Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
chak

chak

Dołączył 11 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 110
  • Znaleziska 16
  • Mikroblog 94
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 30
jasiek13
jasiek13
28.04.2015, 18:22:01
  • 11
Mirki @czesiu1234 intensywnie pracuje nad nowymi grafikami i dopracowuje kolorki całości. Co myślicie? Jest lepiej (poprzednie wersje są pod #lukzdev)? Jakieś sugestie?

Nie sugerujcie się rozstawieniem elementów na mapie ponieważ wszystko zostało ułożone w Photoshopie, aby zobaczyć jak całość wygląda.

Zastanawiamy się też nad oświetleniem w grze więc byłbym wdzięczny za wszelkie linki do artykułów / tutoriali lub przykładów oświetlenia w grach
jasiek13 - Mirki @czesiu1234 intensywnie pracuje nad nowymi grafikami i dopracowuje k...

źródło: comment_oqTtG2SoV8Uqi1JjLkcgbmbwaHhuIpBc.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 28.04.2015, 18:25:55
  • 10
@jasiek13 Same grafiki na plus, ale podłoże za bardzo zlewa się ze ścianami i ciężko ogarnąć co jest co.
  • Odpowiedz
M.....P
M.....P
konto usunięte 16.03.2015, 15:54:51
  • 1
Wyskoczył mi problem z zapisywaniem zmiennych do playerprefs, a potem ich odczytywaniem do tabeli wyników. W sumie jak wszystko zawiedzie, to mogę sobie wrócić z ngui z powrotem do canvasa jeśli chodzi o te sprawy, ale chciałbym sprawdzić czy uda się to ogarnąć...

Wyświetlanie wyników zmieniłem z text.text (tego nowego ui po unity4.6) na s tare ngui text. Po samym zmienieniu "składnika" w zmiennych wyskoczyło mi takie coś :/ .

"Input string was not
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 16.03.2015, 16:38:47
  • 2
@MichaelP Sam błąd (właściwie wyjątek) mówi o tym, że 'int.Parse()' nie może zamienić stringa na liczbę (np. dlatego bo jest pusty lub zawiera tylko litery). Albo przechwytuj wyjątek blokiem try/catch albo użyj funkcji 'int.TryParse()'.

Co do drugiego pytania, jeżeli tą wartość masz jako liczbę gdzieś zapisaną, to najlepiej użyć jej bezpośrednio.
  • Odpowiedz
s.....t
s.....t
konto usunięte 05.03.2015, 15:34:35
  • 12
Dziś 23 dzień prac nad grą. Ostatnie dwa dni, to głównie zabawa związana z problemami po upgradzie #unity3d do wersji 5.0. Po konwersji projektu okazało się, że kod odpowiedzialny za przeciąganie (drag and drop) obiektów średnio działa. Co ciekawe jakość odtwarzanych audio spadła do tragicznego poziomu (pomimo ustawienia Quality na 100%) – ciągłe trzaski zupełnie jak gdyby materiał pochodził z winyla. Pomogło usunięcie muzycznych assetów, a w praktyce podmienienie ich
s.....t - Dziś 23 dzień prac nad grą. Ostatnie dwa dni, to głównie zabawa związana z ...

źródło: comment_gl7W18Urv9aGmxikQm6El8IEVaL1A9F8.gif

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chak
chak 07.03.2015, 10:47:07
  • 1
Koniecznie dodaj możliwość zachowania ułożenia po błędnym przejściu (żeby nie trzeba było za każdym razem układać od zera). Dodatkowo dodaj podświetlenie miejsca jeżeli płytka jest nad nim i może w nie "wpaść".
  • Odpowiedz
chak
chak 07.03.2015, 10:50:53
  • 2
@sproject: Tak chyba nie powinno się dać :P (wersja web player)
chak - @sproject: Tak chyba nie powinno się dać :P (wersja web player)

źródło: comment_urEzYFB0302jafWwKnMWltM6vmClBS3R.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 02.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking