Aktywne Wpisy
Arboree +146
Petru, jako pierwszy prawdziwie antypisowski gość zagina Mazurka aż miło. Mazurek próbuje cały czas zbijać jego odpowiedzi sarkazmami, ale marnie mu to wychodzi.
Szkoda że kanał został już na stałe opanowany przez prawoskrętnych mariuszy, bo mało kto zauważa że Mazurek przegrywa tą rozmowę po całości. Ciągłe triki erystyczne Mazurka "ile czasu pan potrzebuje", to się robi żałosne
#kanalzero #polityka
Szkoda że kanał został już na stałe opanowany przez prawoskrętnych mariuszy, bo mało kto zauważa że Mazurek przegrywa tą rozmowę po całości. Ciągłe triki erystyczne Mazurka "ile czasu pan potrzebuje", to się robi żałosne
#kanalzero #polityka
Jankowalski715 +87
ACHTUNG ALARM - Według dziennikarza Michała Wróblewskiego z Wirtualnej Polski PO dogaduje się z PiSem ws. przegłosowania w Sejmie kredytu 0%. Koalicja Deweloperska jest więc w natarciu.
https://x.com/wroblewski_m/status/1795543789957710183
#nieruchomosci #polityka
https://x.com/wroblewski_m/status/1795543789957710183
#nieruchomosci #polityka
Zacząłem implementować AI przeciwnika, ale nie podoba mi się jak to teraz wygląda. Mirki z #programowanie #gamedev - możecie polecić jakieś artykuły o tym jak poprawnie implementować AI przy wykorzystaniu maszyn stanu, aby nie zrobić śmietnika w kodzie?
#sztucznainteligencja #gif #tworczoscwlasna
--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue like like na mobile (może również PC)! Relacjonujemy postęp prac pod tagiem #lukzdev. Pierwszy wpis znajduje się tutaj.
Slabo widoczne sa pociski przeciwnikow, ja bym je troche powiekszyl i wybral bardziej kontrastujacy odcien czerwonego.
Zmniejsz moze tez troche ilosc lusek i dodaj im bardziej kontrastujaca koncowke graficznie cos jak tu: http://fc09.deviantart.net/fs9/i/2006/019/3/a/12_Gauge_Shotgun_Shells_SLUG_3_by_eviln8.jpg
Co do łusek to obecnie są 1=1 ze strzałami, prawdopodobnie będą zanikać z po chwili. Nie wiem czy chcę żeby bardzo wybijały się i kontrastowały z tłem bo
W grze prowadzisz postać wyposażoną w karabin/SMG/pistolet powtarzalny - strzelasz do wrogów ubzrojonych w proce z dwóch patyków.
Samo wstępne założenie gry mi się nie podoba - czemu przeciwnik ma broń sprzed 30 lat gdy ja dysponuję nowoczesnym arsenałem automatycznym?
Będzie dużo różnych typów broni gracza (tych bardziej tradycyjnych jak kusza i tych fantastycznych jak broń laserowa / energetyczna), ale różni przeciwnicy też będą w różny sposób atakować.