Według badań ruchu na autostradach bez ograniczeń prędkości w Niemczech, zaledwie 2% kierowców przekracza 160km/h, a 77% nie przekracza 130
To oznacza, że prawie wszyscy jeżdżą EKONOMICZNIE i komfortowo w nowoczesnych autach. Dzbany twierdzące że ograniczenia prędkości są jakimkolwiek sensownym rozwiązaniem znowu wychodzą na nic nie wiedzących laików.
Kiedyś jak pytałem się dlaczego limity nie zostaną dostosowane do prędkości z jakimi faktycznie jeżdżą kierowcy to dostawałem odpowiedzi, że wtedy ludzie będą jeździć +10/20 ponad
To oznacza, że prawie wszyscy jeżdżą EKONOMICZNIE i komfortowo w nowoczesnych autach. Dzbany twierdzące że ograniczenia prędkości są jakimkolwiek sensownym rozwiązaniem znowu wychodzą na nic nie wiedzących laików.
Kiedyś jak pytałem się dlaczego limity nie zostaną dostosowane do prędkości z jakimi faktycznie jeżdżą kierowcy to dostawałem odpowiedzi, że wtedy ludzie będą jeździć +10/20 ponad















Jedno ujęcie jest bardzo nowatorskie. Wygląda jakby było robione na raz i jest baardzo