Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko234
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
archubuntu

archubuntu

Dołączył 6 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2656
  • Znaleziska 200
  • Mikroblog 2456
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 15
archubuntu
archubuntu 24.10.2025, 10:38:30
  • 26
Nieironiczne pytanie do psiarzy, zarzucających, że nagonka na psy pochodzi głównie z kont siejących prorosyjską dezinformacje, bo dostrzegam tutaj takie głosy.

Jaki cel miałaby rosja w propagowaniu anty-psiarskich nastrojów? Bo trochę mi to przypomina narracje płaskoziemców, którzy wieszczą ogólnoświatowy spisek, ale jakoś nie potrafią wyjaśnić, po co ktokolwiek miałby oszukiwać ludzi, że ziemia jest kulista.

#psiarze #psy #pytanie
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu
Autor
24.10.2025, 11:00:06 via Wykop
  • 2
@czahrolek98:
LINK 1
LINK 2
LINK 3
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu
Autor
24.10.2025, 11:02:24 via Wykop
  • 4
@Hmrogrz: Wiadomo, że proporcji Ci nie rozpiszę. Po prostu odnoszę się do tego, co mi się rzuciło w oczy scrollując wypok, a wiadomo, że im bardziej absurdalny take, tym bardziej wryje Ci się w świadomość.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 24.10.2025, 08:07:04
  • 8
WTF! Czy ona właśnie wykorzystała śmierć matki, żeby dowalić Ziobrze? To już nawet nie należy rozpatrywać w kategorii propagandy. Baba dosłownie tańczy na grobie swojej własnej rodziny, żeby pomóc swojej partii i uderzyć w PIS.

#4konserwy #neuropa #polityka
archubuntu - WTF! Czy ona właśnie wykorzystała śmierć matki, żeby dowalić Ziobrze? To...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu
Autor
24.10.2025, 08:13:07 via Wykop
  • 6
Przecież pisowcy


@ish_waw: UGA BUGA
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu
Autor
24.10.2025, 09:40:45 via Wykop
  • 0
@Nie_w_szczepionkem: Widzę, że neuropkowa policja "A BO PIS" zawsze czujna i na posterunku. Taki obraz wasz.
archubuntu - @Niewszczepionkem: Widzę, że neuropkowa policja "A BO PIS" zawsze czujna...

źródło: F56U8C8W4AApJvj

Pobierz
  • Odpowiedz
Kotlet_z_Chabowy
Kotlet_z_Chabowy
23.10.2025, 20:49:08
  • 8
Cos brygada sie nie uśmiecha gdy giga czad przemawia

#polityka #bekazlewactwa
KotletzChabowy - Cos brygada sie nie uśmiecha gdy giga czad przemawia

#polityka #bek...

źródło: temp_file8858192911221681310

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 24.10.2025, 06:04:47 via Wykop
  • 1
wygląda jak goryl, jeszcze ten trans, co to cyrk przyjechał? Xd


@Idaho597: Frustracja aż z monitora paruje xD
  • Odpowiedz
Al-3_x
Al-3_x
23.10.2025, 12:44:50
  • 3
Hasło, że dzisiejszy postęp będzie jutrzejszym konserwatyzmem ma dość głęboki sens który ukazuje prawdziwą naturę samego konserwatyzmu. Prawdę bowiem pisał Dmowski, że konserwatyzm w 20 wieku mało miał wspólnego z konserwatyzmem z 19 wieku i 18 wieku. Cały koncept zachowania tradycji staje się tym samym jałowy bo za tradycje uznaję się obecnie nawet pomysły głoszone przez liberałów 10 czy 20 lat temu. Jedynie co konserwatyści tym samym robią to pozwalają progresywnym ideałom
Al-3_x - Hasło, że dzisiejszy postęp będzie jutrzejszym konserwatyzmem ma dość głębok...

źródło: uiuhuh

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 23.10.2025, 13:09:30 via Wykop
  • 1
Jedynie co konserwatyści tym samym robią to pozwalają progresywnym ideałom zakorzeniać się w społeczeństwie co czyni ich nieformalnymi (choć dalej znienawidzonymi) sojusznikami progresywistów.


@Al-3_x: Raczej są filtrem, dzięki któremu progresja nie rozpieprzyła jeszcze społeczeństwa. Weź pod uwagę, że progresja to nie jest jeden, konkretny, słuszny kierunek tylko raczej siła mająca na celu znalezienie się jak najdalej, od miejsca gdzie jesteśmy obecnie, więc jak sam widzisz, jest to bardzo szeroka kategoria
  • Odpowiedz
poranna-sztyca
poranna-sztyca
23.10.2025, 04:37:51
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 23.10.2025, 06:02:58 via Wykop
  • 1
waliła go po rogach w trakcie związku xD


@poranna-sztyca: Ale dowody jakieś? Bo tutaj mamy słowo przeciwko słowu.

Ale fakt Papjeż zachowuje się, jakby jeszcze nie nauczył się kontrolować hormonów, gdy kobieta obok.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 18:37:20
  • 579
#heheszki #humorobrazkowy #psiarze
archubuntu - #heheszki #humorobrazkowy #psiarze

źródło: 1000007384

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ziutek_Grabaz
Ziutek_Grabaz
Ziutek_Grabaz
22.10.2025, 18:45:22 via Android
  • 48
@archubuntu najlepsze z ostatnich :D
  • Odpowiedz
miodeksmrodek
miodeksmrodek
22.10.2025, 20:19:35 via Wykop
  • 39
@archubuntu: nareszcie memsy a mie biadolenie i wylewanie urojeń
  • Odpowiedz
Dogecoin
Dogecoin
22.10.2025, 10:28:24
  • 7
Jest afera. Okazało się że podpalacz z Żoliborza szpiegowal żonę i córkę pana Donalda Tuska. Pytanie jak to się zakończy. Sytuacja eskaluje.
#polityka #neuropa #pis #po #tusk #polska #pegasus
Dogecoin - Jest afera. Okazało się że podpalacz z Żoliborza szpiegowal żonę i córkę p...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 10:38:03 via Wykop
  • 1
@Dogecoin: Czyli Tusk dodał kolejną aferę na stos afer, których Platforma nie rozliczy, nikt nikomu nic nie udowodni, nikt nie pójdzie siedzieć, ale może doczłapie się na nich do kolejnych wyborów, nic nie robiąc ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Zopyross
Zopyross
22.10.2025, 08:15:23
  • 28
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 09:32:33 via Wykop
  • 3
uważa za niemoralne rzeczy które nie szkodzą zupełnie nikomu, na c--j mi taka moralność z d--y


@H_Moody: I z takich właśnie postaw biorą się Koroluki, które uznają za spoko nekrofilie, ruchanie babci jeśli się zgodzi i dyskretne walenie kapucyna w miejscu publicznym do randomowych lasek, bo przecież komu to przeszkadza. A można przecież pójść w takim chorym rozumowaniu jeszcze dalej (przecież noworodek i tak nic nie pamięta etc.). Dlatego brak
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 09:43:41 via Wykop
  • 1
Coo xD Skąd to wytrzasnąłeś?


@H_Moody: To są potencjalne przykłady rzeczy, które należałoby uznać za neutralne na gruncie moralności, jeśli przyjmiemy założenie że niemoralność jest wtedy, gdy komuś szkodzimy. A sądząc po komentarzu...

Biblia uważa za niemoralne rzeczy które nie szkodzą zupełnie nikomu, na c--j mi taka moralność z d--y?


...jesteś entuzjastą takiego rozumienia moralności.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 09:55:37 via Wykop
  • 4
coś z osobą, lub jej ciałem bez zgody


@H_Moody: Komu szkodzisz w przypadku nekrofilii? Jak jesteś ateistą to fizycznie nie ma osoby, której w ty momencie działaby się krzywda. Wskaż mi ofiarę tego grzechu. Nie można być ofiarą jeśli w momencie popełniania czynu się nie istniało. Więc teraz nie fikołkuj mi tylko trzymaj się swojej własnej definicji braku ofiar.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 10:02:38 via Wykop
  • 3
Naruszasz autonomię cielesną martwej osoby.


H_Moody: No fajnie, nazwałeś ten czyn w inny sposób, ale to niczego do tematu nie wnosi.

rzeczy które nie szkodzą zupełnie nikomu


Powtarzam.
  • Odpowiedz

6

PROKREACJA LUDZI jest moralnie naganna, czy jest mniejszym złem? Stanowisko nega

PROKREACJA LUDZI jest moralnie naganna, czy jest mniejszym złem? Stanowisko nega

Antynatalizm i prokreacja ludzi, a ekstynkcjonizm, efilizm, negatywny utylitaryzm, cierpienie dzikich zwierząt. Czy ludzie powinni wyginąć, czy przeciwnie, rozmnażać się? Czy warto propagować antynatalizm? Czy weganie powinni mieć dzieci i wychowywać je wegańsko?

KsiezniczkaDunia
z
youtube.com
dodany: 21.10.2025, 17:19:42
  • 31
  • #
    weganizm
  • #
    antynatalizm
  • #
    efilizm
  • #
    filozofia
archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 08:44:49 via Wykop
  • -1
działalność człowieka zwiększa ogólną pulę cierpienia zwierząt czy nie


@LudzieToDebile: W porównaniu do czego? Jaką masz gwarancje, że po naszym wyginięciu, w nasze miejsce nie pojawiłby się gatunek równie inwazyjny jeśli chodzi o zapotrzebowanie na spożywanie mięsa, ale bez potencjału na dalszy rozwój i w konsekwencji zmniejszenie cierpienia zwierząt? W ewolucji nie masz punktu odniesienia, dlatego takie rozważania są jałowe.
vasos
vasos
21.10.2025, 19:40:45
  • 4
#siatkowka świetny dzisiaj Szalpuk, świetny Bednorz, w Turcji Superpuchar dla Fornala, a w kadrze jak Leon nie skończy wszystkiego co trudne to jest modlitwa... A tak mi się smutno zrobiło.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 05:35:52 via Wykop
  • 0
świetny dzisiaj Szalpuk


@vasos: Szalpuk to zawodnik z rodzaju - za silny na słabych, za słaby na silnych. Nieprzypadkowo w play offach idzie mu zazwyczaj znacznie gorzej, niż w fazie zasadniczej.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 07:27:03 via Wykop
  • 0
@vasos: Tutaj chyba zgoda. Niby normalnie w życiu nie wystawiłbym linii przyjęcia Leon - Szalpuk, bo to jest przepis na strzelnicę, ale tutaj i tak nie było niczego do stracenia.
  • Odpowiedz
Ice_Glaze
Ice_Glaze
21.10.2025, 18:12:43
  • 20
#siatkowka Tam gdzie Wykop tam i ja ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ice_Glaze - #siatkowka Tam gdzie Wykop tam i ja ( ͡º ͜ʖ͡º)

źródło: temp_file9160441529046188002

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 05:37:28 via Wykop
  • 1
@Ice_Glaze: Coś czuję, że do tej drużyny będzie pasował tag #przegryw ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Malpka-Bananowka
Malpka-Bananowka
Malpka-Bananowka
21.10.2025, 23:09:58
  • 10
#antynatalizm
Nosz kura, wchodzę na wysrop a tam:
- psy złe
- kobiety złe bo nie dały
- psy złexdddd
- buuu, czemu baby nie chcom dzieci (niewspomniane ceny mieszkań, jak kobiety u lekarza są traktowane)
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 22.10.2025, 05:31:55 via Wykop
  • 3
@Malpka-Bananowka: Twój post nie ma związku z niczym. Po prostu zrzędzenie kolesia, który siedzi tutaj nie wiadomo, po co, skoro treści mu nie pasują + wrzucony tag antynatalizm z d--y, jakby to co piszą ludzie na wypoku było argumentem za czymkolwiek xD
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
21.10.2025, 06:09:52
  • 88
#film #bekazprawakow #bekazpisu #heheszki #polska

Prawdziwy Polski prawak z genem donosicielstwa przekazanym przez przodków... a tak w sumie to Maryję powinna zagrać Żydówka XD
Kempes - #film #bekazprawakow #bekazpisu #heheszki #polska

Prawdziwy Polski prawak z...

źródło: temp_file4835637395178167725

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 07:56:04 via Wykop
  • 1
prawak z genem donosicielstwa przekazanym przez przodków


@Kempes: Nie, to akurat inspiracja cancel culture podejrzana od lewicowych kolegów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 08:11:58 via Wykop
  • 1
Prawaki są jak LEWAKI? XD


@Kempes: TAK, a o co chodzi? Lewaki w Polsce swojego czasu wydzwaniały do firm, oczekując reakcji, gdy pracownik napisał jakiś komentarz w na fejsie, za granicą protestowali na kampusach, gdy ktoś o innym światopoglądzie miał wystąpić na uczelni a teraz prawaki wykorzystują ten mechanizm i okładają innych tym samym narzędziem, które lewica stworzyła i znormalizowała.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 08:23:56 via Wykop
  • 1
W skali hipokryzji już dawno skalę przekroczyliście


@Dropson71: W takim razie, skoro dla prawicy hipokryzją jest używania tego narzędzia, to dla lewaków hipokryzją jest oburzanie się, że ktokolwiek go używa, nazywanie go donosicielstwem, etc, ale tutaj hipokryzji wygodnie nie zauważasz Panie hipokryto ( ͡° ͜ʖ ͡°)

mentalność Kalego


@Tokko: Jak Kalemu ukraść krowę, to Kali ukradnie coś temu, kto mu krowę ukradł, nawet jeśli
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 09:27:11 via Wykop
  • 0
Nie, to Murzyńska plemienna mentalność.


@Tokko: Nie, po prostu już nie działa okładanie pałką hipokryzji, tylko dlatego, że używają na oponentach tych samych narzędzi, których oni używali na nich. Żołnierz też jest hipokrytą, bo strzela do przeciwników a do swoich już nie? Ale rozumiem, że Low IQ Brain nie zwraca uwagi na kontekst, tylko wali Ad Hipokryzjum bez ładu i składu.

nikogo nie dziwi że konserwy mentalnie dalej siedzą w
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 09:42:56 via Wykop
  • 0
@Tokko: No tak. Są konteksty, w których nie uznajemy hipokryzji bo uzasadniają one podwójne standardy. Odwet jest jedną z nich, gdzie z samej definicji odwetu robi się coś, co w normalnych warunkach nie uznajemy za wartość ani nic dobrego (dlatego nie można nazwać tego Kalizmem). Wojne dałem jako osobny przykład takiej sytuacji, gdzie wobec wrogów zawsze stosujemy inne standardy niż wobec swoich, ale nie jest to hipokryzja.

upośledzenie umysłowe xDDD
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 09:55:41 via Wykop
  • 0
@orlikowy: Nie, to znaczy jedynie, że prawaki w ramach odwetu stosują na lewakach te same narzędzia, które oni zastosowali na nich i pałka hipokryzji tu nie działa.

Skoro już to wyjaśniłem, to chyba rozumiesz dlaczego cała reszta Twojego wpisu nie ma najmniejszego sensu.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 21.10.2025, 12:02:57 via Wykop
  • 0
Wasze legendarne fikołki


@Dropson71: Nie fikołki, tylko najwyraźniej jesteś zbyt ograniczony intelektualnie, aby zrozumieć, że hipokryzja to nie są po prostu podwójne standardy.

Hipokryzja pojawia się wtedy, gdy ktoś stosuje różne standardy w sytuacjach, które nie są uzasadnione żadnym specjalnym kontekstem (np. wojny czy odwetu), ale nie potrafi uzasadnić tej różnicy w traktowaniu. Tutaj uzasadnienie jest proste: Jak kuba bogu tak bóg kubie, (mimo że bóg wcale nie jest zwolennikiem
  • Odpowiedz
Shoujiki
Shoujiki
20.10.2025, 11:52:26
  • 19
Nic mnie bardziej nie bawi niż nowy prawicowy spin pt. MAŁŻEŃSTWO RZECZ ŚWIĘTA I NIE MOŻNA JEJ PODWAŻAĆ Xd mówią to ludzie, którzy potem oglądają katolickie programy w tv pokroju ślub od pierwszego wejrzenia albo którzy już rozwiedli się xd

#polityka #bekazprawakow
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 20.10.2025, 12:03:45 via Wykop
  • 1
MAŁŻEŃSTWO RZECZ ŚWIĘTA I NIE MOŻNA JEJ PODWAŻAĆ Xd mówią to ludzie, którzy


@Shoujiki: Ograniczony ideowo i etycznie lewak nie jest w stanie w pojąć idei w oderwaniu od osobistych przewinień ludzi te idee głoszących - odcinek 2137. Stare, znałem.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 20.10.2025, 12:51:40 via Wykop
  • 0
jak widać prymitywne prawactwo rowniez nie


@krakenoslaw: To co napisałeś, nie ma najmniejszego sensu. Co prawactwo również nie?
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 20.10.2025, 14:14:41 via Wykop
  • 0
ciekawie sformułowana definicja hipokryzji


@bzyku95: Wytknięcie hipokryzji wykazuje jedynie podwójne standardy osobie, która się go dopuściła, ale nie jest w żaden sposób argumentem za albo przeciwko określonym standardom.

Podsumowując. Tak, macie fajną listę hipokrytów, ale w zasadzie nic z tego nie wynika, a z jakiegoś powodu dla lewicy jest to obalenie konceptu samego w sobie*

*(i o tym był mój wpis wyżej, bo odnoszę wrażenie, że kompletnie nic z
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 20.10.2025, 09:23:40
  • 26
Mój stary, zapierdziany serwer postawiony jeszcze na linuxie PLD, nie aktualizowany od 15 lat > serwisy Amazona.

I nawet nie zapraszam do dyskusji.

#heheszki #programowanie #amazon #programista15k #aws
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PruderyjnyPejoratyw
PruderyjnyPejoratyw
20.10.2025, 10:37:17 via Wykop
  • 12
@archubuntu: Ale eksploiciarze by mieli ucztę, gdyby się na niego dostali ;)
  • Odpowiedz
mjr_bien
mjr_bien
20.10.2025, 21:31:28 via Wykop
  • 0
@PruderyjnyPejoratyw: nie, na tak stare już nie mają eksploitów w bazie. Nie pytaj skąd wiem
  • Odpowiedz
kot_do_drzwi
kot_do_drzwi
19.10.2025, 09:07:08
  • 6
#psiarze
Argument "pies nigdy nie jest winny, to zawsze wina człowieka" jest totalnie krzywdzący dla zwierząt. Uprzedmiatawia psa, zakłada, że nie podejmuje on decyzji pod wpływem emocji. Sugeruje, że zwierzę jest tylko mechaniczną zabawką sterowaną przez człowieka. Używanie go przez ludzi, którzy "walczą o prawa zwierząt" albo identyfikują się jako "mamy kochające swoje psiecka" jest absurdalne.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 19.10.2025, 09:13:25 via Wykop
  • 7
@kot_do_drzwi: Tacy są najlepsi, co zaklinają się, że ich Fafik to wszystko rozumie, czuje i oburzają się, jak ktoś zasugeruje że ta ich rozumność to bardziej wynika z instynktu, niż samoświadomości, ale jak kogoś zaatakuje to ten sam rozumny piesek staję się zaprogramowaną maszyną, której człowiek wgrał złą funkcję. xD Dosłownie pies Schrödingera xD
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 19.10.2025, 09:28:39 via Wykop
  • 5
Gdybyśmy byli psami, to bylibyśmy przekonani, że bóg to jest taka istota, która biega najszybciej ze wszystkich zwierząt


@serwis-dzwieku: Nie bylibyśmy bo nasz psi umysł nie byłby zdolny do stworzenia archetypu doskonałości w postaci jakiegoś bóstwa czy absolutu, ponieważ wymaga to abstrakcyjnego myślenia i posługiwania się symbolami.
  • Odpowiedz
Pariashu
Pariashu
18.10.2025, 09:39:51
  • 202
#polityka #bekazlewactwa #tusk "100 konkretów było na 100% władzy a nie na 30%" - Donald Tusk 2025

Proponuję wynagrodzenie też 30%
Pariashu - #polityka #bekazlewactwa #tusk "100 konkretów było na 100% władzy a nie na...

źródło: tuskxddd

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 18.10.2025, 11:41:47 via Wykop
  • 7
100 konkretów było na 100% władzy


@Pariashu: Czyli skoro Nawrocki miał 50% to może spełniać co drugą obietnice ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 18.10.2025, 11:53:22 via Wykop
  • 2
@salo91: Chłop jest politykiem a nie publicystą, więc jego rolą jest formułowanie zrozumiałego przekazu a nie popisywanie się bon motami.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 18.10.2025, 12:08:18 via Wykop
  • 6
lepiej wybrać partie z prostszym przekazem


@czemuztak: xDDDD Trzeba mieć naprawdę tupet, żeby zarzucać drugiej stronie prostszy przekaz w sytuacji, gdy Platforma od kilku lat nie ma żadnej tożsamości, żadnego flagowego projektu a jedyny przekaz, jaki puszcza w eter to 8 gwiazdek, co dla Tuskowej gawiedzi wystarcza.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 18.10.2025, 12:26:34 via Wykop
  • 2
@salo91: Ale tego typu chwytliwe sformułowania są dobre wtedy, kiedy funkcjonują dobrze nawet bez dodatkowego kontekstu, bo zawsze się moze zdarzyć ktoś, kto go nie zna. W myśll tej zasady stwierdzenie "100 konkretów było na 100% władzy a nie na 30%" nie jest politycznie dobre, bo samodzielnie funkcjonuje słabo i daje wiele miejsc do negatywnej interpretacji.
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 18.10.2025, 19:04:31 via Wykop
  • 2
i tym sie roznimy od prawakow, ze ja jako osoba, ktora oddala glos na Tuska uwazam ze to byla mega slaba wypowiedz


@pasta_alla_carbonara: No patrz. A Tuskowi cała sala klaskała jak to powiedział, wiec uznał ze powtórzy to samo w wywiadzie. Moze nie jesteś na tyle reprezentatywnym przykładem, żeby kontrować się z prawakami jako samozwańczy przedstawiciel wyborców Tuska ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 19.10.2025, 01:38:11 via Wykop
  • 1
Wystarczyło powiedzieć wyłącznie o blokowaniu koalicjantów, żeby nie zrobić z siebie błazna.


@ergo: A potem ktoś by sie go zaczął pytać o konkretne obietnice rzekomo blokowane przez koalicjantów, a tak to zawsze moze stwierdzić, ze on nic takiego nie powiedzial ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
archubuntu
archubuntu 17.10.2025, 17:42:47
  • 8
Dziwnym przypadkiem Tusk zrobił spin o odwiedzinach, które obiecał po tym, jak Nawrocki przybył na obiecane spotkanie w barze z Kebsami. Tuż po tym zdarzeniu dziwnym przypadkiem posłowie PO zaczęli sobie robić zdjęcia z Kebabem.

Jak bardzo trzeba być leniwym, żeby nawet sobie oryginalnego pijaru nie potrafić wymyślić.

Głównym problemem PO jest to, że poza byciem AntyPISem nie mają żadnej tożsamości. Takimi akcjami tylko to potwierdzają w coraz bardziej karykaturalny sposób.

#
archubuntu - Dziwnym przypadkiem Tusk zrobił spin o odwiedzinach, które obiecał po ty...

źródło: G3eOp18WAAAN9An

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu 17.10.2025, 09:45:52
  • 5
Wykop sponsorem InPost ChKS Chełm xD Patrząc na potencjał tej ekipy, tag #przegryw będzie jak znalazł.

#siatkowka
archubuntu - Wykop sponsorem InPost ChKS Chełm xD Patrząc na potencjał tej ekipy, tag...

źródło: Zrzut ekranu_20251017_114511

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

archubuntu
archubuntu
Autor
17.10.2025, 14:10:35 via Wykop
  • 1
@Ice_Glaze: Nie tyle Barkom zawodzi, co inni zawodzą jeszcze bardziej.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 19
  • Strona 4 z 19
  • >

Duch Rzodkiewki

  • Radish Spirit serves absolutely no purpose, he doesn't do anything, he's just there, he exists.
  • https://www.youtube.com/watch?v=MLaN7uGHYJw

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 16.06.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 01.03.2025

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • Gadżeciarz
    od 24.03.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking