Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko158
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
manekin
manekin

manekin

Dołączył 16 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5059
  • Znaleziska 1883
  • Mikroblog 3176
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 28

969

Hot latina, Neapol i rosyjskie GRU - fantastyczne śledztwo Bellincata

Pokaż treści 18+

Hot latina, Neapol i rosyjskie GRU - fantastyczne śledztwo Bellincata

Dochodzenie Bellingcat wykazało, że rosyjska pani szpieg z niekonwencjonalną peruwiańską urodą i chaotycznym życiem prywatnym zdołała zaprzyjaźnić z wieloma pracowników i oficerami z bazy NATO we Włoszech. Ciekawe ilu takich ludzi Rosja ma w Polsce?

Garulf
z
bellingcat.com
dodany: 26.08.2022, 09:38:32
  • 82
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    sluzbyspecjalne
  • #
    rosja
  • #
    wojna
manekin
manekin
manekin 26.08.2022, 12:06:17
  • 1
Śledzę ich od samego początku działalności i w pewnym momencie weszli na taki poziom, że ktoś im z pewnością zaczął pomagać.


@Garulf: Sęk w tym, że oni dokładnie opisują jakich metod używają i w ich śledztwach nie ma luk, które wskazywałyby na pozyskanie danych z jakichś "specjalnych" źródeł.. To jest w pełni biały wywiad + bazy kupione na czarnym rynku.

382

Krwawa jatka. Ukrainiec z nożem zaszedł Białorusina od tyłu. „To za wojnę!”

Pokaż treści 18+

Krwawa jatka. Ukrainiec z nożem zaszedł Białorusina od tyłu. „To za wojnę!”

Ukraińsko-białoruskie porachunki - jak się okazuje wojna za naszą wschodnią granicą wywołuje skrajne emocje także w Polsce. Przed sądem stanie Ukrainiec, którego prokuratura Rejonowa w Lubartowie oskarżyła o zaatakowanie nożem obywatela Białorusi.

ptakdodo
z
dziennikwschodni.pl
dodany: 02.08.2022, 17:00:15
  • 84
  • #
    polska
  • #
    wojna
  • #
    policja
  • #
    uchodzcyzukrainy
manekin
manekin
manekin 03.08.2022, 08:39:28
  • -21
Informacja nieprawdziwa. Odkąd wybuchła wojna ukraińcy w ogolę nie popełniają przestępstw i nie piją! ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Daanek: Sprawdźmy co miałeś do powiedzenia w temacie zabójstwa na Nowym Świecie. Ups.
manekin - > Informacja nieprawdziwa. Odkąd wybuchła wojna ukraińcy w ogolę nie popełn...

źródło: comment_1659515965vR2yrR6BednqeApaFeih6r.jpg

Pobierz
manekin
manekin
manekin 03.08.2022, 10:54:59
  • -4
@Daanek: Cieszę się, że jesteś zdolny do refleksji. To niezbyt częste na wykopie. Podsumowując: tak, Ukraińcy popełniają przestępstwa w Polsce i tak, nierzadko te przestępstwa są rozdmuchiwane albo przypisuje im się te, których nie popełnili. Także twoje ironizowanie było niezbyt fortunne bo sam padłeś ofiarą takiej dezinformacji.
manekin
manekin
manekin 03.08.2022, 11:29:25
  • -2
@Daanek: Przecież w tym znalezisku z którego twoje komentarze wkleiłem jest pełno wpisów o tym, że to Ukraińcy i to była główna z płomieniem. Absolutnie zgadzam się z tym, że wszystkich należy traktować jednakowo. Tylko czy takie znalezisko jak te pod którym dyskutujemy, miałoby jakąkolwiek szansę trafić na główną wykopu gdyby to nie chodziło właśnie o Ukraińca? Nie zrozum mnie źle, zupełnie mi ono nie przeszkadza bo pewnie stanowi jakąś

754

Białorusini mówią o Konfederacji jako o "swoich kolegach z polskiego Sejmu"

Pokaż treści 18+

Białorusini mówią o Konfederacji jako o "swoich kolegach z polskiego Sejmu"

Biełsat: poza standardowym szczuciem na Polaków i Ukraińców dowiadujemy się, że: "Dziś moi koledzy, posłowie polskiego Sejmu organizują przedsięwzięcia 'Stop Ukrainizacji Polski'"

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 28.07.2022, 06:23:53
  • 151
  • #
    ukraina
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    bekazprawakow
  • #
    rosja
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
manekin
manekin
manekin 28.07.2022, 07:21:07 via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@genesis-p: Przecież Biełsat tylko wyciął fragment tej debaty z białoruskiej publicznej telewizji i przetłumaczył. Oj wykopku, wykopku.
manekin
manekin
manekin 28.07.2022, 11:27:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@genesis-p: Wiadomo, że nie bez powodu, ale przecież nie manipuluje przekazem, więc nie rozumiem zarzutów.

250

Wielka Brytania nakłada sankcje na brytyjskiego blogera

Pokaż treści 18+

Wielka Brytania nakłada sankcje na brytyjskiego blogera

Graham Phillips, brytyjski bloger i youtuber, który zamieszcza na swoich kanałach materiały propagandowe z okupowanych przez Rosjan ziem Ukrainy, został przez brytyjski rząd objęty antyrosyjskimi sankcjami.

Kolekcjoner_dusz
z
rp.pl
dodany: 26.07.2022, 14:47:39
  • 30
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    wielkabrytania
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    geopolityka
manekin
manekin
manekin 26.07.2022, 20:21:29 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@RKN_: Źródło motywacji jest bardzo ciekawe. Philips zaczynał karierę w sieci jako Brytyjczyk nagrywający filmy o życiu w Kijowie. Dokumentował tam między innymi swoje życie seksualne i recenzował burdele. Nienawidzić Ukrainy zaczął kiedy dostał kosza od jakiejś Ukrainki. Potem już w Donbasie zaręczył się z 17-latką. Gość niewątpliwie ma spore problemy psychiczne.
manekin
manekin
manekin 27.07.2022, 07:12:52
  • 0
@RKN_: W internecie nic nie ginie.
manekin - @RKN_: W internecie nic nie ginie.

źródło: comment_1658905965Z9BpcHOcsRN6KVm1cUiKnt.jpg

Pobierz

318

Dziś mija ósma rocznica rosyjskiego mordu nad Donbasem

Pokaż treści 18+

Dziś mija ósma rocznica rosyjskiego mordu nad Donbasem

Dziś mija ósma rocznica zestrzelenia samolotu MH17 w Donbasie nad wschodnią Ukrainą, okupowaną przez Rosję. 17 lipca 2014 roku maszyna malezyjskich linii lotniczych leciała z Amsterdamu do Kuala Lumpur. Zamordowano w bestialski sposób 298 osób, w tym 193 obywateli Holandii. Boeing 777...

Husky36
z
naszeblogi.pl
dodany: 17.07.2022, 06:17:45
  • 29
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    swiat
manekin
manekin
manekin 17.07.2022, 10:50:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@JohnCasey: To wynik niekompetencji rosyjskiego wojska. Byli przekonani, że strzelają do ukraińskiego wojskowego samolotu.
manekin
manekin
manekin 18.07.2022, 09:15:09
  • 0
@Husky36: Teorii było wiele, bo taka była taktyka Rosjan - mnożyć potencjalne scenariusze do tego stopnia, żeby odbiorca miał wrażenie że sprawa jest bardzo skomplikowana i tak naprawdę nie wiadomo komu wierzyć. Potrafili nawet dzień po dniu podawać dwie wykluczające się wersje na oficjalnych konferencjach prasowych. To jedna z najbardziej skutecznych technik dezinformacji.

746

W czerwcu w sklepach ceny wzrosły o prawie 20 proc.

W czerwcu w sklepach ceny wzrosły o prawie 20 proc.

W czerwcu w sklepach było drożej średnio o blisko 18 proc. w porównaniu do sytuacji rok temu - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Zdrożały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów; najbardziej produkty tłuszczowe.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 11.07.2022, 04:46:43
  • 85
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    technologia
manekin
manekin
manekin 11.07.2022, 20:35:08 via Wykop Mobilny (Android)
  • 10
@Fox_de_Clermont: Gratulacje, napisałeś coś kompletnie niezgodnego że stanem faktycznym i dostałeś masę plusów. Wykop w pigułce.

967

Janusz Korwin Mikke nazywa Ukraińców mordercami

Pokaż treści 18+

Janusz Korwin Mikke nazywa Ukraińców mordercami

"(...) niepokoi mnie, że Ukraińcy DZIŚ wymordowali (jak Francuzi w 1945!) kolaborantów z Buczy - i nie chcą się do tego przyznać."

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 11.07.2022, 06:45:58
  • 132
  • #
    neuropa
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    polityka
manekin
manekin
manekin 11.07.2022, 07:58:55
  • -4
@Fako: W Chersoniu to się dzieje, ale o co chodzi z Buczą? No i nazywanie likwidacji kolaborantów w czasie wojny morderstwami to jakiś odlot.

815

79 lat temu UPA dokonała skoordynowanego ataku na polskich mieszkańców Wołynia

Pokaż treści 18+

79 lat temu UPA dokonała skoordynowanego ataku na polskich mieszkańców Wołynia

11 i 12 lipca 1943 roku UPA dokonała skoordynowanego ataku na polskich mieszkańców 150 miejscowości na Wołyniu. Była to kulminacja trwającej już od początku 1943 r. fali prześladowania Polaków, w wyniku której na Wołyniu i w Galicji Wschodniej zginęło ok. 100 tys. osób.

Szu_
z
rmf24.pl
dodany: 11.07.2022, 05:14:36
  • 233
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wolyn
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    swiat
manekin
manekin
manekin 11.07.2022, 07:06:54
  • -7
@selectGwiazdkaFromTabelka: Widzę kilkukrotnie więcej takich komentarzy jak twój niż komentarzy, które nawołują do wyciszenia tematu. Trochę dyskutujecie sami ze sobą, a raczej ze swoimi urojeniami.
manekin
manekin
manekin 11.07.2022, 07:31:00
  • 0
Ja ich nie bronię ale wystarczy popatrzeć co się dzieje z Polkami na promocjach żeby czuć, że nie wiadomo jak my byśmy się zachowali. Samego diabła być witał z kwiatami gdybyś umierał z głodu


@jusstt: Generalnie okrucieństwo to nie cecha charakterystyczna dla jakichś narodów, tylko cecha charakterystyczna dla ludzkości. Ja jestem zdania, że zdecydowana większość ludzi jest zdolna do takich zbrodni jak te popełnione na Wołyniu i w Galicji Wschodniej.
manekin
manekin
manekin 11.07.2022, 07:41:46
  • -2
No jakbym nie współczuł Ukraińcom i nienawidził Rosjan to się nie zgodzę

Przeczytaj co robili ich przodkowie - kozacy w czasie powstanie Chmielnickiego


@jusstt: Kozacy to nie grupa etniczna. Ja mówię o ludzkiej naturze jako takiej, a nie o tym do czego zdolni są Ukraińcy czy Rosjanie. Ludobójstwa były udziałem przeróżnych grup ludzi (nie tylko narodów) w przeróżnych częściach świata. To tylko kwestia obudzenia w człowieku tej ciemnej strony.

895

Braun po głosowaniu w sprawie akcesji Finlandii i Szwecji do NATO

Pokaż treści 18+

Braun po głosowaniu w sprawie akcesji Finlandii i Szwecji do NATO

"A owszem, sprzeciwiam się, albowiem: a) Finom ani Szwedom źle nie życzę, b) Moskali nie lekceważę, c) Kurdami nie handluję, d) Polaków (ani Ukraińców, nota bene) staram się nie łudzić ani nie judzić - nie popieram eskalacji, preferuję dyplomację."

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 08.07.2022, 06:19:04
  • 223
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
manekin
manekin
manekin 08.07.2022, 07:24:13
  • 3
O co chodzi z Kurdami? Praktycznie zerowe związki z Polską, nie mamy wobec nich żadnych zobowiązań, ale połóżmy nasze bezpieczeństwo na ołtarzu obrony ich interesów. To ten słynny pragmatyzm i realpolitik w wykonaniu naszych narodowców?
manekin - O co chodzi z Kurdami? Praktycznie zerowe związki z Polską, nie mamy wobec ...

źródło: comment_1657264906GDBULFU6NTFRp31tY4Wq4J.jpg

Pobierz
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

manekin
manekin
manekin 08.07.2022, 07:37:37
  • -3
Turcy wymogli na Szwecji szereg ustepstw zwiazanych z Kurdami w zamian na wstepna zgodne na akcesje Szwecji i Finlandii do NATO.

Konflikty na pomiędzy Turcją a Kurdami


@Ortheon: @Fako: Ja to wiem, tylko dlaczego mielibyśmy to brać pod uwagę?
manekin
manekin
manekin 08.07.2022, 11:59:59
  • 0
Braun słusznie mówi o przehandlowaniu Kurdami


@Mudok: To wytłumacz nam jak łączysz pragmatyczne podejście do obrony interesów państwa z jakimiś romantycznymi hasłami o przehandlowaniu interesów egzotycznego narodu, z którym nie mamy żadnych związków?

W obecnej sytuacji dołączenie tych państw do NATO w reakcji na atak na Ukr prowadza jedynie do eskalacji, bo na pewno nie pomaga w deeskalacji
manekin
manekin
manekin 08.07.2022, 12:07:07
  • -1
Finom i Szwedom ambicje od razu by spadły jakby im Rusek podjechał pod granice ( ͡° ͜ʖ ͡°) Inna sprawa że Putin nie ma takich intencji co jasno oświadczył.


@Anna_: Kiedy Szwecja i Finlandia zasygnalizowały chęć wejścia do NATO Putin straszył wyciągnięciem konsekwencji. Oczywiście kiedy to stało się faktem zaczął opowiadać, że w sumie Szwecja i Finlandia w NATO to nie jest dla Rosji problem. Tak

958

Prawicowy kanał EmisjaTv promuje Mega Onucę-I nie jest to przesadne stwierdzenie

Pokaż treści 18+

Prawicowy kanał EmisjaTv promuje Mega Onucę-I nie jest to przesadne stwierdzenie

Korczarowski zaprasza, daje mówić i przytakuje gościowi, który jak sam twierdzi: lata temu pojechał na wschód Ukrainy, by chronić te tereny przed agresją UE i Nato. Człowiek ten opowiada m.in. o ty, że: Od 8 lat Ukraina ostrzeliwuje cele cywilne a Rosja ma wielką przewagę technologiczną nad zachodem

Neobychno
z
youtube.com
dodany: 04.07.2022, 09:46:01
  • 109
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 10:47:03
  • 0
A co jest dziwnego w tym, że Hudźca promuje Korczarowski? Gość obraca się w onucowym środowisku i nawet załapał się na fotkę w Moskwie z samym Leonidem Swiridowem.

A sam wywiad to klasyka manipulacji - udawanie obiektywizmu żeby na koniec skwitować "no widzicie, sytuacja jest skomplikowana, nikomu nie można wierzyć". Czyli nie można też wierzyć na przykład w prawdziwość doniesień o ruskich zbrodniach. A Hudziec 8 lat temu kozaczył że nie będzie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 10:48:28
  • 5
@JohnCasey: Tu chodzi o symetryzm, którego w tym przypadku absolutnie nie ma.
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 10:49:47
  • 8
i skąd wiecie że tak nie jest?


@milliebobbybrown666: Naprawdę masz wątpliwości czy Zachód ma wielką przewagę technologiczną nad Rosją (rozumiem że mówimy o wojskowości)?
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 11:02:02
  • 2
bardziej mowie o tym czy ukraina ostrzeliwuje cele cywilne


@milliebobbybrown666: No to ci odpowiem - w ten sam dzień kiedy Hudziec opowiadał bajki, że nigdy nie widział koszar trafionych w Doniecku Ukraińcy zniszczyli dokładnie taki obiekt. Pewnie przypadek. I tak - Ukraińcy też trafiali w obiekty cywilne. Tylko co z tego? W wojnie w warunkach miejskich to jest nie do uniknięcia.

co do przewagi to jak już mówimy rosja -
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 11:45:09
  • 2
to jest tak ogólne stwierdzenie. co to znaczy "trafiali" bo ja jestem pewien ze teraz w ruskiej tv leci jakis fragment gdzie oni tez mówią ze ich wojska tylko "trafiają" i to jest nie do uniknięcią. nie dostaniesz wiarygodnych informacji na taki temat a jak myslisz ze dostaniesz i to z mediów głównego nurtu to po prostu jestes naiwny xd


@milliebobbybrown666: A jak chcesz udowodnić celowość trafienia obiektu cywilnego? Masz świeżą
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 11:52:15
  • 3
Ogolnie mocno szydzil z tego p---------a zwanym Donieckiem. Przedstawianie go jako tube propagandy jest conajmniej zabawne. Gościu jest (albo byl bo pewnie zostal zezlomowany na froncie) freelancerem i ciekawym zrodlem informacji.


@Loyalis: Hudziec prowadził serwis Novorussia Today, która była polską wersją językową separatystycznej propagandy. Teraz pracuje w donieckich mediach. Robił reportaż z Mariupola i przekonywał, że zniszczenia nie są wcale takie duże a ludzie są wdzięczni za wyzwolenie. To nie
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 12:30:31
  • 1
gdzie szukac tego reportażu o mariupolu? Śledziłem jego wpisy dluzszy czas i nie pamietam, zeby cos pozytywnego napisal o DRL. Wszystko podszyte szyderą


@Loyalis: Na facebooku. Nawet bym ci poszukał gdybym nie miał bana. Dawid jest bardzo wrażliwy na argumenty burzące jego obraz świata. Jak będziesz z nim dyskutował to na koniec i tak zostaniesz nazwany debilem nie umiejącym czytać (chociaż tutaj bardziej skłaniałbym się do tezy, że to on
manekin
manekin
manekin 04.07.2022, 12:37:40
  • 2
ale stary kogo obchodzi celowość trafienia obiektu cywilnego?


@milliebobbybrown666: Z punktu widzenia ofiar jest to zupełnie nieistotne, z punktu widzenia prawa bardzo ważne.

to jak rosja trafia to są źli a jak ukraina trafia to to jest tylko przypadek? co to jest za logika w ogóle?

757

Relacja reporterki skynews z Lisiczanska. Końcówka daje do myślenia

Pokaż treści 18+

Relacja reporterki skynews z Lisiczanska. Końcówka daje do myślenia

Materiał po angielsku. Ukraińcy chcą walczyć o każdy centymetr. Jak traktują zabitych Rosjan i ich ciała? Co mówią mieszkańcy? Daje plus 18 z wiadomych powodów

muchabzz
z
youtube.com
dodany: 30.06.2022, 03:54:01
  • 98
  • #
    europa
  • #
    wojna
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
manekin
manekin
manekin 30.06.2022, 10:35:31 via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kam966: Tylko że w całym poprzednim roku w Donbasie zginęło kilkunastu cywili, więc te gadanie "tak jest od 8 lat" nie jest prawdziwe. Skala jest zupełnie inna.
wigr
wigr
30.05.2022, 00:03:55
  • 281
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manekin
manekin
manekin 30.05.2022, 11:18:47
  • 2
No tak, gdyby nie ruskie to na Ukrainie było by lepiej niż w Białorusi która pomimo tego ze nie ma dostępu do morza i czarnoziemu, nie odziedziczyła przemysłu i jest o wiele mniejsza a bije ich w statystykach pod każdym względem i to nawet przed wojną ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@LuckyStrike: To może znajdźmy jakieś inne państwo regionu, które rzeczywiście wypadło z rosyjskiej strefy wpływów i
  • Odpowiedz
manekin
manekin
manekin 30.05.2022, 11:44:19
  • 3
każdemu państwu regionu lepiej się wiedzie niż Ukrainie nawet Białorusi wiec nie zwalaj winy na ruskich


@LuckyStrike: Jednocześnie Białorusi, dotowanej przez Rosję, wiedzie się zdecydowanie gorzej niż wszystkim poza Ukrainą, która wypadła z rosyjskiej strefy wpływów mniej niż dekadę temu i która od tego czasu jest przez nią demolowana. Także pozwól, że jednak będę doszukiwał się tu jakiegoś klucza.
  • Odpowiedz

2411

"Policja informuje mamy stan epidemii, grupowanie osób jest zabronione"

"Policja informuje mamy stan epidemii, grupowanie osób jest zabronione"

Wariant alfa, jak się okazało najłagodniejszy, 300 pozytywnych testów, lockdown gospodarczy i te haniebne komunikaty propagowane w całej Polsce przez policyjne środki nagłaśniające, dodatkowo represje i kary wobec ludności. To nie może być zapomniane.

dr_gorasul
z
youtube.com
dodany: 30.05.2022, 09:35:18
  • 273
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    bekazpolicji
  • #
    lockdown
  • #
    zletwarzepandemii
  • #
    bekazcovidian
manekin
manekin
manekin 30.05.2022, 11:15:28
  • -2
To się szykuj na nową śmiertelnie niebezpieczna pandemię małpiej ospy.


@BionicA: Z tego co teraz da się zaobserwować to ten temat grzeje w sumie tylko szurskie środowiska, normalnych ludzi niespecjalnie to interesuje.

283

Ziobro: śledczy ustalili tożsamość podejrzanych o zabójstwo na Nowym Świecie

Pokaż treści 18+

Ziobro: śledczy ustalili tożsamość podejrzanych o zabójstwo na Nowym Świecie

Dwóch Polaków zabiło człowieka na Nowym Świecie. Śledczy ustalili tożsamość dwóch podejrzanych o zabójstwo na Nowym Świecie - poinformował w piątek szef MS, prokurator generalny Zbigniew Ziobro, odnosząc się do zdarzenia, w którym zginął mężczyzna.

Restory244
z
polsatnews.pl
dodany: 20.05.2022, 10:30:47
  • 124
  • #
    europa
  • #
    polska
  • #
    prokuratura
  • #
    ukraina
  • #
    4konserwy
  • #
    warszawa
manekin
manekin
manekin 20.05.2022, 19:44:08 via Wykop Mobilny (Android)
  • -2
@Gatts19: Łukasz i Sebastian to nie są imiona, których posiadaczy można podejrzewać o ukraińskie obywatelstwo.

924

Bartosiak zaorany przez OSW

Pokaż treści 18+

Bartosiak zaorany przez OSW

Co się dzieje gdy guru „chłopskiego rozumu” trafia na naukowca i specjalistę. Film z końca 2020.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 20.05.2022, 00:51:15
  • 251
  • #
    swiat
  • #
    bartosiak
  • #
    ukraina
  • #
    geopolityka
manekin
manekin
manekin 20.05.2022, 07:12:57
  • 109
Swego czasu Leszek Sykulski wymieniał ich fikołki, np w 2008 przekonywali iż wojny w Gruzji nie będzie. Sprawdziłem, były takie opinie, choć konflikt był nieunikniony.


@Cogito-sum: Leszek Sykulski w lutym tego roku twierdził, że Rosja nie zaatakuje Ukrainy. Potem twierdził jeszcze różne ciekawe rzeczy, ale nie ma co się nad nim pastwić, maska opadła i wszyscy zobaczyli jego prawdziwą twarz.

Np jeszcze w tamtym roku mówili że koncentracja ruskich wojsk
manekin
manekin
manekin 20.05.2022, 07:31:29
  • 46
Akurat ja nie jestem fanem Sykulskiego, dla mnie można się pomylić i tyle.


@Cogito-sum: Czyli OSW też może, więc o czym my w sumie rozmawiamy? :-)

Co niby mieliby zyskać Rosjanie samym zastraszeniem?

Przecież nie uzyskanie terytorium czy uznanie "rebeliantów" z Doniecka
manekin
manekin
manekin 20.05.2022, 08:12:03
  • 0
btw, ja sądzę że jednym z powodów wojny jest to że Ukraina "po cichu" odpłynęła od rosyjskiej strefy wpływów. Trwało to lata, ale ktoś na Kremlu zadecydował że oni nie chcą odpuścić. Odpuścili pribałtyke, odpuścili Gruzję - chyba po prostu byli za słabi. To wzięli młotek i zaczęli w 2014, a teraz kontynuują.


@Cogito-sum: Generalnie się zgadzam i jedno z drugim jest powiązane. Federalizacja Ukrainy pozwoliłaby to kontrolować w większym
manekin
manekin
manekin 20.05.2022, 11:40:24
  • 8
Możesz przytoczyć te "różne inne ciekawe rzeczy" bo to taki argument, że ktoś coś o-----ł ale to tak okrutnie, że szkoda gadać.


@justanotherdude: Na przykład to, że nie ma twardych dowodów na zbrodnie Rosjan w Buczy, ale już w przypadku morderstwa na Nowym Świecie wydał jednoznaczną opinię, że zabił Ukrainiec (chociaż tutaj akurat nie ma żadnych dowodów).

570

Kolejne dowody rosyjskich zbrodni wojennych

Pokaż treści 18+

Kolejne dowody rosyjskich zbrodni wojennych

New York Times publikuje nagranie, gdzie rosyjscy żołnierze mordują 8 cywili w Buczy. Nagranie pochodzi z 4 marca. https://www.nytimes.com/2022/05/19/world/europe/russia-bucha-ukraine-executions.html

maro-grzechotnik
z
streamable.com
dodany: 20.05.2022, 05:42:09
  • 49
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
manekin
manekin
manekin 20.05.2022, 07:08:20
  • 14
Te nagranie mało mówi bez kontekstu i pozostałych dowodów. Polecam przeczytać cały tekst, kawał dobrej roboty śledczej.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1743

“Ukrainiec zabił Polaka” na warszawskim Nowym Świecie? Sprawdziliśmy

Pokaż treści 18+

“Ukrainiec zabił Polaka” na warszawskim Nowym Świecie? Sprawdziliśmy

Prokuratura jednoznacznie dementuje, a ruskie trolle dalej swoje.

jefim37
z
stefczyk.info
dodany: 13.05.2022, 09:33:30
  • 265
  • #
    polska
  • #
    nowyswiat
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    warszawa
manekin
manekin
manekin 13.05.2022, 11:32:54
  • -3
A na jakiej podstawie Prokuratura twierdzi, że to byli Polacy? Mogli by podać te informacje to może łatwiej będzie znaleźć poszukiwanego.


@Luciferrrro: Prokuratura nie twierdzi, że to byli Polacy.
manekin
manekin
manekin 13.05.2022, 12:19:35
  • -3
Twierdzi, że nie ma podstaw żeby twierdzić, że to nie byli Polacy. Więc na jakiejś podstawie musieli odrzucić trop, że napastnik jest cudzoziemcem.


@Luciferrrro: Ale stwierdzenie, że nie ma podstaw żeby twierdzić, że to nie byli Polacy nie jest równoznaczne ze stwierdzeniem, że to byli Polacy. Równie dobrze prokuratura może nie mieć jeszcze żadnych informacji na ten temat (w przeciwieństwie do większości wykopków, którzy już wydali wyrok że to Ukraińcy).
manekin
manekin
manekin 13.05.2022, 12:41:32
  • -3
A wpis koleżanki tego co zginął? Pisała, że ich kolega wstawił się w ich obronie przed cudzoziemcami którzy rzucali w nie lodem (takim do drinków) ze szklanki i został dźgnięty nożem. Wszystkie media tak tą sytuację opisywały pierwszego dnia.


@Luciferrrro: Podzielisz się tym wpisem? Chociaż gdyby nawet był wiarygodny, to nadal to jest za mało żeby stwierdzić, że ten który zabił to Ukrainiec.
szurszur
szurszur
05.05.2022, 10:28:08
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

manekin
manekin
manekin 06.05.2022, 04:38:44 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@szurszur: Kiedyś bardzo promowany przez Maciejczuka. Ciekawe co tam u Tomasza słychać.
  • Odpowiedz

508

Angielski youtuber, który pomaga Rosjanom w Mariupolu. Kim jest Graham Phillips?

Pokaż treści 18+

Angielski youtuber, który pomaga Rosjanom w Mariupolu. Kim jest Graham Phillips?

Brytyjczycy zarzucają mu zbrodnie wojenne. Z kolei Rosjanie traktują go jak bohatera i „prawdziwy głos Zachodu”. Graham Phillips, angielski youtuber, nagrywa szturm wojsk rosyjskich na Mariupol, a także przesłuchuje jeńców wojennych.

Rzeczpospolita_pl
z
sukces.rp.pl
dodany: 26.04.2022, 12:15:34
  • 98
  • #
    swiat
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    mariupol
  • #
    rosja
  • #
    ruskimir
manekin
manekin
manekin 26.04.2022, 19:15:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 21
@Podmuch_Armagedonu: Brytyjczycy już zapowiedzieli, że za ten wywiad może być sądzony za zbrodnie wojenne.
manekin
manekin
manekin 26.04.2022, 19:24:03 via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@Hodofca: Lancaster kilka dni przed wybuchem wojny relacjonował zamach w DRL, gdzie Ukraińcy rzekomo ostrzelali cywilny samochód gdzieś pod Gorłówką. Sfilmował trupa, na którego czaszce widoczne są idealnie równe chirurgiczne cięcia, chociaż ciało było popalone i znajdowało się w samochodzie. Czyli wzięli trupa z kostnicy, wsadzili do samochodu i podpalili (samochód nie miał rejestracji i szyb, chociaż wokoło nie było szkła - jakiś wrak ze szrotu).
Ktoś to opisał i
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • Strona 2 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.03.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.02.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 29.11.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking