Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko202
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Zenzenzen
Zenzenzen

Zenzenzen

Dołączył 2 lata i 2 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 817
  • Znaleziska 14
  • Mikroblog 803
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 54
wykopowa_ona
wykopowa_ona
23.09.2024, 13:30:32
  • 1484
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 216
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 23.09.2024, 18:51:53 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
A.....a
A.....a
konto usunięte 22.09.2024, 15:55:48
  • 1
Pytanie do różowych od różowej - czy wy serio jesteście w stanie chodzić w spodniach, które ciągną się wam po ziemi albo włażą do środka klapka? 🥴 jeśli tak to JAK?

#rozowepaski #rozowypasek #logikarozowychpaskow #modadamska
A.....a - Pytanie do różowych od różowej - czy wy serio jesteście w stanie chodzić w ...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 22.09.2024, 20:48:59 via Wykop
  • 0
@Alzena: Ja kiedyś w takich chodziłam, chodzi się w takich bardzo łatwo. Trzeba mieć tylko świadomość, że szybko się niszczą poprzez ciągle szorowanie po ziemi. Zdecydowanie łatwiej się w takich chodzi niż w rurkach. A na pewno łatwiej niż w spodniach spadających z bioder, które pokazują bokserki, bo nie trzeba ich poprawiać ( w swego czasu wielu mężczyzn tak chodziło).
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 23.09.2024, 16:07:33 via Wykop
  • 0
no ale między rurkami a spodniami z nogawkami o 20 cm za długimi jest cała masa modeli pośrednich xD jaki jest sens w ciągnięciu nogawek po ziemi skoro po kilku wyjściach będą wyglądać jak u menela spod dworca?


@Alzena: Dla wyglądu. Po to jest moda. ty możesz nosić modele pośrednie, a inni chcą takie i im to odpowiada.

Można pójść dalej.
Jaki sens jest w noszeniu szpilek, przecież źle wpływają na zdrowie?
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 23.09.2024, 16:42:19 via Wykop
  • 0
@Alzena: To czy coś jest ładne czy nie zależy od gusty. Nie mi oceniać. Pewnie takie spodnie ze zdjęcia nosi mała liczba osób, bo są rzeczywiście dość specyficzne. No ale jak się komuś podobają, to nie mi oceniać.

Ja też bym nie szła w to, że są jakoś mało użytkowe - niszczą się na pewno, ale pamiętam jak w podstawówce nosiłam takie zbyt długie jeansy szorujące po powierzchni i to
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
22.09.2024, 20:06:10
  • 7
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czesc,
Od 10 lat jestem w zwiazku, od 5 lat malzenstwo. Nie mamy dzieci, bo najpierw kariera, pozniej pomyslimy co dalej. Od dluzszego czasu zostalem kura domowa - zrob pranie, ugotuj, posprzataj, bo ona jest zmeczona praca. Oboje ciezko pracujemy w jednej firmie - tak wyszlo. Ona za pol roku dostanie awans, ja niestety nie. Tutaj pojawily sie schody, bo ja jestem leniem bez ambicji i nie mam
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 22.09.2024, 20:28:31 via Wykop
  • 2
Oboje ciezko pracujemy w jednej firmie - tak wyszlo. Ona za pol roku dostanie awans, ja niestety nie. Tutaj pojawily sie schody, bo ja jestem leniem bez ambicji i nie mam na siebie pomyslu. Zmiana pracy niestety nie wchodzi w gre, bo aktualnie wyprowadzilismy sie do Niemiec, bez znajomosci jezyka - pojawila sie super okazja z firmy w ktorej pracujemy. Od paru tygodni klocimy sie ciagle o to samo, ona wywalczyla swoje,
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 22.09.2024, 20:40:32 via Wykop
  • 1
No cóż, ja bym pewnie szczerze pogadała o co chodzi, bo awans (który jeszcze nie nastąpił jak rozumiem) i zarobki, to jeszcze nie powód, żeby się po 10 latach rozwodzić.


@alfka: No właśnie. To nie jest powód. Albo więc op nam nie mówi prawdy albo ona ma już na jego miejsce innego kandydata.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 21.09.2024, 20:40:13
  • 3
Na #reddit Polska nie można dodać wątku jak się jest nowym użytkownikiem?

Bardzo ograniczające, gorzej niż na wykopie. Tutaj piszą tylko: "usuń konto, zielonko".

#reddit #zalesie
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
21.09.2024, 20:45:30 via Wykop
  • 0
Jeszcze niedawno było można, ale moderator musiał zaakceptować.


@Arbeiter: No i dlaczego to zmienili? Napisałam rozbudowany post, który na pewno nie narusza regulaminu, a jest jednocześnie trochę odpowiedzią na post innej użytkowniczki na tym redlicie (nic obraźliwego, pokazanie innej perspektywy, o co zresztą prosiła).

A posty "starych" użytkowników są publikowane bez akceptacji czy nadal moderator musi je zaakceptować?
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
21.09.2024, 20:53:33 via Wykop
  • 0
@Arbeiter: a jakie subreddity polecasz?
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
20.09.2024, 22:06:16
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 20.09.2024, 22:24:25 via Wykop
  • 1
Boje sie kochac. Jestem mlody, mam 22 lata. W moim wieku ludzie czesto zmieniaja partnerow. Ja zawsze wchodzac w zwiazek, wchodze w niego z mysla zeby przezyc z ta osoba reszte zycia.


@mirko_anonim: Też tak miałam i żałuję takiego podejścia.
  • Odpowiedz
slodka_alternatywka
slodka_alternatywka
17.09.2024, 22:48:39
  • 4
czy mieliście kiedys grupke znajomych/partnera/kę którzy z was ciągle hehe żartowali (ale z dystansikiem mordeczko) i w pewnym momencie to przestały byc żarty i zaczął być po prostu brak szacunku wobec was?

czy zgadzacie sie z tym że ciągle żartowanie z kogoś w danej relacji może się prędzej lub pozniej zmienic w pasywną agresję i wyrażania braku szacunku w ładnie opakowany sposób.

#psychologia #relacje #rozkminy
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 19.09.2024, 23:32:04 via Wykop
  • 2
Najlepsze z takimi typami ludzi jet to, że się obrażają jak zaczniesz im robić podobnie. xD


@Blaskun: Dokładnie. Dodatkowo od razu widać, że to nie są z ich strony "tylko żarty".

czy zgadzacie sie z tym że ciągle żartowanie z kogoś w danej relacji może się prędzej lub pozniej zmienic w pasywną agresję i wyrażania braku szacunku w ładnie opakowany sposób.


@slodka_alternatywka: Raczej prędzej niż później. Gwarantuję ci,
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 20.09.2024, 18:41:18 via Wykop
  • 0
a hierarchia działa niestety wszedzie, nawet w rodzinie. np. w przyjaźni z kobietami jest zawsze ta która jest ta trzecia. ja osobiscie szybko podłapuje takie rzeczy i albo sie usuwam z takiej sytuacji albo dodaje do grupy kolejną osobę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)


@slodka_alternatywka: Ja też kiedyś tak robiłam, ale z perspektywy czasu uważam to za błąd. Tzn. nie zawsze można/ warto się usunąć z
  • Odpowiedz
soshiu
soshiu
19.09.2024, 11:58:40
  • 0
Mimo otrzymania już jakiś czas temu diagnozy autyzmu, a póżniej też #adhd dalej co jakiś czas wątpię, że rzeczywiście to mam. Wiem, że syndrom oszusta to jeden z objawów, ale najbardziej mnie męczy to kwestionowanie ciągłe, do tego stopnia że nawet przestaję ufać, że coś takiego jak autyzm i adhd istnieją a ja wszystko sobie wymyślam i robię wymówki. Niektórzy wysuwają takie tezy, że nie ma czegoś takiego jak autyzm
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 19.09.2024, 23:16:57 via Wykop
  • 1
Niektórzy wysuwają takie tezy, że nie ma czegoś takiego jak autyzm albo że na autyzm jest moda i każdy go ma itd


@soshiu: Zaobserwowano że ludzie neurotypowi bardzo szybko i łatwo rozpoznają osoby ze spektrum autyzmu. Nie zdają sobie sprawy, że ci mają autyzm, ale określają ich jako "dziwnych". Nie zawsze to będą osoby autystyczne, ale często.
Może na autyzm jest moda, ale to nie znaczy, że nie istnieje. Każdy
  • Odpowiedz
Damntrain
Damntrain
Damntrain
15.09.2024, 18:12:21
  • 3
#zwiazki #logikarozowychpaskow

z babami sie nie da gadac w ogole, pisalem z nudow z samotna z bombelkiem no i pisalismy teraz, jakis chlop ja zostawil po pol roku

ona 26lvl 1 bombelek
on 35lvl 0 bombelkow
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 15.09.2024, 18:31:15 via Wykop
  • 0
ona 26lvl 1 bombelek

on 35lvl 0 bombelkow


no i jej tlumacze jak dziecku, ze jak ona chce kogos do powaznego zwiazku to zeby sobie poszukala typa co tez ma bombelka lub wiecej, a nie brala jakichs wolnych strzelcow ktorzy wiadomo ze tylko sobie podupczyc chca (chyba nic zlego i nic nieoczywistego nie napisalem?)


@Damntrain: Przy tak dużej różnicy wieku na luzie znajdzie jakiegoś bezdzietnego.
  • Odpowiedz
zbrodnia_i_kawa
zbrodnia_i_kawa
10.09.2024, 19:37:22
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 12.09.2024, 20:27:44 via Wykop
  • 1
@zbrodnia_i_kawa: załóż tindera i bzikaj. Jeśli nie ma pożycia w Twoim małżeństwie, i Twój mąż nawet nie kryje się z tym, że pisze z innymi babami, to na Twoim miejscu nie miała żadnych wyrzutów sumienia


@Tajlosfit:

@Tajlosfit: nie


@zbrodnia_i_kawa: dlaczego nie?
  • Odpowiedz
drobne_na_taryfe
drobne_na_taryfe
09.09.2024, 16:02:48
  • 4
nienawidzę bruksizmu, zacisk szczeny mam już pewnie jak pitbull
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 09.09.2024, 17:58:54 via Wykop
  • 0
rozciągam, masuję, mam szynę, prawie rok temu byłam na botoksie a to g---o i tak zawsze wraca :/


@drobne_na_taryfe: byłaś u specjalizującej się w tym fizjoterapeutki? U mnie dopiero tak z 10 wizyt u fizjoterapeuty pomogło. Wiadomo, że to nie na zawsze, trzeba wykonywać samemu ćwiczenia + po jakimś czasie wrócić na fizjoterapie, ale działa. Fizjoterapeuta + szyna relaksacyjna dają radę. Na botoks nigdy się nie zdecydowałam.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 09.09.2024, 18:02:08 via Wykop
  • 1
nope, nawet gdy z całej siły przyciskam żuchwę do stołu mogę bez większego oporu otworzyć xd pozostało się przyzwyczaić do bólu łba 24/7 chyba


@drobne_na_taryfe: Niee, dobry fizjoterapeuta rozwiąże ten problem (ja chodziłam do kobiety, która skończyła stomatologię i fizjoterapie). Potem tylko należy dbać o to by nie powróciło. Jak jesteś z Warszawy, to mogę dać na nią namiary.
  • Odpowiedz
djtartini1
djtartini1
09.09.2024, 11:22:09
  • 161
#humorobrazkowy #heheszki
djtartini1 - #humorobrazkowy #heheszki

źródło: 452681600_504727885467840_4651403403168056756_n

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 09.09.2024, 16:35:56 via Wykop
  • 0
Te memy z polska vs japonia już przechodzą na drugą szale.

Gyoza jest lepsza niż pierogi i #takaprawda bo podsmażana, cieniutka i chrupiąca.


@LubieBialeWinoCzerwoneNie: Uwielbiam japońską kuchnię, ale akurat w tym przypadku lepsze są polskie pierogi.
  • Odpowiedz
KingaM
KingaM
07.09.2024, 17:15:18
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 41
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 18:12:53 via Wykop
  • 4
Większość ludzi potrafi zdradzić bez żadnych wyrzutów sumienia i


@Tata_Kasi: Nie bez wyrzutów sumienia, po prostu sobie racjonalizują zdradę.

i nie przestać kochać stałego partnera, to jest naturalne u
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 18:28:27 via Wykop
  • 0
no tak, miłość z czasem się wypala ale partnerstwo i troska pozostają.


@Tata_Kasi: Ale czy to rzeczywiście jest partnerstwo i troska? Ile kobiet by rozstało się z mężczyznami w przypadku zdrady jeśli wiedziałyby, że szybko znajdą kogoś nowego na tym poziomie i nie tracąc na tym finansowo? Ile mężczyzn by rozstało się z kobietami w przypadku zdrady jakby nie miało z nimi dzieci/ nie straciliby finansowo i by mieli pewność, że
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 18:47:13 via Wykop
  • 0
tak, ale ja cały czas mówię o sytuacji gdzie żona nie jest tego świadoma, a nie że udaje że nie wie.


@Tata_Kasi: ale skąd wiesz, że to jest taka sytuacja? Zresztą nawet po dowiedzeniu się o zdradzie starsze kobiety zostają z partnerem, bo to się po prostu opłaca. Może ci żona po prostu nie mówi, że wie. Jak nie jest jakaś bardzo głupia, to pewnie się domyśla.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 18:48:40 via Wykop
  • 0
@Tata_Kasi:

myślę że gdyby dać ludziom gwarancję braku konsekwencji to 90% kobiet i mężczyzn by zdradziło


@Tata_Kasi: No tak, bo tutaj nie chodzi o partnerstwo czy troskę tylko o widmo przykrych konsekwencji.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 19:27:58 via Wykop
  • 0
jestem świadomy że są różne sytuacje w życiu, ale jednak myślę że większość zdradzanych partnerów o tym nie wie. Nie jest trudno tak zorganizować romans żeby nigdy nie wyszło (chyba że kochanka/kochanek postanowi zrobić na złość)


@Tata_Kasi: Nie będę się sprzeczać. Teraz pracuję w "dynamicznym, młodym zespole" w korporacji, ale kiedyś pracowałam w wśród takich starszych pań i każda twierdziła, że każdy mężczyzna zdradza, że nie opłaca się zmieniać jak
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 20:13:32 via Wykop
  • 0
jest to w dużej części prawda, choć chyba nie koniecznie chodzi o wiek. Będziemy mogli się przekonać bo właśnie przechodzi zmiana pokoleniowa. Dzisiejsze 40-50latki były wychowane w innej rzeczywistości gdzie bycie singielką rozwódką to był wstyd.


@Tata_Kasi: Kiedyś rozwód to był wstyd, ale tak ze 100 lat temu(no chyba że mówimy o jakiś wsiach na wschodzie Polski). Moja babcia kilkadziesiąt lat temu się rozwiodła (a miała dwójkę dzieci) i wyszła
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 20:43:56 via Wykop
  • 0
to jednak była wyjątkowa sytuacja, spytaj babci ile z jej rówieśniczek też się zdecydowało na rozwód.

I Twoja babcia jest zaradną i zdecydowaną kobietą i potrafi zaplanować i wykonać coś takiego, większość z jej pokolenia przerosło by inicjowanie rozwodu.


@Tata_Kasi: To była wyjątkowa sytuacja, ale pod względem tego, że znalazła sobie aż o tyle młodszego męża (sama byłam zdziwiona), ale ogólnie rozwody kilkadziesiąt lat temu wcale nie były aż takie rzadkie jak
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 20:58:38 via Wykop
  • 0
nie zanosi się na to. Czytałem gdzieś że według prognozy w USA już niedługo (za kilka lat) ponad połowa kobiet powyżej 35 będzie singielkami. To przez to że mężczyźni w ich życiu po prostu nie będą dość dobrzy i kobiety będą inicjować rozwody


@Tata_Kasi: Słyszałam o tych danych i mam wątpliwości co do ich prawdziwości. Dodatkowo mam też wątpliwości co przyczyn takiego stanu prognozowanego przez autorów. No ale się niedługo
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 21:14:51 via Wykop
  • 0
@Tata_Kasi:

mam nadzieję że masz rację, no i masz więcej przykładów z życia.

Może rzeczywiście tylko straszą tymi prognozami bo to dobry clickbait.

A jeszcze pytanie, czy ludzie w Twojej grupie znajomych planują mieć
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 06.09.2024, 19:03:34
  • 2
Dyskusja na Twitterze (X) - wiele osób twierdzi, że ta dziewczyna nie powinna się mścić, a mniejszość popiera wykonanie zemsty.

Powinna się mścić czy nie?

#szkola #zemsta #pytaniedoeksperta #pytaniedorozowychpaskow #pytaniedoniebieskichpaskow #pracbaza
Zenzenzen - Dyskusja na Twitterze (X) - wiele osób twierdzi, że ta dziewczyna nie pow...

źródło: twitter2

Pobierz
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
06.09.2024, 19:42:00 via Wykop
  • 13
@Spring90: Najbardziej mnie śmieszy jak ludzie jej piszą, że dopadnie ją karma za tą chęć zemsty. Przecież zakładając, że coś takiego jak karma w ogóle istnieje, to wygląda na to, że to ona jest tą karmą i właśnie jest w sytuacji, w której trzeba ją wykonać.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
06.09.2024, 19:54:14 via Wykop
  • 0
Prawo karmy działa tak, że jeśli mścisz się osobiście, to zła energia przechodzi na ciebie i może się pogorszyć. Karma hinduska działa w następnym życiu, czyli oprawcy zostaną znowu robalami.


@lavinka: Hm, ja kojarzę taką koncepcję, że po prostu każda osoba jest każdą osobą i wyrządzając szkodę innym tak naprawdę wyrządzasz ją sobie - według tego karmę określa się ją jako "czyny, które tworzą przyszłe doświadczenia".
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
06.09.2024, 20:20:20 via Wykop
  • 0
Tak, dlatego prawdziwa jest sentencja, że karma to d----a, bo to nie działa symetrycznie tylko właśnie jako konsekwencja. Dobre czyny mogą mieć złe skutki i odwrotnie.


@lavinka: Jeśli więc według prawa karmy złe czyny mogą mieć dobre skutki, to zemsta (czyli złe czyny) na dawnych prześladowcach może mieć dobre skutki?
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
06.09.2024, 20:28:43 via Wykop
  • 0
Zemsta jest zła, bo ingeruje w przeznaczenie


@lavinka: A zemsta nie może być przeznaczeniem?
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
06.09.2024, 20:46:35 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 03:20:47 via Wykop
  • 0
Kara to nie zemsta, to nie czasy Hamurabiego jednak. ;)


@lavinka: Tutaj intencje się różnią, ale skutek jest taki sam - sprawca ma ponieść konsekwencję swoich czynów.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 10:23:10 via Wykop
  • 0
Konsekwencja nie oznacza ząb za ząb.


@lavinka: No i często zemsta wcale nie oznacza sprawienia takiej samej krzywdy - w tym poście tej dziewczyny jest nawet zaplanowane sprawienie dużo łagodniejszej, moim zdaniem, krzywdy, od tej którą doświadczyła.

Chociaż powiem ci, że niektórzy ludzie nie zasługują na to, by żyć, po tym, co zrobili. Niemniej w prawie jest tyle pomyłek, że nadal wolę dożywocie zamiast wieszania.


@lavinka: W prawie
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 11:05:12 via Wykop
  • 0
Nie, dlatego że ty też się możesz pomylić i zemścić na niewłaściwej osobie.


@lavinka: A w przypadku powyżej tzn. jest pewność, że to właściwa osoba, to już można?
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 12:17:29 via Wykop
  • 0
To może być sobowtór albo bliźniak. Albo to twoja wina, tylko ty uważasz inaczej.


@lavinka: To już naprawdę naciągane.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 14:38:49 via Wykop
  • 0
Np. ktoś ci przywali, z zemsty, bo uzna, że to twoja wina. A to była jego wina, bo nie znał przepisów drogowych (na przykład).


@lavinka: Takie sytuacje dzieją się bardziej z powodu charakteru niż z zemsty.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 15:28:08 via Wykop
  • 0
@lavinka: No tak, ale prawo ma luki i nie zawsze da się doprowadzić do wyciągnięcia konsekwencji wobec sprawcy drogą prawną. Jak pisałam wcześniej: "Dlatego czasami jedyną szansą na pociągnięcie kogoś do odpowiedzialności jest właśnie przeprowadzenie swojej zemsty. A zemszczenie się osobiście jest dużo bardziej ryzykowne od użycia środków prawnych. Czasami to jedyna opcja wyciągnięcia konsekwencji i to już jak się jest naprawdę zdesperowanym".

Ludzie generalnie nie chcą się mścić osobiście,
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 15:49:27 via Wykop
  • 0
Ale samosąd jest śliski.


@lavinka: No jest śliski, ale czasami konieczny. No życie.

Ktoś uzna, że za karę zabije ci dziecko i co zrobisz? Też mu zabijesz dziecko? A jak on nie ma
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 16:01:35 via Wykop
  • 0
No ale ty nie chcesz skazywać za morderstwo dziecka tylko chcesz prawa zemsty. A jak nie będzie się komu mścić? Bo morderca zabije całą rodzinę? Kto się na nim zemści?


@lavinka: Nie, nie prawa zemsty. Generalnie dobrze, że się ogranicza samosądy, ale prawo nie jest doskonałe. Uważam tylko, że czasami zemsta jest konieczna.
Mam wrażenie, że ty nie próbujesz zrozumieć, co chcę przekazać.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 20:01:38 via Wykop
  • 0
Wiem, o co ci chodzi, ale moim zdaniem zemsta nic nie daje, bo nie naprawia szkód.


@lavinka: A proces karny jakie szkody naprawia? xD

Bo zemsta naprawia psychikę ofiary.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 20:24:06 via Wykop
  • 0
O właśnie, proces karny może kazać zadośćuczynić krzywdy ofierze, może zasądzić odszkodowanie.


@lavinka: Tak w teorii. W praktyce sądy karne nie orzekają odszkodowań (chociaż według prawa mają takie możliwości i kompetencje). Jak ofiara chce dochodzić odszkodowania, to musi wszcząć nowy proces (cywilny), który będzie trwać kolejne kilka lat.
  • Odpowiedz
Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen
Autor
07.09.2024, 21:09:25 via Wykop
  • 0
@lavinka: No powinny, a ludzie nie powinni szukać zemsty poza procesem, a jednak szukają.
Życie jest po prostu bardziej skomplikowane od tego co przedstawiasz.
  • Odpowiedz
lunaexoriens
lunaexoriens
07.09.2024, 14:26:56
  • 255
"Podobają nam się naturalne kobiety, a nie glonojady", "po co kobiety sobie to robią" itd. A jak kobieta po czterdziestce pokaże się bez makijażu, to nagle piwniczaki odkrywają, że starzenie się istnieje.
#logikaniebieskichpaskow #rozowepaski
lunaexoriens - "Podobają nam się naturalne kobiety, a nie glonojady", "po co kobiety ...

źródło: image

Pobierz
  • 107
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 07.09.2024, 18:43:41 via Wykop
  • 0
@lunaexoriens:

"Podobają nam się naturalne kobiety, a nie glonojady", "po co kobiety sobie to robią" itd. A jak kobieta po czterdziestce pokaże się bez makijażu, to nagle piwniczaki odkrywają, że starzenie się istnieje.


@lunaexoriens: Już pomijając kwestię wieku - są badania naukowe na ten temat i tak, mężczyznom podobają się bardziej zrobione kobiety od tych naturalnych. Sęk w tym, żeby te zabiegi wyglądały jakby były "naturalne". To coś
  • Odpowiedz
D.....0
konto usunięte 06.09.2024, 12:13:22
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 06.09.2024, 20:12:50 via Wykop
  • 0
@Dinek30: Mój tata ma "mały biznes' i serio nie wiem, czy będą chciała się w to bawić. Przy wielkich biznesach prowadzenie tego może wygląda jak z seriali (jako praca umysłowa), nie wiem.
Przy tych małych prowadzenie biznesu sprowadza się do pilnowania pracowników (którzy często słabo pracują), poprawiania po nich, wykonywania jakiejś dodatkowej pracy (i to często fizycznej), bo nie ma komu to zrobić albo trzeba poprawić czy zrobić coś na
  • Odpowiedz
k.....k
konto usunięte 05.09.2024, 16:09:39
  • 31
Millenialsi jako całość mieli k---a easy mode w Polsce i nie ma, że nie. Trzeba było być totalnym idiotą, frajerem i nieudacznikiem by sobie nie poradzić. Nie stać cię na mieszkanie bo c---a zarabiasz u Janusza? Jedź do Niemiec i Norwegii na kilka lat, wróć z sianem, odklepane. Naucz się kodować - nawet małpę wezmą i wjedzie #programista15k za jakoś czas. Teraz jak Zetka nie zostanie #lekarz (albo
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 05.09.2024, 21:23:20 via Wykop
  • 2
Millenialsi jako całość mieli k---a easy mode w Polsce i nie ma, że nie. Trzeba było być totalnym idiotą, frajerem i nieudacznikiem by sobie nie poradzić. Nie stać cię na mieszkanie bo c---a zarabiasz u Janusza? Jedź do Niemiec i Norwegii na kilka lat, wróć z sianem, odklepane. Naucz się kodować - nawet małpę wezmą i wjedzie #programista15k za jakoś czas. Teraz jak Zetka nie zostanie #lekarz (albo
  • Odpowiedz
damianooo8
damianooo8
04.09.2024, 21:36:30
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 04.09.2024, 22:36:41 via Wykop
  • 0
Czy w głębi swojej duszy czujecie lęk przed mężczyznami, przed energią męską?
Nie, ta pozytywna męskość nawet jest mile widziana, bo ułatwia kobietom życie.

Czy w głębi uważacie mężczyzn za lepszych od siebie?
Nie, większość mężczyzn nie reprezentuje sobą za dużo. Jest garstka, która zawyża statystki, ale to tyle.

Czy
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
29.08.2024, 15:13:23
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Zenzenzen
Zenzenzen
Zenzenzen 29.08.2024, 19:22:45 via Wykop
  • 1
Kobieta powinna wychodzić za mąż wcześnie, podczas gdy mężczyzna, decydując się na małżeństwo, powinien być już na tyle ustabilizowany finansowo, aby zapewnić swojej partnerce godne życie.


@mirko_anonim: Głównym problemem w tym wpisie jest to, że większość mężczyzn przez całe życie nie będzie na tyle ustabilizowana finansowo, aby zapewnić partnerce godne życie. Ty piszesz o jakiejś garstce bogatych mężczyzn, którzy bez problemu znajdą dużo młodsze kobiety chętne na "zapewnienie godnego życia".
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Strona 5 z 6
  • >

blablabla

  • blablabla

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 04.11.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking