Spot Toys"R"Us stworzony wyłącznie z zastosowaniem AI
Producent zabawek Toys"R"Us zaprezentował reklamę The Origin of Toys"R"Us" stworzoną przez nową wersję narzędzia AI Sor
z- 6
- #
- #
- #
- #
Producent zabawek Toys"R"Us zaprezentował reklamę The Origin of Toys"R"Us" stworzoną przez nową wersję narzędzia AI Sor
zW ostatniej kampanii wojen colowych Dr Pepper po raz pierwszy od czterdziestu lat wyprzedził nr 2 rynku, czyli Pepsi. Nie zrobił tego błyskawicznym manewrem oskrzydlającym, ale cierpliwością i zgodą na ryzyko. Sprzyjały mu też niezależne od niego okoliczności.
zW tym roku ponad połowa Polaków planuje letni wyjazd, z czego większość w Polsce. Najpopularniejsze urlopowe miejsca w kraju to wybrzeże Bałtyku, Mazury i Bieszczady. Obawy związane z wyjazdami to zła pogoda, problemy zdrowotne oraz wypadki.
zW najnowszej kampanii Delikatesy Centrum wystąpił Jerzy Dudek. Reklama podkreśla, że ta sieć detaliczna jest polska.
zOzempic jako zjawisko na styku technologii medycznych, marketingu i popkultury. Nie jest jednak cudownym środkiem na odchudzanie, jak chciałoby wielu jego konsumentów. Jest lekiem na receptę, który dla potrzebujących go pacjentów z cukrzycą jest coraz droższy.
zWyrokiem TSUE McDonald's nie może na terenie UE używać oznaczenia Big Mac w odniesieniu do nazwy restauracji oraz wyrobów zawierających mięso drobiowe.
zPodział budżetu między reklamę nastawioną na napędzanie sprzedaży (performance) a tę nastawioną na budowanie marki (brand building) to jedno z głównych wyzwań współczesnego marketingu. Analiza działań grupy start-upów wskazuje jednak, że te dwa podejścia można połączyć.
zSamsung odpowiedział Apple własnym spotem Uncrush! Pokazuje dalszy ciąg historii po zakończeniu spotu ze zmiażdżonymi instrumentami.
zPo fali krytyki Apple przeprosiło za reklamę Crush iPada Pro. Firma zdecydowała się na wycofanie spotu z emisji telewizyjnej.
zTesla zwolniła cały dział marketingu w Stanach Zjednoczonych po zaledwie czterech miesiącach od jego utworzenia.
zW 2023 marki własne jako sektor na polskim rynku przekroczyły wartość 50 mld zł (wzrost o 19%). Klienci deklarują, że zamierzają kupować jeszcze więcej takich produktów.
zWyniki badań wskazują na nieufność do rządów, mediów i firm. Ale zmiana w zachowaniach konsumentów jest głębsza. Zaufanie nie tyle spada, co za sprawą technologii rozdystrybuowane jest inaczej niż kiedyś.
zTylko dla 18% badanych praca jest ważną sferą ich życia. Dla Zetek zdecydowanie ważniejszy jest samorozwój.
zWedług nieoficjalnych informacji TikTok prowadzi rozmowy z reklamodawcami o wprowadzeniu funkcji generowania przez AI wirtualnych influencerów. Ci mieliby występować w filmach w aplikacji i odpłatnie promować produkty.
zSpot programu lojalnościowego Avios (British Airways) to właściwie jedna scena. Grupa ludzi w codziennych ubraniach płynie z dużą prędkością po morzu na elektrycznych deskach surfingowych. Wszystko nakręcono bez korzystania z obrazów generowanych komputerowo.
zDiscord, który przez lata podkreślał, że nie wyświetla reklam. Tłumaczy że musi podążać za konkurentami, którzy niedawno wprowadzili reklamy, jak Netflix, Amazon Prime czy Paramount Plus.
zSpot Under Armour stworzony przez AI wywołał pytania o wykorzystania pracy twórców poprzedniej reklamy marki.
zStart-upy mogą uzyskać duży zwrot z performance marketingu, ale większe firmy wyższy zwrot z inwestycji w reklamę (ROI) uzyskają z działań związanych z budowaniem marki. Wskazuje na to badanie, którego wyniki zaprezentowano podczas amerykańskiej konferencji SXSW 2024.
zProducent sprzętu do gier płacił za reklamy pokazywane użytkownikom zamieszkałym w Kalifornii, mimo że nie sprzedawał produktów w tym stanie. Amazon odpowiedział, że problem dotyczy „niewielkiego procenta” sprzedawców.
zPrzepis na dobrą i złą reklamę podpowiadają badacze, którzy na co dzień analizują reakcje konsumentów za pomocą eye trackingu, face trackingu, badań neuro.
zWykop.pl
Podróże
Gospodarka
Ukraina
Technologia
Motoryzacja
Sport
Rozrywka
Informacje
Ciekawostki