Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko245
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

eMWi

eMWi

Dołączył 6 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 224
  • Znaleziska 185
  • Mikroblog 39
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 8

725

5-letnie dziecko pogryzione przez pitbulla. Dziewczynka jest w ciężkim stanie

5-letnie dziecko pogryzione przez pitbulla. Dziewczynka jest w ciężkim stanie

5-letnia dziewczynka w ciężkim stanie trafiła do szpitala, po tym jak została pogryziona przez psa rasy pitbull w jednym z mieszkań w Twardogórze na Dolnym Śląsku. Dziewczynka trafiła do szpitala, gdzie przeszła operację. Jej stan jest ciężki.

Szewczenko
z
polsatnews.pl
dodany: 02.07.2021, 11:39:05
  • 168
  • #
    polska
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
  • #
    pitbull
  • #
    wydarzenia
  • #
    ciekawostki
eMWi
eMWi 02.07.2021, 14:23:13
  • 7
@Petururururu: Nie. Zgadza się w USA labradory i goldeny odpowiedzialne są za najwięcej incydentów z pogryzieniem człowieka, ale nie przez krzyżówki ze "zrytymi rasami", ale ze względu na fakt, że są najbardziej popularne wśród ludzi jako domownik, stąd i statystycznie więcej pogryzień.
eMWi
eMWi 02.07.2021, 14:30:42
  • 5
@Centuri0n: kryterium wagi to słabe kryterium, jeśli chodzi o pozwolenie na posiadanie psa.
Moim zdaniem więcej dobrego przyniosłyby testy psychologiczne potencjalnych właścicieli (coś jak przy pozwoleniu na b--ń).
eMWi
eMWi 02.07.2021, 14:35:05
  • 9
@skylark87: takich mamy właścicieli psów, jakie mamy społeczeństwo. Wymagasz myślenia i przewidywania od ludzi, wśród których większość głosuje na pis?
eMWi
eMWi 02.07.2021, 14:41:06
  • 2
@Petururururu: o tym, że pies kogoś upierdzieli nie decyduje jego rasa tylko głównie nieostrożność, lekkomyślność, brak socjalizacji psa i/lub złe wychowanie przez właściciela.
eMWi
eMWi 02.07.2021, 15:07:32
  • 2
@fallout444: większość psów po ugryzieniu celu, wycofuje się (no chyba, że wyszkoli się je inaczej), natomiast wszelkie bulle dalej trzymają i tarmoszą cel ataku.
eMWi
eMWi 02.07.2021, 15:15:43
  • -3
Jestem zdania, że do posiadania psa (jakiekogolwiek bez względu na rasę) powinno być potrzebne pozwolenie na podstawie psychotestów potencjalnego właściciela. Dodatkowo wymagana coroczna kontrola u weta.

Zmniejszyłoby to gros przypadków pogryzień przez psy nieumiejętnie hodowane np. przez osoby ze skłonnościami do agresji i innych zachowań patologicznych.

Inną zaletą takiego rozwiązania mógłby być spadek porzuceń psiaków przez nieodpowiedzialnych właścicieli.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1081

Pseudohodowca psów

Pseudohodowca psów

pseudohodowca psów, pod koniec filmu kopie psa :/ inne filmy tez sa ciekawe "moje psy są "gejmowe"" :/ Na filmie psy w kładkach sa przestraszone.

modem77
z
youtube.com
dodany: 17.06.2021, 20:50:43
  • 205
  • #
    polska
  • #
    pitbull
  • #
    psy
  • #
    pies
  • #
    zwierzeta
eMWi
eMWi 18.06.2021, 07:36:08
  • 22
@eloar:
Polecam doedukować się z zakresu behawioryzmu psów, bo ilość p---------a, jakie wylałeś w swoich krótkich komentach, przekracza ludzkie pojęcie.

co poza uderzeniem psa ma być "pseudo" hodowlą?

wg stanu prawnego w Polsce wszystko zrzeszone poza ZKwP (FCI) jest pseudo. Nie znam żadnej hodowli na terenie Polski zrzeszonej w UKC, AKC, CKC. Każdy pies poza hodowlami ZKwP jest w typie rasy, a nie
eMWi
eMWi 18.06.2021, 12:42:08
  • 0
@kudlaty1992: tak, wszystko poza ZKwP jest pseudo. Oczywiście, z punktu prawa masz rację, hodować i rozmnażać psy można w pseudo organizacjach/stowarzyszeniach, ale będą to psy w typie rasy, a nie rasowe.
Nie znam żadnej organizacji poza ZKwP (FCI), która w Polsce trzyma odpowiedni standard (przegląd miotów, dbałość o wzorzec rasy, wymogi badań rodziców itd.).

4004

Panie proszę się nie bać piesek nie gryzie, przecież to miła rasa - Łódź

Proszę państwa daje 2tys zł za wskazanie mi właściciela tego psa i to gotóweczka kto widział i kto zna je**c tego lba co psem dyrygować nie wie jak.

zarrock12
z
m.facebook.com
dodany: 18.04.2021, 06:38:42
  • 579
  • #
    pies
  • #
    lodz
eMWi
eMWi 18.04.2021, 14:21:54
  • 5
Pies sam z siebie nie jest agresywny. Niektóre rasy mają predyspozycję do określonych zachowań, ale to człowiek/opiekun je wzmacnia bądź tłumi w trakcie okresu szkolenia.

Tutaj najprawdopodobniej pies za przewodnika ma skur*** i tchórza, który nawet gdy jego podopieczny narozrabiał, to nie potrafi wziąć za to odpowiedzialności i oddala się po incydencie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

eMWi
eMWi 18.04.2021, 14:23:58
  • 2
@JANWAN: bądź w typie amstaffa
eMWi
eMWi 18.04.2021, 17:38:37
  • 1
Dawać tego amstafa. Nasz niedźwiedź przerobi go na naleśnika...
eMWi - Dawać tego amstafa. Nasz niedźwiedź przerobi go na naleśnika...

źródło: comment_1618767513MRPhM0bISn5w357CMUEnQw.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

pojaszek
pojaszek
pojaszek
07.04.2021, 11:49:05
  • 7811
Somsiad zabudowal sobie korytarz drzwiami :D Czepiac sie tego wynalazku? Blok z 2020 roku :)

#patodeweloperka #mieszkaniedeweloperskie #mieszkanie
pojaszek - Somsiad zabudowal sobie korytarz drzwiami :D Czepiac sie tego wynalazku? B...

źródło: comment_1617796129KNWoT1rcIO1v4TubB5Cjio.jpg

Pobierz
  • 558
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

eMWi
eMWi 08.04.2021, 06:46:47
  • 0
A uchwała wspólnoty jest?
  • Odpowiedz

374

niebezpieczne antykleszczowe obroże dla psów. Do akcji wkracza Kongres USA

niebezpieczne antykleszczowe obroże dla psów. Do akcji wkracza Kongres USA

Popularne na całym świecie obroże marki Seresto, mające za zadanie chronić zwierzęta przed pchłami i kleszczami, mogą stanowić poważne zagrożenie zarówno dla czworonogów, jak i ich opiekunów. Przedstawiciele Kongresu USA rozpoczęli podstępowanie wyjaśniające w tej sprawie.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 22.03.2021, 05:58:44
  • 70
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
eMWi
eMWi 22.03.2021, 10:01:12
  • 58
@andrzej-ezer, @exodusq
Skład i technologia ta sama.
wspólna ulotka foresto/seresto
eMWi
eMWi 22.03.2021, 10:55:22
  • 0
@rothen: simparica
eMWi
eMWi 22.03.2021, 10:59:48
  • 2
@bamsebjorn:
Te same.
Linki do obu ulotek:
foresto/seresto dla psa
foresto/seresto dla kota
eMWi
eMWi 22.03.2021, 13:23:37
  • 1
@mszef: tylko bravecto i simparice można przedawkować w odróżnieniu od foresto
eMWi
eMWi 22.03.2021, 13:38:38
  • 0
@mszef:
Czytaj dokładnie statystki z własnego linku.
Jeśli chodzi o Simparicę i zgony, to będąc ścisłym:
FDA podaje 44 przypadki w latach 2013-2017
EMA notuje 250 przypadków w latach 2013-2019
eMWi
eMWi 22.03.2021, 13:55:34
  • 0
@mszef:
Simparica została dopuszczona do obrotu na rynku w Europie w 2015, Simparica Trio w 2019.
simparica na EMA

Jeśli chodzi o rynek US, to Simparica w 2016, Simparica Trio w 2020.
eMWi
eMWi 22.03.2021, 14:13:05
  • 3
Pokrętna logika niektórych ludzi podających argument "a ja kupuję foresto od x lat i mojemu psiakowi nic nie jest, więc produkt na pewno jest spoko".
Równie dobrze ktoś może napisać, że swojemu pupilowi podaje karmę pedigree/chappi/purina i również nic mu nie jest, a każdy w temacie żywienia psów wie, jaki to syf.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

510

Niebezpieczne obroże Seresto. Zgony zwierząt i zatrucia wśród ludzi

Niebezpieczne obroże Seresto. Zgony zwierząt i zatrucia wśród ludzi

Popularne na całym świecie obroże marki Seresto, mające za zadanie chronić zwierzęta przed pchłami i kleszczami, mogą stanowić poważne zagrożenie zarówno dla samych czworonogów, jak i ich opiekunów.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 08.03.2021, 06:37:58
  • 180
  • #
    swiat
  • #
    ekonomia
  • #
    technologia
  • #
    nauka
eMWi
eMWi 08.03.2021, 11:30:22
  • 0
Dla większych psów foresto/seresto nieskuteczne. Nasz w lutym ub.r. wrócił ze spaceru z 20+ sztukami kleszczy wbitymi w okolicach tyłka / pachwin pomimo foresto.
Od tego czasu Simparica raz na 5 tygodni i zapominamy o kleszczach.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

eMWi
eMWi 08.03.2021, 11:35:51
  • 6
@Stivo75: jeśli to bravecto, to chroni skutecznie do 12 tygodni.
Nexgard i simparica starcza na 5tygodni ochrony.
Coś to pół roku przesadzone lekko.
eMWi
eMWi 08.03.2021, 11:47:48
  • -4
@orle: 1 doba od ukąszenia to czas, po którym kleszcz może skutecznie zarazić bebeszjozą, także podziękuję za taką "ochronę".
Dziwnym zbiegiem okoliczności do 6 miesiąca życia nasz psiak nie łapał kleszczy (100% skuteczności foresto), a gdy podrósł (10 mies.) foresto przestało nagle "odstraszać".
eMWi
eMWi 08.03.2021, 12:58:15
  • 0
@shoo2, @orle
"(..)Produkt wykazuje działanie odstraszające (zapobiegające żerowaniu) w przypadku wymienionych kleszczy, uniemożliwiając pasożytom żywienie się krwią, co w konsekwencji pośrednio pomaga zmniejszyć ryzyko transmisji chorób psów przenoszonych.(..)"

Źródło: charakterystyka produktu leczniczego weterynaryjnego foresto
eMWi
eMWi 08.03.2021, 13:18:07
  • 1
@shoo2:

"(..)Produkt wykazuje działanie odstraszające (zapobiegające żerowaniu) w przypadku wymienionych kleszczy, uniemożliwiając pasożytom żywienie się krwią, co w konsekwencji pośrednio pomaga zmniejszyć ryzyko transmisji chorób psów przenoszonych.(..)"

charakterystyka produktu leczniczego weterynaryjnego foresto/seresto

517

Uwaga! Zimą zadbaj o psa

Uwaga! Zimą zadbaj o psa

Na dworze mróz i śnieg. Nie pozwól by twój pies marzł. Przecież pilnuje gospodarstwa i jest przyjacielem rodziny. Sprawdź, jak w łatwy sposób zabezpieczyć psią budę.

baaart
z
topagrar.pl
dodany: 11.02.2021, 11:11:11
  • 112
  • #
    polska
  • #
    zwierzaczki
  • #
    zwierzeta
  • #
    pies
  • #
    rolnictwo
  • #
    ciekawostki
eMWi
eMWi 12.02.2021, 07:02:09
  • 2
Są rasy, które uwielbiają aktualną pogodę. Nasz najchętniej w ogóle do domu teraz by nie wchodził.
eMWi - Są rasy, które uwielbiają aktualną pogodę. Nasz najchętniej w ogóle do domu te...

źródło: comment_1613113270kwfAC2S2WEHXJujeD5UqxA.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

472

Tibetanski mastif

Tibetanski mastif

Tibetanski mastif

chrisx
z
youtube.com
dodany: 18.01.2021, 10:30:13
  • 132
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    pies
  • #
    zwierzeta
  • #
    psy
eMWi
eMWi 18.01.2021, 20:50:34
  • 5
@RandomowyJanusz: to moje półtoraroczne maleństwo (72kg) :)
eMWi - @RandomowyJanusz: to moje półtoraroczne maleństwo (72kg) :)

źródło: comment_1611003020xoAdO0d5Y7aKUVYQfouMS6.jpg

Pobierz
eMWi
eMWi 18.01.2021, 20:52:16
  • 3
@kubas89: jeśli pies ma zapewnioną odpowiednią ilość ruchu w ciągu dnia, to może mieszkać i w kawalerce.

1052

Rewelacyjny serwis firmy BOSE - słuchawki wygłuszające QC35

Rewelacyjny serwis firmy BOSE - słuchawki wygłuszające QC35

Dwa lata temu kupiłem sobie na lotnisku w Monachium słuchawki Bose QC35. Jestem zachwycony - szczególnie funkcją aktywnego wyciszania dźwięków zewnętrznych. Używam praktycznie tylko połączenia po Bluetooth. Do słuchania muzyki, do rozmów (mają wbudowany mikrofon), czy jako po prostu wygłuszenie w...

motaboy
z
wykop.pl
dodany: 16.05.2019, 17:23:10
  • 332
  • #
    polska
  • #
    sluchawki
  • #
    muzyka
  • #
    podroze
  • #
    lotnictwo
  • #
    czujedobrzeczlowiek
eMWi
eMWi 17.05.2019, 04:28:04
  • 0
@topikPajak: miałem krótko qc35 mk2 i sprzedałem. Efekt wyciszenia na początku wgniata w fotel (rewelka} , ale na dłuższą metę był dla mnie męczący np. przy słuchaniu muzyki ponad godzinę.

540

Wyedytowana scena kultowej walki z Gwiezdnych Wojen

Wyedytowana scena kultowej walki z Gwiezdnych Wojen

Darth Vader vs Obi-Wan Kenobi - spotkanie po latach w nowej odsłonie. Fanowska wersja walki z IV części Gwiezdnych Wojen.

Zyvalt
z
youtube.com
dodany: 08.05.2019, 12:44:40
  • 122
  • #
    starwars
  • #
    film
  • #
    gwiezdnewojny
  • #
    ciekawostki
  • #
    cgi
eMWi
eMWi 09.05.2019, 00:32:35
  • 3
@Bejro: aż się zarejestrowałem po przeczytaniu bzdur dot. mieczy europejskich i katany. No offense, ale poczytaj o typologii mieczy oakeshotta.
W dużym skrócie:
Miecz długi zwany potocznie półtoraręcznym lub bękarcim ważył 1400-1600g.
Dwuręczny 2-2,5kg.
Katana 1300-1500g.

Walka na miecze świetlne moim zdaniem ma się nijak do walki kataną, gdzie tnąca jest tylko 1 krawędź i wszelkie techniki są ograniczone do cięć tą krawędzią (ewentualnie pchnięć).
eMWi
eMWi 09.05.2019, 00:58:33
  • 0
@Mr_Hand_of_Fate:
1200g to niezle szydło już musiało być. Cięcia mniej dewastujące. Za to pchnięcia jak rapierem :)
eMWi
eMWi 09.05.2019, 01:11:32
  • 0
@Mr_Hand_of_Fate: najskuteczniejsze są pchnięcia i krótkie cięcia po kończynach.
Jeśli chodzi o widowiskowość natomiast, to nie ma jak dobrze wyprowadzone mezzani zza pleców na szyję przeciwnika.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >
  • Pasjonat fotografii, sportów wytrzymałościowych i szermierki mieczem długim.

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 09.05.2025

    Rocznica
  • Komentator
    od 08.01.2024

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl