Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko202
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Neratin
Neratin

Neratin

Dołączył 17 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4949
  • Znaleziska 4363
  • Mikroblog 586
  • Obserwujący 18
  • Obserwowane 5
krytyk__wartosciujacy
krytyk__wartosciujacy
10.04.2019, 12:24:56
  • 30
A komisja dalej szuka i szuka dowodów na zamach
#smolensk #polityka
krytyk__wartosciujacy - A komisja dalej szuka i szuka dowodów na zamach
#smolensk #p...

źródło: comment_k83n4S1jpJ5x9cRemL75SH0HdVeXD0ZP.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 10.04.2019, 12:48:56
  • 9
@Yurakamisa:
W jakim sensie "oddał"? Katastrofa wydarzyła się w Smoleńsku, więc ani rząd Tuska, ani żaden inny nie mógł powstrzymać Rosji przed wyjaśnianiem przyczyn zdarzenia które zaszło na jej terytorium.

Rząd Tuska mógł zdecydować o przeprowadzeniu równoległego dochodzenia, i tak też zrobiono.
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 10.04.2019, 13:03:27
  • 10
@Yurakamisa:

Przecież to powinni robić wszystko i wszystkimi sposobami aby udział śledczych rosyjskich był jak najmniejszy.


Jeśli chcemy, by rosyjscy śledczy nie mieli udziału w badaniu przyczyn katastrofy, powinniśmy przestać rozbijać samoloty na terytorium
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 10.04.2019, 14:51:39
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 10.04.2019, 16:37:55
  • 0
@Yurakamisa:
Przecież "nasi" też prowadzili śledztwo. Przyczyny katastrofy badała KBWLLP, było też kila śledztw dwóch prokuratur, wojskowej i cywilnej.
  • Odpowiedz
BlackHawk144
BlackHawk144
10.04.2019, 09:24:37 via Android
  • 1
Widać, że katastrofa smoleńska nie wzbudza już takich emocji jak kiedyś, a zamachowe teorie się ostatecznie skompromitowały. Smoleńska mgła się powoli rozrzedza. To dobra wiadomość dla rodzin ofiar, gdyż to piekło się powoli kończy.

Wielka szkoda, że Rosjanie nie chcą oddać wraku i czarnych skrzynek, ale dopóki rządzi ekipa Putina, to nie ma na to szans. Może za rok na 10 rocznicę pokazaliby jakiś gest dobrej woli, ale jest to mało prawdopodobne.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 10.04.2019, 12:55:21
  • 0
@JakTamCoTam:
Rosja oddaje wrak, a tydzień później Antoni ogłasza że znaleziono trotyl i odciski palców Putina i Tuska.

Dopóki trzymają wrak u siebie, podkomisja musi się hamować z najgłupszymi teoriami spiskowymi.
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 10.04.2019, 15:36:15
  • 0
@JakTamCoTam:
Przecież głupsze rzeczy mówił i bez wraku.
  • Odpowiedz

389

Co naprawdę mówili klimatolodzy 30 lat temu

Co naprawdę mówili klimatolodzy 30 lat temu

Na szczęście nie musimy rekonstruować tego, co naprawdę myśleli 30 lat temu naukowcy w oparciu o depeszę AP, bo w 1990 roku IPCC opublikowało swój pierwszy raport podsumowujący ówczesny stan badań nad klimatem. Można porównać z perspektywy czasu jak wyglądały przypuszczenia naukowców.

MalyBiolog
z
naukaoklimacie.pl
dodany: 04.04.2019, 11:48:15
  • 147
  • #
    swiat
  • #
    klimat
  • #
    zmianyklimatu
  • #
    globalneocieplenie
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    ekologia
Neratin
Neratin
Neratin 05.04.2019, 07:41:41
  • 5
@Gieekaa:
Bo to jest średnia oszacowywana dla całego globu w oparciu o pomiary z różnych miejsc planety. Im dalej w przeszłość, tym pomiarów mniej, i w końcu trzeba podjąć decyzję kiedy niepewności związane z oszacowaniem średniej stają się zbyt duże, by była do czegoś przydatna
Neratin
Neratin
Neratin 05.04.2019, 10:15:56
  • 4
@PC86:

Nie mylę, zaznaczam że nasza wiedza jest zbyt nikła żeby przewidywać coś wydawałoby się łatwego do przewidywania.


Zgadzam się, twoja wiedza jest zbyt

364

[ANW] Zasada antropiczna: Czy Bóg tworząc Wszechświat miał jakikolwiek wybór?

[ANW] Zasada antropiczna: Czy Bóg tworząc Wszechświat miał jakikolwiek wybór?

Zdumiewający fakt na temat Wszechświata: jego prawa fizyki i pierwotne warunki są idealnie dostrojone, aby życie mogło powstać i rozwijać się. Niektóre wartości fizyki fundamentalnej muszą mieścić się w określonym niezwykłe dokładnym zakresie. O niektórych ideach zasady antropicznej niniejsze ANW

RFpNeFeFiFcL
z
telegra.ph
dodany: 31.03.2019, 15:39:13
  • 243
  • #
    nauka
  • #
    kosmos
  • #
    wszechswiat
  • #
    filozofia
  • #
    swiatnauki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 17:00:32
  • -31
@vasper:

Przede wszystkim nie wiem skąd to wyimaginowane, antropocentryczne założenie, że nasz wszechświat wygląda tak jak wygląda, żeby mogło powstać tutaj życie ( ಠಠ).


To nie jest
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 17:09:08
  • 21
@Mucholep:

Nie rozumiem dlaczego cały czas upierają się że życie to coś podobnego do tego co występuje za Ziemi.


Nie musi być podobne do życia na Ziemi, ale można założyć że np. wymaga istnienia złożonych związków chemicznych, więc we wszechświecie o niższej gęstości, gdzie materia nigdy nie miała szans ma utworzenie gwiazd, życie byłoby niemożliwe niezależnie od tego jak bardzo różni się od ziemskiego.

Nie jest trudno wykazać, że jeśli
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 17:41:23
  • -21
@zoru:

Odpowiedź jest banalna.


To nie jest odpowiedź, ale
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 17:55:29
  • -18
@vasper:

Nie. Obserwacją jest zauważenie, że istnieją warunki sprzyjające powstaniu życia. Fakt, że ktoś stwierdza, że istnienie takich warunków implikuje istnienie świadomego projektu jest już założeniem.


Ok, w takim razie nie zrozumiałem, że pisząc "żeby mogło powstać życie" masz na myśli świadomy projekt. Zasada antropiczna (czy szerzej problem fine tuningu) nie robi takiego
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 18:50:27
  • 2
@ChceCosPowiedziec:

Na jakie podstawie można tak założyć? Chyba tylko na podstawie znanej nam formy życia.


Nie. Przecież nic nie napisałem o tym, jakie to muszą być związki
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 19:03:16
  • 5
@ChceCosPowiedziec:

: W naszym rozumieniu tak.


A w jakim innym rozumieniu mogłoby tam istnieć życie?
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 20:09:08
  • 2
@ChceCosPowiedziec:

Nie wiem. Tylko twierdzę że zakładając antropocentryzm i myśląc prostymi, ludzkimi kategoriami możemy być bardzo w błędzie.


Przecież nie zakładam antropocentryzmu, ani nie myślę prostymi, ludzkimi kategoriami. Tym niemniej, jeśli pojęcie "życia" ma być do czegokolwiek przydatne, możemy poczynić pewne założenia wynikające z fundamentalnych praw
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 20:24:56
  • 1
@ChceCosPowiedziec:

Problemu fine-tuningu nie trzeba rozwiązywać ale można go wyeliminować prawdopodobieństwem i nieskończoną liczbą możliwości.


To tak jakbyś zapytał astrofizyka dlaczego Słońce świeci, i usłyszał że spośród nieskończonej liczby możliwości tylko świecące Słońce byłoby zauważalne gołym okiem z odległości 150 milionów kilometrów, a zatem gdyby Słońce nie świeciło nie zadano by tego pytania.

Jest to prawda, ale nie o taką "eliminację problemu" chodzi pytającemu.
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 07:37:38
  • 0
@ortofosforan:

ale nadal nie wiadomo co stanowi większość masy wszechświata i nie znamy wszystkich istniejących cząstek, a fizycy już stawiają tezy, że przy ciut innych stałych nic nie mogłoby powstać. Czy to naprawdę takie pewne, że nie powstałyby inne kwarki, tworzące inne cząstki, które ostatecznie i tak mogłyby stworzyć życie, ale w innej formie?


nie, nie jest to "pewne". Problem wartości stałych i fine tuningu wszechświata na pewno ma jakieś
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 07:41:43
  • 0
@ultra:

Bo może są takie nawet w wielu z nieskończonej liczby wersji wszechświatów jakie powstały powstają powstaną powstały bądź istnieją równolegle.


Wszystko spoko, ale niestety to nie jest falsyfikowalna hipoteza.
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 07:57:50
  • 1
@Jossarian:

Odpowiedź jest jeszcze prostsza. Mamy tutaj paradoks obserwatora. Obserwator taki jak my może zaistnieć jedynie we Wszechświatach które mają wystarczająco idelanie zestrojone stałe fizyczne. Pozostałe Wszechświaty nie mogą mieć obserwatora. Więc niby w jakim Wszechświecie moglibyśmy zaistnieć? Można się rozejść...


Niestety nie można się rozejść, bo efekt obserwatora faworyzuje wszechświaty w których obserwatorami są mózgi boltzmannowskie.

Efekt obserwatora tak naprawdę pogłębia paradoks, zamiast go rozwiązywać.
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 08:56:21
  • 0
@Jossarian:

Nie przemawia do mnie koncepcja samoświadomych mózgów, które spontanicznie wyłaniają się z fluktuacji w chaosie. Mózg i świadomość są zbyt skomplikowanymi rzeczami aby tak po prostu się pojawić.


Jeśli nie przemawia do ciebie ta koncepcja, to tym bardziej nie powinna przemawiać koncepcja wszechświata sprzyjającego życiu, który jest zbyt skomplikowany aby tak się po prostu pojawić.
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 10:02:06
  • 1
@Jossarian:

Idea mózgów Boltzmanowskich jest zwyczajnie fałszywa.


Chyba nie
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 11:06:38
  • 0
@Jossarian:

Przesłuchałem cały wykład. Caroll kilka razy wspomina, że znacznie bardziej prawdopodobne jest powstanie właściwego Wszechświata niż mózgu Boltzmanowskiego.


W którym miejscu to
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 12:29:21
  • 0
@Jossarian:
To albo nie zrozumiałeś, albo celowo manipulujesz. Pytanie z widowni dotyczyło tego, skąd wiadomo że łatwiej stworzyć wszechświat dziecięcy o małej entropii niż o dużej, i Carroll odpowiada

"the honest answer is we don't know"

po czym mówi że jeśli jest to prawdą, to w połączeniu z inflacją rozwiązuje to problem
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 17:20:22
  • 0
@TheNewGuy:

nie mamy takiej wiedzy. To tez założenie. Życie mogło powstać przy innych warunkach brzegowych, zwyczajnie nam trudno je sobie wyobrazić.


To tak jakbyś mówił, że skonstruowanie perpetuum mobile jest możliwe, tylko trudno nam sobie wyobrazić jak.

Jeśli konsekwencją ogromnej większości kombinacji wartości stałych jest niemal pusty, albo bardzo krótko istniejący wszechświat, to w dalszym ciągu zasadne jest pytanie, dlaczego nasz wszechświat taki nie jest, niezależnie od tego, jakiej definicji
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 17:24:56
  • 0
@GajowyBoruta:

Każde zdarzenie, którego prawdopodobieństwo zaistnienia jest choćby minimalnie większe od 0 ma prawo się zdarzyć i jeśli się zdarzy - nie ma w tym nic dziwnego.

Wylosuj liczbę rzeczywistą z przedziału (0;1). Prawdopodobieństwo tego, że wylosujesz tę konkretną liczbę wynosi NIEMAL zero (jest jak 1:nieskończoności, bo liczebność zbioru liczb rzeywistych jest nieskończona). Czy to znaczy, że zdarzył się cud?


Włóż trylion czarnych kulek i jedną białą do tego
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 17:37:37
  • 0
@ultra:

Mocne słowa pod tekstem rozważającym nawet koncepcję boga.


Dlaczego mocne? Obie koncepcje są niefalsyfikowalne, ale z jakiegoś powodu większość wykopków uważa że teoria wielu światów lepiej "rozwiązuje" problem.
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 18:09:07
  • 0
@TheNewGuy:

nie. Nie jak bym tak mówił. To całkiem co innego.


Nie, to bardzo podobna
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 18:21:57
  • 0
@GajowyBoruta:

Oczywiście, że się zastanowię. Ale nie uznam tego za niemożliwe.


ale uznasz odpowiedź "bo tak wylosowano" za
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 20:53:28
  • 0
@TheNewGuy:

związki chemiczne jak i forma materii może być inna we wszechświecie o innych parametrach


w nauce nie wystarczy powiedzieć, że "może być inaczej, ale nie wiem jak". Trzeba wykazać, że te związki chemiczne i formy materii mogą istnieć.
Neratin
Neratin
Neratin 01.04.2019, 21:05:43
  • 0
@TheNewGuy:

odnosząc się do artykułu: gdyby siła silnego oddziaływania była większa to ist. By tylko cięższe pierwiastki. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby życie istniało na cięższych pierwiastkach. Mogły by być tak samo zróżnicowane jak teraz tylko o większych masach atomowych.


"nic nie stoi na przeszkodzie" to nie jest nauka. Musiałbyś zademonstrować, jak można osiągnąć analogiczną złożoność związków chemicznych przy pomocy ciężkich
Neratin
Neratin
Neratin 02.04.2019, 08:17:12
  • 0
@TheNewGuy:

tak samo jak nie wystarczy powiedzieć "bóg stworzył wszechświat idealnie dla powstania życia"


a gdzie napisałem, że
Neratin
Neratin
Neratin 02.04.2019, 08:23:09
  • 0
@TheNewGuy:

ciężar dowodu spoczywa na stawiającym tezę.


No to masz szereg obliczeń pokazujących co się staje jeśli zmienisz jakieś stałe albo warunki
Neratin
Neratin
Neratin 02.04.2019, 10:11:27
  • 0
@TheNewGuy:

tytuł znaleziska stawia taka tezę. Nie zgadzam się z nią. Oczywiście mam za mała wiedzę żeby cokolwiek udowodnić, ale jestem w stanie stwierdzić, ze naukowcy stawiający taka tezę jak w tytule maja za mała wiedzę na udowodnienie tego.


Przecież nikt nie twierdzi, że to jest
Neratin
Neratin
Neratin 02.04.2019, 14:13:49
  • 1
@TheNewGuy:

nie zgodzę się. Według mnie warunki wszechświata są idealne dla życia, bo w takich życie powstawało. A nie, że wszechświat powstał z idealnymi warunkami dla życia.


Czyli twierdzisz, że życie mogło powstać w każdym wszechświecie, niezależnie od tego jakie byłyby prawa fizyki i wartości fundamentalnych
Neratin
Neratin
Neratin 02.04.2019, 19:26:21
  • 0
@TheNewGuy:

tak nie twierdze. Mogłem nie dokladnie wyrazić co mam na myśli-fakt. Ale uważam twierdzenie ze tylko nasze prawa fizyki sprzyjają powstaniu życiu za nieuprawnione.


Ale nikt nie twierdzi, że tylko nasze prawa fizyki sprzyjają powstawaniu
t.....l
t.....l
konto usunięte 31.03.2019, 13:39:46
  • 0
Znacie Tuckera? Szanujecie go? Bo ja i owszem

#polityka #4konserwy #neuropa #antykapitalizm
t.....l - Znacie Tuckera? Szanujecie go? Bo ja i owszem

#polityka #4konserwy #neur...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 14:05:28
  • 0
@tumulekl:
pamiętam Tuckera jeszcze z CNN
https://youtu.be/aFQFB5YpDZE
od tamtego czasu niespecjalnie zmądrzał.
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 14:17:15
  • 0
@tumulekl:

Akurat rozwój karier obu panów pokazuje, że to raczej Tucker miał rację w tym starciu.


to znaczy w czym konkretnie miał rację i jak to niby pokazuje rozwój jego kariery?
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 14:38:24
  • 0
@tumulekl:

Steward atakował Tuckera że jest on dziennikarzem partyjnym


możesz zacytować wypowiedź Stewarta, w której określa go jako dziennikarza partyjnego?
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 31.03.2019, 14:58:52
  • 0
@tumulekl:

Dokładnie w 3 minucie i 40 sekundzie twojego filmiku


Nie kłam. Dokładnie to powiedział, że obaj prowadzący pomagają politykom, i nazwał ich "partisan hacks".

Co w odniesieniu do Tuckera pozostało prawdą i dzisiaj.
  • Odpowiedz

471

Misiek obchodzi 29 lat!

Misiek obchodzi 29 lat!

... wszystkiego najlepszego i dalszych sukcesów zawodowych mu życzmy!

konto usunięte
z
se.pl
dodany: 27.03.2019, 16:07:42
  • 83
  • #
    #polska
  • #
    rozrywka
  • #
    zainteresowania
  • #
    ciekawostki
  • #
    polityka
Neratin
Neratin
Neratin 28.03.2019, 13:49:58
  • 3
Pamiętaj, masz jeszcze prawdziwych fanów!
Neratin - Pamiętaj, masz jeszcze prawdziwych fanów!

źródło: comment_zWjEcP0JaLwEFxY73bDqEGCfHjXgEat1.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

552

Zwrot akcji. Wielki lodowiec na Grenlandii znowu przyrasta i zamarza.

Zwrot akcji. Wielki lodowiec na Grenlandii znowu przyrasta i zamarza.

Wiadomość od NASA, raczej nikt nie powie że od foliarzy. [ENG]

Pierdyliard
z
msn.com
dodany: 26.03.2019, 10:20:14
  • 96
  • #
    swiat
  • #
    globalneocieplenie
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    nasa
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Neratin
Neratin
Neratin 27.03.2019, 09:04:54
  • 2
@Gandalf_bialy:

Od dłuższej chwili zastanawiam się, co też by musiało się stać, co by się musiało wydarzyć, aby zaprzeczyć "globalnemu ociepleniu"? Zdaje się, że nie ma takiej możliwości.


Mógłbyś też zastanawiać się, co musiałoby się stać, aby zaprzeczyć że Ziemia ma 4.5 miliarda lat, i też dojść do wniosku, że nie ma takiej
Neratin
Neratin
Neratin 25.03.2019, 09:52:32
  • 18
hej @krzychol66 jak to jest, jeszcze tydzień temu mówiłeś że nie będą biegać z każdą pierdołą do mediów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#smolensk #polityka
Neratin - hej @krzychol66 jak to jest, jeszcze tydzień temu mówiłeś że nie będą biega...

źródło: comment_x1LqZxaTlpylvR28pl49Hp4f8ziVVkVz.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin
Autor
25.03.2019, 13:03:32
  • 3
@krzychol66:

I niby że to pierdoła?


tak, to pierdoła. Gdyby to nie była pierdoła, mielibyśmy już komunikat
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin
Autor
25.03.2019, 13:22:17
  • 0
@krzychol66:

Była mowa o "Antonim" i jego zespole


bo Antek w ogóle do mediów nie
  • Odpowiedz
szymeg7
szymeg7
18.03.2019, 10:59:16
  • 43
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 12:07:47
  • 0
@szymeg7: zaraz @Poszukiwacz_drogi przeprowadzi analizę i udowodni, że sonda została zmanipulowana, bo ktoś z Wietnamu i UK ją zretweetował ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 16:12:03
  • 0
@Poszukiwacz_drogi:
O kurcze, polska fanka K-Popu zagłosowała w ankiecie skierowanej do elektoratu PiSu!

Ale wy jesteście głupi wPolityce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 16:13:01
  • 4
@Kolanoskopia1:

Wygrana sonda na twitterze głosami nastoletnich fanek k-popu.


co jak widać wystarczy by zaorać prawaków na twitterze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 17:14:47
  • 0
@Poszukiwacz_drogi:

Hmmm to tylko malutki fragmencik tego co o was wiemy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


tak, wiem. Do tej pory dowiedzieliście się, co prawda z pewnym opóźnieniem, że
- Polacy mieszkają też poza granicami Polski
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 19:51:10
  • 0
@Poszukiwacz_drogi:

tak, jestem naiwny, bo nie wierzę w prawacką teorię spiskową o kupionych przez Sorosa tysiącach azjatyckich kont które prowadzono przez lata tylko w jednym celu: aby przegłosować każdą sondę o adopcji dzieci przez pary homoseksualne. Srogie piguły wam Karnowscy rozdają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
solus_ipse
solus_ipse
18.03.2019, 12:50:15
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 13:20:02
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 18.03.2019, 16:10:24
  • 0
@solus_ipse:

Chyba nie myślałeś, że popieram chrześcijaństwo i chrystianizację rodzimowierców?


Ależ skąd, cieszę się że zgadzamy się w tej
  • Odpowiedz

517

TVP zamyka sondę, kiedy jej wynik nie zgadza się z oczekiwanym

Pokaż treści 18+

TVP zamyka sondę, kiedy jej wynik nie zgadza się z oczekiwanym

“W związku z uzyskanymi konkretnymi informacjami o kupowaniu głosów, czujemy się w obowiązku ostatnią sondę zamknąć.” Skąd informacje? Nie wiadomo. Ponad 33 tys. głosów będzie zignorowanych.

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 17.03.2019, 11:33:18
  • 138
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    tvpis
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    lgbt
Neratin
Neratin
Neratin 17.03.2019, 19:36:59
  • 3
@Poszukiwacz_drogi:

Sonda została zmanipulowana za pomocą aplikacji do głosowania na tt, co zostało udowodnione i przedstawione TVP. Ta po sprawdzeniu usunęła sondę. Ot cała sprawa.


To najgłupsze tłumaczenie od kiedy ktoś zhakował konto twitterowe Kukiza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Neratin
Neratin
Neratin 17.03.2019, 20:02:38
  • 3
@Poszukiwacz_drogi:
lol, i to jest ten dowód manipulacji? Nie jesteście zbyt bystrzy w tym TVPiS, co?

nie trzeba oglądać w ogóle tego programu, mniejsza już o to, czy z napięciem i zaangażowaniem, by oddać głos w sondzie prowadzonej na Twitterze.

nie trzeba nawet przebywać w Polsce.

460

Analiza zamachu w Nowej Zelandii

Pokaż treści 18+

Analiza zamachu w Nowej Zelandii

Czeski portal Zbrojnice zrobił bardzo dobrą analizę ataku w NZ i pokazuje jak zakazy posiadania broni sprzyjają takim atakom, zamiast je eliminować.

juzwos
z
zbrojnice.com
dodany: 16.03.2019, 18:50:37
  • 154
  • #
    czechy
  • #
    bron
  • #
    zamach
  • #
    nowazelandia
  • #
    neuropa
  • #
    4konserwy
Neratin
Neratin
Neratin 17.03.2019, 18:57:20
  • 4
@kexus512:

Tym razem akurat nie pomogła bo nikt tej broni nie miał przy sobie


Wynika z tego, że trzeba wprowadzić przymus noszenia broni przy sobie. Tylko wtedy jest niezerowa szansa, że w miejscu strzelaniny znajdzie się good guy with a

1303

Nowa Zelandia: Strzelanina w meczecie. Są liczne ofiary śmiertelne

Nowa Zelandia: Strzelanina w meczecie. Są liczne ofiary śmiertelne

Dziś w nocy uzbrojony mężczyzna wtargnął do meczetu Masjid Al Noor w mieście Christchurch i zaczął strzelać do zgromadzonych tam ludzi - podały lokalne media. Władze mówią o co najmniej 50 rannych i licznych ofiarach śmiertelnych. Link z streamem w powiązanych.

odyn88
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 15.03.2019, 03:34:12
  • 445
  • #
    swiat
  • #
    nowazelandia
  • #
    zamach
  • #
    meczet
Neratin
Neratin
Neratin 15.03.2019, 10:10:49
  • 28
@bellaciao:

hahaha to zwykly psychol jakich wielu po kazdej stronie
Neratin - @bellaciao: 
 hahaha to zwykly psychol jakich wielu po kazdej stronie

źródło: comment_fqo2diz2UmVA1UngyXoiPrh3YmGsXQG3.jpg

Pobierz
PaulStanley
PaulStanley
12.03.2019, 15:54:36
  • 50
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 34
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 12.03.2019, 16:25:55
  • 10
@mielonkazdzika:

Kilka dni temu ogloszono w mojej okolicy ze jest potrzebne 6000 osob do pracy (cos zwiazanego z energetyka)


Że planują utworzyć 6000 nowych miejsc pracy do roku 2032. To tak jakby co innego.
  • Odpowiedz
robert5502
robert5502
11.03.2019, 12:38:54
  • 337
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 11.03.2019, 12:44:11
  • 23
@robert5502:
Może @krzychol66 coś wie, kiedyś był na bieżąco z pracami podkomisji ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 11.03.2019, 14:05:27
  • 11
@krzychol66:

Tyle ile wiedziałem + tyle, ile usłyszałem w niedawnym wywiadzie JarKacza, w którym podobno nic nie powiedział ;)


to co, kiedy dojdziemy do Prawdy?

Kiedy Antoni ujawni wyniki ekshumacji, badań laboratoryjnych robionych przez zagraniczne laboratoria, i nowe odczyty czarnych skrzynek?
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 11.03.2019, 15:26:14
  • 29
@krzychol66:

Wy?

Nigdy.

Z tego prostego powodu, że Prawdy nie szukacie, a wręcz
Neratin - @krzychol66: 
 Wy?
 Nigdy.
 Z tego prostego powodu, że Prawdy nie szukacie,...

źródło: comment_yMsPniTKPU5ZQD4ke7036RQgrA8bZuAA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

247

Emisje CO2 w latach 2000 - 2016: Polska - 5,46 mld ton, Niemcy - 14,42 mld...

Emisje CO2 w latach 2000 - 2016: Polska - 5,46 mld ton, Niemcy - 14,42 mld...

Więcej od nas emitują także np. Włochy, Wielka Brytania, czy Francja.

paramedix
z
niewygodne.info.pl
dodany: 11.03.2019, 06:02:04
  • 121
  • #
    polska
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    ekologia
  • #
    nauka
  • #
    energetyka
Neratin
Neratin
Neratin 11.03.2019, 08:35:21
  • 26
Uff, zaczął się drugi tydzień marca i już myślałem że nie będzie wykopu że Niemcy emitują więcej CO2 niż Polska. Dzięki @paramedix.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

472

Szczerski o zarobkach nauczycieli: Nie mają obowiązku życia w celibacie,...

Pokaż treści 18+

Szczerski o zarobkach nauczycieli: Nie mają obowiązku życia w celibacie,...

Nauczyciele 'nie mają obowiązku życia w celibacie', zatem korzystają np. z programu 500 plus - tak sprawę podwyżek w szkolnictwie komentował Krzysztof Szczerski. Czyli, jeśli chcesz więcej zarabiać, musisz się rozmnażać.

giovan-a
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 02.03.2019, 20:25:58
  • 173
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    nauka
  • #
    bekazpisu
  • #
    edukacja
  • #
    dobrazmiana
Neratin
Neratin
Neratin 03.03.2019, 11:19:13
  • 9
@Kaczypawlak:

Mogą rodzice


Dobrze, potraktujmy ten pomysł
Neratin
Neratin
Neratin 03.03.2019, 11:50:52
  • 7
@Kaczypawlak:

W sumie to wystarczy dziecko samemu zachęcić do nauki


Genialne! W sumie to nie potrzebujemy żadnych nauczycieli, bo wystarczy zachęcić dzieci by uczyły się
Neratin
Neratin
Neratin 03.03.2019, 13:29:51
  • 2
@Kaczypawlak:

no ja tak miałem


nie chodziłeś do szkoły, tylko sam codziennie uczyłeś się w
Neratin
Neratin
Neratin 03.03.2019, 14:49:26
  • 1
@Kaczypawlak:

Niestety musiałem do szkoły chodzić


czyli tak nie
Neratin
Neratin
Neratin 03.03.2019, 14:54:51
  • 0
@Strahl:

Mialem wrazenie, ze marnuje w szkole czas.


Myślę że osoby oceniające skuteczność systemu edukacyjnego po kilkunastu latach na podstawie wrażeń z czasów dzieciństwa przeceniają swój ówczesny zapał do nauki.
Neratin
Neratin
Neratin 03.03.2019, 15:04:41
  • 0
@Strahl:

nie jestem pewien, jestem już niedaleko trzydziestki i nadal spędzam średnio 5 godzin dziennie na edukacji i poszerzaniu kompetencj


ale ja piszę o czasach, gdy byłeś niedaleko trzynastki.
szurszur
szurszur
26.02.2019, 19:12:35
  • 168
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 26.02.2019, 21:01:58
  • 58
@szurszur:

Skoro pisowcy postanowili rozpocząć tą bitwę to mają moim zdaniem mocne atuty.

Nie po to się rozstawia orkiestrę żeby zagrała kawałek pierwszego utworu.

Oczywiście że wcześniej czy pózniej postawią mu zarzuty.


@Thorkill, trzy miesiące temu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 26.02.2019, 22:05:06
  • 30
@Thorkill:

Czemu nie dajesz pełnego linka do tej dyskusji tylko dajesz jakieś pocięte fragmenty? Niech każdy zainteresowany sam oceni kontekst, bo to na razie można nazwać manipulacją. Prawda?


No tak, wyciąłem te fragmenty w których bronisz TVN i krytykujesz pomysł stawiania zarzutów
  • Odpowiedz
Neratin
Neratin
Neratin 27.02.2019, 08:01:48
  • 1
@Thorkill:

No i co nie działo się od czasu tej rozmowy? Niby zwykła sprawa kilku nazioli spod Wodzisławia.


...niby zwykła sprawa kilku nazioli spod Wodzisława, ale kiedy prokuratura chciała jeszcze stawiać zarzuty pracownikowi TVN, a pisowskie media dostawały do publikacji materiały policyjne, cieszyłeś się
  • Odpowiedz
LeifEriksson
LeifEriksson
17.02.2019, 10:15:29
  • 88
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Neratin
Neratin
Neratin 17.02.2019, 13:21:19
  • 7
@Thorkill:

Skoro zaczęli program w 2016 r trudno po dwóch latach oczekiwać nie wiadomo czego.


To Morawiecki tego nie wiedział, kiedy mówił że "rocznie oddawanych jest 150 tys. mieszkań"?.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.01.2013

    Komentator
  • Rocznica
    od 09.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking