Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko248
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Tytus_z_Gaety

Tytus_z_Gaety

Dołączył 7 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4470
  • Znaleziska 110
  • Mikroblog 4360
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 15
janusz_z_czarnolasu
janusz_z_czarnolasu
13.12.2021, 07:38:48
  • 13
#prl #historia #kolej #energetyka #ciekawostki
Historia ale i dobra aluzja do czekającej nas transformacji energetycznej.( ͡° ͜ʖ ͡°)
januszzczarnolasu - #prl #historia #kolej #energetyka #ciekawostki
Historia ale i do...

źródło: comment_1639381125ymwR2MkLBmsyPxcypAyBgz.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 13.12.2021, 09:04:05
  • 7
@janusz_z_czarnolasu: Coś nie jestem przekonany do tego, że ta produkcja wagonów z ogrzewaniem elektrycznym się ślimaczyła, tylko po prostu PKP nie chciały się od razu rzucać na ogrzewanie elektryczne. Do ruchu lokalnego (gdzie większość linii była niezelektryfikowana) PKP kupiły dość sporo wagonów z ogrzewaniem parowym (Bipy i 120A), a spora część lokomotyw spalinowych produkowanych w latach 70. od początku miała ogrzewanie parowe (SP45 i SP42).

Inna sprawa, że jak nastał
  • Odpowiedz
fiziaa
fiziaa
05.11.2021, 18:54:29
  • 278
Obrazy fMRI mózgu płodów na różnym poziomie rozwoju. Czy to są "zlepki komórek" oceńcie sami. #nauka #medycyna #gruparatowaniapoziomu #dzieci
fiziaa - Obrazy fMRI mózgu płodów na różnym poziomie rozwoju. Czy to są "zlepki komór...

źródło: comment_1636138433v5KD5oZxh3NwxKBVVZjTzm.jpg

Pobierz
  • 278
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 07:12:46
  • 12
@fiziaa: Przede wszystkim wszelkie twoje rozważania dotyczące statusu płodu są zupełnie bez znaczenia, bo prawo do aborcji wynika w pierwszej kolejności z zasady integralności cielesnej - każdy jest właścicielem własnego ciała i może sobie z nim robić co tylko zechce, może je umieszczać gdzie tylko chce, a także może sobie z niego usuwać co tylko chce - drzazgę z palca, belkę z oka, gwóźdź z mózgu, no i wreszcie płód
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 07:47:43
  • 6
@ciemnienie: Po pierwsze to co napisałeś w ogóle nie zmienia nic w kwestii aborcji, którą zazwyczaj postulują "środowiska proaborcyjne", czyli do 12 tygodnia. Po drugie, nie widzę żadnego problemu w tym, żeby przyjąć że od tego 21 tygodnia należy usuwać płód z macicy (jeśli się chce oczywiście) bez uśmiercania go, jeśli twierdzisz, że jest to możliwe.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 08:13:35
  • 2
@ciemnienie: Pierwsza seria pytań nie do mnie. Pytasz o jakieś środowiska, ja wypowiadam się w swoim imieniu. Co do 12 tygodnia jako ostatecznego terminu - twierdź sobie co chcesz. Ja nic nie pisałem czy to jest termin ostateczny czy nie. Ba, nawet nie pisałem nic na temat mojego stosunku do tego terminu.

Jeśli to przerwanie ciąży to "poród siłami natury", to problem jest taki, że nie każda kobieta chce rodzić
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 08:23:18
  • 1
@ciemnienie: Z zasady integralności cielesnej wynika, że każdy może sobie robić ze swoim ciałem CO CHCE. Nie ma znaczenia co jest bezpieczniejsze. Jak kobieta sobie będzie chciała rozpruć brzuch mieczem samurajskim, to może sobie to zrobić, bo to jej brzuch.

Co to znaczy, że powoływanie się na zasadę integralności cielesnej jest sprzeczne z aktualną wiedzą medyczną? Jak powoływanie się na zasadę etyczną/prawną może być sprzeczne z wiedzą medyczną? Co ma
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 08:38:22
  • 2
@ciemnienie: 1. Czemu niby ma mieć znaczenie czyimi rękami to zrobi?
2. Ratowanie życia płodu ma dla mnie znaczenie tylko na tyle, na ile ma znaczenie dla matki, bo nie uznaję płodu za osobę, o czym pisałem wyżej. Stąd, według mnie, lekarz powinien się troszczyć o matkę, a o płód tylko jeśli matka chce.
3. Prawo nie może się opierać o wiedzy naukowej (domyślam się, że tu chodzi Ci o
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 08:42:28
  • 0
@ciemnienie: Nie ma konkretnego momentu, to jest proces rozciągnięty w czasie. Parę cech osoby wymieniłem w pierwszym swoim komentarzu.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 09:13:29
  • 1
@ciemnienie: A gdzie ja bardzo kategorycznie chciałem wyznaczać moment zakończenia życia? Nigdzie nie pisałem kiedy kończy się życie osoby.

