Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Naapior

Naapior

Dołączył 9 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 257
  • Znaleziska 249
  • Mikroblog 8
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 0

38

Wiadomość dla socjalistów

Wiadomość dla socjalistów

Krótkie wyjaśnienie czegoś oczywistego, czyli dlaczego komunizm nie działa

Naapior
z
youtu.be
dodany: 01.04.2018, 06:18:06
  • 8
  • #
    polityka
  • #
    socjalizm
  • #
    komunizm
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    ciekawostkihistoryczne

614

Jordan Peterson - Jak przestać gnić w domu

Pokaż treści 18+

Jordan Peterson - Jak przestać gnić w domu

Lepiej błądzić bez celu niż nic nie robić, czekając na idealny moment, który nigdy nie nadejdzie, lub który nigdy nie zostanie rozpoznany jako taki. Jeżeli wyświetlają się angielskie napisy to można zmienić na polskie w ustawieniach.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 31.03.2018, 11:34:30
  • 58
  • #
    jordanpeterson
  • #
    wychodzimyzprzegrywu
  • #
    przegryw
  • #
    psychologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    rozwojosobisty
Naapior
Naapior 31.03.2018, 19:00:25
  • 11
Na Petersona zawsze wykop.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

224

Podróżnik Olek Doba twarzą okładki New York Times Magazine.

Podróżnik Olek Doba twarzą okładki New York Times Magazine.

- Chciałem podzielić się z Wami informacją o przygodzie, jaką miałem jakiś czas temu, a której efektem jest materiał opublikowany w New York Times. I moja twarz na okładce - pisze podróżnik na swoim profilu FB.com. To marcowe wydanie magazynu.

oba-manigger
z
szczecin.naszemiasto.pl
dodany: 22.03.2018, 21:56:50
  • 23
  • #
    swiat
  • #
    aleksanderdoba
  • #
    ciekawostki
  • #
    newyorktimes
  • #
    podoze
Naapior
Naapior 23.03.2018, 19:39:04
  • 4
Ha! Dziwny zarośnięty dziadek, który uczył mnie kajakowania na spływie Drawą 10 lat temu, twarzą NY Times. Kto by się spodziewał...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

22

Stolik jaki jest każdy widzi

Stolik jaki jest każdy widzi

... a jaki miał być, to już zupełnie inna kwestia. Film dla wąskiego grona odbiorców. Chyba.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 19.03.2018, 20:24:35
  • 8
  • #
    youtube
  • #
    majsterkowanie
  • #
    spawanie
  • #
    diy
  • #
    rekodzielo
  • #
    design
Naapior
Naapior
Autor
20.03.2018, 07:18:52
  • 2
@fancysphincter: ale to nie jest do kuchni, tam tylko mialem kawałek niezagraconej przestrzeni, żeby zdjęcie zrobić ;)

329

Szafka RTV, która przetrwa wojnę

Szafka RTV, która przetrwa wojnę

Filmik pokazuje jak robię dla siebie szafkę RTV. Dla siebie, znaczy tanio. Dlatego np zamiast drogiej klejonki dębowej użyłem desek podłogowych. Stolarstwo poziom cebula.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 11.02.2018, 09:36:13
  • 96
  • #
    polska
  • #
    youtube
  • #
    diy
  • #
    design
  • #
    chwalesie
  • #
    majsterkowanie
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 11:53:18
  • 2
@GregoryX: komputer stoi tam tylko tymczasowo, do momentu gdy zrobię biurko ;)
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 14:02:07
  • -1
@4pietrowydrapaczchmur: dokładnie tak teraz robię ;) Tylko z myszką bezprzewodową. Wygodnie nie jest, ale trzeba sobie radzić
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 14:04:47
  • 13
@4pietrowydrapaczchmur: Hm... roboczogodzin mniej więcej 30, koszt materiałów jakieś 300- 400 zł. Dużo zrobiłbym inaczej ;) Przede wszystkim nie kombinowałbym z deską podłogową, a bym wziął klejonkę, tak jak na fronty. Kilka szczegółów konstrukcyjnych w samej stali bym też zmienił, ale to w zasadzie pierdoły
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 14:05:15
  • -1
@SIerraPapa: nie, nie znam
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 14:08:31
  • -11
@Rabusek: prl? jesteś pewien, że wiesz co to?
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 15:04:13
  • 11
@xetrov: gdyby to nie był pierwsza szafka, jaką robię, to by było szybciej ;) Tu absolutnie nie chodziło o tańszy odpowiednik gotowca. Nie widziałem takich gotowców, a już na pewno nie w wymiarach dopasowanych do mojego domu ;)
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 15:07:46
  • 5
@Rabusek: https://youtu.be/YZwxpTlcYCQ
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 16:08:43
  • 4
@4pietrowydrapaczchmur: tak, w środku powinienem był przeszlifować całą blachę do żywego i dopiero ją oksydować. Wtedy nie byłoby takiej różnicy przy spawach.
Razem z szufladami waży pewnie z 50 kg
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 16:41:28
  • 0
@wuadek: póki co jest ok
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 18:08:21
  • 1
@4pietrowydrapaczchmur: hm. W zasadzie z tym kosztem materiałów to źle napisałem. Nie wziąłem pod uwagę blatu, bo dechy dostałem za p--o, a tak realnie to nawet klejonka tej grubości to ponad 200.
Jakbym miał robić na zamówienie, to pewnie musiałbym z 1800 krzyknąć
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 18:09:37
  • 0
@sargento: powinienem był te drzwi ocenzurować..
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 18:10:44
  • -1
@Gixaar: jakby wierzyć Braunowi, to w czerwcu zeszłego roku( ͡° ͜ʖ ͡°)
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 18:49:36
  • 0
@Mowi: rączka fabryczna, nie wiem jaki model. Oksyda coldox classic
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 22:04:44
  • 1
@neo_1995: ja, dzięki
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 22:06:39
  • -15
@LajfIsBjutiful: widzę, że jesteś dumy ze swojego komentarza? Tyle cwanych zagrywek, elokwentna wypowiedź jak na trolla
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 22:16:19
  • -6
@LajfIsBjutiful: nie, nie znałem. Byłem zajęty życiem. Musisz kiedyś spróbować, polecam
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 22:18:56
  • 3
@LajfIsBjutiful: o k---a,nie ogarnąłem. Sorry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Naapior
Naapior
Autor
11.02.2018, 22:20:08
  • 0
@emrek: za ciężka, by mi się chciało ;)

18

Orzech, bizmut i żywica odlewnicza

Orzech, bizmut i żywica odlewnicza

Biżuteria to generalnie nie moja bajka, ale żywica - to już bardziej.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 26.11.2017, 17:17:41
  • 0
  • #
    polska
  • #
    youtube
  • #
    diy
  • #
    design
  • #
    ciekawostki
  • #
    rekodzielo

41

Stal, dąb i beton - czyli szafki kuchenne DIY

Stal, dąb i beton - czyli szafki kuchenne DIY

Kolejna odsłona mojego amatorskiego wykonania zabudowy kuchennej. Tym w rolach głównych stal i dąb - czyli klasycznie kuchenne materiały ;)

Naapior
z
youtu.be
dodany: 11.09.2017, 18:45:01
  • 11
  • #
    youtube
  • #
    majsterkowanie
  • #
    polskiyoutube
  • #
    diy
  • #
    zrobtosam
  • #
    design
Naapior
Naapior
Autor
12.09.2017, 05:53:53
  • 0
@IvanBarazniew: to raczej zależy od tego ile klient jest gotowy zapłacić, ilość godzin ma tu mniejsze znaczenie. Jak np kupujesz zabudowę kuchenną z płyt wiórowych za 8000zł, to w tym masz koszt materiału z 1500, a wykonawca piświęcił na to powiedzmy 4h na projekt, godzinę na złożenie zamówienia u dystryburora płyt, gdzie wszystko jest docięte oklejone itp, a potem jeszcze 3 godziny na montaż, to wychodzi na to, że ma
Naapior
Naapior
Autor
12.09.2017, 06:20:09
  • 1
@VLAD_PALOWNIK: koszt narzędzi można raczej wyliczyć do robocizny Poza tym zawsze można wynająć. z tymi prowadnicami to mi zepsułeś cały światopogląd bo byłem przekonany że właśnie kulkowe są tymi lepszymi ;)
Naapior
Naapior
Autor
12.09.2017, 07:05:48
  • 0
@IvanBarazniew: jeżeli mówimy o alternattwnym koszcie pracy, to zgadza się, ale myślę, że @jonik nie chce wiedzieć ile by stracił czasu robiąc to, a raczej ile musiałby szykować kasy, jeżeli chciałby to komuś zlecić. Stąd moje paplanie o cenie rynkowej
haefik
haefik
04.09.2017, 16:19:50
  • 1
@Naapior: hej, możesz odblokować PW?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Naapior
Naapior 05.09.2017, 08:56:02
  • 0
@haefik: hm... zaraz sprawdzę ;)
  • Odpowiedz
Naapior
Naapior 05.09.2017, 09:00:09
  • 0
@haefik: już
  • Odpowiedz

1593

Historia mojego betonowego blatu kuchennego

Historia mojego betonowego blatu kuchennego

Od razu ostrzegam, że to nie jest film typu "pokażę jak to się robi, bo jestę ekspertę". Nie - nie jest idealny, tak - może być niepraktyczny, nie - nie jestem wzorem bhp, tak - jestem z niego dumny.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 30.08.2017, 19:07:23
  • 233
  • #
    zainteresowania
  • #
    youtube
  • #
    majsterkowanie
  • #
    diy
  • #
    budownictwo
  • #
    ciekawostki
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 19:51:06
  • 7
@solarris: o, zapomniałem, że jest coś takiego :)
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 19:52:41
  • 56
@VLAD_PALOWNIK: stalowy. Będzie o tym w następnym filmie
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:11:28
  • 10
@Madeinchina: a znasz nazwę tego kanału?
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:12:54
  • 4
@ssto: m21?
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:27:55
  • 8
@ssto: aaa! Tak, genialny jest ( ͡º ͜ʖ͡º)
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:29:17
  • 3
@worldmaster: film o konstrukcji już jest, a o frontach będzie pewnie na poczatku tygodnia
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:46:53
  • 11
@CCTVm8: ale ja używam talerzy, nie jem z blatu ;)
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:47:55
  • 2
@ElCidX: mnie też to zaskoczyło. Jednak beton to wciąż dobry temat na wykopki
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:52:08
  • 0
@Rurzowy_Rzufff: pistolet z castoramy za stopisiont zł
(https://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/warsztat-i-organizacja/urzadzenia-pneumatyczne/pistolety/pistolet-pneumatyczny-do-tynkow-airpress-3-16-1-4-5-16.html#product)
Włókna sztywne, chyba 40 mm
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:54:05
  • 0
@KrzysiekEire: Nie wiem, nie powiem. Jakoś tak to sobie wyobraziłem i tak zrobiłem, nie zastanawiałem się nad tym
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:55:13
  • 4
@teh_m: ten styropian to tylko po to, by tworzył płaszczyznę do wyrównania naokoło niego. Po zastygnięciu wszystko wydłubałem. Jakbym miał cnc to bym sobie życie ułożył
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:56:11
  • 20
@dodins: szczerze - niezbyt profesjonalnie, jeżeli masz z nim takie problemy...
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:58:04
  • 0
@Psychollo: o, ciekawa. Ręcznie rzeźbiłeś?
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:58:56
  • 1
@Rurzowy_Rzufff: najszybciej będzie, jak wejdziesz na mojego Youtuba, tam jest prawie wszystko ;)
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 20:59:50
  • 4
@RedBaron: Już niejedna niedziela była, od kiedy go zrobiłem - musiały być kotlety
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:01:24
  • 9
@CCTVm8: uszkodzenia od świeżego cementu to raczej kwiestia pH, nie toksyn....
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:03:08
  • -10
@Arhus: a) używam
b) jak mi wybuchnie rzep na szlifierce, to będziesz pierwszym, któremu o tym powiem
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:06:33
  • 4
@urzad_kontroli_skarbowej: skarbówce nic nie powiem!
To nie było trochę włókien, to było wystarczająco dużo włókien, by nie trzeba było dawać stali. Tak mówią ci, co się znają, ja tylko biorę od nich przepis ;)
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:08:46
  • -5
@Arhus: no zdarza się. Wciąż - moje oczy
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:27:40
  • 1
@Chrzonszcz: stół to nie, ale mam juz stolik kawowy z betonu ( ͡º ͜ʖ͡º)
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:28:59
  • 1
@marjanoos: mnie też. Nie lubię nagrywać głosu, a do tego mogę to robić dopiero w nocy, kiedy dzieci śpia, więc jest nienaturalnie ściszony.
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:31:25
  • -10
@Arhus: wiesz, kieruję się prostą zasadą, że każdy odpowiada za swoje zdrowie. W życiu nie pomyślałbym, by mieć pretensje do kogoś za to że zrobiłem sobie krzywdę, robiąc coś co zobaczyłem w internetach...
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:32:11
  • 0
@Psychollo: mikrocement?
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:35:07
  • 4
@KrzysiekEire: o tak - wykładzina w łazience - widziałem w UK i by mi szczęka opadła do samej ziemi, gdybym się nie brzydził ;)_
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:38:43
  • 8
@WuDwaKa: tak, jest cicho. Program do edycji, którego używałem nie ma opcji edycji dzwięku, a programu, który ma jeszcze nie zdążyłem się nauczyć ;) Będzie lepiej, będzie Pan zadowolony
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:42:55
  • 5
@skinnydog: o, w końcu wartościowy krytyczny komentarz :) a blaty z żywic robię od kilku lat, ale tu akurat chciałem beton, bo mi bardziej do reszty domu pasował
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:43:59
  • 1
@Madeinchina: dzięki, nie znałem
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:45:10
  • 0
@Psychollo: lakier.. a to ciekawe
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:49:10
  • 0
@skinnydog: heh, to zobacz co u mnie na kanale jest. Znam temat. Bardzo ;) Efekt betonu to jedno, a beton to coś zupełnie innego. Nie zawsze wygląd jest najważniejszy
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 21:58:38
  • 1
@a5f5c1: wytrzymałość, możliwość zrobienia zlewu jako całości z blatem, przede wszystkim wygląd.
@skinnydog Nie miałem czasu na bawienie się w impregnację, jak przyjdzie czas na odświeżenie, to zeszlifuję lakier i zrobię tak jak być powinno. Niestety w całym remoncie tego domu była walka z czasem i budżetem, więc nie jest tak jak być powinno, lub jakbym chciał. Przy następnym remoncie może nie będę miał ognia pod dupą, więc wszystko
Naapior
Naapior
Autor
30.08.2017, 22:03:25
  • 7
@KrzysiekEire: chyba ogólnie na wyspach ludzie nie mają zbyt dużych wymagań odnośnie domów... Jak byłem u kolegi, który wynajmował podobno dobrze wykończony dom, to pierwsze pytanie, które mi przyszło do głowy, to czy malowali ściany szmatami, bo inaczej nie wiem jak można to było tak s--------ć ;)
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 06:04:06
  • 5
@StaryWedrowiec: spokojnie, przełożyłem ;)
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 06:05:46
  • 1
@DylematyMoralne: jak się ma taką z odpowiednią obufową, to można
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 07:58:21
  • 0
@LeGgo: 89 cm. To nawet wyżej, niż standard
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 07:58:25
  • 0
@LeGgo: 89 cm. To nawet wyżej, niż standard
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 11:17:59
  • -1
@agatuso426: o bisfenolu rzeczywiście ostatnio jest głośno, tylko już ciszej jest o tym w jakich warunkach się uwalnia. 24godziny kontaktu z alkoholem w temperaturze 100 stopni daje dawkę powyżej dopuszczalnej dla osoby dorosłej. Taak.. Duże zagrożenie ;)
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 11:18:44
  • 0
@LeGgo: to dlatego że mam niecałe 2 metry wzrostu ;)
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 11:23:11
  • 2
@agatuso426: a wiesz z czym głównie wiąże się dopuszczenie do kontaktu z żywnościa? Z wykupienuem certyfikatu. Oczywiste że ten lakier nie ma takiego certyfikatu, bo po co przemysłowy lakier do podłóg miałby go mieć? Wykop to dziwne miejsce - z jednej strony "j---ć system”, ale ważne, by to j-----e miało certyfikat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 11:26:21
  • 0
@Pardal: a to znam. Od nich brałem przepis na gfrc. Tzn pośrednio od nich, bo nie dają go tak bezpiśrednio
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 12:30:09
  • 0
@agatuso426: u każdego można wykryć, a mało kto ma blat z żywicy. Największe ilości są w niektórych rodzajach plastiku i chybq też w czymś, co używane jest na puszkach od wewnątrz. Dlatego p--o tylko z butelki :)
Informacje z karty mnie nie niepokohą, bo dotyczą poszczególne komponentów żywicy. żywica po całkowitym utwardzeniu jest neutralna chemicznie i bardzo często stosowana w laboratoriach szpitalach i tego typu miejscaxh. Bardzo prawdopodobne że badania
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 16:31:17
  • 0
@urzad_kontroli_skarbowej: kopalnia grudzeń las. Można też trafić w składach budiwlanych różnych producentów, np majsterpol
Naapior
Naapior
Autor
31.08.2017, 17:42:12
  • 0
@urzad_kontroli_skarbowej: ma być kwarcowy, suszony, frakcjonowany. Różni się frakcjami. Ja używałem chyba 0,2 mm
Naapior
Naapior
Autor
01.09.2017, 06:19:22
  • 1
@davido000: Ale ty w ogóle obejrzałeś mój film, zanim złapałeś za klawiaturę zgryeać eksperta? Przecież to, co wtzuciłeś w powiązanych to dokładnie taka sama technika, jakiej użyłem. Wiem, bo oglądałem ten filmik zanim zabrałem się za robienie blatu. Ten i wszystkie inne w tym temacie na youtubie
Naapior
Naapior
Autor
01.09.2017, 20:29:22
  • 1
@davido000: tak, o za małych spadkach w zlewie też mówiłem ;) Co do lakieru, to zawsze mogę się go pozbyć i zrobić solidną impregnację. Wtedy tego nie zrobiłem, bo lakierowanie jest po prostu szybsze, a czas był bardzo istotny. Póki co z lakierem nie ma większego problemu, on też wnika w beton, tylko problem pojawił się w okolicach zlewu, bo już następnego dnia po lakierowaniu zacząłem go używać, a powinienm
Naapior
Naapior
Autor
02.09.2017, 06:15:23
  • 0
@pierwszapomoc: merytoryczne jak merytoryczne. Stwierdzenie, że jakieś związki mogą się uwalniać, bo tak mi się wydaje, jest mało merytoryczne. Siedzę w żywicach od kilku lat, mam z nimi bardzo regularny kontakt. Gdybym nie był pewien, że nic mi nie grozi, to to by było dopiero januszowe, ryzykować zdrowie dla pracy

8

Spawany barek z żywicznym blatem

Spawany barek z żywicznym blatem

Film pokazujący jak robię ogrodowy barek na kółkach. Do trzymania kiełbasy. I piwa

Naapior
z
youtu.be
dodany: 29.08.2017, 19:42:48
  • 2
  • #
    polska
  • #
    youtube
  • #
    spawanie
  • #
    majsterkowanie
  • #
    diy
  • #
    spawajzwykopem
Naapior
Naapior
Autor
29.08.2017, 21:55:18
  • 0
@drewniana_elektroda: "gardzę". serio. To jest słowo, którego użyłeś w tym kontekście. Koniec internetu na dziś

262

Diresta inspired stół do ogrodu - stal i drewno ze stodoły

Diresta inspired stół do ogrodu - stal i drewno ze stodoły

Forma i treść tego filmu jest inspirowana kanałem Kubusia Diresty. Szybki prosty stół do ogrodu na stalowej ramie, z blatem ze starych desek. Nie, nie chciałem dawać ramy do malowania proszkowego.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 08.08.2017, 19:07:51
  • 116
  • #
    youtube
  • #
    majsterkowanie
  • #
    diy
  • #
    drewno
  • #
    zrobtosam
  • #
    polskiyoutube
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 19:21:49
  • 10
@mikolaj-von-ventzlowski: na wydechu ;)
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 20:03:35
  • 83
@Lynx_Lynx: jako zaślepek użyłem zaślepek ;)
Naapior - @Lynx_Lynx: jako zaślepek użyłem zaślepek ;)

źródło: comment_jO2IiGvt0r1bP1jZwN1iCkjO6VGh2uHK.jpg

Pobierz
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 21:00:26
  • 8
@susi33: z 25 kg. Może 30. Nie wiem, mniej niż mój stolik kawowy z betonu ;)
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 21:00:56
  • 4
@PajonkPafnucy: tak zrobię, dzięki
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 21:14:49
  • 14
@susi33: https://youtu.be/Ti0nzyIpY7M
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 21:29:27
  • 0
@susi33: W sumie nic trudnego
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 21:30:48
  • 2
@yogmean: Eh ja też czekam, ale nie mam kiedy poskładać pierwszego odcinka o zabudowie, a musi być po kolei... Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu odkorkuję
Naapior
Naapior
Autor
08.08.2017, 21:32:21
  • 7
@benzene: szczerze mówiąc dla normalnych ludzi też jest za wysoki ;) Przestrzeliłem trochę z długością nóg i muszę odciąć z 6 cm
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 05:55:30
  • 2
@benzene: a to. Mnie też to trochę ugryzło w oczy, ale zaraz potem to olałem ;)
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 09:26:04
  • 0
@bobek_86: ocet z rdzą w naturalny sposób przyciemnia drewno, postarza je.
Impregnat krzemianowy bo chcuałem zobaczyć co się stanie ;) to nie szkło wodne, a krzemian litu. Szklo wodne to chyba krzemian sodu.
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 12:05:10
  • 0
@gustav: elegancki. Stary dąb jest piękny
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 17:13:58
  • 5
@Kotlet_Rybny: Niekoniecznie to wszystko co wymieniłeś. Wystarczyłaby spawarka, wkrętarka i kątówka. Można nawet ramę zrobić na śruby, to i bez spawarki się obejdzie. Trzeba tylko mieć chęć, a to trudno dostępne narzędzie ;)
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:12:21
  • 1
@krushers: nie, jak się tam dostaną, to przelecą na drugą stronę. Między innymi dlatego nie kleiłem desek w całość, żeby woda i brud mogły uciekać na ziemię, a deski miały miejsce na zmianę objętości
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:14:30
  • 1
@ultra: teraz takie robię, by mieć spójny wystrój domu. Jak już przestanę robić dla siebie, a zacznę się bawić, to będą inne
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:36:02
  • 1
@catch: jest jeszcze perlit, nawet lepiej się sprawdza od keramzytu, ale trudniej go znaleźć w sklepach
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:46:00
  • 0
@catch: Jest bardzo lekki, nie wiem czy nie lżejszy od keramzytu. Przede wszystkim jednak jest mniejszy, niż keramzyt, a to w takich niewielkich projektach istotne. Jeszcze zamiast fizeliny możesz dawać włókna szklane.
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:56:04
  • 1
@catch: możesz wziąć matę i dać psu do rozszarpania na pojedyncze włókna. Chyba ze nie masz psa, to rękoma porozdzielać ;)
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:57:01
  • 1
@olaf-olsen: no właśnie - ten ma 80
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:57:19
  • 0
@kijek_samobijek: raczej aż tak nie napuchną, nie wiem
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 18:57:58
  • 1
@wittorio007: było 2 komentarze niżej ;) - przyciemnienie
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 19:00:22
  • 0
@kowad: nie wiem jak to jest, że generalnie mam i maskę i okulary i nauszniki, ale jak zaczynam nagrywać, to o czymś zapominam
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 19:02:47
  • 0
@Arhus: Mierzyłem, ale nie wklejam wszystkiego co robię do filmu, bo byście się zanudzili ;)
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 19:06:25
  • 2
@olaf-olsen: elegancki. To dąb?
Grill z wędzarnią też chcę zrobić, tylko innego typu, na kółkach. Może jeszcze w tym miesiącu się uda
Naapior
Naapior
Autor
09.08.2017, 19:13:30
  • 0
@olaf-olsen: czemu straszny? Chyba łatwiej olej, niż lakier?
Naapior
Naapior
Autor
11.08.2017, 06:34:33
  • 0
@Paszkwil: pierwszy film szkoleniowy wchodzi w przyszłtm tygodniu na mojego patronite. Zabudowa pewnie tez sie zacznie jakos w tygodniu

398

Nie dla fanów Ikea.

Nie dla fanów Ikea.

Jeżeli nie lubisz mebli z wiórów klejonych szwedzką śliną, to ta szafka może ci się spodobać.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 26.07.2017, 14:56:46
  • 133
  • #
    youtube
  • #
    majsterkowanie
  • #
    diy
  • #
    design
  • #
    meble
  • #
    remontujzwykopem
Naapior
Naapior
Autor
26.07.2017, 18:35:16
  • 2
@andrzej-milewski-14: żona kupowała
Naapior
Naapior
Autor
26.07.2017, 20:20:38
  • 1
@Huevos: tak było.
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 07:14:14
  • 2
@Grzabek: http://m.bosch-professional.com/accessories/pl/pl/product.html?WT.z_mobiledetectionforward=true&l=pl_PL&id=2490677&extId=34717&ttnr=2608643062

Proszsz...
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 07:17:03
  • -3
@stawek: tytuł spełnił swoje zadanie ;)
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 07:22:03
  • 0
@mario-zdk: to już nie był element projektu. Fronty miały być też z dębu, ale nie miałem już na to czasu, więc poszła sklejka. Taka, jaką miałem pod ręką...
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 07:37:19
  • 0
@mentools: Diresta jest jedyny w swoim rodzaju.
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 07:42:42
  • 1
@Grzabek: Producent mówi tnij, to ja tnę
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 07:44:56
  • -6
@highlander: Porównanie światowej klasy projektantów mebli do człowieka, który robi hobbistycznie meble do swojego domu, według swojego projektu, który nawet na papier nie trafił? Heheszki.
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 08:08:20
  • 0
@Grzabek: Szczerze - nie wiem co jest w specyfikacji, bo jej nie sprawdzałem. Widziałem gdzieś taką w użyciu właśnie na stali węglowej, więc kupiłem. Długo nie pocięła, na tym filmie widać jej ostatnie cięcia, a teraz używam korundowych, bo są tańsze. No i planuję kupić przecinarkę taśmową, bo tyle iskier w warsztacie z drewnem to słaba opcja
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 08:43:22
  • 1
@misia87vs: to jest domek na wsi ;)
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 08:45:00
  • 0
@mentools: Dobrych tak, ale takich jak Diresta już nie ;) J40 lat doświadczenia połączone z bardzo konkretnym i naturalnym dla niego stylem, to niepowtarzalna kombinacja
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 08:46:25
  • 0
@Grzabek: No tak, zabicie przy pracy jest niefajne... chociaż filmim z tego podbiłby internet ;)
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 12:32:29
  • 2
@Gunwiarz: przypadek? ;)
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 21:40:33
  • 0
@Pznienacka: stosowania kleju wszędzie gdzie to możliwe? Rozwiniesz? Bo nie rozumiem do czego to nawiązanie
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 21:41:56
  • 1
@mentools: Dopiero zacznie się rozkręcać :D
Naapior
Naapior
Autor
27.07.2017, 21:43:20
  • 0
@KrwawyRupert: przyłożyć kątownik? są idealnie równo
Naapior
Naapior
Autor
28.07.2017, 18:45:14
  • 0
@KrwawyRupert:w szkole mówili coś o perspektywie, ale nie pamiętam co....
Naapior
Naapior
Autor
30.07.2017, 17:15:44
  • 0
@KrwawyRupert: masz chłopie oko. 1mm różnicy
Naapior - @KrwawyRupert: masz chłopie oko. 1mm różnicy

źródło: comment_YASEYBc8VnZFKVWmVpcCm4NZu3rIEoyf.jpg

Pobierz
Naapior
Naapior
Autor
30.07.2017, 17:16:21
  • 0
@Naapior:
Naapior - @Naapior:

źródło: comment_ijfLQUQD6WnG3wEsz2TxlCFU7mOUI2Ex.jpg

Pobierz

549

Daj kamienia! a zrobię z niego umywalkę.

Daj kamienia! a zrobię z niego umywalkę.

Zobaczycie tu moją próbę wyrzeżbienia umywalki z kamienia polnego (chyba granitu). Prawie się nie udało, ale nie ma tego złego....

Naapior
z
youtu.be
dodany: 23.05.2017, 21:59:44
  • 118
  • #
    zainteresowania
  • #
    diy
  • #
    majsterkowanie
  • #
    hobby
  • #
    design
  • #
    polska
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 11:23:12
  • 3
@SinShop: jakies 2 dni. Impregnowalem krzemianem litu
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 11:24:05
  • 0
@vedebuk: ups, poprawię
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 11:24:26
  • 6
@tarcamion: a będą lajki? ;)
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 11:25:44
  • 1
@acidd: później już tak robiłem, ale nie nagrałem bo kamerę mi zapyliło.
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 11:27:38
  • 3
@sejsmita: no właśnie- robią dobre pieniądze, których ja na umywalkę nie mam. Nie jest idealna, ale jest ;)
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 11:31:00
  • 19
@bedelatac: to musiała być dobra tarcza. Tak poważnie to macie oczywiście rację, kuedyś coś mi u-------i łeb
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 15:24:01
  • 0
@ScaRRyMaN: skała wylkaniczna. Lepiej? ;) Tylko nie pamiętam która :/
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 18:49:43
  • 0
@ScaRRyMaN: studia były dużo lat temu... ;)
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 18:52:13
  • 0
@bama-kala: miałem materiału na godzinny film, tylko jaka byłaby szansa na trafienie na główną z taką pogadanką? Mirki ci mogą odpowiedzieć ;)
Później na kanale wrzucę dłuższą wersję z tłumaczeniem, ale raczej mało kto będzie nią zainteresowany. Tak z doświadczenia.
Naapior
Naapior
Autor
24.05.2017, 20:40:44
  • 0
@Scc_1: a ta to skąd jest? Wykuta przez kowala? ;)

376

Podłoga z postarzanych desek

Podłoga z postarzanych desek

Film pokazuje wykonanie podłogi na legarach. Wykonanie amatorskie, ale z zaangażowaniem pasjonata. Deski sosnowe, z odzysku, po wyrównaniu postarzane mieszanką octu i rdzy. Olejowane olejem lnianym

Naapior
z
youtu.be
dodany: 02.05.2017, 20:12:13
  • 105
  • #
    zainteresowania
  • #
    majsterkowanie
  • #
    diy
  • #
    stolarstwo
  • #
    remontujzwykopem
  • #
    remont
Naapior
Naapior
Autor
03.05.2017, 06:44:44
  • 2
@Sektro: tak, kwestia wysezonowania i tego, że po co kupować nowe, jak si€ ma stare ;)
Naapior
Naapior
Autor
03.05.2017, 07:03:47
  • 7
@titus1: będą będą. Nie tylko tego tu jeszcze brakuje ;)
Naapior
Naapior
Autor
03.05.2017, 09:30:10
  • 2
@EdekMoczygeba: jak się mieszka na placu budowy, to kurz na drzwiach jajoś nie przeszkadza ;)
Naapior
Naapior
Autor
03.05.2017, 12:34:36
  • 0
@pioterhiszpann: jak będzie po 10 latach nie wiem, ale póki co nie ma problemu z plamami.
Naapior
Naapior
Autor
03.05.2017, 15:33:48
  • 0
@rubikoon: w zasadzie jeszcze nie wiem. To moja pierwsza olejowana podłoga, ale podobno raz do roku powinno się olejować. Nie jest to jednak tak problematyczne, jak lakierowanie, bo nie trzeba przy każdym olejowaniu cyklinować
Naapior
Naapior
Autor
03.05.2017, 17:25:41
  • 1
@radziej: konkretnie to ten kolor wychodzi po użyciu octu z rdzą. Tworzy się wtedy związek, który reaguje z drewnem w różnym stopniu, w zależności od gatunku (np dąb robi się czarny). Olej lniany (kupiony w Jula) jeszcze delikatnie przyciemnia. Niestety nic o wspomnianych przez ciebie środkach nie wiem, bo generalnie pierwszy raz używałem oleju, a to głównie ze względu na prostotę uźycia i to, że jest całkiwicie nietoksyczny. Dosyć już

39

Jak zrobić posadzkę żywiczną - dla odważnych majsterkowiczów

Jak zrobić posadzkę żywiczną - dla odważnych majsterkowiczów

Film pokazuje poszczególne etapy wykonania posadzki żywicznej, może się komus przyda.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 19.04.2017, 20:48:43
  • 12
  • #
    zainteresowania
  • #
    diy
  • #
    majsterkowanie
  • #
    remontujzwykopem
  • #
    design
  • #
    budownictwo
Naapior
Naapior
Autor
20.04.2017, 05:04:28
  • 1
@dinozu: przy takich przemysłowych rzeczywiście szybka wymiana, ale już przy dekoracyjnych to nie takie proste zrobić uzupełnienie tak, by nie było go potem widać. Ale da się ;)
Naapior
Naapior
Autor
20.04.2017, 12:19:52
  • 0
@fabek: a była lakierowana, czy epoksyd nie zabezpieczony?
Naapior
Naapior
Autor
20.04.2017, 13:49:31
  • 0
@fabek: to ktos was zrobił w ch.., bo po roku zabezpieczona posadzka nie ma prawa wygladać jak g---o. Reklamujcie i niech poprawiają. O ile wykonawca jeszcze nie wyleciał z rynku....

8

Zabawy z żywicą - Magnetyt z żywicy epoksydowej. Jak zrobić imitację...

Zabawy z żywicą - Magnetyt z żywicy epoksydowej. Jak zrobić imitację...

W tym odcinku serii "Zabawy z żywicą" zobaczycie jak zrobić imitację kamienia. Tym razem tematem jest magnetyt, zrobiony przy użyciu żywicy epoksydowej i met...

Naapior
z
youtu.be
dodany: 02.02.2017, 21:21:32
  • 0
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    diy
  • #
    design
  • #
    dom
  • #
    majsterkowanie

23

DIY - stolik z tajną skrytką na marihuaen. Na co to komu?

DIY - stolik z tajną skrytką na marihuaen. Na co to komu?

Koncepcja stolika z tajną szufladą chodziła za mną od roku. Youtubowy konkurs Pallet Up Cycle challenge dał mi w końcu pretekst do realizacji.

Naapior
z
youtu.be
dodany: 14.09.2016, 20:22:46
  • 1
  • #
    zainteresowania
  • #
    konkurs
  • #
    stolarstwo
  • #
    drewno
  • #
    ciekawostki
  • #
    diy

4

Szklany barek a recepcja - transformacja mebla

Szklany barek a recepcja - transformacja mebla

Był szklany barek, potrzebne było biurko recepcyjne. W 3 dni. Challenge accepted!

Naapior
z
youtu.be
dodany: 27.08.2016, 17:24:54
  • 2
  • #
    zainteresowania
  • #
    majsterkowanie
  • #
    stolarstwo
  • #
    drewno
  • #
    design
  • #
    diy
Naapior
Naapior
Autor
28.08.2016, 21:05:51
  • 0
@LordDarthVader: ciemna strona mocy ;)

78

Metaliczna posadzka żywiczna

Metaliczna posadzka żywiczna

Nowoczesna podłoga z żywicy epoksydowej w odcieniach grafitowych i czarnych. Gładka powierzchnia i wysoki połysk dający efekt lustra. Bo podłogi nie muszą by...

Naapior
z
youtu.be
dodany: 17.01.2016, 15:27:28
  • 32
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    podloga
  • #
    zywica
  • #
    design
  • #
    architektura
Naapior
Naapior
Autor
17.01.2016, 16:03:55
  • 6
@factorys: Ha, nie. Od strony zdrowotnej to żywica epoksydowa po utwardzeniu jest całkowicie neutralna chemicznie. Posadzki epoksydowe są najbardziej higienicznym rozwiązaniem, możesz z niej jeść, jeżeli masz ochotę ;)
I wbrew pozorom nie jest bardziej śliska, niż płytki, czy kamień
Naapior
Naapior
Autor
17.01.2016, 17:56:43
  • 0
@Kangur100: cena jest bardzo indywidualną kwestią, ale generalnie od 180 zł/m2 netto. Wszystko się z czasem rysuje ;)
Naapior
Naapior
Autor
17.01.2016, 19:28:18
  • 0
@kielus: na różnych, zależy od rodzaju posadzki
Naapior
Naapior
Autor
17.01.2016, 19:30:42
  • 0
@Szewa1990: jak się o nią dba i raz na jakiś czas poleruje, to długo.. Generalnie ciężko ją zmatowić, raczej można porysować, połysk pozostaje
Naapior
Naapior
Autor
17.01.2016, 20:08:33
  • 1
@markee: Zgodzę się ze wszystkim poza matowością - wolę połysk. Mniej się brudzi i jeżeli się porysuje, to zawsze można wjechać z polerką. Matowa po polerowaniu przestała by być matowa ;)
Naapior
Naapior
Autor
18.01.2016, 09:11:51
  • 0
@markee: zawsze jeszcze możecie przelakierować pigmentowanym lakierem poliuretanowym. Kolor wróci, połysk się pojawi, a koszt niewielki ;)
Naapior
Naapior
Autor
18.01.2016, 09:13:19
  • 0
@MarX_: pod prysznic z dodatkiem antypoślizgowym w lakierze, czyli na oba pytania - tak
Naapior
Naapior
Autor
18.01.2016, 09:16:28
  • 0
@jaszczomp-jeden-odbiur: próbować można... Jednak nie jest to najlepszy pomysł. Wydaje się to łatwe - rozlewasz, pomachasz kijem i gotowe, ale jest bardzo łatwo o poważny błąd, a to przeważnie kończy się zmarnowanym materiałem.
Zaczynałem kilka lat temu i... powiedzmy, że roku działalności nie zakończyłem na plusie ;)
Niestety jest to technologia wymagająca dużej wprawy, szkolenia na niewiele się zdają, bo zwykle szkolą z posadzek przemysłowych, gdzie wygląd jest mało istotny,
Naapior
Naapior
Autor
18.01.2016, 17:34:49
  • 1
@MarX_: Startuję z Warszawy, ale działam w całej Polsce, a czasami nawet dalej ;)
Naapior
Naapior
Autor
18.01.2016, 17:37:01
  • 1
@greg1981: Całkowicie reakcje ustają po ok. 3 tygodniach i wtedy osiąga ostateczną odporność chemiczną, ale pełna odporność mechaniczna jest po ok. tygodniu, a chodzić można nawet po 20 godzinach od wylania.
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 2 z 2
  • >

Michał Napiórkowski

  • https://www.youtube.com/channel/UCMWR3GxSoCfGIUSZ4NVSQaw
  • naapior@gmail.com
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 31.08.2017

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 05.09.2017

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 08.10.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia