Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko282
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
jacekprim
jacekprim

jacekprim

Dołączył 10 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 718
  • Znaleziska 255
  • Mikroblog 463
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 1

657

Google blokuje reklamy serwisów komputerowych

Google blokuje reklamy serwisów komputerowych

Jeśli promujesz w Google Ads serwis komputerowy, koniecznie zajrzyj na konto – Google rozpoczął masowe blokowanie reklam dotyczących naprawy komputerów. Niestety monopolista postanowił dodać na czarną listę wszystkie nieautoryzowane usługi serwisu sprzętu, helpdesk itd. Zasady wyboru są niejasne.

konto usunięte
z
adpresso.pl
dodany: 22.05.2019, 09:30:27
  • 124
  • #
    technologia
  • #
    swiat
  • #
    afera
  • #
    google
  • #
    it
jacekprim
jacekprim
jacekprim 22.05.2019, 15:59:02
  • 6
@p0mian: Tylko w jakim celu?

Może być to powiązane z oszustwami małych "serwisów" w USA polegającymi na instalowaniu malware'u na komputerach klientów, pozostawianiu zdalnego dostępu w celu uruchomienia syskey bez podawania klientowi hasła itp. i braniu później pieniędzy za "naprawienie komputera" czyli cofnięcie tego. Ale serwisy stosujące takie praktyki raczej reklamują się spamem telefonicznym, często podszywając się pod Microsoft, a nie w internecie. W Polsce nie spotkałem się z tym.

1633

NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA

NIGDY WIĘCEJ T-MOBILE POLSKA

"(...) Analiza kierowanej przez Pana korespondencji oraz połączeń z Konsultantami naszego BOA wykazała, iż nie zaprzestał Pan nadużywania uprawnień Abonenta do kontaktowania się z Operatorem oraz naruszania zasad współżycia społecznego... Tym samym... wypowiadamy...

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 18.05.2019, 19:13:17
  • 434
  • #
    polska
  • #
    technologia
  • #
    wykop
  • #
    tmobile
jacekprim
jacekprim
jacekprim 19.05.2019, 09:47:40
  • 0
Bo neo to może 10mbps


@msr99: Ale w Neostradzie (lub jej biznesowej wersji, która nazywa się inaczej) maksymalna szybkość zależy w praktyce tylko od długości linii. Prawdopodobieństwo, że łącze będzie działało coraz gorzej wraz z czasem w wyniku podłączania nowych klientów, czy różnie w różnych godzinach jest bardzo niskie, czego nie można powiedzieć o komórkowym.

648

Bug w Firefoxie: wszystkie dodatki zostały usunięte, rozwiązanie w artykule

Bug w Firefoxie: wszystkie dodatki zostały usunięte, rozwiązanie w artykule

Some Firefox users started to notice that installed browser extensions were all disabled in the web browser suddenly.

SzitpostForReal
z
ghacks.net
dodany: 04.05.2019, 06:15:25
  • 275
  • #
    firefox
  • #
    internet
  • #
    technologia
  • #
    przegladarki
  • #
    komputery
  • #
    informatyka
jacekprim
jacekprim
jacekprim 04.05.2019, 13:07:43
  • 6
@Helsantonio_Montes: Jeżeli chciałbyś nie używać "lewicowych" (nie zgadzam się z tym określeniem) rozwiązań, co według mnie jest oczywiście bez sensu, musiałbyś praktycznie całkowicie zrezygnować z internetu, smartfona i komputera.

W przypadku przeglądarek odpadłyby najpopularniejsze (Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer) i wszystkie na nich oparte (Opera, zmodyfikowane wersje Firefoksa, wszystkie lekkie na WebKicie).

To nie jest żart, praktycznie cała amerykańska branża technologiczna ma takie poglądy polityczne.

652

Zuckerberg wykorzystywał dane użytkowników Facebooka do zwalczania konkurencji

Zuckerberg wykorzystywał dane użytkowników Facebooka do zwalczania konkurencji

Wykradzione wewnętrzne dokumenty Facebooka pokazują, że plany sprzedaży dostępu do danych użytkowników były omawiane przez lata i otrzymywały wsparcie kierownictwa Facebooka, w tym prezesa Marka Zuckerberga i dyrektor operacyjnej Sheryl Sandberg.

konto usunięte
z
nbcnews.com
dodany: 18.04.2019, 13:44:20
  • 48
  • #
    technologia
  • #
    facebook
  • #
    afera
  • #
    prywatnosc
  • #
    internet
  • #
    socialmedia
jacekprim
jacekprim
jacekprim 18.04.2019, 19:12:37
  • 3
To nie przypadek, ze telefonu juz nie mozna wylaczyc


@BaniaGonibanie: W każdym telefonie jaki widziałem całkowite wyłączenie działa prawidłowo.

Główny problem z bezpieczeństwem telefonów jest taki, że nie wiadomo co zawiera oprogramowanie baseband processora, ale ta część telefonu na pewno nie pozostaje włączona przy wyłączeniu całej reszty.
Sl_w_k_1
Sl_w_k_1
Sl_w_k_1
18.04.2019, 15:47:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Różowy bedzie musiał zainstalować Whatsapp bo była szefowa chce się z nią skontaktować. I chce zebym ja też miał bo chce na kimś poćwiczyć. Kwestia jest tylko taka że #whatsapp pyta mnie o numer telefonu.
A ja nie chcę.
Da się to obejsc?
#pytaniedoeksperta
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacekprim
jacekprim
jacekprim 18.04.2019, 18:40:18
  • 1
Da się to obejsc?


@Sl_w_k_1: Nie, bo jednym z założeń tego komunikatora jest to, że powinien być maksymalnie podobny do aplikacji Wiadomości (tej od SMS-ów). Numery telefonów są jedynymi identyfikatorami użytkowników - nie ma żadnych nazw kont, adresów itp. czyli ktoś bez numeru telefonu nie istnieje, podobnie listą znajomych są systemowe kontakty.
  • Odpowiedz

933

Monopolista gorszy od Microsoftu? Firefox przez całe lata ofiarą sabotażu Google

Monopolista gorszy od Microsoftu? Firefox przez całe lata ofiarą sabotażu Google

Były menedżer Mozilli ujawnia spisek wymierzony przeciwko Firefoksowi. Na rynku przeglądarek nie ma przyjaciół?

TeamQuest
z
teamquest.pl
dodany: 16.04.2019, 08:05:04
  • 260
  • #
    komputery
  • #
    firefox
  • #
    google
  • #
    chrome
  • #
    internet
  • #
    informatyka
jacekprim
jacekprim
jacekprim 16.04.2019, 19:22:19
  • 2
Wiedziales np., ze samochody googe street view wlamywaly sie do sie do prywatnych sieci wifi i przechwytywaly prywatna komunikacje?


@adam-gancarczyk: Przechwytywały komunikację bez włamywania się. Teraz wydaje się niemożliwe, ale wtedy, chwilę po pojawieniu się iPoda touch w Polsce, częściej byłem w zasięgu jakiejś otwartej sieci niż nie. http://wigle.net/enc-large.html to potwierdza.
darpomorza
darpomorza
darpomorza
01.04.2019, 20:16:37
  • 390
Wołam zainteresowanych ACTA2 do następującej #afera : oficjalne głosowanie w sprawie ACTA2 na Radzie Unii Europejskiej odbędzie się na Radzie ds. Rolnictwa i Rybołówstwa. To kpina ze śmiertelnie poważnej sprawy, zeby dyskutować ją na kompletnie niezwiązanej radzie branżowej. Co zrobi polski rząd?

#acta2 #stopacta2 #saveyourinternet
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacekprim
jacekprim
jacekprim 01.04.2019, 20:30:20
  • 3
Co zrobi polski rząd?


@darpomorza: Głównym problemem jest Francja, a nie Polska. Polski rząd nie może chyba zrobić nic.

Francuzi chcą żeby Google (dokładnie YouTube i Google News) zostawiał więcej pieniędzy w ich państwie, ale nie mogą sami wprowadzić restrykcji, bo wtedy Google zamiast płacić wycofa się z Francji, więc robią co się da żeby te restrykcje były ogólnoeuropejskie, bo Google nigdy nie wycofa się z całej Europy.
  • Odpowiedz

866

Zakaz handlu w niedzielę. 58 procent Polaków marnuje więcej jedzenia

Zakaz handlu w niedzielę. 58 procent Polaków marnuje więcej jedzenia

Nie tylko małe sklepy tracą na zakazie handlu w niedzielę. Jak wynika z sondażu IBRIS dla Radia ZET, prawie 70 proc. badanych uważa, że w obawie przed zamkniętymi sklepami robi większe zakupy tuż przed weekendem. Natomiast 58 proc. wskazuje, że większe zakupy skutkują tym, że więcej...

rybak_fischermann
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 01.04.2019, 05:11:09
  • 163
  • #
    polska
  • #
    handel
  • #
    jedzenie
  • #
    zakazhandlu
jacekprim
jacekprim
jacekprim 01.04.2019, 17:11:53
  • 6
ale kupić żeby w---------ć? głupota


@niochland: Dlaczego głupota? Kupuję tyle, żeby mieć pewność że mi nie zabraknie, czyli prawie zawsze za dużo.

927

Śmierć wolnościowego Internetu

Śmierć wolnościowego Internetu

Miał być otwarty, darmowy i zdecentralizowany, teraz jest zdominowany przez garstkę firm, które kontrolują to, co widzimy i co możemy powiedzieć.

joyride
z
theamericanconservative.com
dodany: 18.03.2019, 23:46:13
  • 179
  • #
    swiat
  • #
    internet
  • #
    cenzura
  • #
    4konserwy
jacekprim
jacekprim
jacekprim 19.03.2019, 19:33:17
  • 2
Tak naprawdę wszystkie możliwości starego, niszowego internetu nadal są dostępne


@kubako: Od strony technicznej tak, ale brakuje innych ludzi korzystających z tych możliwości, a dawniej ich nie brakowało, pomimo tego że internet był mniejszy.

Nie mogę używać Usenetu, bo na głównych grupach pojawiają się może 3 posty na miesiąc, a jeżeli coś napiszę, dostanę odpowiedź po 10
jacekprim
jacekprim
jacekprim 19.03.2019, 19:48:51
  • 1
A co do RSSa, to ja nadal skutecznie i aktywnie korzystam


@kubako: Ale jesteś w mniejszości. Możliwe, że właściciele czytanych stron nawet nie wiedzą że oferują RSS, bo jakiś WordPress czy Drupal im generuje automatycznie i tego nie wyłączyli.

Whatsappa używam na co
jacekprim
jacekprim
jacekprim 19.03.2019, 20:18:59
  • 1
Nie wierzę zeby ludzie, szczególnie młodzi, chcieli internetu który stanie sie kolejna stacja telewizyjną


@zaklad_weterynarii_spolecznej: Wielu, w każdej grupie wiekowej, chce mniej więcej właśnie tego, żeby internet stał się kombinacją telewizji i gazety, tylko z możliwością dostosowywania do zainteresowań. Podobnie jest z komputerami - spotkałem się z ludźmi twierdzącymi, że chcieliby mieć komputer z odgórnie narzuconym zbiorem programów, bez możliwości samodzielnego doinstalowywania czegokolwiek, bo "obsługa byłaby łatwiejsza i nie byłoby
jacekprim
jacekprim
jacekprim 17.03.2019, 15:34:54
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

maateq
maateq
17.03.2019, 15:35:24
  • 0
@jacekprim: nie jest
  • Odpowiedz
jacekprim
jacekprim
jacekprim 17.03.2019, 11:49:13
  • 0
Nie wkładając karty SIM skonfigurowałem wszystko w telefonie Samsunga, dokładnie Galaxy A3 2016, skopiowałem do niego dane z innego telefonu i ogólnie wykonałem wszystko, co trzeba wykonać przy zmianie telefonu.

Na koniec włożyłem kartę SIM i pojawił się komunikat mówiący mniej więcej, że aby używać telefonu w tej sieci, muszę przywrócić fabryczne ustawienia i zrobić wszystko co do tej pory zrobiłem jeszcze raz, nie pamiętam już dokładnej treści. Włączył się instalator, który
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sirpingus
sirpingus
sirpingus
17.03.2019, 11:54:59
  • 0
@jacekprim: A to nie była zwyczajna aktualizacja softu? Szkoda że nie masz zdjęć z tego.
To wymysł Samsunga może na współę z operatorem.
Przykładowo PlusGSM i Play wymagają softu od nich do obsługi VoLTE i WiFi Callingu. Może przez to dają możliwość tych dwóch funkcji albo ma to coś wspólnego z KNOXem.

Generalnie w OnePlus czegoś takiego nie ma, więc nie ma to nic wspólnego z Google.
  • Odpowiedz
jacekprim
jacekprim
jacekprim 13.03.2019, 18:58:59
  • 0
Mam taką prawidłowo działającą konfigurację nginksa:

server {
tutaj różne ustawienia np. dotyczące FastCGI, w tym auth_basic
}

i
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

580

Facebook nie ugnie się jak Apple i rezygnuje z chińskiego rynku

Facebook nie ugnie się jak Apple i rezygnuje z chińskiego rynku

Mark Zuckerberg oświadczył, że woli zrezygnować z Chin, niż trzymać dane użytkowników na terenie, gdzie prywatność użytkowników jest zagrożona. Brzmi to niemal jak kiepski żart. Facebook broniący prywatności.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 07.03.2019, 11:00:38
  • 81
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    swiat
  • #
    facebook
jacekprim
jacekprim
jacekprim 08.03.2019, 05:11:42
  • 2
Facebook ma szyfrowany komunikator i dlatego jest zablokowany, to proste przecież


@yggdrasil: To jest jeszcze prostsze: prawie każda strona w języku angielskim lub chińskim, poza jakimiś małymi trudnymi do znalezienia, na której gdziekolwiek znajduje się coś negatywnego o ich rządzie jest zablokowana. W wyniku tego prawie każda zachodnia sieć społecznościowa jest niedostępna z Chin. Gdy Facebook używał nieszyfrowanego HTTP i nie miał komunikatora, było identycznie jak teraz. Tylko w przypadku

672

Słowacy postawili się Amerykanom. Nie wykluczą Huawei z budowy sieci 5G..

Słowacy postawili się Amerykanom. Nie wykluczą Huawei z budowy sieci 5G..

Słowacja nie uznaje chińskiego koncernu telekomunikacyjnego Huawei za zagrożenie dla bezpieczeństwa i nie nałoży na niego restrykcji, jeśli nie pojawią się przeciwko niemu dowody – oświadczył w środę premier Słowacji Peter Pellegrini

Zbyslaw_
z
nczas.com
dodany: 30.01.2019, 20:37:54
  • 136
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    huawei
jacekprim
jacekprim
jacekprim 01.02.2019, 06:01:51
  • 1
@ipkis123: Intel zaczął od WiMAX-a, który miał być Wi-Fi o bardzo zwiększonym zasięgu, w paśmie licencjonowanym.

Do WiMAX-a dodano mobilność, przez co stał się podobny do standardów telefonii komórkowej, podczas wybierania standardu 4G rywalizował z LTE, ale prawie wszyscy operatorzy wybrali LTE.

Aby WiMAX nie przestał istnieć całkowicie z powodu braku zainteresowania operatorów, zdefiniowano następną wersję (WiMAX Advanced) jako coś w pełni kompatybilnego z LTE TDD, czyli praktycznie to samo co LTE

408

Tak Facebook zarabiał na dzieciach grających w gry

Tak Facebook zarabiał na dzieciach grających w gry

Facebook świadomie oszukiwał dzieci grające w gry i ich rodziców, pobierając wysokie opłaty.

JohnnyAK11
z
dobreprogramy.pl
dodany: 27.01.2019, 21:38:33
  • 48
  • #
    technologia
  • #
    rozrywka
  • #
    facebook
jacekprim
jacekprim
jacekprim 28.01.2019, 22:17:20
  • 1
@cns: Przed około 2014 r. był taki problem z płatnościami wewnątrz różnych gier, nie wiem jak w akurat tych grach, ale przypuszczam że podobnie:
- ktoś chciał zainstalować coś płatnego na telefonie dziecka, więc wprowadzał numer karty kredytowej
- telefon nie informował w wyraźny sposób, że będzie pamiętał ten numer i nie wymagał jego wpisywania podczas następnych płatności, że przez pewien czas nie będzie wymagał przed płaceniem właściwie żadnych danych
jacekprim
jacekprim
jacekprim 15.01.2019, 19:12:44
  • 0
Według was dlaczego chyba wszystkie polskie partie polityczne wolą współpracę z USA niż z zachodem Europy?

Na przykład, z tego co wiem:
- Polska organizuje "konferencję" na temat mniej więcej walki z wrogami USA takimi jak Iran
- Polska rozważa wprowadzenie zakazu używania sprzętu telekomunikacyjnego znienawidzonych przez USA chińskich firm
- Polska jest prawie zawsze za jeszcze większą ochroną "własności intelektualnej", pomagającą głównie amerykańskim wytwórniom filmowym i muzycznym
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lukiboys
lukiboys
15.01.2019, 19:15:37 via iOS
  • 1
@jacekprim: Z kim lepiej współpracować? Z USA, które dzieli i rządzi czy z Niemcami, które ostatecznie i tak muszą się słuchać USA? To tak w dużym skrócie oczywiście.
  • Odpowiedz
przeciwko78
przeciwko78
15.01.2019, 19:28:34
  • 1
@jacekprim: nikt przed rosyjską partią Kaczyńskiego nie naruszył naszych unijnych powiązań. Poprzednie władze romansowały z usa, ale zawsze były proeuropejskie.
Inna sprawa, że dotąd interesy usa były w miarę zbieżne z unijnymi.
  • Odpowiedz
n.....0
n.....0
konto usunięte 13.01.2019, 18:42:49
  • 0
#technologia #nauka #informatyka #programowanie #pytanie #paypal #skrill #internet #zainteresowania #ciekawostki #allegro #rozrywka

Ile razy w ostatnich latach korzystałeś z kryptowalut?

  • Nigdy 49.7% (76)
  • Nigdy bo nie jest mi to potrzebne 25.5% (39)
  • Raz 6.5% (10)
  • Rzadko 13.7% (21)
  • Często 4.6% (7)

Oddanych głosów: 153

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacekprim
jacekprim
jacekprim 13.01.2019, 21:38:55
  • 0
@nonpr0: Zainteresowałem się trochę nimi chwilę po tym, jak The Pirate Bay i WikiLeaks je rozreklamowali.

W ostatnich latach nie korzystałem, bo okazało się że są przeciwieństwem tego, czym myślałem że są:
- nie są zdecentralizowane (ASIC i Chiny), co według mnie było ich największą zaletą - wolę już coś scentralizowanego na Zachodzie jak PayPal niż w Chinach - totalitarny chiński rząd może bez problemu wymusić na chińskich firmach każdą
  • Odpowiedz
jacekprim
jacekprim
jacekprim 11.01.2019, 19:57:06
  • 1
W aplikacji webowej opartej na PHP i jego wbudowanych sesjach chciałbym unieważniać wszystkie sesje użytkownika w momencie zmiany hasła, w taki sposób żeby musiał się jeszcze raz zalogować na wszystkich urządzeniach mających cookie.

Czy dobrze myślę, że nie można tego prosto zrobić, pozostają dziwne rozwiązania takie jak otwieranie wszystkich plików /tmp/sess_\* po kolei, odczytywanie ich przez unserialize() w celu sprawdzenia do kogo która sesja należy i usunięcie pliku jeżeli do tego, kto
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacekprim
jacekprim
jacekprim
Autor
11.01.2019, 20:04:16
  • 0
@michael94: Wykop miał ten sam problem, ale prawdopodobnie nie używa wbudowanych sesji, tylko ma własny mechanizm, skoro może wygenerować ich listę.

Poza powyższym niepodobającym mi się rozwiązaniem widzę jeszcze inne gorsze, ale lżejsze - trzymanie haseł czystym tekstem w sesjach i ich weryfikacja przy każdym wyświetlaniu strony.
  • Odpowiedz

459

Wartość Apple spadła już o 300 miliardów dolarów. Co dalej?

Wartość Apple spadła już o 300 miliardów dolarów. Co dalej?

Czy Tim Cook pozostanie dyrektorem generalnym Apple, pomimo coraz gorszych wyników finansowych firmy?

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 06.01.2019, 13:30:09
  • 300
  • #
    apple
  • #
    iphone
  • #
    technologia
  • #
    ekonomia
  • #
    ios
jacekprim
jacekprim
jacekprim 07.01.2019, 04:57:21
  • -7
@WykopGniazdemPedofili: Większość kryptowalut opartych na GPU ma cenę prawie proporcjonalną do ceny bitcoina.
jacekprim
jacekprim
jacekprim 07.01.2019, 05:28:33
  • 10
W tym momencie jesteśmy chyba u szczytu rozwoju telefonów


@JohnRandom: Problem w tym, że nie wiadomo czy tak jest, czy to może tylko kolejne lokalne maksimum.

Chwilę przed pojawieniem się pierwszego iPhone'a inni, zwłaszcza w Ameryce, twierdzili podobnie - że https://www.mgsm.pl/pl/katalog/motorola/razrv3/ jest telefonem bliskim doskonałości i nie można już go znacznie ulepszyć, dodatkowo błędnie twierdzili że smartfony są niepotrzebne poza zastosowaniami biznesowymi i że nie da się stworzyć smartfona znacznie
jacekprim
jacekprim
jacekprim 07.01.2019, 05:54:09
  • 1
Samsung już to chyba kiedyś próbował ale nie wyszło czyli moc superkomputera


@delbana: Normalnego komputera, bo superkomputer to jednak coś zupełnie innego. Nie tylko oni, wcześniej też Motorola (Atrix). Ludzie nie byli zainteresowani.
m__b
m__b
m__b
05.01.2019, 08:49:00
  • 4462
Zmiany w zabezpieczeniach Wykopu

1. Zablokowaliśmy możliwość rejestracji i logowania w Wykopie przez TOR. Nie ma możliwości by to rozwiązanie było 100%, dlatego jest jednym z wielu sit.

2. Zablokowaliśmy możliwość rejestracji w serwisie z domen oferujących 10-minutowe maile. Lista domen będzie na bieżąco rozbudowywana.

3.
  • 759
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jacekprim
jacekprim
jacekprim 05.01.2019, 10:00:29
  • 104
4. W następnym tygodniu wymusimy autoryzację SMSem przy rejestracji konta.


@m__b: Gdy jakaś strona, może poza usługami Google'a i sklepami internetowymi prosi mnie o numer telefonu, przeważnie rezygnuję z jej używania. Nie chcę później dostawać SMS-em reklam, informacji że na stronie ktoś coś do mnie napisał i ogólnie niczego wysyłanego automatycznie.
  • Odpowiedz
jacekprim
jacekprim
jacekprim 05.01.2019, 10:40:28
  • 0
Czy będzie opcja rejestracji przez Googla?


@Bubasioro: Na pewno byłaby lepsza niż rejestracja przez numer telefonu, zapisywany później w bazie i może nawet sprzedawany reklamodawcom.
  • Odpowiedz
jacekprim
jacekprim
jacekprim 05.01.2019, 11:04:16
  • 0
czy sa jescze jakies inne metody zarabiania na tej informacji


@BigArtoo: Tak, śmiecenie powiadomieniami o aktywności na stronie, a gdy nic się nie działo np. przysyłanie "minęło 60 dni od ostatniej wizyty", żeby zwiększyć oglądalność i przez to zarabiać więcej.
  • Odpowiedz
jacekprim
jacekprim
jacekprim 05.01.2019, 11:36:45
  • 4
Google i FB wymagają nr telefonu


@Vittu: Facebook używany na komputerze z przeglądarki nie wymaga.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 20
  • Strona 9 z 20
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 10.07.2017

    Komentator
  • Rocznica
    od 24.04.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 15.05.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia