No eleganckie nieciepełko, aż mi się sopelki na brodzie zrobiły. (-‸ლ) W lesie bardzo przyjemnie. Polubię się z tymi oponami Tufo. Korba uratowana. Wystarczyło wymienić nakrętkę kasującą luzy na lewym ramieniu. 13 zlociszy, a wszystko siedzi jak przyspawane. btw jakby ktoś miał równie szlacheckie dłonie, jak moje to polecam takie rękawiczki https://allegro.pl/oferta/rekawiczki-prox-rowerowe-zima-dlugie-performance-m-11689549108 (╭☞σ͜ʖσ)╭☞ przy minus 5 paluchy cieplutkie jak spod pierzynki. I elegancko
@dybligliniaczek: jeszcze nie miałem okazji pomęczyć serducha w tych grubszych. Do tej pory jeździłem w jesiennych z Decathlonu i było git (poprzednia zima). Ale były już tak zniszczone, że postanowiłem kupić nowe (dziury miałem od gleb xD). Padło na typowo zimowe. Będę testować. @thedestroyerofeels jeżeli chodzi o amortyzację to rzeczywiście bajka. Po wertepach czułem się jak na asfalcie. Trafiłem na zmrożoną koleinę z błota. Na poprzednich Cinturato gleba byłaby
@Nie_znany: tak i nie. Bo linka została wymieniona. Jednak, po wymianie linki nie dało się wyregulować przerzutek, w związku z czym została postawiona diagnoza: kaseta, łańcuch, pancerze do wymiany. A jak już to, to niech zrobią serwis na nowy sezon XD
Mirki, nie uwierzycie. Napisałem do Pana @SokolimOkiem na IG czy można się spotkać na torze, a on odpisał i się zgodził.
Porozmawiałem z nim chwilę i poruszyłem temat Wykopu:
1. Pan Mikołaj nie czyta Wykopu podczas wyścigu, bo zwyczajnie nie ma na to czasu. Jednakże, czasem czyta memy czy wpisy podesłane przez znajomych. 2. Pan Mikołaj nie planuje aktywnego postowania na naszym portalu, ale być może rozważa to w
@Spacebound8: bo obrabiasz precyzyjnie detale warte tysiace jak nie czesto setki tysięcy wstaw dowolną walutę a warunki pracy, czyli przykładowo smród, brud, hałas i jak w przypadku @Salomonthekrol brak wentylacji jak w kuźni albo odlewni z końca XIX wieku.
I problem nie leży tu w warunkach pracy tylko kontraście między nimi a wymaganą wiedzą i obowiazkami. Przeciętny budowlaniec, spawacz albo lakiernik na pewno ma gorzej, ale
Dwa dni z rzędu nie szło wstać normalnie i musiałem skracać dystans, żeby tylko kupić bułki i na czas być w domu. W końcu dzisiaj nie zaspałem i sobie pobiegłem już w miarę normalnie, o 4:55 (⌐͡■͜ʖ͡■)
Urlopowe pedałowanie na pożyczonym rowerze na koncu świata na Gili Trawangan. Dostałem rower bez hamulców i z flakiem z tylu wiec wynik i tak niezły. Moja cegiełka do miliona.
@kubson93: dystans godny podziwu, ale z przewyższenia mi nie przesadzaj bo Ci kolana pójdą ( ͡°͜ʖ͡°) btw chętnie bym przytulił taką pipidówkę na krańcu świata
@fan_comy: Gili, taka mała wysepka koło Bali. @GodlessMike: Nie No jeżdżę z żoną, wiec muszę się wstrzymywać bo ona ostatni raz na rowerze to jeździła z 5 lat temu. Generalnie fajnie się jezdzi po takim #!$%@?, lokalsi cię pozdrawiają i życzą dobrego dnia. Wybrzeże jest spoko, ale w środku wyspy to totalny slums.
Byliby jacyś zainteresowani appką do planowania tras pod wykopowe kwadraty? Brouter pozwala na tworzenie własnych warstw. Wystarczy wskazać adres współpracującego serwera.
Zrobiłem taki serwer do odpalenia lokalnie. Pobiera on jednorazowo jsona (żeby oszczędzić transfer, bo on ciągle rośnie) z rowerowyrownik.pl/mapa, po czym udostępnia lokalnie link pod którym Brouter korzysta z niego jako źródło informacji o wykopowych kwadratach. Myślę że ułatwi to trochę planowanie.
@Paczek_w_masle: fajne, przydałoby się może w nowej wersji mapy ( ͡º͜ʖ͡º). Tak z ciekawości, przerabiasz jsona z mapy na xml i podajesz go potem jako customową warstwę w BRouterze? Działa toto jakoś w miarę płynnie przy takiej ilości obiektów na jednej warstwie?
Sam się zastanawiałem czy nie zrobić jakiegoś rozszerzenia do chrome/ff w stylu tego ze statshunters (dokładanie warstw jak np w route builderze
Dobra, wpis będzie długi, ale bardzo proszę o przeczytanie go i wyplusowanie w gorące. Liczę na różne punkty widzenia i ciekawą dyskusję.
TLDR:
Zebrałem kilka faktów i wydarzeń, zrobiłem mały research i zebrałem wszystko do kupy. Przede wszystkim, nie wyrokuje niczego. Niech każdy po zapoznaniu się ze wpisem wyrobi sobie zdanie.
@ImNewHere: Ukraina nie ma grama powodu, aby stawiac się UE i USA, które swoją kroplowka podtrzymuja ich przy zyciu. Ja tam się z Tobą miras zgadzam, najwygodniej zrzucic winę na broniącego się, któremu nie zadziałał odpowiednio SOWIECKI system. Dodaj do tego wszystkiego : 1) nagłą ucieczkę Łagrowa ze szczytu G20 2) słowa otuchy w stosunku do Ukrainy z Niemiec/Włoch ( "to wylaczna wina Rosji" ).
Jako że informacje są trochę rozsiane po internecie, postanowiłem, że zbiorę je do kupy i opublikuję dla kolejnych chętnych w formie filmu. Przy okazji dorzucam trochę komentarza od siebie, co i jak.
Ubiegłotygodniowa rowerowa przejażdżka krajoznawcza z akcentami kolejowymi i kwadratami w tle inspirowana wycieczkami @SnikerS89 (zdrowia życzę!). Celem objazd wyasfaltowanej w tym roku ścieżki śladem dawnej linii kolejowej nr 242 Twarda Góra – Nowe, odwiedzenie unikatowego przejazdu kolejowego otwieranego na żądanie oraz zaliczenie trzech kwadratów na północ od niebieskiego.
Odkładaną zawsze na później eksplorację ewangelickiego cmentarza w Trylu udało się wreszcie zrealizować. Sprzyjała temu refleksyjna, jesienna aura. XVIII-wieczny cmentarz w 2012 r. wyrwano naturze, która oplotła nekropolię gęstymi zaroślami. Odkopano też m.in. ukryty w ziemi obelisk Heinricha Balzera służący niegdyś żołdakom za tarczę strzelniczą. Po dotarciu do Nowego udałem się w podróż zapomnianą linią kolejową do Twardej Góry, a raczej jej rowerowym odpowiednikiem, który w tym roku zyskał nową asfaltową nawierzchnię i miejsca
W nawiązaniu do wpisu @cult_of_luna odwiedziłem przejazd kolejowy otwierany przyciskiem. Nie wiem czy przycisk działa, ale jak robiłem zdjęcia, to Pan Dróżnik sam z siebie otworzył mi przejazd. Pewnie widział mnie na kamerach. Wot technika! Ja tymczasem zrobiłem go w bambuko i zawróciłem :D
Na drugim zdjęciu ponad 300-metrowy peron w Twardej Górze. Robi wrażenie!
źródło: comment_1668925270XqRbAls7x1hoWW33LWQQCE.jpg
Pobierz