#ford #mechanikasamochodowa
Dzisiaj z przyczyn nieznanych immobilizer zablokował mi zapłon. Nie dało się odpalić i #!$%@? xD Dopiero po kilkudziesięciu minutach przerwy zapalił i już palił normalnie. Oprócz tego przy kupnie samochodu dostałem dwa kluczyki - kiedyś chciałem przetestować ten drugi ale auto nie odpaliło przez immobilizer - myślałem, że trzeba go jakoś "zaprogramować" podobnie jak zamek centralny na pilota (każdy kluczyk musi być zaprogramowany żeby móc otworzyć pilotem). Ale wg instrukcji
Dzisiaj z przyczyn nieznanych immobilizer zablokował mi zapłon. Nie dało się odpalić i #!$%@? xD Dopiero po kilkudziesięciu minutach przerwy zapalił i już palił normalnie. Oprócz tego przy kupnie samochodu dostałem dwa kluczyki - kiedyś chciałem przetestować ten drugi ale auto nie odpaliło przez immobilizer - myślałem, że trzeba go jakoś "zaprogramować" podobnie jak zamek centralny na pilota (każdy kluczyk musi być zaprogramowany żeby móc otworzyć pilotem). Ale wg instrukcji
Myślę że 9-10 w takich warunkach powinien wystarczyć, w końcu to prawie 3mm średnicy przewodu.