Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko146
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Swordsman
Swordsman

Swordsman

Dołączył 11 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 118
  • Znaleziska 115
  • Mikroblog 3
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

1103

Odpady mleczarskie, olej i zagęstniki - ŚMIETANA vs ŚWIETNA

Odpady mleczarskie, olej i zagęstniki - ŚMIETANA vs ŚWIETNA

Krótki raport o rynku spożywczym w Cebulandii

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 17.05.2018, 12:01:52
  • 293
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    januszebiznesu
  • #
    kuchnia
  • #
    polska
  • #
    dieta
Swordsman
Swordsman
Swordsman 17.05.2018, 16:39:55 via iOS
  • 11
@PanDzikus: manipulacja polega na użyciu słowa „świetna” łudząco podobnego do śmietany. Oraz wielki napis 18% który kojarzy się z zawartością tłuszczu w śmietanie. Czy na opakowaniu jest prawdziwa informacja? Tak. Czy jest to manipulacja mająca skłonić kupującego do zakupu produktu który ze śmietaną ma mało wspólnego? Tak

404

Ukryty apartamentowiec dla elit PRL-u w Warszawie

Ukryty apartamentowiec dla elit PRL-u w Warszawie

W centrum Warszawy, niedaleko Teatru Wielkiego i Pałacu Prezydenckiego. przy ulicy Koziej 9 znajduje się nietypowy, ukryty przed światem apartamentowiec. Brutalistyczny budynek znajduje się poza zasięgiem wzroku i przez lata był domem dla PRL-owskich urzędników partyjnych.

starnak
z
smartage.pl
dodany: 18.03.2018, 08:51:15
  • 82
  • #
    warszawa
  • #
    bloki
  • #
    apartamentowiec
  • #
    wielkaplyta
  • #
    budownictwo
  • #
    architektura
Swordsman
Swordsman
Swordsman 18.03.2018, 15:13:19
  • 15
zdanie z notki o autorze: "Gdyby miał spisać wszystkie swoje zainteresowania, to nie starczyłoby mi życia." No konkretnie kolega pojechał
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

604

Chcieliście iść do kin na Jumanji? Będzie boleć! Film TYLKO z polskim dubbingiem

Chcieliście iść do kin na Jumanji? Będzie boleć! Film TYLKO z polskim dubbingiem

Polski dystrybutor UIP postanowił wprowadzić film do kin tylko z dubbingiem. Na ich facecbooku fala negatywnych komentarzy... I słusznie.

bukins
z
filmyfantastyczne.pl
dodany: 24.12.2017, 10:56:55
  • 267
  • #
    film
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    kino
  • #
    filmy
  • #
    gimbynieznajo
Swordsman
Swordsman
Swordsman 24.12.2017, 18:52:26
  • 0
@mszef: Czy możesz rozwinąć myśl?

373

Jeden znakomity moment napięcia - Sicario [ENG]

Jeden znakomity moment napięcia - Sicario [ENG]

Szczegółowa analiza jeden rewelacyjnej sceny z "Sicario" Denisa Villeneuve'a - jak rozciągając napięcie na prawie 30 minut sprawić, że rozwiązanie akcji w 9 sekund zwraca ten czas z nawiązką.

jaqqu7
z
youtube.com
dodany: 30.08.2016, 17:06:43
  • 79
  • #
    rozrywka
  • #
    ciekawostki
  • #
    film
  • #
    kino
  • #
    sicario
Swordsman
Swordsman
Swordsman 31.08.2016, 18:58:24
  • 0
Eksplodujące głowy na ekranie - nie ma problemu. Pada słowo "shit" - trzeba wypikać. O co cho?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

533

Tajemnicze sygnały na starych nagraniach

Tajemnicze sygnały na starych nagraniach

Na płycie "Tubular bells" Mika Oldfielda, przy wysokiej rozdzielczości próbkowania analogowego nagrania, słychać tajemnicze dźwięki. W filmiku wyjaśnienie zagadki i przy okazji odpowiedź dlaczego na nagraniu z Tupolewa nie wszystko było od razu słychać.