Status osoby nie jest zero-jedynkowy. To nie jest tak, że istnieją nie-osoby i osoby w pełni i nikt poza nimi. Zygota np. cech osobowych nie posiada w ogóle, więc w ogóle nie biorę jej pod uwagę jako osoby. Płód w III trymestrze ma śladowe ilości cech osobowych, więc osobą też jest
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 09:17:35
  • 1
@ciemnienie: Jeszcze dopytam Cię - a Ty na jakiej podstawie decydujesz kto może żyć, a kto nie? Bo przecież też decydujesz.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 11:26:36
  • 1
@HansLanda88: Piszesz pod kątem prawnym, dyskusja natomiast (przynajmniej w moim odczuciu) dotyczyła tutaj etycznych aspektów integralności cielesnej i tego czy, kiedy i czyimi rękoma kobieta może się pozbyć płodu.
Komplikacje natury prawnej i praktycznej nie mają absolutnie żadnego znaczenia dla moralnej oceny aborcji.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 14:34:01
  • 2
@ciemnienie: Nie ustosunkowałeś się do tego jak należy traktować noworodki czy chorych z zaawansowaną demencją, tylko tchórzliwie uciekłeś w jakieś pustosłowie. To jak to w końcu jest? Traktujemy tych ludzi (o tym terminie będzie dalej) jako stuprocentowe osoby, czy nie? Jeśli tak, to "mam nadzieję, że to tylko czysto teoretyczne założenia i nie wcielasz ich realnie w życie", bo to by oznaczało, że jeśli pięciolatek chce sobie wytatuować sierp i
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 14:57:11
  • 1
@ciemnienie: Czyli mi nie odpowiesz jak traktujesz noworodki i chorych z zaawansowaną demencją, ani jak decydujesz kto może żyć, a kto nie. Szkoda.

Etyczny wywód nie jest z czapy - rozmawiamy o problemie etycznym. Czego innego się spodziewasz? To co przyznałem na początku wynikało z tego, że napisałaś, że "wcześniejsze uśmiercenie płodu jest zbędne dla procedury medycznej" i wyszło nieporozumienie. Zasada integralności cielesnej po raz kolejny - nikogo nie można
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 06.11.2021, 15:12:32
  • 0
@ciemnienie: A ja mam ochotę dopuszczać do czegoś takiego.
  • Odpowiedz
LubiePieski
LubiePieski
17.10.2021, 18:38:05
  • 132
⛤ Niedziela 17 października 2021 ⛧

Jeśli chcesz mieć kłopot, potrzebujesz odebrać komuś wsparcie, chcesz komuś zaszkodzić, to tradycyjnie już zapraszam do zostawienia intencji w komentarzach. Obejmie Was modlitwą kilkadziesiąt wiedźm i demonów.

"Proście, a będzie wam odebrane, szukajcie, a zgubicie; kołaczcie, a zamkną wam. Każdy bowiem, kto prosi, jest mu odebrane, a kto szuka, gubi, a kto kołacze, temu zamkną." (Satan. 7, 7-8)

#szatanomodlitwa
LubiePieski - ⛤ Niedziela 17 października 2021 ⛧

Jeśli chcesz mieć kłopot, potrzeb...

źródło: comment_1634495810QvDJ5akZPvplZ5KU6FutmS.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 17.10.2021, 18:46:03
  • 8
@LubiePieski: Lucyferze, ześlij proszę na katolików światło ciemności i grzechów zatrzymanie, amen.
  • Odpowiedz
K.....x
K.....x
konto usunięte 17.10.2021, 11:37:11
  • 47
Dlaczego mężczyźni sami sobie robią #pieklomezczyzn ? Przykład pierwszy z brzegu
Dlaczego jak ktoś ma (wg was) wadę, i już koniecznie chcecie ja wyśmiać, to nie możecie powiedzieć "haha, nie masz prawka" tylko od razu odbieracie mu prawo do bycia mężczyzna?
#przemyslenia
K.....x - Dlaczego mężczyźni sami sobie robią #pieklomezczyzn ? Przykład pierwszy z b...

źródło: comment_1634470545nf9cs7C2D98PLYsGuZG8QD.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 17.10.2021, 17:58:23
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
LubiePieski
LubiePieski
16.10.2021, 18:39:36
  • 320
⛤ Sobota 16 października 2021 ⛧

Jeśli chcesz mieć kłopot, potrzebujesz odebrać komuś wsparcie, chcesz komuś zaszkodzić, to tradycyjnie już zapraszam do zostawienia intencji w komentarzach. Obejmie Was modlitwą kilkadziesiąt wiedźm i demonów.

"Proście, a będzie wam odebrane, szukajcie, a zgubicie; kołaczcie, a zamkną wam. Każdy bowiem, kto prosi, jest mu odebrane, a kto szuka, gubi, a kto kołacze, temu zamkną." (Satan. 7, 7-8)

#szatanomodlitwa
LubiePieski - ⛤ Sobota 16 października 2021 ⛧

Jeśli chcesz mieć kłopot, potrzebuje...

źródło: comment_1634409559130PXjFyUtsgIYj7UoevmO.jpg

Pobierz
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 16.10.2021, 21:50:06
  • 15
@LubiePieski: Wieczne męki piekielne racz dać episkopatowi, Panie.
  • Odpowiedz
Shavarus
Shavarus
28.03.2021, 03:09:14
  • 31
kolejny hop, hop, spadł z rowerka

#neuropa
#stobanowdlaprawakow
Shavarus - kolejny hop, hop, spadł z rowerka

#neuropa
#stobanowdlaprawakow

źródło: comment_1616900936c3P95c9nApzg9IG1uNpML8.jpg

Pobierz
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 28.03.2021, 08:18:08
  • 7
@Fangu: Jak tak zaciekle bronisz chrześcijaństwa, to może wyjawisz nam jaką przewagę miało ono względem innych religii/idei w budowaniu cywilizacji? Europa zaczęła być cywilizacyjnie dominująca dopiero w okolicach XVI-XVII wieku - dlaczego chrześcijaństwo tak długo ukrywało swój zbawienny wpływ na cywilizację? Jakie wartości wynikające z chrześcijaństwa są tak cenne?
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 28.03.2021, 08:30:53
  • 0
[cześć] (╯︵╰,)
  • Odpowiedz
Patrick_Rowerovsky
Patrick_Rowerovsky
28.02.2021, 05:58:54 via Android
  • 3
Czy ktoś wie co to za typ parowozu? Wygląda mi na Ferrum T3a lub TKh49 ale ma dość nietypową skrzynię węglową.
#parowozy #kolej #pociagiboners
Patrick_Rowerovsky - Czy ktoś wie co to za typ parowozu? Wygląda mi na Ferrum T3a lub...

źródło: comment_1614491934ZQWDNgljuN7CAT4oSOEcCy.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 28.02.2021, 08:35:48
  • 2
@Patrick_Rowerovsky: Tak, to jest Ferrum T3A. TKh49, to dokładnie ten sam typ, tylko takie oznaczenie to twór PKP (jakoś trzeba było oznaczyć TKh49-1 jak PKP ją przyjęły na inwentarz w 1997). Skrzynia faktycznie nietypowa, ale te "nadbudówki" w górnej części skrzyni węglowej chyba były dodawane podczas napraw, więc poszczególne egzemplarze mogą się różnić. Wiesz może gdzie zrobiono to zdjęcie?
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 28.02.2021, 18:46:29
  • 1
@Patrick_Rowerovsky: Ooo, mamy numer :D No to wychodzi na to, że ta Ferrumka miała przynajmniej trzy wcielenia skrzyni węglowej:
1. Lata 60. https://www.bazakolejowa.pl/index.php?dzial=linie&id=970&okno=galeria&photoid=155072
2. Lata 70. https://www.flickr.com/photos/42309484@N03/25715958064/
3. Lata 80. https://cyfrowa.stacjamuzeum.pl/zasoby/obiekt/klatki-fotograficzne/po-1945/parowoz-tkh-3109-z-pociagiem-towarowym-w-sochaczewie-20051989

Dla parowozowego fanatyka coś cudownego. Dzięki serdeczne! :)
  • Odpowiedz
defkor
defkor
31.01.2021, 07:49:54 via Android
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 08:49:27
  • 0
@defkor: Jedyne co udowodniłeś, to że pierwszy film Koroluka to twór pełen niedoróbek i trudno się z tym nie zgodzić. Sam autor, z tego co kojarzę, też wielokrotnie narzekał na jego jakość. Problem w tym, że merytorycznie wiele to nie zmienia, bo Bosak faktycznie pokazał swoim tweetem, że ogarnia go jakiś dziwny lęk przed imigrantami. Innymi słowy cały twój wpis jest jednym wielkim sofizmatem, dodatkowo okraszonym bardzo merytorycznymi uwagami o
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 08:57:49
  • 0
@defkor: Uważam, że jeśli sądzisz, że błąd językowy podważa wartość merytoryczną filmu, to masz problemy z argumentacją.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 09:01:59
  • 0
@defkor: No to zacznij robić wpisy, które udowodnią, że jest kłamcą i manipulatorem. Jak na razie zrobiłeś wpis, że koroluk nie umie mówić po polsku i w żaden sposób nie rusza to sedna filmu.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 09:06:32
  • 0
@defkor: No w poprzednim wpisie wytknąłeś mu argument pozamerytoryczny, ale to też nie podważa całej reszty filmu.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 09:10:04
  • 0
@defkor: Mi również miło, ostojo merytoryki.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 09:14:47
  • 0
@defkor: Ooo, tu zaczynasz walić w chochoła. Gdzie napisałem, że to jest merytoryczne? To było mniej więcej tak samo merytoryczne jak twoje wpisy, tylko że w filmie było troszkę więcej, a ty uprawiasz cherry picking.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 09:23:22
  • 0
@defkor: To w końcu gdzie napisałem, że nazywanie ludzi debilami jest merytoryczne?
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 31.01.2021, 09:34:23
  • 0
@defkor: Nie odpowiedziałeś na moje pytanie. Sam manipulujesz, używasz ad personam, walczysz z chochołem, oceniasz twórcę zamiast filmu. To co wytknąłeś korolukowi nic nie zmienia. Jeśli film składa się z wielu argumentów, a ty sobie wybierasz dwa i je obalasz, to te pozostałe jeszcze nie zostały obalone. Kończę, bo nie ma sensu. Elo.
  • Odpowiedz
alcherix_1
alcherix_1
29.12.2020, 18:14:23
  • 37
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 29.12.2020, 18:32:37
  • 7
Klasycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
TytuszGaety - Klasycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_1609266743Xz4Hb29vU3LDMSpYImcfrz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 29.12.2020, 18:38:56
  • 0
@alcherix_1: Rozumiem, że na nieszanowanie LGBT masz jakieś sensowne argumenty? XD
Kościół jest instytucją zepsutą do szpiku kości, która przyczynia się do prześladowania osób LGBT. Dostają cięgi za to, a nie z jakichś urojonych powodów.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 29.12.2020, 18:40:00
  • 0
@polaczyna: Nie wiem którą postawę ten mem miałby wyśmiewać, ale spoko - jak chcesz to przerabiaj.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 29.12.2020, 18:58:30
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 29.12.2020, 19:34:19
  • 1
@alcherix_1: Ooo, prześladowanie mężczyzn! Typowa prawicowa nienawiść.
@MaciePrzegryw Czy jakakolwiek lewicowa feministka Ci kiedyś tak ubliżyła? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Elmirka16
Elmirka16
26.12.2020, 16:31:40 via Android
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 26.12.2020, 17:54:32
  • 2
@niezwornowazony: Pan Jędrek mówi głównie o średniowieczu, z tego co kojarzę. Wtedy faktycznie chłopi byli w stosunkowo dobrej sytuacji, ale od czasów Kazimierza Wielkiego sytuacja tylko się pogarszała. W zasadzie do końca Rzeczpospolitej chłop nie mógł przemieszczać się bez zgody pana (więc nie mógł też zmienić swojego statusu społecznego i materialnego), nie mógł podejmować samodzielnie praktycznie żadnej decyzji, nie mógł w żaden sposób uchylić się od woli pana, musiał pracować
  • Odpowiedz
t.....l
t.....l
konto usunięte 24.12.2020, 10:33:00
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.12.2020, 10:52:59
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.12.2020, 11:15:27
  • 1
@Kaczypawlak: To była taka parafraza tekstu OPa. Przeciętny katolik ma w kontekście świąt wywalone na to, czy Słońce jest w zenicie w tym czy w innym miejscu. Tak samo przeciętny ateista ma wywalone na to, czy się 2000 lat temu urodziło jakieś dziecko. Mnie interesuje tylko tyle, że się wymienię z rodziną prezentami i zjem barszcz, bo dobry jest.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.12.2020, 11:17:12
  • 0
@Kaczypawlak: No i co w związku z tym? xD
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.12.2020, 11:22:43
  • 0
@Kaczypawlak: No pewnie, że wygodne. Fajny zwyczaj, to dlaczego miałbym tego nie robić? Z resztą coś mi się nie kojarzy, żeby to chrześcijanie wymyślili coś takiego jak prezenty.

@Androo: Jeszcze raz - to była parafraza słów OPa, zabarwiona ironicznie do tego. Ateistów nie obchodzi geneza danego zwyczaju. Podoba nam się świętowanie, to świętujemy i nie potrzebujemy do tego jakichś dwutysięcznych urodzin dzieciaka z Bliskiego Wschodu, co zdaje się
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.12.2020, 11:32:31
  • 0
@Kaczypawlak: Ale ja sobie mogę chrześcijan lubić lub nie lubić, a jednocześnie mieć zupełnie dowolny stosunek do robienia 24 grudnia tego, co mi się akurat podoba. No ale standardowo po prawej stronie musi być ta ostra dychotomia - czerń lub biel, dobro lub zło, my lub oni xD
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.12.2020, 12:07:11
  • 0
@Kaczypawlak: No tak jak powiedziałem, mogę robić cokolwiek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nikomu tym krzywdy nie robię, a Ty się czepiasz nie wiadomo czego, bo uroiłeś sobie razem z OPem, że robię to na pamiątkę jezusowych urodzin. Otóż nie - robię to ze względu na to, że taka jest tradycja, która jest na tyle fajna, że postanowiłem ją kultywować. Wywalone mam na religijną genezę tych świąt.
  • Odpowiedz
Fobiczek
Fobiczek
27.10.2020, 07:40:41 via Android
  • 16
Poważne pytanie do #neuropa #protest #konfederacja
Fobiczek - Poważne pytanie do #neuropa #protest #konfederacja

źródło: comment_1603784441YRefjj26wbaxJQJTthODaW.jpg

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 08:27:35
  • 6
@Fobiczek: Tak, są wandalizmy równe i równiejsze. Tak samo jak cios w mordę może być równy i równiejszy. Chyba, że uważasz, że uderzenie dowolnej osoby na ulicy jest tak samo naganne jak uderzenie złodzieja, który kradnie Ci np. samochód, na który zbierałeś 15 lat.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 09:46:09
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 09:53:13
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 09:55:28
  • 1
@Volki: No protestujący, dzbanie, ale przecież ja nie twierdziłem, że tego nie robili XD
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 09:58:55
  • 1
@Volki: No owszem, bronię ich. Nie wiem co jest odkrywczego w twoim spostrzeżeniu, ale tak. Bo uważam, że ich reakcja jest adekwatna do zła wyrządzonego przez PiS i Kościół. Coś jeszcze?
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 10:13:15
  • 1
@Volki: Znowu fikoł. Nie postuluję bicia przeciwników politycznych, więc bicie lewaków również byłoby wykluczone. Według mnie odpowiedź jest adekwatna, bo mazanie po kościółkach czy siedzibach PiSu to jest coś skrajnie nieznaczącego w porównaniu do zła, jakie te dwie organizacje wyrządziły. Jeśliby lewica narzuciła Ci obowiązek usuwania płodów z wadami, to wówczas mógłbyś pobazgrać siedzibę SLD, nie potępiłbym tego.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 10:19:21
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 27.10.2020, 10:27:08
  • 1
@Volki: Nie, powiedzmy że pomazanie tramwaju jest nieco bardziej naganne. Usatysfakcjonowany?
  • Odpowiedz
pyroxar
pyroxar
25.10.2020, 17:41:36 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 25.10.2020, 19:59:28
  • 1
@pyroxar: Zapłodnienie nie jest momentem, tylko procesem. Trudno mówić wobec tego o momencie powstania człowieka, jako o "momencie" zapłodnienia. Poza tym dlaczego za początek człowieka mamy uważać akurat zapłodnienie, a nie cokolwiek innego?
Skąd pewność, że człowiek powstaje w jednym momencie i w jednej sekundzie mamy do czynienia z czymś o praktycznie zerowej wartości, a w kolejnej mamy już pełnoprawnego człowieka, tak samo istotnego jak Ty czy ja?
W którym
  • Odpowiedz
jejfan1
jejfan1
25.10.2020, 13:39:55 via Android
  • 597
#protest co jak co ale dla mnie to już n----------e jak z #blm
jejfan1 - #protest co jak co ale dla mnie to już n----------e jak z #blm

źródło: comment_1603633195a5zgFYHHIPgbGMXZFqdyVd.jpg

Pobierz
  • 104
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 25.10.2020, 18:20:01
  • 4
@gnt_1: Czyli jednak można bazgrać, pytanie tylko w jakiej sytuacji, tak? Zakaz bazgrania po murach nie jest bezwzględny?
Tak jeszcze wspomnę, że podczas okupacji robiono rzeczy znacznie mocniejsze, niż tylko bazgranie - gazowanie kin, golenie kobiet na łyso, zabijanie Niemców. Akcje były silniejsze, odpowiednio do stopnia okrucieństwa stosowanego przez Niemców.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 25.10.2020, 18:49:30
  • 0
@gnt_1: Sebiksowe niszczenie przystanków nie jest odpowiedzią na cokolwiek, więc analogia jest zupełnie nieprawdziwa. W omawianym przypadku jest to odpowiedź, forma sprzeciwu na absurdalne prawo, które prowadzi do niewyobrażalnych ilości cierpienia zarówno po stronie matki i jej rodziny, jak i po stronie dziecka, które po urodzeniu (o ile w ogóle będzie żywe) będzie musiało zmagać się ze swoją chorobą.
  • Odpowiedz
Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 25.10.2020, 19:06:58
  • 0
@gnt_1: No to sobie myśl, a ja myślę że tak nie jest. Z resztą myślę też sobie, że wówczas taka reakcja byłaby nieadekwatna, ale takie jest po prostu moje postrzeganie rzeczywistości. Szanuję oczywiście twoje, w którym sebixy to tak na dobrą sprawę społecznicy, walczący o dobrą jakość usług publicznych. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
NapalInTheMorning
NapalInTheMorning
24.10.2020, 07:02:37
  • 2214
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 331
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 24.10.2020, 09:20:03
  • 6
@Emes91: No to weźmy inną definicję wikipedyczną:
Świadomość – podstawowy i fundamentalny stan psychiczny, w którym jednostka zdaje sobie sprawę ze zjawisk wewnętrznych, takich jak własne procesy myślowe, oraz zjawisk zachodzących w środowisku zewnętrznym i jest w stanie reagować na nie (somatycznie lub autonomicznie).

Czy według Ciebie podczas snu jednostka nie jest świadoma zjawisk wewnętrznych i następuje zniesienie świadomości, czy może po prostu w definicji snu świadomość została ujęta w
  • Odpowiedz
pyroxar
pyroxar
23.10.2020, 18:57:17 via Wykop Mobilny (Android)
  • 12
Każdy kto jest teraz na #protest dobitnie pokazał, że nie kieruję się rozumem tylko emocjami.

Typowe dla #neuropa
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 23.10.2020, 19:57:57
  • 6
@pyroxar: Samym rozumem to się kierują psychopaci i androidy. Ale dawaj swoje rozumowe argumenty na poparcie tezy o "rakowości" protestów. Już jestem ciekaw. Poza tym kiepsko świadczy o Tobie tak straszny brak dystansu - serio nazywasz manipulacją coś, co jest ewidentnym żartem?
  • Odpowiedz
Figlarz
Figlarz
23.09.2020, 14:18:24
  • 0
Wiecie, czy stacjonarny guitarcenter jest już otworzony normalnie?
#lodz #gitara
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 23.09.2020, 14:46:51
  • 0
@Figlarz: Kilka dni temu był otwarty
  • Odpowiedz
lakukaracza_
lakukaracza_
30.08.2020, 02:23:46
  • 276
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tytus_z_Gaety
Tytus_z_Gaety 30.08.2020, 05:41:26
  • 84
@lakukaracza_: Ale za to kiedyś chyba miał gitarę (duszę) ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Tytus Prawdziwy

  • "The best argument against corvinism is a five-minute conversation with the avarage pony." - Adam Smiss
  • Gaeta

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.08.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking