- 21
- SnikerS89
- MordimerMadderdin
- solimoes
- cezeterson
- konto usunięte
- +16 innych
- 10
- cezeterson
- Fafrocel
- Luxon007
- okim
- WypadlemZKajaka
- +5 innych
@paruweczka: Jedynie pół lodówki z bigosem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Stormweaver: To taki testowy trip, wyszło 330km w dwa dni
@Stormweaver: To taki testowy trip, wyszło 330km w dwa dni
@Stormweaver: Mam plan na wrzesień i 1400km, ale jeszcze wszystko w proszku jest.
@okim: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Wycu91: Dziękuję proszę Pana.
@okim: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Wycu91: Dziękuję proszę Pana.
@Stormweaver: Tutaj chyba zdecyduje się bez noclegów na dziko, bo we wrześniu różnie z pogodą. Inna kwestia, że będę odwiedzał znajomych to liczę chociaż na zimne piwo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Wycu91: Jak się nudzisz to zapraszam na tripa. Covid dobry moment, aby zobaczyć jakie atrakcje są u nas :P
kronikary via Android
- 0
@LegoCiemnyLas cx 2
kronikary via Android
- 0
@borruta ridewithgps
kronikary via Android
- 0
@peanut_whu innego sprzętu bym nie kupił w tej cenie, ale jest kilka mankamentów jak np. pseudo sztywna os tylnego koła, słaba owijka, hamulce mechaniczne trudne do wyregulowania. Mimo wszystko kupiłbym jeszcze raz.
kronikary via Android
- 1
@peanut_whu Ogólnie sklep w którym kupiłem rower trochę napsuł mi tam. Nie dało się zapiąć tylnego kola. Tylna oś jest wkręcana w nakrętkę, której mocowanie do ramy woła o pomstę do nieba. Dodatkowo gwint nakrętki nie jest na przelot, a serwisanci sklepu zgubili podkładkę, która zapewnia 1mm zapasu do końca nakrętki. Próbowali wkręcać na siłę bez podkładki przez co oś zablokowana była w nakrętce. Dalsza próba odkręcenia lub zakręcenia osi powodowała, że
kronikary via Android
- 0
@peanut_whu być może jest to samo co u mnie. Jeśli tak to mega wtopa krossa. Włóż podkładkę ~1mm na oś, załóż koło, wsun oś i wtedy skręć. Chodzi o to że nakrętka z drugiej strony nie ma gwintu przelotowego i jeśli szerokość piasty jest minimalnie węższa niż standard to ta wsuwana os będzie się blokować, gdy spróbujesz skręcić na maksa. To będzie skutkować tym, że nie uda się skręcić koła i będzie
kronikary via Android
- 0
@peanut_whu Takie rzeczy skręca się na moment, a nie na tyle na ile ugnie się materiał pod wpływem ściskania (więc oś dojdzie głębiej). Inna kwestia, że w systemie QR każdy skręca rękoma i nic się nie dzieje :P Momenty w systemach thru axle głównie są podane jako zabezpieczenie przed przekręceniem gwintu. Według mnie to bubel krossa, a jeśli nie to jestem ciekaw o co chodzi.
kronikary via Android
- 0
@peanut_whu teraz gdy wszystko jest już poprawnie to 4nm pewnie wystarcza aby koło nie latało.
kronikary via Android
- 1
@peanut_whu ja też nie skręcam z kluczem dynamometrycznym (jedynie w karbonowymi sprzecie), ale 4nm to ogólnie mało.
Teraz Kross przejechał 1500km i nie ma problemów.
Teraz Kross przejechał 1500km i nie ma problemów.
Wczorajszy #tourdesilesia.
#drozdzowkarze stawiły się tłumnie na starcie (bo łącznie dziewięć osób. Na dystansie 500km jechali @metaxy @Mortal84 @bynon @rozpa i @fenter a na trzysta ja, @Cymerek @ToroToro oraz @edicsson
Ja z Jaworzna dojechałem na start niemal 100km co finalnie dało mi niemal ponad 300km jazdy i ponad 4000 metrów przewyższeń. Fajnie było, ale długiej relacji nie będzie bo mi się nie