W aktualnej stawce mamy zespoły takie jak Haas czy Willams, które z różnych powodów są wyśmiewane i nazywane taczkami. Jednak w historii F1 nie trzeba daleko szukać, aby znaleźć jeszcze większą patologie, wystarczy cofnąć się jedynie o 10 lat. Do czasów wielkiej trójki, która zadebiutowała w 2010 roku, oczywiście chodzi o HRT, Marussie i Caterhama. Przy których nawet Haas z 2021 wcale nie wygląda tak tragicznie. Zespoły te potrafiły być wolniejsze od
@tumialemdaclogin manor/virgin/marussia/manor miał potencjał... Gdyby utrzymali się w 2017 myślę, że mogliby walczyć o drobne punkciki. Hrt i caterham nigdy nie miały takich możliwości
Red Bull posiadając 2 samochody na jazdę w sezonie 2005 zakontraktował aż 3 kierowców.
RBR w 2005 roku zadebiutował jako zespół, plany wejścia do F1 jako team, były szykowane właściwie już od początku XXI wieku. Nic dziwnego że RBR założył swoją szkółkę juniorów, kilka lat przed debiutem w efekcie czego na 2005 rok mieli już kilku młodych kierowców gotowych do startów w F1. Ekipa nie chciała jednak ryzykować ze składem złożonych z
Przez pierwsze lata wojny pomiędzy CART i Indy Racing League po rozłamie na amerykańskiej scenie sportów motorowych, to właśnie IRL było na gorszej pozycji, nawet pomimo sukcesu Indy 500 w 1996. Nowo-utworzona seria Tonego George'a była postrzegana jako gorsza, gdzie idą gorsi kierowcy, którzy dopiero jak sprawdzą się tutaj mogą ewentualnie pójść wyżej. Samochody były wolniejsze, a stawka słabsza. Jedynie czterech kierowców można uznać za "wyrobione marki" - Eddie Cheever - Weteran #
Wcale nie ironicznie piszę, że bardzo liczę, iż ORLEN zostanie jeszcze na lata w Alfie. Kubica nawet z kasą Orlenu nie jest opcją dla zespołów F1, to daje powód by zmodyfikować strategię. Jeżeli Kubica skupi się na WEC to w f1 zostaje czysta karta i masa możliwości dla młodzieży. Może nastąpi zmiana i większe skupienie się na tym co za 2-3-4-5-10lat?
Sama marka ma szansę dużo zyskać na zachodzie i wschodzie dzięki
Popularna opina. Powrutowcy szkodzą kibicom Kubicy jak i są najgorszą antyreklama Roberta. Okultystyczna sekta która żywi się teoriami spiskowymi i nienawiścią do wszytkiego co nie Kubico-centryczne. Wiara w wyidealizowanego bozka tak fanatyczna i przerysowana że totalnie karykaturalna. Odrealniona, przejaskrawiona każda historia jest jak namalowana przez autystyczne dzieci świecącymi kredkami. Do tego Syndrom zamkniętej twierdzy na wojnie z wszytkimi i każdym.
Oczywiście samego Roberta szanuję i życzę jak najlepiej mimo, że w powrót
@por_fuera: te inby w MotoGP... :D Tam sie dzieje. Nie ma tylu grzecznych chlopcow. Niektorym wrecz o--------a jak ostatnio Vinalesowi. Nie mowiac juz o tym co sie stalo w Moto2 jakis czas temu - Fenati naciskajacy hamulec rywalowi przy ponad 200 na godzine...
Hauger jest mega przekonujący. Vips, Lawson a szczególnie Daruvala będą mieć trudnego przeciwnika w walce o fotel Tsunody i Gaslyego.
Olbrzymie wrażenie robi też Logan Sargant. Przez cały sezon nie tylko punkuje ale zbiera podia i wygrane w teoretycznie najsłabszym zespole. W zeszłym roku przegrał tytuł z Piastrim bo dostał strzał w bok. Szkoda że nie ma sponsorów. #f123 #f2 #f3 #f1
@Raa_V: Na miejscu Marko pożegnałbym się z Albonem i do Williamsa próbowałbym umieścić kogoś z młodych z F2. Tsunoda też pewnie by został normalnie wywalony po tych rezultatach, ale on ma po swojej stronie japońską mafię z Hondy i dlatego zachował fotel.
Gdyby nie usterka. gdyby nie barierka Gdyby się nie rozbił byłaby rzecz wielka „Gdyby" to najczęstsze słowo polskie Gdyby mama miała fi**a to by była ojcem Hej hej
@TheVice: Takie rozwiązanie rodem z Mario Kart. Kierowcy muszą co najmniej dwa razy (mogą i trzy) przejechać gorszą linią w specjalnym miejscu toru by uzyskać 30-paru konnego boosta mocy na 2 minuty.
#f1
źródło: comment_1648519788Htkn73gnLdIAqYXwPCPdGB.jpg
Pobierzźródło: comment_1648541012mWVf2g3WmUzMsZkLNsNpOu.jpg
Pobierz