Jakość obsługi klienta Booking.com.
Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:
1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni do właściciela ten mówi, że wydał klucze, zaoferował zniżkę, ale najemcy sami zrezygnowali w związku z czym booking.com odmawia pomocy i poleca późniejszą reklamację pisemną. Wynajmujemy na własną rękę lokum w sąsiedniej miejscowości.
2)
Wynajęte mieszkanie śmierdziało resztkami jedzenia, które zaczęły się psuć w zmywarce i lodówce. Stara brudna kanapa i brak prześcieradeł. Właściciel stwierdza, że nie zdążył przygotować mieszkania i oferuje około 20% zniżki, jednocześnie opowiada nam jak to drogie mieszkania są nad morzem (mieszkanie które wynajęliśmy było na Dolnym Śląsku). Odmawiamy i zwracamy klucze. Jest już późno:
1) dzwonimy do Booking.com z prośbą o pomoc w znalezieniu zakwaterowania. Booking.com dzwoni do właściciela ten mówi, że wydał klucze, zaoferował zniżkę, ale najemcy sami zrezygnowali w związku z czym booking.com odmawia pomocy i poleca późniejszą reklamację pisemną. Wynajmujemy na własną rękę lokum w sąsiedniej miejscowości.
2)
#famemma