zajebisty
z
youtube.com
dodany: 09.04.2015, 20:46:00
  • 65
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    technologia
  • #
    muzyka
  • #
    ciekawostki
  • #
    gimbynieznajo
Swordsman
Swordsman
Swordsman 10.04.2015, 08:29:47
  • -6
Dobrze byłoby nie pisać takich rzeczy w opisie jak: "...wysokiej częstotliwości próbkowania analogowego nagrania...". Sygnał analogowy jest ciągły, nie ma tam żadnego próbkowania. Można mówić tylko o próbkowaniu cyfrowej kopii nagrania analogowego.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Swordsman
Swordsman
Swordsman 10.04.2015, 14:03:49
  • 1
@milo1000: Nie, stwierdziłem, że analogowy sygnał nie może mieć przypisanej częstotliwości próbkowania.

4853

Emil Rau - Jedna z najlepszych interwencji

Emil Rau - Jedna z najlepszych interwencji

Emil Rau - Jedna z najlepszych interwencji

Push3r
z
youtube.com
dodany: 13.02.2015, 20:21:55
  • 293
  • #
    emilrau
  • #
    strazmiejska
Swordsman
Swordsman
Swordsman 14.02.2015, 20:58:05
  • 0
@kkacpersky: Skąd taka informacja?
Swordsman
Swordsman
Swordsman 14.02.2015, 22:31:35
  • 1
@kkacpersky: Pytam się skąd takie informację, a nie o poradę dotyczącą szukania, także daruj sobie. Doliczyłeś się blisko 30 polityków. Czy zdobyłeś informacje na temat konkretnej liczby osób związanych z PZPR gdy u władzy było SLD bądź PO? Użyłeś słowa "najwięcej", a więc rozumiem, że masz jakieś dane pozwalające na takie porównania.
Swordsman
Swordsman
Swordsman 14.02.2015, 22:36:38
  • 2
@kkacpersky: Bądź następnym razem merytorycznie przygotowany na kwestionowanie rzucanych przez Ciebie haseł. Sformułowanie: "poszukaj sobie" stawia Cię w pozycji mniej uprzywilejowanej i pozwalającej na dalsze kwestionowanie.
Swordsman
Swordsman
Swordsman 14.02.2015, 22:48:19
  • 1
@kkacpersky: Skoro wykonałeś pracę dotyczącą sprawdzenia biografii ponad setki osób to pochwal się, udostępnij to, a nie każ ludziom powtarzać ten trud. Jaki to ma sens? Otwarcie wikipedii "dla matołów" nie wystarczy, należy poświęcić na to trochę więcej czasu. Więc skoro już to zrobiłeś to dlaczego tego nie pokazać? No chyba, że nie zrobiłeś, to wtedy wszystko tłumaczy.
Nie, nie stawia mnie w idiotycznym świetle, gdyż to Ty stawiasz kontrowersyjną
Swordsman
Swordsman
Swordsman 14.02.2015, 23:15:24
  • 0
@kkacpersky: Nie rozumiesz niestety instytucji metafory. Sugerujesz też, używając mało eleganckiej, popularnej w internecie terminologii, moją sporą sympatię skierowaną wobec PiS, czego nigdzie nie powiedziałem. W związku z powyższym dyskusję uważam za zamkniętą.

419

AMA - Pracowałem w islamskiej telewizji

AMA - Pracowałem w islamskiej stacji telewizyjnej Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem podzielić się z Wami moimi wrażeniami dotyczącymi prawie półroczną pracą w islamskiej stacji telewizyjnej z siedzibą w Londynie. Moje stanowisko pracy zwało się MSO - Multi Skilled Operator. W...

Swordsman
z
wykop.pl
dodany: 16.01.2015, 20:41:59
  • 356
  • #
    europa
  • #
    kultura
  • #
    ama
  • #
    islam
  • #
    praca
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 20:54:45
  • 95
@markuss92: Tak, konto założyłem, ale nie używałem. W świetle ostatnich wydarzeń pomyślałem, że może Was zainteresować moje spojrzenie na islam i muzułmamów
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 20:55:00
  • 66
@markuss92: Potwierdzenie zostało wysłane do administracji
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 20:59:10
  • 62
@jozwa-maryn: 1. Islam był wszechobecny w pracy. Wszsytkie programy dotykały problematyki islamu w sposób pośredni (polityka w krajach muzułmańskich, podejście do muzułmanów np. w krajach europejskich), bądź bezpośredni (programy typowo religijne - recytowanie Koranu, porady duchownych itp.). A ja miałem robotę do wykonania, tematyka na nią nie wpływała. A przemyślenia na temat całej kultury arabskiej jak najbardziej.
2. Oczywiście były delikatne próby nawrócenia. Częste rozmowy o tym, że islam jest
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:02:33
  • 51
@ultra: Nie, podczas rekrutacji nikt o to nie pytał, podobnie jak podczas podpisywania umowy. Oczywiście podczas rozmów ze współpracownikami temat wypływał.
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:04:51
  • 29
@WiadroPoSkrobance: 1. Licencjat z reżyserii dźwięku i mgr z akustyki. Studia w Polsce.
2. Jak najbardziej praktykujący. Wszyscy modlili się w pracy, łącznie z jedną wspólną modlitwą w trakcie dnia.
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:08:11
  • 45
@burcadbadeed: Raczej nie było pojazdu na niewiernych. Skupiano się na informowaniu o ciężkiej sytuacji muzułmanów w Pakistanie, Afganistanie, Bangladeszu itp., a także o niechęci do niektórych aspektów islamu w Wielkiej Brytanii. Dużo było o wewnętrznej polityce krajów arabskich o której to nie mam bladego pojęcia niestety (nie znam nazwisk premierów, prezydentów itp.)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:10:12
  • 120
@ultra: Oczywiście że tak. Absolutnie niedopuszczalne były treści, które mogły zaszkodzić społeczeństwu muzułmańskiemu i jego opinii w oczach innych. Cały program był jednym, wielkim wychwalaniem islamu
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:14:21
  • 83
@happyloverboy: Bo chciałem wrócić do Polski i wróciłem :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:24:09
  • 238
@burcadbadeed: Moja odpowiedź brzmi: islam to nie jest religia miłości. To religia oparta na strachu przed karą i na posłuszeństwie. Jest to też religia zakładająca dość agresywną ekspansję. Atmosfera w pracy była bardzo luźna, a mimo to w treściach było jasno widać, że lepiej będzie dla wszystkich przyjąć islam. Dla ich własnego dobra. To nie jest religia, w której uczy się człowieka jak postępować, aby życie było wartościowe. Ona uczy
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:25:34
  • 43
@ultra: Jedzenie wieprzowiny było na porządku dziennym i raczej stanowiło temat żartów :) Natomiast kwestie damsko-męskie były uregulowane w umowie i restrykcyjnie przestrzegane - zabroniony był wszelki kontakt fizyczny (nawet uściśnięcie dłoni)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:27:35
  • 70
@pila_mechaniczna: Pracowało kilka osób niewierzących i oczywiście muzułmanów dziwiło to na potęgę
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:28:42
  • 29
@pila_mechaniczna: Gdy byliśmy na południu Anglii kręcić materiał ludzie faktycznie patrzyli na nas jak na bandę z cyrku, gdyż tam islamizacja jeszcze nie dotarła. Ale oprócz wielkich oczu żadnej agresji nie było
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:30:00
  • 88
@ultra: Niestety odwrotnie, gdyż tak jak napisałem nie jest to religia oparta na miłości, a także jest wrogo nastawiona do innowierczości oraz agresywnie ekspansywna
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:34:15
  • 27
@ETalien: 1. Podczas programów live wszyscy mają występujący mają bezprzewodowe mikrofony typu lavalier mp. Sennheiser ME 4
2. W celach archiwizacji wszystko było nagrywane na taśmy DV, materiał w terenie również na taśmy
3. Jest digitalizowany i obrabiany w Avid Media Composer
4. Montaż obrazu w Avidzie, dźwięk w Pro Toolsie
5. Z mikrofonu do preampu, potem korekcja, kompresja dynamiki, bramka szumów i kompresor na sumie
6. Nie jestem muzułmaninem
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:38:47
  • 2
@kamil150794: masz na myśli software?
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:40:12
  • 6
@kamil150794: Soft do transmisji był pisany na zamówienie. Do montażu obrazu Avid, do dźwięku Pro Tools
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:42:31
  • 30
@lexx23: Przecież zawsze i wszędzie znajdzie się jakiś uciskany i głodny muzułmanin ;)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:47:16
  • 96
@burcadbadeed: Oczywiście, że powinniśmy się tego obawiać. To ludzie nietolerancyjni. Chcący wprowadzić to, co uważają za słuszne na siłę w miejsach, w których panują inne obyczaje. A Europa im obecnie ulega. Czy to zwykli ludzie? Jasne, ci których spotkałem, to zwykli ludzie, choć bardzo religijni.
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:47:44
  • 13
@ultra: Absolutnie nie, dotyczyło to tylko miejsca pracy
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:48:20
  • 43
@pila_mechaniczna: Materiał średnio przyjemny dla islamistów w ogóle nie był brany pod uwagę
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:50:14
  • 3
@dudel02: raczej humor sytuacyjny, nie przypominam sobie nic spektakularnie śmiesznego
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:54:23
  • 28
@coma: Owszem, ale o tym nie było za bardzo mowy
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 21:58:26
  • 19
@ultra: Tak, kobiety pracowały na recepcji oraz jako dziennikarki tworzące treść programów. Muzułmanki ubrane były zwykle w tzw. hidżab, czyli hustę zakrywającą włosy. Jedna dziewczyna nosiła nikab, czyli miała zakrytą twarz. 2 dziewczyny były innego wyznania i ubierały się jak chciały
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:07:43
  • 55
@Aleksander_Newski: Zamachy terrorystyczne były potępiane, jako niezgodne z nauką Koranu. Muszę przyznać, że nie było to dla mnie do końca zrozumiałe - Koranu niestety nie przeczytałem, więc ciężko będzie mi się coś więcej wypowiedzieć. Wprowadzenie szariatu było przedstawiane jako zbawienie dla zgniłej, konsumpcyjnej ideologii zachodu.
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:11:47
  • 24
@yeswas: 1. Pracuję w studiu postprodukcji dźwięku w Polsce
2. 1400£/m
3. Raczej niewielu, wiem o kilkorgu
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:12:27
  • 62
@Szewa1990: W Arabii Saudyjskiej bałbym się. W Londynie nie za bardzo
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:13:40
  • 65
@mordrag: Z tego co pamiętam, to niedużo, raczej wystarczy wyrecytowanie pewnego fragmentu Koranu, a następnie praktyka i załatwione :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:17:20
  • 8
@nomaam: 1. Nagrywanie w terenie, obróbka nagranego dźwięku, realizacja czystego, zrozumiałego dźwięku na wizji
2. Sennheiser, Tascam, Mackie, Yamaha - to było na stanie.
3. Nie
4. Bardzo sporadycznie
5. W obecnym domu nie
6. W każdej pracy artystycznej najważniejsza jest pasja, dzięki niej możesz zdobyć doświadczenie
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:18:25
  • 224
@Klopsztanga: Bo okazało się, że czasem jak się coś straci, to człwowiek zdaje sobie sprawę, jak bardzo mu tego brakowało. I okazało się, że mi bardzo Polski brakowało i musiałem do niej wrócić
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:20:00
  • 14
@ultra: Dziewczyny miały z tym spory problem, co szczególnie było widać podczas zakładania mikrofonów - widać było, że im to bardzo nie w smak. Generalnie przywiązywano do tego dużą wagę. Tak - zakaz dotyczył wszystkich kobiet
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:20:34
  • 0
@zenla: 1. Raczej 50/50
2. I to i to
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:21:54
  • 20
@emeqqu: Poczucie humoru a propos samego islamu mieli raczej wątłe - religia jest dla nich bardzo ważna, więc się z niej nie żartuje. Co nie oznacza, że niektórzy nie próbowali ;)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:22:27
  • 4
@Kacapp: Wszyscy zarabiali w okolicach tego co ja. Przyjmowano również ludzi zaraz po studiach
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:24:12
  • 56
@Klopsztanga: 5500zł/m
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:28:52
  • 40
@BobMarlej: 1. Nawet programy rozrywkowe musiały być związane z islamem. Tak więc teleturnieje były z wiedzy o islamie, a np. programy kulinarne o jedzeniu hallal, czyli dopuszczalnych dla muzułmanów. Raczej nie ma to nic wspólnego z programami z Polski :)
2. Obowiązywał tylko i wyłączenie język angielski. Materiały arabskie były z angielskim lektorem
3. Oczywiście, że wiedzieli. Mieli dobre skojarzenia, bo jakiś czas wcześniej pracował operator kamery z Polski, z
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:30:25
  • 67
@Klopsztanga: poziom życia zdecydowanie wyższy
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:34:28
  • 46
@ultra:Nikt na mnie nie zwracał uwagi podczas modlitwy. Raczej było tak, że ta wspólna wypadała w czasie lunchu, więc po prostu wychodziłem. Ale zdażyło mi się pić cole i patrzeć :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:37:46
  • 13
@markuss92: Mam nadzieję, że weryfikacja rozwiała wątpliwości dotyczące trollowania
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:38:26
  • 1
@Spaceman_: Jakie stanowisko masz na myśli? I gdzie? I za jakie pieniądze?
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:40:15
  • 8
@markuss92: Pysznie :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:40:33
  • 0
@Kempes: Pojęcia nie mam
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:41:08
  • 86
@emeqqu: Że obiecuje przemyśleć sprawę. I słowa dotrzymałem
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:42:23
  • 6
@Spaceman_: 7000 dla realizatora dźwięku w tvn? Skąd takie informacje?
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:45:41
  • 6
@ultra: Owszem, zyskałem sporo, szczególnie jeśli chodzi o pracę na żywo i w terenie. Oczywiście, że mógłbym więcej i lepiej, ale jak się nie ma co się lubi...
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:46:59
  • 8
@Spaceman_: Pracujesz tam?
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:48:06
  • 117
@emeqqu: Na pożegnanie to dostałem Koran :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 22:51:09
  • 28
@emeqqu: Na szczęście po angielsku :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:01:22
  • 79
@emeqqu: Ale przecież ona już Europie przeszła!
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:12:38
  • 167
@emeqqu: Ale to będzie tylko i wyłącznie moim zdaniem. W Polsce islam nie zyska popularności, bo jest z kosmosu. Ludzie na wsiach, którzy są chrześcijanami z dziada pradziada nie będą chcieli o tym słyszeć. Ludzie w dużych miastach którzy są zainteresowani religijnością nie sądze, aby tam cokolwiek dla siebie znaleźli. Religia z milionem zakazów, która stawia mężczyzn zdecydowanie wyżej niż kobiety, w której na próżno szukać podstawowego fundamentu życia, czyli
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:24:24
  • 1
@Vaclav: Nie czułem takiej potrzeby ;)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:38:37
  • 9
@Wizzair: Pracuję w studiu postprodukcji dźwięku
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:45:39
  • 50
@msuma: Poniekąd tak
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:46:34
  • 16
@sirrek: Jak najbardziej, ani do alko ani do wieprzowiny nikt się nie zbliżał
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:47:06
  • 16
@magda_em: dobre :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:47:16
  • 5
@vesterr: Oczywiście
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:54:33
  • 75
@fifek90: Czasem musiałem wysłuchiwać rzeczy z którymi absolutnie się nie zgadzałem i nadal pilnować, czy sygnał jest czysty i zrozumiały
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
16.01.2015, 23:58:39
  • 74
@uve444: No co Ty, nie próbowałem, jeśli muzułmanka jest w miarę religijna, to takie coś jak randkowanie nie wchodzi w grę, ewentualnie obiad z jej rodziną i zaraz potem ślub (nie żartuję!)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:02:08
  • 13
@Siadak: Pewnie że za mało. Ale i tak nieźle na tle innych niestety
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:04:55
  • 16
@gadu-gadu: Ludzie którzy tam pracowali byli mocno związani z religią, więc siłą rzeczy mało czasu zostawało im na tak zwane zainteresowania. Ale pojawiały się oczywiście normalne ludzkie zajęcia jak kino, sport czy jazda na motorze
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:06:10
  • 25
@uve444: Muzułmania zakorzenieni w wierze nie znają takiego świata jak relacje z kobietami, randki i s-x. To dla nich nie istnieje
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:06:51
  • 14
@siniaczek25: No nieeeee, mówiłem o sytuacji, w której obydwoje są muzułmanami. Inna opcja nie wchodzi w rachubę
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:10:10
  • 16
@Metsan: Albo pracowałem, albo szedłem na lunch
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:11:42
  • 26
@YogiYogi: Niestety żadnych :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:14:12
  • 6
@uve444: Jak najbardziej
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:24:25
  • 16
@lochfyne: 1. Nie oglądałem nigdy TV Trwam, więc nie mogę się wypowiedzieć
2. Nie sądzę
3. Raczej ugruntował się mój pogląd a propos niebezpieczeństw jakie niesie islam
4. Nie
5. Nie jestem zaangażowany religijnie
6. Tak, widziałbym problemu
7. Zdarzało mi się ;)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:24:57
  • 1
@uve444: w pracy nie spotkałem ;)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:30:45
  • 13
@nic_nowego: Kiedy aplikowałem na różne pozycje przez internet to faktycznie wszędzie było pytanie o wyznanie i pochodzenie. A tu nic :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 00:42:40
  • 6
@pg9349: Nie nie, to nie tak. Po prostu studio działa od 9 do 21, po to są zmiany, że niektórzy przychodzą od 9 do 18, a niektórzy od 12 do 21. 5h lunchu jest w tygodniu :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:13:40
  • 1
@sauron73: mniej więcej
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:13:54
  • 2
@loczyn: tak
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:14:06
  • 6
@bT4tgL: oczywiście
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:16:10
  • 15
@Lysy88: Dlatego napisałem poniekąd. Brak wiary jest dla muzułmanów kompletnie niezrozumiały, nie daje odpowiedzi na podstawowe pytania o genezę i cel życia.
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:17:36
  • 12
@avltree: Pisałem, że w umowie wyszczególniony był punkt o całkowitym zakazie fizycznego kontaktu pomiędzy kobietami i mężczyzami (który obejmował nawet uścisk dłoni)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:17:54
  • 4
@SpokojnyLudzik: nie bardzo
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:19:16
  • 5
@rex1313: Masz jakieś osobiste doświadczenie, czy tak sobie piszesz?
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:19:47
  • 0
@towarprawemnietowarem: W Anglii nie :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:25:42
  • 0
@katiade: 1. nie było żadnych programów muzycznych. Czasem do studia byli zaproszeni piosenkarza wychwalających Allaha w swoich tekstach, ale to wszystko.
2. Były zarówno krajowe jak i transmisje z Mekki i Medyny
3. Powiedziałbym że raczej wszystkie kraje po równo
4. Informowano tylko o rzeczach, które miały cokolwiek wspólnego z islamem. To zupełnie coś innego niż nasze "wiadomości", gdzie zakres informacji był dość szeroki. Tam brak połączenia z religią eliminował
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:27:18
  • 10
@wypokcie: 1. Wyjechałem na rok, po czym zrozumiałem, że kocham Polskę i muszę do niej wrócić.
2. Totalnie w ciemno
3. Sporo stresu, aczkolwiek nie miałem żadnych uprzedzeń
4. Mam wrażenie, że w polskich mediach poświęca się bardzo mało czasu na ten temat, bo i jest to w Polsce temat marginalny ze względu na ilość wyznawców
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:33:09
  • 14
@Bohen212: 1. Podszedłem do sprawy poważnie. Słuchałem bardzo uważnie tego, co mówi się na antenie i poza nią. Porównywałem wszystko z moją wiedzą na temat chrześcijaństwa. Decyzja aby nie przechodzić na islam była decyzją przemyślaną.
2. Jak najbardziej. Przede wszystkim w islamie nadal funkcjonuje w praktyce pojęcie honoru, które jest ekstremalnie ważne. Muzułmanie zdają sobie sprawę, że są rzeczy ważniejsze niż życie doczesne, z czym się zgadzam. Czuć ogromne poczucie
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:33:49
  • 0
@daroo: Niestety tego nie wiem. Aczkolwiek było sporo emitowanych reklam co na pewno w jakimś zakresie finansowało stację
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 09:35:16
  • 5
@nic_nowego: Do mnie pijesz?
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 10:32:32
  • 8
@Jack_Pstrong: Ponad rok temu wróciłem do Polski. Nie żałuję ani trochę, to był bardzo dobry pomysł. Pracę znalazłem od razu, jestem z niej bardzo zadowolony i dość nieźle zarabiam
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 10:35:13
  • 2
@Denx: Poznań miasto doznań ;)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 10:37:10
  • 0
@WMPP: niestety ani razu :(
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 10:37:22
  • 15
@MisiekQL: Oczywista że tak :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:33:56
  • 1
@Denx: Kilkoro znajomych pracuje w ochronie przed hałasem, sam się na to trochę załapałem i moim zdaniem jest to dużo ciekawsze. Dwoje znajomych prowadzi firmę produkującą indywidualne słuchawki, co jest dużo ciekawsze :)
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:43:29
  • 0
@rex1313: Minimalna pensja to ok. 1000£ na miesiąc. Ja miałem 1400, czyli 40% więcej. Ciężko będzie Ci udowodnić, że 40% to niewiele więcej.
Ile jest takich ofert w Birmingham? Ile tam jest studiów nagraniowych/postprodukcyjnych/stacji telewizyjnych? Bo chyba niedużo...
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:44:01
  • 1
@szaloneneutrino: Allah nie śpi
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:44:28
  • 1
@pafcyk: No właśnie nie bardzo, miał to w serdecznym poważaniu
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:46:59
  • 1
@Radagast: Moim zdaniem obecnie przyszedł czas na pewne rozliczenia. Ludzie u władzy będą musieli się w jakiś sposób opowiedzieć po czyjej są stronie. Uważam, że zamachy z którymi mieliśmy do czynienia to nie koniec i przyszedł czas na tzw. ostateczne rozwiązanie tej kwestii: kto kogo będzie wspierał. Ciężko mi powiedzieć jak będą się zachowywali w razie ewentualnego bardzo silnego rozprzestrzenienia się aktów terroryzmu
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:49:58
  • 11
@Aou: Jak najbardziej jestem patriotą. Oznacza to kilka rzeczy. Po pierwsze kocham nasz kraj bezprzymiotowo. Nie kocham go za coś, tylko kocham go, bo jest Polską. Będę go bronił i wspierał w razie obcej agresji. Będę się starał go wspierać i rozwijać poprzez wspieranie i rozwijanie samego siebie i społeczności wokół mnie. Będę się starał szerzyć dobre zdanie o Polsce będąc poza granicami kraju. Nie pozwolę zginąć polskiej mowie, kulturze
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 16:50:38
  • 0
@ubeusz: 1. Nie pracuję w tv
2. Rode nie najgorsze, ale lepiej używane MKH416
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 17:09:20
  • 0
@rex1313: W 2013 roku minimalna stawka to 6.13£ (źródło: https://www.gov.uk/national-minimum-wage-rates). Stawka umowna odpowiednikiem stawki minimalnej? Jaja sobie robisz? Wszyscy jadą na minimalnej niczym się nie przejmując, 200 firm zadeklarowało, że będą się trzymać 8.80£, kropla w morzu.
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 19:10:27
  • 0
@rex1313: Nie chciałem porównywać swojej wypłaty do zarobków osób o niskich kwalifikacjach zawodowych. Chodziło mi tylko i wyłącznie o to, że płace moich znajomych, bądź tzw. znajomych znajomych kształtowały się właśnie w okolicach kwoty, którą zarabiałem ja i oczywiście mówimy tu o zawodach specjalistycznych (szeroko pojęte środowisko audio-wizualne). Może to przypadek, może coś tym ludziom brakowało, bądź co bądź pensje poniżej 20k nie były niczym nadzwyczajnym. Do tego dochodzi fakt,
Swordsman
Swordsman
Swordsman
Autor
17.01.2015, 23:57:15
  • 0
@czarnyalibaba: Pracuję w studiu postprodukcji dźwięku w Polsce

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 11.04.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 23.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 17.05.2018

    Gadżeciarz
  • Ekspert
    od 17.01.2015

    Ekspert

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking