Aha... jeszcze jedno... W USA praktycznie nie wystepuja diesle (poza pickupami). Na wielu stacjach nawet nie zatankujesz ON. Jak kupowalem samochod i sila rozpedu zapytalem pana w komisie o paska 1.9 TDI to powiedzial mi ze onie sa porzadnym komisem i nie sprzedaja samochodow z polowa silnika ;)
Dawno nas nie było, ale pochłonęła nas praca, w dodatku byliśmy w bardzo, bardzo egzotycznym miejscu i montowaliśmy naszą folię inteligentną na kompletnym zadupiu (✌゚∀゚)☞
Tak czy inaczej wideo z tej realizacji pokażemy niebawem. Tymczasem krótki #gif z naszej przedostatniej realizacji w #norwegia
@xetrov: Nie, że musimy. Lubimy. Jesteśmy tam, gdzie są klienci. Na razie i tak najwięcej realizacji mamy w Polsce. BZ WBK, Northouse, Skanska, Maspex, Sokółka. Kto wie, może by i @naprawalaptopow albo @SOLGAZ byli zainteresowani (✌゚∀゚)☞ Długo by wymieniać. Co ciekawe jest tu jakiś Mireczek wysoko postawiony z Coca-Coli, który też dał nam pracę przed grudniowymi świętami 2015 (⌐͡■
Trwa w najlepsze game jam Adventure Jam 2016. Biorę w nim udział i doszedłem do miejsca gdzie można już coś pokazać.
Grę robię w Unity, niestety robię ją sam, niestety nie umiem robić assetów 3D (nawet gdybym umiał to i tak pewnie nie dałbym rady wszystkiego ogarnąć w 2 tygodnie), na szczęście regulamin jamu zezwala na używanie darmowych/komercyjnych assetów 3D, więc enviro assety pochodzą z Unity Asset
Mamy dobrą wiadomość! Wasz projekt został zakwalifikowany do finału tegorocznej edycji Indie Showcase podczas Digital Dragons 2016!
Taką wiadomość otrzymaliśmy 3 dni temu na maila! Pijcie kompot razem z nami, bo to oznacza, że już 16 maja w Krakowie odbędzie się pierwszy publiczny pokaz Blocky Farm! ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡
@Xonar: Wynajmujemy dwa biurka w biurze coworkingowym ~ 500zł brutto/msc za osobę i bardzo sobie chwalimy. Czasem z powodów losowych pracujemy z domu. Metodyka to takie połączenie Agile + elementów Scrum (2 tygodniowe mini sprinty).
Dziś na przykład mamy pracującą niedzielę, nadrabiamy zaległości, a biuro jest otwarte 24/7, więc to jeden z plusów.
Zawsze chciałem zaimplementować ten efekt znikania przez rozproszenie. W grze go nie będzie, bo jest uciążliwy - ale - "dear diary today I had so much fun".
Mirki co tu się oddudowało XD Znajomy szukał #rozowypasek dla siebie na jakimś portalu randkowym, gdzie podawało się swoje miasto. Gdy znalazł taką, zaczęli pisać razem, ona wysłała mu swoje zdjęcie i natychmiast się okazało, że ją zna. Mało tego, są razem na roku i się w niej podkochuje. Szybko wymyślił sobie inne dane i podawał się za kogoś innego, bo wiedział że w innym wypadku ona urwie kontakt jak
@SlenderCzester: Nie rozumiem, dlaczego miałaby nie przyjść xD Koleś o--------a inby, kłamie, podaje się za kogoś innego, a to niby ona ma się wstydzić? XDDD
Integracja z Patreonem - było ciężko, ale poszło. To będzie mój model biznesowy - wesoła strona przedsięwzięcia jest taka, że nie będę musiał odpowiadać ile zarabiam - bo na Patreonie wszystko widać.
Także wszyscy razem będziemy się n---------ć z mojej porażki :)
Jeżeli nie rozumiecie co się dzieje - Patreon to taki comiesięczny kickstarter - ustalasz, że wspierasz projekt 1$ co miesiąc - a ja za to daję ci dodatkowych herosów w grze.
@lume: Na pewno nie jako darowizna - według mnie to jest sprzedaż, albo świadczona regularnie usługa więc potrzebna jest działalność gospodarcza. Natomiast, gdybyś to co robisz wypuszczał do ogólnego użytku to może dałoby się podciągnąć pod darowiznę.
Hejo :) Ostatnio wrzucałam mój przepis na wydajną scrollowalną listę, teraz chciałabym Wam zaprezentować finalną wersję która korzysta z object pooling (razem z wyjaśniem co to te object pooling i po co to jest :) ) .
A z racji tego, że wiele osób było ciekawych, jaki jest zysk ze stosowania takiej listy zamiast prostego komponentu ScrollRect, zrobiłam małe porównanie.
Digital Nomad i Gamedeveloper Unity / Unreal
Twórca:
Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
Sengoku Dynasty https://store.steampowered.com/app/1702010/Sengoku_Dynasty/
11. usuń konto
12. po usunięciu konta domena jest wolna
13. kup domenę
14. ????
15. profit