Hej, miałem w ostatnim czasie sporo problemów z łącznością moich airpodsow i iphona. Występowało wiele błędów i po kilku wizytach w serwisie zastanawiam się czy obecny stan to dalej wada, czy wszystko działa już jak należy.
Mianowicie, po zdjęciu słuchawek, gdy np słucham muzyki na Spotify, muzyka się pauzuje (co jest poprawnym zachowaniem), po czym gdy odblokuje telefon i wejdę w aplikację, to nawet bez założenia słuchawek z powrotem muzyka się odpala
Mianowicie, po zdjęciu słuchawek, gdy np słucham muzyki na Spotify, muzyka się pauzuje (co jest poprawnym zachowaniem), po czym gdy odblokuje telefon i wejdę w aplikację, to nawet bez założenia słuchawek z powrotem muzyka się odpala








Złożyłem swoją reklamację w sierpniu i po dziś dzień żadne pieniądze się na tym koncie nie pojawiły. Zaczynam się zastanawiać, czy winne temu jest np. założenie konta w Payoneer na innym mailu niż mój główny używany w Google w procesie reklamacji?
Gdzie powinienem pisać, żeby się o te pieniądze upomnieć? Do supportu Google? Nie mogę trzymać