Overcooked 2 (na PC) ma multiplayer że można grać razem z znajomymi przez neta? Bo w 1 widze trzeba kombinować (a mam 1 z epica za free)
#gry
#gry
źródło: comment_1618092078xt8cmd3qgCCEICFSpMZ5V4.jpg
PobierzI jak się postępuje ze zwrotem jak nie dostanie kredytu?
czy kupujący może dac mi jakieś potwierdzenie z banku że ma taką zdolność kredytową (żebym wiedział,
źródło: comment_16145098028EWd2tbUya2B0ltQCKOQXR.jpg
Pobierzźródło: comment_1614177231aiAmF5VJobOQegVqwp5DY1.jpg
Pobierzźródło: comment_1612005233cpzXoqqlzRndM3Lft5nxph.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
źródło: comment_1610214588JU7D1KT7o54XbqcWeeaGsr.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora Wpisu
źródło: comment_1610046688QSFZSxgfbCniESkawsJooP.jpg
PobierzKomentator
od 12.01.2017
Rocznica
od 24.03.2023
Gadżeciarz
od 24.12.2016
Mikroblogger
od 27.12.2020
Wykop.pl
Zastanawiam się jaki protokół wykorzystać do przesyłania ruchów.
Gracz wysyła ruch na serwer -> Serwer sprawdza poprawność ruchu -> Serwer wysyła nową pozycję do obu graczy w grze
Wysyłanie co ruch żądania POST wydaje mi się zasobożerne i wolne.
Myślę, że powinienem wykorzystać
REST api (http) - do tworzenia gry, konta itd
Socket (tcp) - serwer dla gry ma osobny wątek który trzyma: