodne!
Jakakolwiek merytoryczna dyskusja na pod tym tagiem poskutkowała usunięciem moich wpisów i blokadą przez naczelnych przeciwników!
#krakow #sct #strefaczystegotransportu
no i wszystkie piece wyłączyć
jakość powietrza jest najważniejsza
1. Będzie oparta o realnie spełniane normy emisji spalin, a nie wirtualnie wymyślone przez polskich urzędników (niepokrywające się nawet z normami euro!).
2. Do czasu wprowadzenia SCT doczekamy się parkingów P+R oraz prawdziwej komunikacji miejskiej.