Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko214
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
splitt
splitt

splitt

Dołączył 16 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1117
  • Znaleziska 232
  • Mikroblog 885
  • Obserwujący 69
  • Obserwowane 17
affairz
affairz
31.12.2023, 14:58:15
  • 21
Stan rynku nieruchomości w Polsce Q4 2023 / Q1 2024:

1. Czerwiec 2022, kupiłeś mieszkanie za 22 bańki (w sensie nie Ty konkretnie, ale nie komplikujmy historii xD)
2. 1,5 roku później chcesz je sprzedać za 50 baniek
3. Opowiadasz wszędzie ile to ty nie masz chętnych i że musisz się zastanowić komu sprzedać
4. No dobra, tak naprawdę to nie miałeś żadnych chętnych xD
affairz - Stan rynku nieruchomości w Polsce Q4 2023 / Q1 2024:

1. Czerwiec 2022, kup...

źródło: maxresdefault-4146391586

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 31.12.2023, 15:51:43 via Wykop
  • 2
@affairz: masz jakieś info skat to ogłoszenie na otodom - zaor na X dalej idzie w zaparte z tym flipem.
Swoją drogą trzeba mieć niezły tupet, żeby dymanie frajerów na udziały przykrywać "eksperymentem społecznym" i "robieniem na złość bogatym".
  • Odpowiedz
Seneszal
Seneszal
Seneszal
02.11.2023, 08:33:04
  • 601
Co powiecie o takim stoliku kawowym?
W całości dębowy. Zabezpieczony woskiem twardym olejnym.
Naturalna krawędź blatu.

#meble #drewno #tworczoscwlasna #stolarstwo #handmade
Seneszal - Co powiecie o takim stoliku kawowym?
W całości dębowy. Zabezpieczony woski...

źródło: Stolik_kawowy_1

Pobierz
  • 86
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 02.11.2023, 15:28:15 via iOS
  • 1
@Seneszal Bardzo ładny, wygląda jak produkcja Włoska. 2.5k to grosze za taki stół
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 06.09.2023, 18:30:32
  • 0
#budujzwykopem dwa lata budowy minęły i jedyne co mam to niedokończone rendery. Już dawno miałem mieszkać, wszystkie meble kupione rok temu leżą na magazynach, drzewa kupione w szkółkach a nie mogę wyjść ze stanu deweloperskiego. Za dużo ruchomych części, za dużo rzeczy nietypowych, gdzie dosłownie wszystko robione na zamówienie.
splitt - #budujzwykopem dwa lata budowy minęły i jedyne co mam to niedokończone rende...

źródło: WBR_zewn_024

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt
Autor
06.09.2023, 19:26:56 via Wykop
  • 0
@appmstt: Nie mam jakichś super nowatorskich technologii. Większość led na ściemniaczu, praktycznie wszystko na KNX, ale to teraz standard. Barizol (świetlik) ze zmienną barwą światła imitujący naturalne, ale to też nic specjalnego.
Z ciekawych technologicznie rzeczy byłem blisko decyzji na ruchome dno basenu, ale nikt w Polsce tego samodzielnie nie robi (problemy z serwisem) no i koszt grubo ponad bańkę to trochę przesada.

Stropy chłodzące dopiero niedawno poznałem, za późno.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt
Autor
06.09.2023, 19:52:07 via Wykop
  • 0
@appmstt: znam to, jestem na bieżąco. Oni są w innej gliny, mają czas i energię aby się w tym babrać i wszystko samemu robić.
  • Odpowiedz
sprayy
sprayy
05.09.2023, 10:25:45
  • 2
W jakie technologie przy budowie domu należy pójść by miało sens stawienie go z silikatów?
Czy wystarczy po prostu postawić go z silikatów, dać zwykłą podłogówkę i po prostu korzystać z właściwości akumulacyjnych tego materiału?

#budownictwo #budujzwykopem
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 06.09.2023, 18:11:02 via Wykop
  • 0
@sprayy: Ja żałuję, że zrobiłem porotherm zamiast silikatów. Akumulacyjność cieplna jest o wiele istotniejsza niż izolacja (którą zniwelujesz dodatkowym 1cm ocieplenia).
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 06.09.2023, 19:19:23 via Wykop
  • 0
@hszan: Tak, między innymi grzanie w taryfie nocnej. Chodzi jednak o szerszy kontekst, duża akumulacja powoduje mniejszą amplitudę temp dzień/noc. Więcej profitów masz latem podczas upałów. W starych kościołach i kamienicach jest kiepska izolacja, ale jakoś zawsze w upałach jest przyjemny chłodek przez olbrzymią akumulację cieplną. Niektórzy robią specjalnie ściany żelbetowe i płytę fundamentową, aby zmaksymalizować ten efekt, jednak takie zabiegi są bardzo drogie. Silka praktycznie w tej samej cenie
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 06.09.2023, 17:35:56
  • 7
#nieruchomosci wystawiłem mieszkanie na sprzedaż. W pierwszy dzień 15 telefonów - sami pośrednicy xD
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MistrzKowalski
MistrzKowalski
06.09.2023, 18:03:02 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Opposition_Fuhrer
Opposition_Fuhrer
16.05.2023, 19:25:57
  • 5
Cathie o FSD Tesli. Mówi to samo co ja mówię od dawna. FSD już dziś jest 5x bardziej bezpieczny niż średnia ludzkich kierowców. Mimo wszystko najmniejsza niedoskonałość FSD jest nagłaśniana w mediach a ludzie to krytykują.

Z resztą praktycznie wszystkie głośne afery z wypadków Tesli to spekulacje że pewnie FSD to spowodował, ale później okazuje się że FSD nie był włączony i to wina kierowcy. Oczywiście te informacje już nir trafiają do ludzi.

Nie
Opposition_Fuhrer - Cathie o FSD Tesli. Mówi to samo co ja mówię od dawna. FSD już dz...
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 20:12:12 via Wykop
  • 3
@Opposition_Fuhrer:

Statystycznie w roku 2022 użycie FSD uratowało ok 39 000 żyć ludzkich.

:D:D:D
Przez długi czas, żeby zapisać się do bety tesli należało mieć bardzo wysoki rating bezpieczeństwa kierowcy. Kilka miesięcy temu otworzyli betę dla wszystkich, ale i tak przeciętny kierowca korzystający z FSD jest dużo lepszy od przeciętnego kierowcy w USA. Dodatkowo każdy, kto włącza FSD jest turbo skupiony i gotowy do działania, ja się dziwie, że tutaj
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 20:47:10 via Wykop
  • 0
@Opposition_Fuhrer: Koleś jeździ po prostych trasach to ma mało interwencji, inni jeżdżą po trudniejszych to mają więcej. Niektórzy narzekają, że nie potrafią przejechać miasta bez obawy o swoje życie. Regularnie oglądam filmy i relacje osób testujących FSD.
Fakt, że ostatnie wersje są bardzo na plus, ale jeszcze daleka droga, do osiągnięcia 5 poziomu autonomii. Tak jak z paskiem postępu w windowsie, ostatnie 1% ładuje się najdłużej.

Napisz jeszcze jak policzyłeś
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 21:09:02 via Wykop
  • 0
@Opposition_Fuhrer

@splitt: tak oczywiście. To może pokaż mi tych ludzi którzy narzekają i przykłady że muszą bez przerwy interweniować. Właśnie dlatego nie ma sensu z wami taka dyskusja. Macie w dupie dowody, przykłady. Ignorujcie, wypieracie i wciskacie swoje brednie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
serio? pierwszy filmik z brzegu https://www.youtube.com/watch?v=BwqLdRV5ffo

Co do tych 39k to nie ja wyliczyłem, ale wiadomo jak można to zrobić. Wystarczą dane o ilości
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 23:09:27 via Wykop
  • 1
@Opposition_Fuhrer: Nie, po prostu nie rozumiesz tych statystyk i co dokładnie oznaczają. Nie potrafisz sobie uświadomić tego, że FSD jest moderowane i to, że wygrzebałeś jakiś filmik bez interwencji nic nie zmienia.
Tak samo nie rozumiesz, że 39k "uratowanych" dzięki FSD, czy autopilotowi jest totalną bzdurą, która nie przechodzi podstawowego "sanity check".

przykładowy filmik z kanady, gdzie fsd jeździ gorzej niż człowiek po pół litra. A ty się dziwisz, czemu
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 23:23:51 via Wykop
  • 1
@Opposition_Fuhrer: ale co to zmienia? Też mogę wrzucać filmiki z trudniejszych tras jak się gubi niczym licealista na pierwszej jeździe.

Statystycznie w roku 2022 użycie FSD uratowało ok 39 000 żyć ludzkich.

FSD już dziś jest 5x bardziej bezpieczny niż średnia ludzkich kierowców

to są bzdury i zamiast się z tego grzecznie wycofać to jakieś filmiki randomów wklejasz. Ogarnij się.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 23:30:21 via Wykop
  • 0
@Opposition_Fuhrer: to też jest bzdura, geez. Rocznie w USA ginie ~40k ludzi (masz to nawet w filmiku który wkleiłeś) a autopilot ratuje drugie tyle? No litości.

Chodzi o to że nagrań jak sobie nie potrafi poradzić jest śmiesznie mało w porównaniu do nagrań jak jeździ samodzielnie bez żadnych problemów. Gdyby tak było ten kanał który podrzuciłem nie byłby w stanie wrzucać tyłu nagrań każdego dnia. Chyba że jeździłby Tesla 24h
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 16.05.2023, 23:41:36 via Wykop
  • 2
@Opposition_Fuhrer: Właśnie w taki sposób można łatwo manipulować statystyką. Byś musiał porównać taki sam profil kierowcy, w takich samych drogach w tej samej klasie samochodów, żeby jakieś wnioski wyciągnąć. Mimo to 39k na cały świat to i tak grubo przewalony stat, wklej źródło.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 17.05.2023, 05:35:17 via Wykop
  • 0
@Opposition_Fuhrer:nie produkuj się tak, tylko daj źródło do tych 39k :DD
  • Odpowiedz

10

Założyciel Apple twierdzi, że Elon Musk okradł go i jego rodzinę

Założyciel Apple twierdzi, że Elon Musk okradł go i jego rodzinę

Wozniak twierdzi, że o ile Steve Jobs był szczery wobec swoich intencji, tak Elon Musk jest wręcz nieuczciwy.

troll234
z
komputerswiat.pl
dodany: 09.05.2023, 07:49:15
  • 19
  • #
    elonmusk
  • #
    komputery
  • #
    technologia
  • #
    usa
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
splitt
splitt
splitt 10.05.2023, 20:31:15 via Wykop
  • 1
@texas-holdem: @texas-holdem: Srogo się zagalopowałeś. FSD nie robi wypadków, bo jest ciągle pod nadzorem i kierowca w razie jakiegokolwiek zagrożenia przejmuje sterowanie. Każde interwencja kierowcy to potencjalna kolizja.
Autopilot nie jest w ogóle gotowy do samodzielnej jazdy, to jak możesz sugerować, że jest lepszy od przeciętnego kierowcy pod względem bezpieczeństwa? Robotaxi miały latać już kilka lat temu, a prawdopodobnie skończy się tak, że w tym lub przyszłym roku
splitt
splitt
splitt 10.05.2023, 21:18:34 via Wykop
  • 1
@texas-holdem: Absurdalne to jest twierdzenie, że FSD (mylisz w ogóle pojecie autopilota z FSD) robi mniej wypadków od człowieka, skoro FSD nie jeździ w ogóle bez człowieka. Testerzy dezaktywują FSD wtedy, kiedy nie czują się bezpiecznie stąd można założyć, że wiele takich sytuacji doprowadziło by do kolizji. Jakiekolwiek statystyki dotyczące bezpieczeństwa systemu są bez sensu, dopóki FSD nie będzie samodzielny.

Musk dopiero niedawno przyznał, że temat jest trudniejszy niż przypuszczał,
splitt
splitt
splitt 10.05.2023, 22:29:05 via Wykop
  • 1
@texas-holdem:

mylisz w ogóle pojecie autopilota z FSD


@splitt: Autonomiczna jazda (o czym była mowa wyżej) = FSD.

To czemu trzykrotnie użyłeś słowa autopilot (który jest odrębnym system służącym do jazdy na autostradzie), skoro
splitt
splitt
splitt 10.05.2023, 22:52:20 via Wykop
  • 1
To czemu trzykrotnie użyłeś słowa autopilot


@splitt: Ponieważ tam, gdzie to możliwe preferuję używać j. polskiego, tym bardziej, gdy kontekst jest jednoznaczny.


Nie jest jednoznaczny. Autopilot to jest ODRĘBNY system od FSD stąd wprowadzasz zamieszanie. Autopilot to starszy system, odpowiednik asystenta ruchu w innych samochodach. Możesz mieć autopilot w tesli bez wykupionego
splitt
splitt
splitt 10.05.2023, 22:57:55 via Wykop
  • 1
@texas-holdem: Bo oczywiście wiesz o tym, że tesla selekcjonuje betatesterów i trzeba mieć bardzo wysoki współczynnik bezpiecznej jazdy, aby w ogóle uzyskać dostęp.
splitt
splitt
splitt 10.05.2023, 21:29:24
  • 5
#kryptowaluty #programowanie
Dokładnie rok temu zaczęła się sraczka na lunie. Ten filmik jest już po kilku dniach, jak wszystko się uspokajało, ale i tak transakcje lecą jak z karabinu.
Zawsze przy takiej jeździe na rynku można najwięcej zarobić na arbitrażu, ale również jest dużo niebezpieczeństwo, że wszystko się rozleci. Giełdy ledwo zipią, robią hotfixy na produkcji, trudno utrzymać bezpieczny margin, oraz pojawiają się bugi, które w normalnych warunkach
splitt - #kryptowaluty #programowanie
Dokładnie rok temu zaczęła się sraczka na lunie...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RGB_XYZ
RGB_XYZ
10.05.2023, 21:45:22 via Android
  • 0
@splitt Zakładam, że patrzę na jakiś Twój dashboard
  • Odpowiedz
Firel
Firel
Firel
15.05.2023, 16:31:46 via Wykop
  • 0
@splitt: bania w miesiąc, szanuje! sam próbowałem różnych wariantów na gre na lewarowane tokeny na botach, ale nie wymyśliłem nic niezawodnego, zawsze giełda mnie oszukiwała ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 18.04.2023, 12:57:58
  • 0
#budujzwykopem #architektura
która wersja lepsza, bo już głupieje
splitt - #budujzwykopem #architektura
która wersja lepsza, bo już głupieje

źródło: Screenshot 2023-04-17 at 09.38.34

Pobierz

wersja

  • 1 71.2% (37)
  • 2 28.8% (15)

Oddanych głosów: 52

  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Elec
Elec
18.04.2023, 13:06:58 via Wykop
  • 1
@splitt: pierwsza z drugą podłogą
  • Odpowiedz
appmstt
appmstt
appmstt
19.04.2023, 15:44:03 via Wykop
  • 0
@dodo_: na jasnym za dużo zielska, łatwiej byłoby wybrać jak na obu będzie ta sama roślinność.
  • Odpowiedz
danek01
danek01
08.03.2023, 07:35:09
  • 2
Szybko temu pajacowi zmiękła faja xD

Kiedy prawnicy uświadomili mu że będzie musiał mu zapłacić te ~100 milionów$ + ewentualne odszkodowanie za dzielenie się stanem zdrowia byłego pracownika a twiterku xD

#elonmusk
danek01 - Szybko temu pajacowi zmiękła faja xD

Kiedy prawnicy uświadomili mu że będz...

źródło: 500A8CC6-5866-463F-B23B-7B5848B9CAA3

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 20.03.2023, 21:30:50 via Wykop
  • 0
@texas-holdem: Czy fakt,  że u gościa choroba postępuje i nie może już długo pracować przy komputerze był również szeroko znany? W każdym bądź razie robienie z tego szydery bez sprawdzenia jest mega słabe i nie ma tutaj czego bronić.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 21.03.2023, 20:35:06 via Wykop
  • 0
@texas-holdem:
Nieprawda, napisał jawnie że ma chorobę (w jego mniemaniu wymyśloną) która uniemożliwia mu pisanie.

"The reality is that this guy (who is independently wealthy) did no actual work, claimed as his excuse that he had a disability that prevented him from typing, yet was simultaneously tweeting up a storm. "
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 21.03.2023, 21:09:34 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 15.12.2022, 17:17:58
  • 1
#budujzwykopem
to co zacząłem budować vs to co faktycznie buduje. Zdecydowanie nie polecam robić tak drastycznych zmian po wbiciu łopaty. Na drugi raz bym wziął duże biuro architektoniczne, żeby sami zrobili spólny projekt budynku, wnętrza, zagospodarowanie terenu + koordynacja wielobranżowa.
splitt - #budujzwykopem 
to co zacząłem budować vs to co faktycznie buduje. Zdecydow...

źródło: comment_1671123788rSf4nLYtxGIchofCOF3cyD.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

KONONOWlCZ
KONONOWlCZ
18.12.2022, 12:00:21 via iOS
  • 0
@wujo17: 300 to moze bedzie mial, ale sam parter xD
  • Odpowiedz
ponik_kolny
ponik_kolny
03.04.2023, 20:27:54 via Wykop
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

texas-holdem
texas-holdem
30.11.2022, 02:29:52
  • 0
Pytanie do osób na bieżąco z #twitter – wchodząc dziś w twitterowy link zauważyłem, że jako niezalogowany użytkownik (nie korzystam z Twittera na telefonie) mogę normalnie scrollować odpowiedzi. To wcześniej nie było możliwe – po scrollu w dół pojawiała się prośba o zalogowanie. Nie jestem też pewien kiedy została wdrożona ta zmiana. Stąd moje pytania:
1. od kiedy tak jest
2. czy istnieje jakiś oficjalny (albo nawet nieoficjalny, typu tweet
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 04.12.2022, 17:27:46
  • 0
@texas-holdem: Typ jeszcze nic nie pokazał. Usunięcie blokady dla niezalogowanych to totalna pierdoła pod względem technicznym (potrzebna była decyzja biznesowa).
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 05.12.2022, 06:22:28
  • 0
@texas-holdem: Goerge holtz nie sprawił, że twitter działa szybciej (ta optymalizacja była wykonana wcześniej). On usunął tylko głupiego popupa.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 05.12.2022, 19:18:26
  • 0
@texas-holdem: Bo gość relacjonuje swój pobyt na twitterze - naprawia searcha a nie core, ma do tego bardzo mało czasu.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 03.12.2022, 16:13:17
  • 16
#budujzwykopem #budownictwo
W końcu formalny SSZ. Miałem dużo zmian robionych na żywca w czasie budowy, natomiast z wymaksowania okien (2.4m -> 2.8m wysokości) jestem najbardziej zadowolony.
splitt - #budujzwykopem #budownictwo 
W końcu formalny SSZ. Miałem dużo zmian robion...

źródło: comment_1670083529CW7Sdh6VM20iEEf5MNW4Ve.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt
Autor
03.12.2022, 16:57:18
  • 3
@appmstt: ok 210m2 szklenia, silniki są na skrzydłach powyżej 300kg (na tej elewacji wszystkie). To był mały błąd - dzisiaj bym dodał elektrykę na cały parter ze względów bezpieczeństwa. Koszt okien 1.3m, więcej niż cały SSO.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt
Autor
03.12.2022, 16:59:50
  • 1
@jalop: taki był zamysł projektanta, ale ma to też względy praktyczne. Okna się mniej brudzą od deszczu, latem jak słońce jest wysoko okap daje cień, natomiast zimą nie zasłania.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt
Autor
03.12.2022, 18:42:49
  • 0
@Mac02 Podałem łącznie na cały dom, ta strona (zachód) to największa szklarnia.
  • Odpowiedz
Cryptonerd_io
Cryptonerd_io
13.11.2022, 17:18:23
  • 8
1 Bitcoin na solanie just jest wart 0.15btc. A zawsze mowiliscie ze 1btc to 1btc

xDD

#kryptowaluty #bitcoin
Cryptonerd_io - 1 Bitcoin na solanie just jest wart 0.15btc. A zawsze mowiliscie ze 1...

źródło: comment_1668359893PEN0sCMuugSWZSPoR10wij.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 13.11.2022, 18:38:09
  • 1
@Cryptonerd_io: to nie jest prawdziwy wrapped tylko syntetyczny twór możliwy do opylenia jedynie na ftx.
  • Odpowiedz
DrogoweSafari
DrogoweSafari
12.11.2022, 12:47:58 via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
Na bazie ftxa zaczną się teraz powoli wysypywać proof of reserves. Już się zaczyna: patrz ile ten #binance ma zabezpieczenia w swoich własnych tokenach...

Przypominam więc tylko, że współczynnik wypłacalności banku działającego w Polsce to min. 8%. Taki mBank ma aktualnie ok. 14%. W liczniku tego współczynnika są fundusze własne - tyle że bynajmniej nie czysta gotówka. A ile jeszcze z niej pochodzi z własnych obligacji?

Czy zabezpieczenie na poziomie 14% -
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 12.11.2022, 13:03:11
  • 5
@DrogoweSafari: Giełda to nie bank i musi mieć dokładnie 1 do 1 wszystkich tokenów klientów na swoich walletach, nie może tego dotykać, konwertować ani inwestować.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 12.11.2022, 13:58:28
  • 0
@kaef_v2: jak giełda dotyka depozytów klientów to kryminał, SBF zrobił ogromny błąd bo przekroczył tą linię próbując ratować Alamedę. Tyle przynajmniej wiemy na ten moment.
  • Odpowiedz
1.....2
1.....2
konto usunięte 12.11.2022, 10:34:44
  • 33
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 12.11.2022, 11:13:54
  • 1
@11262: gorzej, ona jest ceo Alamedy a nie FTX.
  • Odpowiedz
splitt
splitt
splitt 11.11.2022, 16:55:08
  • 3
Przynajmniej wiadomo jak to się stało, że SBF tak sie ostatnio roztył na wegańskiej diecie. Uwalenie $10b musiało być trochę stresujące xD
#kryptowaluty
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

d.....o
konto usunięte 11.11.2022, 17:12:52
  • 2
@splitt: wegańsks dieta to zwykłe usprawiedliwienie do w----------a cukru w postaci fruktozy i glukozy
  • Odpowiedz
basatrd
basatrd
11.11.2022, 17:52:39 via Android
  • 1
@splitt jaka wegańska skoro jest fota gdzie ma jajka w lodówce xD
  • Odpowiedz
MrBeast
MrBeast
11.11.2022, 15:01:15
  • 0
W ogóle na co ludzie liczą z FTX?
Że z kosmosu wezmą 16 miliardów USD?
FTT już dawno powinno być warte tyle co luna
#kryptowaluty
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 11.11.2022, 15:08:13
  • 9
@MrBeast:
LUNC market cap 1.2B
FTT market cap 392M
  • Odpowiedz
J.....m
J.....m
konto usunięte 11.11.2022, 08:16:57
  • 6
Proszę bardzo, jednak #nft ma jakąś użyteczność. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ludzie wyciągają pieniądze z giełdy #ftx przez wbudowaną giełdę NFT
https://twitter.com/0xfoobar/status/1590978050950279168
#kryptowaluty
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 11.11.2022, 09:05:33
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
zegarmistrz001
zegarmistrz001
09.11.2022, 12:58:44
  • 1
Od dłuższego czasu było wiadome że FTX długo nie pociągnie.
#kryptowaluty
zegarmistrz001 - Od dłuższego czasu było wiadome że FTX długo nie pociągnie.
#krypto...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

splitt
splitt
splitt 09.11.2022, 15:20:27
  • 0
@zegarmistrz001: właśnie ten filmik jest mega słaby ze strony cofeezilla (o tetherze też gadał głupoty). SBF sam się nabija yield farmingu i po prostu mówi jak to działa nie ukrywając, że to wszystko jest nikomu do niczego nie potrzebnym ponzi.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
  • Strona 2 z 13
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 30.05.2011

    Komentator
  • VIP
    od 12.09.2022

    VIP
  • Rocznica
    od 22.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 31.05.2018

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 03.05.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking