No to już wiemy, że będą plany torpedowania rewitalizacji okolic nowego dworca, bo wszakże "potężne wieże!" -2x50m. Dla porównania Grey OFfice na Zana czy Metropolitan na Balcera mają 65m. jakoś w na świecie można budować w górę, ale u nas w Lublinie, nie można, bo pierdylion powodów się znajdzie.
ps. Lubelskie City to ma być na Zana, gdzie również wszelki ruch w
@Pituch: no to darmowy parking przy Młyńskiej będzie non stop zawalony przez mieszkańców tego nowego bloku! Bo wiadomo "po co wykupować miejsce, jak obok jest darmowy parking?!".
Przy okazji, fajne "szklarnie" będą mieli mieszkańcy zamiast balkonów. Słońce od świtu do zmierzchu, dla tych od strony Młyńskiej.
W tym mieście stabilnie. Ratusz wydał zgodę na wycinkę drzewa z racji bezpieczeństwa. Ludzie płaczą xD
- Decyzja o usunięciu drzewa była podyktowana względami bezpieczeństwa. Latem ubiegłego roku, podczas burzy, jedna z jego odnóg uległa wyłamaniu, stwarzając zagrożenie dla osób korzystających ze ścieżki rowerowej. W miejscu uszkodzenia ujawniono głębokie wypróchnienie, a jednostronnie rozwinięta korona, pochylona pod kątem ponad 30 stopni, zwiększała ryzyko wywrócenia się drzewa. W trosce o bezpieczeństwo mieszkańców podjęto konieczne
@aarahon: najlepsze jest to, że oni nie znaja naszej Konstytucji. Wrzucę Art. 228 Konstytucji RP. W naszej też nie można przeprowadzać wyborów w trakcie stanów nadzwyczajnych
1. Kompletnie przebudowało siatkę połączeń i uprzywilejowało Nowy dworzec 2. Wybudowałoby drogę pod lasem, przedłużenie Zana, Głębokiej (z poszerzeniem jej samej), Smoluchowskiego w stronę Abramowickiej z południową obwodnicą. Ogólnie powinni rozruszać drogowo południe tak aby na nowy dworzecz był lepszy dojazd.
@Pituch: Tu powinno wjechać jakieś CBA, bo to są żarty. Szczególnie jak busy i tak się zatrzymują tam na przystanku. Bez jaj. Dojazd na nowy dworzec jest dobry.
Mogliby z tym ruszyć i nie słuchać się mieszkańców bloków, którzy w PASIE DROGOWYM nielegalnie posadzili drzewa. Jeszcze jakby Ratusz pomyślał i wyprostował Filaretów z Sowińskiego - tak jak planach tylko bez debilnych estakad. To w ogóle byłaby bajka.
No, ale jak jednak ruszą z tematem to będzie lament, że SAMOCHODOZA, ale nikt nie spojrzy na pasażerów zbiorkomu, którzy przez to wąskie gardło tkwią w 26, 31 czy 150 w korkach.
No to już wiemy, że będą plany torpedowania rewitalizacji okolic nowego dworca, bo wszakże "potężne wieże!" -2x50m. Dla porównania Grey OFfice na Zana czy Metropolitan na Balcera mają 65m. jakoś w na świecie można budować w górę, ale u nas w Lublinie, nie można, bo pierdylion powodów się znajdzie.
ps. Lubelskie City to ma być na Zana, gdzie również wszelki ruch w
@Pituch: Może nową nawierzchnię położą bo mi się wygodniej jeździ po polnych drogach na wsi niż po tym "city" :D
Bo wiadomo "po co wykupować miejsce, jak obok jest darmowy parking?!".
Przy okazji, fajne "szklarnie" będą mieli mieszkańcy zamiast balkonów.
Słońce od świtu do zmierzchu, dla tych od strony Młyńskiej.
źródło: medium-132t98
Pobierz