Amazon nie będzie już płacił pracownikom za pochlebne opinie o firmie
Amazon nie będzie już płacił pracownikom magazynów za pochlebne opinie o firmie. Praktyka ta stosowana była od 2018 roku.
z- 0
- #
- #
- #
- #
- #
Amazon nie będzie już płacił pracownikom magazynów za pochlebne opinie o firmie. Praktyka ta stosowana była od 2018 roku.
zFirma EasyCard obsługująca bezdotykowe płatności stworzyła dla mieszkańców Tajwanu płatniczą różdżkę Czarodziejki z Księżyca. Repliką atrybutu tytułowej bohaterki anime z lat 90. można nią płacić m.in. w metrze w Tajpej.
zW holenderskich spółkach notowanych na giełdzie więcej jest prezesów o imieniu Peter niż prezesów, którzy są kobietami. Organizacje Women Inc i BrandedU wzywają kobiety, by czasowo zmieniły swoje imię na LinkedInie na Peter.
zGrupa OLX wprowadza rejection fee dla agencji reklamowych kończących udział w konkursie ofert na drugim etapie. Kwota wynagrodzenia będzie stała. Wyniesie 12 tys. zł.
zKonsternację budzą ceny za cyfrowe dzieła sztuki i memy, sprzedaż wirtualnej garderoby czy awatarów. Kto to kupuje? Po co? Jest wiele powodów, a nie najmniej ważnym są te marketingowe. NFT ma spory potencjał w nowej odsłonie internetu – Web3.
zTikTok odpowiada Instagramowi – potwierdził że testuje obsługę płatnych subskrypcji. Chce umożliwić twórcom krótkich filmów pobieranie opłat abonamentowych. Nie wiadomo w jaki sposób płatne treści wpłyną na algorytm platformy.
zDara Khosrowshahi, CEO Ubera przeprosił właścicieli psów za reklamę Uber Eats. Zaoferował im też rekompensatę w postaci zniżki na dostawę karmy.
zZoom jest jednym z największych zwycięzców pandemii. W kilkanaście miesięcy przeszedł drogę, która w normalnych warunkach zajęłaby kilka lat. Ostatnie posunięcia Zooma mówią więcej o sposobie naszej pracy w przyszłości, niż wiele teoretycznych opracowań.
zJak pokazuje Washington Post-Schar School, badanie Amerykanie nie ufają firmom technologicznym. Najmniej ufają Facebookowi, WhatsAppowi i Instagramowi. Ośmiu na dziesięciu internautów, którzy widzą reklamy kierowane, uważa je za irytujące.
zNowe francuskie prawo zakazuje niszczenia niesprzedanych produktów przez producentów lub dystrybutorów. Ubrania, buty, meble, produkty higieniczne i kosmetyczne, sprzęt elektryczny i elektroniczny muszą zostać przekazane w formie darów, poddane recyklingowi lub ponownie użyte.
zMercedes zamieścił wideo w serwisie społecznościowym Weibo. Występuje w nim modelka w wyrazistym makijażu, który zdaniem chińskich internautów karykaturalnie podkreśla skośne oczy. Marka usunęła wpis.
zKiedyś reklamy sieci Heyah to był ewenement, mało kto miał na tyle jaj by umieścić w reklamie przeklinające postacie z bajek #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)
zW Decathlonie w Piasecznie otwarto sklep autonomiczny Żabka Nano w modelu store-in-the-store. Autoryzacji i płatności za zakupy dokonuje się kartą płatniczą. Gdy klient jest już w środku, może wziąć z półki wybrane produkty i wyjść.
zOd kilku miesięcy machina reklam, sprzedaży i ekspozycji towaru podporządkowana była gorączce świątecznych prezentów. Dlaczego więc po każdych świętach, także tegorocznych, platformy e-commerce zalewane są nietrafionymi prezentami?
zBrytyjski regulator rynku reklamy The Advertising Standards Authority zakazał promocji „tokenów kibica” Arsenalu wykorzystujących kryptowaluty. Urząd uważa, że klub „wykorzystywał brak doświadczenia lub łatwowierność konsumentów, trywializując inwestycje w kryptowaluty.
zOrganizacja People for the Ethical Treatment of Animals (PETA) uruchomiła Urban Outraged – stronę wyglądającą jak sklep internetowy. Można w nim znaleźć przedmioty rzekomo wykonane z „ludzkich skór”.
zCerveza Patagonia, południowoamerykańska marka piwa ułożyła ludzi w hamakach zawieszonych 135 metrów między wieżowcami Sao Paulo. Towarzyszyły temu komunikaty mające nakłonić widzów do przemyślenia życiowych priorytetów.
zPaulina Porizkova, pięćdziesięciosześcioletnia legenda modellingu, aktorka i pisarka, często w ostatnich latach poruszała problem tzw. ageismu (dyskryminacji ze względu na wiek). W nowym spocie marki kosmetycznej Laura Geller chce obalić pogląd, że piękno dotyczy jedynie młodości.
zMija nieco ponad tydzień od Black Friday. Jego popularność, podobnie jak w poprzednich latach, pozwalała odnieść wrażenie, że e-commerce oznacza koniec tradycyjnego handlu. Tymczasem w Stanach Zjednoczonych w tym roku po raz pierwszy od kilku lat więcej sklepów otwarto niż zamknięto....
zPolski copywriter opracowujący SEO dla strony obcojęzycznej może się sprawdzić, o ile dobrze zna język, kulturę i zwyczaje konsumentów danego regionu.
zWykop.pl