Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko232
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
sprawa

sprawa

Dołączył 11 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 10955
  • Znaleziska 4909
  • Mikroblog 6046
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 114

370

Izba Reprezentantów zagłosowała za odwołaniem prezydenta Trumpa ze stanowiska

Izba Reprezentantów zagłosowała za odwołaniem prezydenta Trumpa ze stanowiska

wynik głosowania 225 - 194. 7 dni przed końcem kadencji

Polasz
z
abcnews.go.com
dodany: 13.01.2021, 21:38:32
  • 219
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    trump
sprawa
sprawa 13.01.2021, 21:40:05
  • -77
No i pieknie. Sam sie w to wpakowal ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • 26
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sprawa
sprawa 13.01.2021, 21:57:29
  • -16
@decentralizacja: Nikt wyborow nie sfalszowal. To tylko wymysly trumpa. Wszystkie fejki byly juz obalane,a zaden sad trumpowi racji nie przyznal. Pomijajac to ,ze trump nie dal nawet jednego dobrego dowodu.
sprawa
sprawa 13.01.2021, 22:04:53
  • -42
@stanq87: Mysle, ze amerykanie juz zdazyli mocno pozalowac tego ze w 2016 zaglosowali na trumpa. Mam nadzieje, ze sie Trumpowi do d--y dobiora jednak - za to cale p--------o o falszerstwo i podburzanie ludzi na atak na kapitol.
sprawa
sprawa 13.01.2021, 22:14:44
  • -23
@stanq87: Zgadza sie. Nie bylo go tam fizycznie. Ale to on podburzyl tlum do tego. Mial jechac z nimi, ale to olal.
Jeszcze po wszystkim pochwalil, powiedzial, ze sa wspanialymi i odwaznymi ludzmi i prosil ich zeby wracali do domu. Czyli - szturmowaliście dla mnie kapitol, narobiliscie szkod i szumu - moje ego jest szczesliwe - dobzi ludzie z was.
A ci ludzie jak barany kazde jego slowo wykonuja bez
sprawa
sprawa 13.01.2021, 22:32:11
  • -15
@Pomorski_Wilk: Zgadza sie.
Kazdy moze mowic glupoty, ma sie do tego prawo.
Jednak podburzanie tlumu do szturmu na kapitol to juz inna sprawa w wyniku czego smierc ponioslo 5 osob.
Naklanie osob odpowiedzialnych za liczenie glosow zeby "znalezli mu tyle glosow zeby wygral" to juz inna sprawa.
Byc moze za jakis czas administracja Bidena postanowi postawic Trumpa przed sadem. Zobaczymy.
sprawa
sprawa 13.01.2021, 22:33:53
  • -15
@stanq87: No przeciez nie moze JAWNIE poprosic ludzi o to by byli violent.
Ale jak juz tych violent pochwali po wszystkim i powie "you are all great people, great stuff we have done today" to juz co innego , rozumiesz?
sprawa
sprawa 13.01.2021, 22:46:03
  • -17
@Pomorski_Wilk: To niestety moze byc prawda. Realistycznie patrzac szanse na to ,ze pojdzie siedziec - sa male. Ale szansa jest. Zobaczymy
sprawa
sprawa 14.01.2021, 00:48:58 via Android
  • -5
@wicherq no to słucham, co tam się niby wtedy działo?
sprawa
sprawa 29.12.2020, 02:06:45
  • 0
Co jest bardziej finansowo opłacalne i w którym wypadku zostaje więcej hajsu w kieszeni? Chodzi o pracę zdalną przy komputerze.
#dzialalnoscgospodarcza czy umowa zlecenie?
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprawa
sprawa
Autor
29.12.2020, 02:24:53
  • 1
@brakloginuf: dzieki za ogarnięcie mirek. Rozwiałeś moje wątpliwości
  • Odpowiedz
brakloginuf
brakloginuf
29.12.2020, 02:27:50
  • 1
@sprawa: taki mamy rzad, z roku na rok coraz mniej oplacalnie, coraz mniej mozna odpisac z podatkow itd. To celowe dzialanie, narazie dobrowolnie zniechecaja do dziela.
  • Odpowiedz

407

Joe Biden ma już oficjalnie 279 głosy elektorskie.

Joe Biden ma już oficjalnie 279 głosy elektorskie.

Oficjalna certyfikacja w Kalifornii oznacza że Joe Biden ma już oficjalnie 279 głosów elektorskich. 3 kolejne stany gdzie wygrał Biden: Colorado, Hawaje i New Jersey jeszcze nie ogłosiły certyfikacji. Kiedy to zrobią Biden będzie miał 306 głosów elektorskich do 232 dla Trumpa.

konradpra
z
marketwatch.com
dodany: 05.12.2020, 09:18:36
  • 268
  • #
    polityka
  • #
    trump
  • #
    usa
  • #
    biden
  • #
    wyboryusa
sprawa
sprawa 05.12.2020, 23:36:03
  • -3
@Klempas: nie są!
https://leadstories.com/hoax-alert/2020/12/fact-check-video-from-ga-does-not-show-suitcases-filled-with-ballots-pulled-from-under-a-table-after-poll-workers-dismissed.html
sprawa
sprawa 06.12.2020, 01:30:27
  • 3
@Ilythiiri: ehh... i tak trzeba dementować te fejki w nieskończoność..
a wystarczyłoby żębyś zrobił trochę researchu, sam na własną rękę.
Winsconsin to zwykły fejk. Uprawnionych było 3,684,726. Nie wiem skąd - ale w internet poszło info, że uprawnionych było 3,129,000 co przewyższało ilość głosów. To zwykły fejk i dezinformacja. Uprawnionych było 3,684,726 a głosów 3,239,920.
sprawa
sprawa 06.12.2020, 01:32:45
  • 1
@Tornero1997: to zwykły fejk. Jak wszystkie inne zresztą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tu masz wyjaśnienie
https://leadstories.com/hoax-alert/2020/12/fact-check-video-from-ga-does-not-show-suitcases-filled-with-ballots-pulled-from-under-a-table-after-poll-workers-dismissed.html
sprawa
sprawa 06.12.2020, 02:26:03 via Android
  • 2
@Tornero1997 obalenie fejk newsa jest fejk newsem. Ciekawa taktyka ( ͡º ͜ʖ͡º)
To które fejk newsy nie są fejk newsami?

45

Biden: Nie mam wątpliwości co do swej wygranej w wyborach

Pokaż treści 18+

Biden: Nie mam wątpliwości co do swej wygranej w wyborach

Demokratyczny kandydat na prezydenta Joe Biden powiedział w czwartek, że nie ma wątpliwości co do swojej wygranej w wyborach. Ogłaszając to, Biden zaapelował też o spokój i cierpliwość w związku z trwającym procesem liczenia głosów.

travelove
z
rmf24.pl
dodany: 05.11.2020, 22:56:32
  • 73
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    biden
  • #
    wybory
  • #
    ciekawostki
sprawa
sprawa 06.11.2020, 14:26:57
  • 1
W każdym znalezisku powtarzam to samo.
Czy KTOKOLWIEK ma jakikolwiek dowód na oszustwo bidena a który to dowód nie okazuje się prostym zwykłym fejkiem po wyszukaniu tej informacji w google?
Bo proszę cały dzien wszystkich ludzi od spiskowych teorii na ten temat o jakikolwiek dowód. Każdy "dowód" okazuje się być fejkiem. Często wszelkie informacje naprostowujące te fejki musze pomstować po kilka razy =\
Także, ktoś , coś?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1110

Twitter usuwa wpisy Donalda Trumpa. Telewizje przerywają wystąpienia

Twitter usuwa wpisy Donalda Trumpa. Telewizje przerywają wystąpienia

Kanały CNBC i MSNBC w czwartek przerwały transmisję przemówienia prezydenta USA Donalda Trumpa, który bez dowodów zarzucił oszustwa wyborcze i zapewnił, że to on jest zwycięzcą. Od środy wiele wpisów twitterowych Trumpa jest oznaczanych przez platformę jako kontrowersyjne lub wprowadzające w błąd.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 06.11.2020, 08:03:13
  • 382
  • #
    swiat
  • #
    kultura
  • #
    rozrywka
sprawa
sprawa 06.11.2020, 09:05:03
  • 374
@PogromcaPatusow: jakiś dowód na poparcie tych słów? Trump podobno póki co nie jest w stanie pokazać ani jednego dowodu.
sprawa
sprawa 06.11.2020, 10:07:50
  • 72
@CannibalCorpse: @airflame:
Jeżeli byłoby tak jak mówicie - to sąd przyznałby republikanom racje.
Tymczasem.. odrzuca ich wnioski w każdym stanie.
W georgii sędzia odrzucił wniosek Trumpa jako, że ten nie dostarczył ŻADNEGO dowodu.

W
sprawa
sprawa 06.11.2020, 10:22:47
  • 20
@uwielbiamnalesniki: Ale zdajesz sobie sprawę, że ten fejk z tym, że Bidenowi przybyło 100 tys głosów a Trumpowi 0 był dementowany tutaj już chyba 1000 razy? A ludzie dalej to repostują...
sprawa
sprawa 06.11.2020, 10:32:22
  • 6
@uwielbiamnalesniki: Po prostu zle wpisali do systemu, ktoś zrobił od razu screena i rzucił w neta. Prawie w tym samym momencie się połapali i poprawili. Chwilę po tym jak się weszło na wykresy i sprawdziło - to było juz poprawione, ale screenshot dalej latał po necie.

@McWozniak: @airflame: @PogromcaPatusow:

A tutaj jeszcze jedno wyjaśnienie skąd wzieło się
sprawa
sprawa 06.11.2020, 10:53:12
  • 3
@PogromcaPatusow: No to pokaż chociaż jeden dowód na oszóstwo. Coś co nie jest fejkiem, cokolwiek. Serio, cokolwiek.
Póki co wszystko okazuje się fejkiem albo jakąś bzdurą.
Były juz nawet info o wyrzucaniu listów do głosowania na ulicy przez kurierów, to też fejk.
Nie ma ANI JEDNEGO dowodu.
sprawa
sprawa 06.11.2020, 11:38:10
  • 2
@dj_sasek: Jeśli okaże się to prawdą - to będzie to pierwsze zarejestrowane oszóstwo tych wyborów.
Póki co nie mogę znalezc zadnych informacji na ten temat, ludzie dopiero zaczynają o tym mówic, na bank za chwilę zrobi się o tym głośno - ludzie zaczną tym spamowac, ktoś ją rozpozna itd itp. Dowiemy się wtedy więcej szczegółów na ten temat, a kobieta zostanie pociągnięta do odpowiedzialności.

Ale powtarzam, nie mamy żadnych konkretnych
sprawa
sprawa 06.11.2020, 11:56:24
  • 0
@radekk1818: @436c179926f0f901440dd4b2d79ce947:
Wszystkie zapostowane informacje o 100 tysiącach głosów , zmarłych głosujących itd itp okazały się fejkami. Nie przytoczyliście nic nowego.
Polecam się zapoznać z pozostałymi komentarzami, min moim, które to dementują wszelke nieprawidłowe informacje i kłamstwa. Zwykła propaganda.
sprawa
sprawa 06.11.2020, 12:01:31
  • 0
@dj_sasek: Ok.
Wideo pojawiło się na twitterze i jak zwykle zostało zdementowane.
Okazuje się, że to normalny i legalny proces , jeśli maszyna nie chcę przyjać karty do głosowania. Można zrobić duplikat. Maszyna może odrzucac kartę do głosowania np ze względu na brud na karcie , czy coś.
Tak przynajmniej ludzie repostują to na twitterze. Jak zwykle dużo szumu o nic.
sprawa
sprawa 06.11.2020, 12:05:28
  • 14
@Kantar: @Kogerro: @wodiwo: @henk: @nawet: @pyakuz:
Ok panowie. Mały update. Miałem szczerą nadzieję, że zapostowane video okaże się PIERWSZYM dowodem na oszustwo , ale tak się nie dzieje.
Ludzie na twitterze razem i wspólnie skwitowali to wideo jako normalny proces elekcyjny.
To co widzimy na video to kobieta która wypełnia drugi raz kartę do glosowania ponieważ maszyna z jakiegoś powodu nie chciała przyjać
sprawa
sprawa 06.11.2020, 12:24:10
  • 3
@airflame: Kobieta na nagraniu wypełniła dwie karty. Jakość video nie pozwala by zobaczyć cokolwiek innego, nie widać co dokładnie pisze na innych arkuszach.
Ja wcale nigdzie nie widzę zalanych tuszem kart do głosowania, a ty gdzieś widzisz?
Jeśli kobieta w ten sposób wypełniła nawet zakładając 50 różnych arkuszy , to dlaczego wideo przedstawia tylko dwa?
Widać , że osoby które to nagrywają chcą sprawić wrażenie, że nagrywają oszustwo.
Gdyby to
sprawa
sprawa 06.11.2020, 12:42:36
  • 4
@airflame: Jeżeli jakiś obserwator nie został dopuszczony - to tylko ze względu na to, że w danym miejscu była juz maksymalna ilość obserwatorów ze względu na ograniczenia w przestrzeni publicznej w czasach covid.
Nie ma ani jednego potwierdzonego przypadku gdzie jakaś grupa obserwatorów nie była by dopuszczona do obserwowania, jeśli wcześniej nie zachowywały się te osoby w sposób agresywny lub przeszkadzały w liczeniu.
Jeżeli znasz taki przypadek to podaj, póki co nawet
sprawa
sprawa 06.11.2020, 12:45:58
  • 2
@airflame: A co do głosowania trupów.
Nic takiego nie miało miejsca.
Nie ma na to ANI jednego dowodu. Jest to jedynie fejk info rozsyłane przez lemingi.
sprawa
sprawa 06.11.2020, 13:02:32 via Android
  • -2
@airflame po raz kolejny, proszę o jakieś dowody a nie opinie.
sprawa
sprawa 06.11.2020, 13:36:29
  • 1
@wodiwo: Przepisywa moga sie roznić w zależności od stanu.
https://www.marincounty.org/depts/rv/election-info/election-policies-and-procedures/post-election-canvass/duplicating-damaged-ballots
Tutaj przepisy z californii.
Babeczka użyła raz pieczątki, drugiej nie zdązyła użyć.
Jedna pieczątka do zepsutej karty, druga pieczątka do duplikatu.
Na filmiku nie dała drugiej pieczątki, to znaczy, że film się skończył zanim zdążyła to zrobic,
sprawa
sprawa 06.11.2020, 14:00:23
  • 0
@wodiwo: Nic z tego co napisałeś nie jest potwierdzone, a jedynie dementowane.
Zrzut głosów w 100% na jednego kandydata był jeden - i od razu poprawiono to , ponieważ był to zle wpisany wynik w system. Błąd poprawiono dosłownie po chwili.
Także jest to fejk , powtarzany wiele razy. Nie ma nic wspolnego z prawdą.
Nie ma żadnego zakazu obecności kandydatów, kandydaci obu partii są obecni, tak samo jak obserwatorzy niezrzeszeni z

108

Donald Trump chce wstrzymania liczenia głosów!

Donald Trump chce wstrzymania liczenia głosów!

Coraz bardziej prawdopodobne jest, że prezydentem USA na kolejną kadencję zostanie Joe Biden. Sztab Donalda Trumpa wzywa do wstrzymania liczenia głosów w trzech stanach. Jego wyborcy dostają smsy nawołujące

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 05.11.2020, 07:35:27
  • 103
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    swiat
  • #
    europa
sprawa
sprawa 05.11.2020, 14:03:50
  • 18
Prawica wszędzie węszy spisek. Niezależni miedzynarodowi obserwatorzy nie mają żadnych obiekcji do sposobu i przebiegu przeprowadzonych wyborów.
https://www.wgauradio.com/news/world/election-observer/2XXDVXPIQA7IOASC2S6EIAM2FA/
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sprawa
sprawa 05.11.2020, 18:58:30
  • 5
@indigobrakuje: tutaj masz sprostowanie kilku rzeczy :
https://www.wykop.pl/link/5784605/sprostowanie-3-popularnych-mitow-z-amerykanskich-wyborow-w-2020/

Większość fejków która się pojawiła na ten temat była obnażana po około 5 minutach na twitterze, ale lemingi i tak podają to dalej, dalej i dalej. Trafia to potem na wykop i ludzie myslą, że Biden oszukiwał.

Na twittera ktoś wrzucił np zdjęcie rozrzuconej po ulicy korespondencji z rządowymi pieczątkami, sugerując, ze kurier wyrzucił na śmieci głosy na Trumpa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
sprawa
sprawa 05.11.2020, 19:03:45
  • 1
@indigobrakuje: Poczekamy zobaczymy, ale jestem pewien na 99% ze to wszystko okaże się fejkiem, przeliczą jeszcze raz kilka stanów i potwierdzi się , że Biden wygrał.
Ale oczywiście nie musisz sie ze mną zgadzać.
sprawa
sprawa 05.11.2020, 19:13:35
  • 3
@indigobrakuje:
https://lawandcrime.com/awkward/georgia-judge-throws-out-trump-campaign-lawsuit-that-produced-exactly-zero-evidence-of-fraud/
Sąd w Georgi'a odrzucił pozew wyborczy Trumpa, jako ,że ten nie zawarł w nim ani jednego dowodu.
Po prostu puste słowa, brak dowodów.

268

PiS w tarapatach. Najnowszy sondaż dla WP

PiS w tarapatach. Najnowszy sondaż dla WP

Gdyby wybory do Sejmu obywały się w najbliższą niedzielę, PiS zdobyłoby w nich najwięcej głosów, ale drugą w zestawieniu Koalicję Obywatelską wyprzedziłoby o zaledwie kilka punktów procentowych - wynika

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 01.11.2020, 13:30:49
  • 103
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    polityka
sprawa
sprawa 01.11.2020, 17:39:40
  • 46
konfa 5,3% XD
Zaraz bedzie poniżej progu wyborczego , a w 2023 założenie nowej partii i start od zera ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

36

„***** Antife!” kibice Legii Warszawa czyszczą stolicę z lewactwa [WIDEO

„***** Antife!” kibice Legii Warszawa czyszczą stolicę z lewactwa [WIDEO

W mediach społecznościowych pojawił się filmik, grupy kibiców Legii, którzy maszerując przez stolicę nawołują do niedawna odważnych Antifiarzy

contrast
z
zyciestolicy.com.pl
dodany: 30.10.2020, 20:56:47
  • 54
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    kibole
  • #
    antifa
  • #
    4konserwy
  • #
    neuropa
sprawa
sprawa 30.10.2020, 21:01:32
  • 0
To było chyba tak z około godziny 18 nagranie, jak się nie mylę.
Przed tym jak dostali w------l od tłumu, wiec jeszcze kroczą odważnie.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sprawa
sprawa 30.10.2020, 21:08:04
  • 0
@Jariii: ja to tylko zdaje relacje z tego co widzialem też na necie ;p
na proteście byłem w lublinie. A było bardzo bezpiecznie i pozytywnie.
sprawa
sprawa 30.10.2020, 21:45:23
  • 0
@Aleale2: Nikogo podejrzanego nie widziałem. Żadnych kibiców. Bylo mega bezpiecznie i pozytywnie. Reakcja ludzi na balkonach też bardzo pozytywna. Głównie machali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
było spoko
sprawa
sprawa 02.10.2020, 18:56:33
  • 0
Cześć!
Czy temperatura 85 stopni przy grze w RDR2 to duże zagrożenie? Nie umiem tego zbić..
W wieśku dochodzi do 83.
Moja karta to RTX 2070. Reszta komponenetów nie dochodzi do takich temperatur. Utrzymuje się na niskim poziomie. Cpu podczas gry siedzi na 60 stopniach. Problem jest tylko z kartą graficzną i tylko podczas graficznie wymagających gier. Karta podczas spoczynku ma 50 stopni.
Starałem się dzisiaj wydmuchać cały kurz przy użyciu sprężonego powietrza,
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

10129
10129
02.10.2020, 21:09:16
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

sprawa
sprawa
Autor
02.10.2020, 21:16:35
  • 0
@10129: @kermirz: ok dzieki pany. Bede robił najwyżej ten undervolt ale nie wiem cyz to coś pomoże
Najwyżej bede robił undervolt
  • Odpowiedz

710

Amerykański policjant bez sensu dusi białą obywatelkę

Amerykański policjant bez sensu dusi białą obywatelkę

Na załączonym filmiku inny przykład zachowania podobnego do ostatnio głośnego duszenia George'a Floyda. Tym razem zarówno policjant jak i aresztowana mają biały kolor skóry, ale aresztowanie jest równie skandaliczne, znów pomimo nawoływania gapiów wobec policjanta o jego zaprzestanie.

darpomorza
z
streamable.com
dodany: 07.06.2020, 14:55:22
  • 143
  • #
    usa
  • #
    policja
  • #
    protest
  • #
    prawo
sprawa
sprawa 07.06.2020, 20:59:17
  • 11
@Kezcliw: Rozumiem, że jak przekroczysz prędkość o 5km/h to policjant strzeli ci w opony żeby zatrzymac twój pojazd kosztem nawet wypadku, po czym wyciągnie cię z samochodu uprzednio rozbijając szybę , nie sprawdzając nawet klamki. Wezmie cie na plecy i automatycznie rzuci cię na ziemie jednoczesnie cię przygniatając , po czym założy ci dzwignie i bedzie czekał aż odklepiesz. Dobrze by było gdyby podczas tego drugi policjant kopał cię -
sprawa
sprawa 07.06.2020, 21:09:05
  • 7
@K_A_C:
Nie rzucała się na niego z łapami.
Po prostu policji odwala czasem jak ktoś sięgnie do torebki czy po portfel bo boją się, że ten ktoś sięga po pistolet.
No i zaczyna się wtedy wykręcanie ręki - a jednoczesnie lament osoby zatrzymanej która najczęściej nie rozumie powodu zatrzymania.
A , że w okół zbiera się stado gapiów i coś krzyczą - a zatrzymany też coś krzyczy - to ego policjanta zostaje urażone.
sprawa
sprawa 07.06.2020, 21:24:45
  • 1
@Matrioszkawkieszeni:
Akurat ma trochę racji. Osoby białe także są prześladowane przez policje w USA i powinny już dawno temu zacząć protesty przeciwko brutalności policji.
sprawa
sprawa 07.06.2020, 21:54:59
  • -5
@SebaD86: NIE MA takiego prawnego nakazu. A jeśli takie jest - to mi pokaż.
Są jedynie zalecenia.
sprawa
sprawa 07.06.2020, 21:57:38
  • -2
@cyrkiel: Dokładnie tak. Wreszcie jakiś głos rozsądku.
Wykopkom się wydaje, że policja jest spoko bo nigdy w zyciu nie wychodzą ze swojej piniwcy i prawdziwego życia nie widzieli.
Jednocześnie im się wydaje, że zawsze jak kogoś policja zatrzymuje w brutalny sposób to na 100% na to zasłużył.
No po prostu wylęgarnia debili xD
sprawa
sprawa 07.06.2020, 22:00:17
  • -5
@LetMeIn: Jezu jaki rasizm xXD
Ile ty masz lat? 15?
i co pewnie do wszystkich byś strzelał?
Mogłeś się urodzic czarny. I co wtedy? Miałbyś jakiś nakaz z góry by byc dzikusem?
sprawa
sprawa 07.06.2020, 22:29:51
  • -3
@SebaD86: @K_A_C:
Jesteście w stanie mi wytłumaczyć w jaki sposób miała dac mu swoje ID bez sięgania po nie do torebki?
Serio?
Psiarze sami nie wiedzą czego chcą. Jak coś nie idzie zgodnie ze scenariuszem to przechodzą do przemocy. U nich styki w mózgu nie łączą i nie są w stanie łączyć faktów. Zbyt wysokie IQ nie wskazane jeśli chodzi o pracę w policji.

Przykład z
sprawa
sprawa 07.06.2020, 22:40:11
  • -3
@SebaD86: No jasne. Strzelać do każdego. Bożę skąd się biorą tacy ludzie XD

Spójrz sobie na to. Rozumiem, że według ciebie to tez ok?
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gyf44o/federal_officers_shown_kicking_handcuffed_suspect/

Koleś sobie leży, jest nie grozny, a policjant umyślnie kopie go w twarz starając się nie robic tego zbyt jawnie

902

Ulice wypełnione ludźmi z bronią. Zamieszek brak.

Pokaż treści 18+

Ulice wypełnione ludźmi z bronią. Zamieszek brak.

Mieszkańcy Coeur d'Alene, w stanie Idaho, gromadzą się na ulicach swojego miasta, by zapobiec aktom rozboju wywoływanymi przez bandytów. Życie toczy się normalnie. Materiał "North Idaho Exposed'

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 07.06.2020, 16:12:27
  • 201
  • #
    swiat
  • #
    ameryka
  • #
    bron
sprawa
sprawa 07.06.2020, 17:57:13
  • 12
Bardzo dobrze, ze ochraniają swoje miasto.
Ale protesty tam także się odbywają.
Pokojowe.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sprawa
sprawa 07.06.2020, 19:40:29
  • 4
@Brunoxp:
Zgadzam się z protestem oraz zgadzam się z prawem do protestu w imię czegokolwiek (oprócz szerzenia nienawiści czy coś w tym stylu).
Zgadzam się też z prawem do ochrony swojego mienia i zycia swojego oraz innych, bronią lub bez broni.
Wszystko byłoby super gdyby reputacja tego marszu nie była niszczona przez lootersów i riotersów.
Gdyby sklepy były ochraniane przez ludzi z bronią - zapewne riotersi i lootersi bardzo szybko
sprawa
sprawa 06.06.2020, 19:55:41
  • 1
Dla wszystkich którzy dalej uważają, że protesty w usa są obecnie nie potrzebne.

https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gxn83m/both_angles_of_16yearold_boy_shot_in_the_head/

Tutaj widzimy jak chłopak sobie stoi spokojnie na trawniku i obserwuje spokojnie sytuacje po czym policja strzela mu w głowę.

https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gxuhqk/police_officer_detains_guy_after_getting_in_his/
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sebax88x
sebax88x
sebax88x
06.06.2020, 19:57:11
  • 7
@sprawa: ale to nie jest powód, żeby okradać sklepy i bić białych
  • Odpowiedz
motorolka
motorolka
06.06.2020, 20:42:28
  • 0
@sprawa: to są też ludzie i każdy jest inny nie wiem co mam powiedzieć, można trafić na policjanta i na psa tu trafił się debil
  • Odpowiedz
sprawa
sprawa 06.06.2020, 19:36:34
  • 0
https://www.youtube.com/watch?v=1VNwVlgPlqg
Bardzo ciekawe porównanie i próba wyjaśnienia czemu w usa policja jest aż tak nie lubiana
#usa
#protest
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sprawa
sprawa
Autor
07.06.2020, 01:01:47
  • 0
@3033540: No akurat ktoś kto mieszkał pół zycia w stanach i może ma większe wyobrażenie o ich sytuacji od polaków?
  • Odpowiedz
3033540
3033540
07.06.2020, 08:18:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@sprawa: to że tam mieszkał, nie czyni go od razu bożyszczem przedstawiania realnej sytuacji w tym kraju.
  • Odpowiedz

2050

Black Lives Matter Is A Leftist Lie [en] - murzyni wyśmiewają BLM

Pokaż treści 18+

Black Lives Matter Is A Leftist Lie [en] - murzyni wyśmiewają BLM

Film niezalecany do oglądania przez lewaków, bo wywołuje w lewackich mózgach zwarcie i przepalenie zwojów mózgowych ( ͡° ͜ʖ ͡°) Zalecany angielski.

konto usunięte
z
facebook.com
dodany: 05.06.2020, 17:00:45
  • 95
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    heheszki
sprawa
sprawa 05.06.2020, 18:45:07
  • -25
Jestem osobą która jawnie popiera ten protest.
Obejrzałem i rozumiem i dalej popieram protest.
Dla mnie od początku w tym proteście chodziło o brutalność policji i protestowanie przeciwko temu, a nie BLM.
BLM dołączyło do tego protestu ponieważ ofiara była czarna.
Ale problem dotyczy policji która znęca się nad protestującymi i krzywdzi niewinne osoby i często nie ponosi za to odpowiedzialności.
Protest jest słuszny, nie ważne czy niewinna osoba skrzywdzona przez policje była biała ,czarna czy latynos.
  • 22
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

sprawa
sprawa 05.06.2020, 18:54:07
  • -14
@venom696: A moze właśnie go palą dlatego, że policja się tak zachowuje?
Policja może się tak zachowywać wobec przestępców. Być stanowczym.
Ale policja eskaluje konflikt i znęca się oraz strzela do osób postronnych, pokojowo protestujących czy nawet po prostu przechodzących sobie obok - a to juz dowód na brak sprawiedliwości i słuszność protestów.
sprawa
sprawa 05.06.2020, 19:00:19
  • -10
@marqsk: Dokładnie tak! Dlatego policja nie powinna znęcać się nad protestującymi z powodów ego i emocjonalnych.
Jeżeli społeczeństwo jest gnojone przez władze a nie jesteś osobą która lubi lizać but władzy - to takie społeczeństwo musi się buntować.
Policja powinna być stróżem prawa a nie organizacją która przestrzega prawa kiedy im się podoba. Policjant który strzela z gumowej amunicji do osoby która stoi na ganku swojego domu i nie uczestniczy
sprawa
sprawa 05.06.2020, 19:02:58
  • -7
@venom696: Oni strzelają nie tylko do murzynów. Wystarczy przejrzeć filmiki z neta gdzie codziennie jest dodawanych MULTUM video jak policjanci ATAKUJĄ pokojowo protestujących i ich biją.
Nie mówię o atakowaniu riotersów i lootersów , oni jakimś cudem zbytnio policji nie interesują.
Policja interesuje się biciem tych którzy spokojnie idą sobie w proteście albo stoją na ganku swojego domu i ich filmują.
sprawa
sprawa 05.06.2020, 19:04:01
  • -8
@paul772: Bez znaczenia. Jeżeli celem jest mniejsza brutalnośc policji oraz sprawiedliwość to ja mogę iść nawet z hasłem wykopki lives matter
sprawa
sprawa 05.06.2020, 20:12:40
  • -5
@Rafal90: Czyli rozumiem, że pokojowy protest jest zabroniony ponieważ kilku riotersów i lootersów rabuje sklepy tak ? Może i nawet nie kilku a duża grupa, ale to całkowicie kasuje możliwość protestowania tak? Kompletnie?
Prawo do protestowania jest nie zmywalne i nie zbywalne. Osoby które łamią prawo powinny byc wyłapane przez policje i pociągnięte do odpowiedzialności. Osoby które pokojowo protestują nie są odpowiedzialne za te które rabują sklepy i wybijają szyby.
sprawa
sprawa 05.06.2020, 20:33:52
  • -4
@venom696:
Z przyjemnością.
Proszę :)
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gtsaam/please_make_this_go_viral_i_am_begging_you_police/
Stoją sobie przed drzwiami domu - mimo, że to dozwolone w czasie ciszy nocnej - potwierdzone przez
sprawa
sprawa 05.06.2020, 20:50:16
  • -4
@Roger_Casement:
1. Poszedłbym i to jeszcze jak.
2. Podpisałbym się i nawet 10 raz a na protest też bym poszedł. Sklonowałbym się jeszcze i jeszcze raz bym poszedł.
3. Mam 28 lat. Gdy prawdziwi komuniści mordowali polaków to mnie na świecie nie było.
Jakikolwiek przestępca był chroniony przez władze - to władza powinna być rozliczona z tego i osoby za to odpowiedzialne powinny trafić do więzienia. Fakt , że się
sprawa
sprawa 05.06.2020, 21:11:34
  • -3
@Rafal90: Chcę żebyś mnie zrozumiał.
Nie powinniśmy bic policjanta dlatego, że inny policjant nas pobił.
Tak samo policjant nie powinien być wobec nas agresywny jeśli inna osoba była agresywna wobec niego.
To co się dzieje tam to wzajemne wyżywanie się jednej i drugiej strony. Ale za eskalacje konfliktu obarczam policję w głównej mierze.
Z tą właśnie różnicą, że te agresywne jednostki bez umiejętności samokontroli powinny być usuwane z tej organizacji. Wiadomo - czasem
sprawa
sprawa 05.06.2020, 21:35:53
  • -3
@Roger_Casement: Czy ty serio wszystko sprowadziłeś pod aborcje?
Potwrzam.
Aborcja nie jest dla mnie ani zła ani dobra. Są za i przeciw. Ja nie zamierzam stawać ani po jednej ani po drugiej stronie. Jeżeli by to ode mnie zależało, poddałbym to pod głosowanie pod całe społeczeństwo.
Jeżeli chcesz dalej odnosić się do moich wypowiedzi to przestań pisac o aborji bo jak powiedziałem, nie jest to temat na ktory zamierzam dyskutowac.
sprawa
sprawa 05.06.2020, 22:14:15
  • -2
@Roger_Casement: ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Brałeś już dzisiaj swoje leki czy zapomniałeś? XD
A może wziałeś nie te pastylki które trzeba? XD
Nie pomyliły ci się? na pewno ? :P

to człowiek, który chce poddać pod demokratycznie głosowanie, czy można
sprawa
sprawa 05.06.2020, 22:54:58
  • -1
@Roger_Casement: No tak , jeszcze zołnierzy AK tutaj wrzuć xDD
kto nastepny?
Może jeszcze nawet popieram eksterminację palestynczyków? Co jeszcze wymyślisz i jak bardzo się poniżysz z tym wymyślaniem dyrdymałów? O co jeszcze mnie oskarżysz? XD

Protesty w czasie których dochodzi do plądrowania sklepów i zabijania ludzi są pokojowe. A jeśli tego nie rozumiesz to juz ci tłumaczę.
Po prostu myślisz, że lootersi , riotersi i protestujący to jedna i ta

667

Choroba postępuje. Położyli się przed ambasadą USA w Warszawie.

Choroba postępuje. Położyli się przed ambasadą USA w Warszawie.

Tak ja w środę w Poznaniu, tak w czwartek w warszawie lewacy postanowili poklęczeć i poleżeć na chodniku w proteście przeciwko brutalności policji w Minneapolis. Kolejna błazenada zapowiadana jest na niedzielę.

konto usunięte
z
nczas.com
dodany: 04.06.2020, 16:29:38
  • 129
  • #
    polska
  • #
    usa
  • #
    warszawa
  • #
    polityka
  • #
    protest
  • #
    lewactwo
sprawa
sprawa 05.06.2020, 14:23:13 via Android
  • -10
@PeterFile a ja popieram ten protest. Jak będzie jakiś we Wrocławiu to pewnie pójdę.
Jakbyście nie zauważyli to obecnie w USA policja znęca się i atakuje niewinne osoby.
Oczywiście, ścigają też osoby winne i agresywne. Ale w większości przypadków za eskalacje konfliktu odpowiada policja. Jakbyście obejrzeli te filmiki to może by coś do was dotarło.

1403

America 2020

America 2020

zamieszki w USA

YouCanCallMeBillieGates
z
youtube.com
dodany: 03.06.2020, 08:48:19
  • 254
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    zamieszki
  • #
    dindunuffin
sprawa
sprawa 03.06.2020, 13:02:45
  • -18
@baronio: @ukruszony__kubek: @Miith: @Daro_ufo: @LuterKebab: @Vistu: @rincewind_devil:

Eh... W kółko ten sam fake news powtarzany...
Koleś nie jest żadnym właścicielem żadnego sklepu. Nie spodobało mu się, że jest protest i na mieście jest nie bezpiecznie. Poczuł, że musi BRONIĆ swojego "neighbourhood". Wziął maczętę i rzucił się na protestujących.
https://twitter.com/DosRivers/status/1266948177732616192 Tutaj video pokazujące jak rzuca się z maczetą na ludzi. Jedna
sprawa
sprawa 03.06.2020, 13:10:19
  • -8
@ProGrower: Kolejny komentarz, bo nie mogę juz edytować poprzedniego.
Tutaj trochę więcej informacji o tym gościu.
Powtarzam. Nie jest to żaden shop owner. Po prostu mu coś odwaliło i rzucił się na ludzi z maczetą.
https://www.reddit.com/r/Dallas/comments/gu5eal/machetewielding_man_attacked_by_dallas_mob_in/
sprawa
sprawa 03.06.2020, 13:17:20 via Android
  • -8
@JewishOverlord a masz jakieś video pokazujące jak cokolwiek broni? Jakikolwiek bar?
On sam przyznał ze jego taktyka było wyjście tłumowi na przeciw ZANIM oni zaatakują.
Także wyszedł (tak wynika z jego narracji) pierwszy do tłumu i zaczął im grozić.
sprawa
sprawa 03.06.2020, 13:19:20 via Android
  • -8
@JewishOverlord jego konto zostało oznaczone jako prywatne przez Twittera. Ale jak wejdziesz w link który podałem i przejrzysz posty to jest tam imgur do screenów z jego tweetami.
sprawa
sprawa 03.06.2020, 13:43:28
  • -26
@Sahkez: Lootersi , riotersi i protestujący to 3 różne grupy, nie zależne od siebie i działające z innych pobudek.
Riotersi robią demolkę ze złosci. Lootersi kradną z chciwości, a protestujący protestują przeciw brutalności policji.
Kolor skóry nie ma tutaj nic do rzeczy. Wspierałbym protesty przeciwko brutalności policji niezależnie czy byliby to filipińczycy, azjaci, arabowie, czy niemcy.
Nie rozumiem jakim cudem wykopki mogą przejawiać tak małą inteligencję żeby nie rozróżniać tych trzech
sprawa
sprawa 03.06.2020, 15:24:32
  • -7
@reakwon:
Wkleję ciekawy komentarz z reddita i się do niego odniosę.
He initiated it. He walked from his apartment, with a weapon, with the sole purpose of looking for a fight and a place to "defend". He found one and attacked them first. He was not defending his life, he was not in fear for safety. He openly admits to confronting them, in his words to defend a property not his own.
sprawa
sprawa 03.06.2020, 15:24:56
  • -9
@Roger_Casement:
Ty chyba nie rozumiesz jednej kwestii, kompletnie.
Policja jako grupa zawodowa majaca stać na straży praworządności i porządku i bezpieczeństwa ma obowiązek zachowywać się w sposób także praworządny. Jeżeli organizacja ta zamiast działać w sposób najlepszy dla bezpieczeństwa i szacunku do obywatela zaczyna być zwykłą zbieraniną bydlaków - to jest to pogwałcenie jej fundamentów. Ci którzy stoją na straży sprawiedliwości nie mogą siać niesprawiedliwości. Dociera to do ciebie ?
Gdyby policjanci
sprawa
sprawa 03.06.2020, 15:25:06
  • -7
@Roger_Casement: https://en.wikipedia.org/wiki/Racial_inequality_in_the_United_States?fbclid=IwAR35TS04i6JhWpuLvFOoLiYtRF8ILgV9tHea1IDp6cGAps1T2lvIutXbw10#Potential_explanations
Tu masz próbę wyjaśnienia nawet przez zwykłą wiki o przyczynie tego, że tak duża ilość afromerykanów popełnia przestępstwa. Im większe ubóstwo tym większa przestępczość.
Kiedyś wenezuela była bardzo bezpiecznym krajem, a dzisiaj nikt by raczej nie chciał tam z własnego wyboru mieszkać. Czy ma to coś wspólnego z kolorem skóry? Nie. Z biedą w którą wenezuela weszła.
Więc przestępczość jest związana z biedą, nie z kolorem skóry.
Nawet
sprawa
sprawa 03.06.2020, 18:19:20 via Android
  • -3
@Roger_Casement popieram KAŻDY protest przeciwko niesprawiedliwości oraz przemocy. Więc popieram protest przeciwko komunistom i przeciwko brutalności czarnych ludzi. Jeżeli gdziekolwiek komukolwiek dzieje się krzywda, popieram protest.

Białych jest więcej ale są jednocześnie bogatsi. Wśród czarnych społeczności panuje większą bieda.
sprawa
sprawa 03.06.2020, 19:46:36
  • -2
@Roger_Casement: Wszystkie wymienione przez ciebie grupy mają prawo do protestu i powinny to robić.
To, że świat sie nimi nie interesuje to nie moja wina. Gdyby to ode mnie zależało to bym to chętnie zmienił.
Nie jestem winny za cierpienie tego świata. Tak samo dzisiejsi biali ani czarni ani żółci nie są odpowiedzialni za cierpeinie tych drugich. Jedynie urzędnicze jednostki.
A tutaj chodzi o protest przeciwko brutalności policji
A mi
sprawa
sprawa 03.06.2020, 10:35:23 via Android
  • 0
#protest https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gvfzf4/no_wrong_doing_he_feared_for_his_life_totally/?utm_medium=android_app&utm_source=share
Kolejny przykład nieuzasadnionej brutalności policji wobec protestujących.
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wicherq
wicherq
03.06.2020, 13:18:44
  • 0
@sprawa: wykop overdosed, dzięki tym 'pokojowym protestom' lootersi bawią się w najlepsze. Dlatego też mówię, że można to inaczej robić.
  • Odpowiedz
sprawa
sprawa
Autor
03.06.2020, 13:28:56 via Android
  • 0
@wicherq tak to prawda. Ale to nie wina protestujących a lootersow.
To że ktoś może wejsc do sklepu i ukraść coś to znaczy że nikt nie może wejść do sklepu żeby chronic sklep przed kradzieżą? Nie. Każdy może wejść do sklepu, a złodziei ściga policja.
Protestujący nie mają nic wspólnego z lootersami. Lootersi korzystają z okazji i chaosu żeby grabic i rabować.
Jeżeli fakt ten że są w społeczeństwie osoby które chcą okradać sklepy
  • Odpowiedz
sprawa
sprawa 02.06.2020, 21:22:30
  • 1
https://www.reddit.com/r/PublicFreakout/comments/gvdl01/they_secluded_him_behind_a_wall_and_looked_around/
Kolejny przykład pięknej praworządności policji :)
#protest
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1518

CD Projekt Red przekłada prezentację gry Cyberpunk 2077

CD Projekt Red przekłada prezentację gry Cyberpunk 2077

W związku z sytuacją w USA prezentacja przeniesiona na 25 czerwca.

Lookazz
z
twitter.com
dodany: 02.06.2020, 18:38:28
  • 233
  • #
    cdprojektred
  • #
    cyberpunk2077
  • #
    gry
  • #
    usa
  • #
    cyberpunk
sprawa
sprawa 02.06.2020, 19:34:07
  • 4
@LukasDiesel: A to rozumiem, że WSZYSCY protestujący okradają sklepy?
Czemu wykopki nie widzą różnicy między lootersami , riotersami a zwykłymi protestującymi?
Ja popieram ten protest. Nie popieram przemocy ani po jednej ani po drugiej stronie.
To jak działa policja w USA powinno się zmienić. Nadużywają swojej funkcji i maltretują , gnębią często nie winnych obywateli. Jak np ten policjant który czuł się "opressed" przez studenta który zbierał śmieci do wiaderka. Policjant uznał, że
sprawa
sprawa 02.06.2020, 19:18:12
  • 0
https://www.reddit.com/r/politics/comments/gvblv0/six_atlanta_police_officers_are_being_charged/
Władze zaczynają na całe szczęscie wyciągać konsekwencje z funkcjonariuszy którzy przekraczają swoje uprawnienia podczas protestów :)
Oby tak dalej. Może coś się zmieni.
#protest
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 18
  • Strona 10 z 18
  • >
  • Puławy
  • sprawa10@interia.pl

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 15.04.2021

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.03.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 14.03.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 29.09.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking