Jak wykorzystać NFT (non-fungible tokens) w marketingu
Konsternację budzą ceny za cyfrowe dzieła sztuki i memy, sprzedaż wirtualnej garderoby czy awatarów. Kto to kupuje? Po co? Jest wiele powodów, a nie najmniej ważnym są te marketingowe. NFT ma spory potencjał w nowej odsłonie internetu – Web3.
Marketingprzykawie_redakcja z- #
- #
- #
- #
- #
- 4
Komentarze (4)
najlepsze
Oczywiście parę osób się na tym dorobi, jak zwykle, na ale generalnie nie wierzę w potencjał tego czegoś...
No z pewnością. To co opisujesz, to tylko kolejny bezsensowny crap. Kupujesz obraz wielkiego mistrza, to go masz na zawsze, jego cena raczej nie spadnie, a nft dziś jest, a jutro go nie ma jak ta gra w twoim przykładzie. Spoko, niech sobie bogacze #!$%@?ą na to kasę, ja nie muszę. I myślę, że wiele ludzi myśli tak samo.
Dziura Dody jak sobie ją wydrukujesz w jakimś silikonie