Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko353
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

KoderDeKoder
KoderDeKoder

KoderDeKoder

Dołączył 15 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7678
  • Znaleziska 3040
  • Mikroblog 4638
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 17

911

Gibraltar doświadcza fali zachorowań mimo ponad 99% zaszczepienia

Gibraltar doświadcza fali zachorowań mimo ponad 99% zaszczepienia

Fala zachorowań mimo pełnego zaszczepienia w Gibraltarze. linki do % zaszczepienia i komunikatu rządu w komentarzu. W sierpniu świętowali 0 przypadków, a teraz klops...

konto usunięte
z
worldometers.info
dodany: 17.11.2021, 12:18:16
  • 160
  • #
    koronawirus
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 17.11.2021, 18:03:07
  • 1
@Adam_Prosty: Minał ponad miesiąc odkąd umarła 1 osoba na Giblartarze na covid. Chyba przesadzasz za tą falą ;)

2505

Po 2 dawkach szczepionki Piotr Gąsowski trafił z covidem do szpitala pod tlen

Po 2 dawkach szczepionki Piotr Gąsowski trafił z covidem do szpitala pod tlen

Widocznie zapomniał o dawce przypominającej....

ZarazCieZjem
z
film.interia.pl
dodany: 17.11.2021, 11:02:46
  • 623
  • #
    polska
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    bekazcovidian
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 17.11.2021, 17:35:01
  • 0
@Chicane: Dlatego, że szczepionki były targetowane w pierwotny wariant, a obecnie dominującym jest delta. Niestety szczepionki nie chronią aż tak skutecznie przed tym wariantem. Nadal nieźle chronią przed ciężkim przebiegiem i śmiercią, ale nie chronią tak dobrze przed łagodnym przebiegiem. W przypadku szczepionek mRNA masz około 50% że dostaniesz widocznych objawów, jeśli zakazisz się 6 miesięcy po szczepieniu.
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 17.11.2021, 17:49:48
  • 0
@Chicane: musiałbyś też sprawdzić liczbę zakażeń (pozytywnych testów). Widocznie w tym roku wirus się mocniej rozprzestrzenił(i też bardziej zakaźna mutacja). Mała róznica w trupach ale większa w zachorowaniach. Zresztą akcja szczepień nie była od początku roku, niektórzy dopiero niedawno się zaszczepili.
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 17.11.2021, 17:53:37
  • 0
@Chicane: w Polsce już ponad 100k umarło na covida od początku.

394

Mężczyzna przewożony na wózku wdaje się w konflikt z funkcjonariuszem

Pokaż treści 18+

Mężczyzna przewożony na wózku wdaje się w konflikt z funkcjonariuszem

Funkcjonariuszowi zostaje odebrana broń, na pomoc przechodzi mu kolega który zobaczył sytuację podczas obserwacji monitoringu. Postrzelony czarnoskóry przeżył i przebywa w szpitalu.

Gentleman_Adrian
z
streamable.com
dodany: 30.10.2021, 12:29:04
  • 50
  • #
    swiat
  • #
    usa
  • #
    wydarzenia
  • #
    bron
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 31.10.2021, 01:27:34
  • 2
@Pan_Buk: Odjechać samochodem. To, że jest na wózku nie znaczy, że jest sparaliżowany. Możliwe, że może ruszać stopami. Widać na filmiku jak w jednym momencie przyklęknął nawet i prawie wstał.
Ramzes33
Ramzes33
Ramzes33
23.10.2021, 20:01:55
  • 29
Uszaty melin przypucował się na lajwie że ogrzyca robiła test i wyszedł pozytywny i wiedząc o tym te ścierwa roznoszą to po ludziach :-)może pasowało by go gdzieś #!$%@? np do sanepidu?:-)
#bonzo
  • 11
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 23.10.2021, 21:10:03
  • 0
@MajorParowa: szczepienie zwalnia z kwarantanny? Chyba nie. Może kobra jest na kwarantannie tylko gnik się nie przyznał.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 24.10.2021, 12:15:33
  • 0
@MajorParowa: Gdzie znalazłeś informację aby osoba zaszczepiona, z pozytywnym wynikiem była zwolniona z kwarantanny? Zwolnienie z kwarantanny jest tylko dla zaszczepionych domowników jeśli nie mają objawów(w tym przypadku tiger), a nie dla osoby z pozytywnym testem.
https://www.prawo.pl/zdrowie/czy-szczepienie-przeciwko-covid19-zwalnia-z-kwarantanny,507604.html
https://www.medonet.pl/koronawirus/to-musisz-wiedziec,zakazenie-covid-19-po-szczepieniu--jak-sie-zachowac,artykul,05739297.html

Z drugiej strony osoby w pełni zaszczepione, gdy są narażone na bliski kontakt z COVID-19, nie muszą poddawać się kwarantannie, chyba że wystąpią u nich objawy.
  • Odpowiedz

511

152-letni problem szachowy pokonany. Oto rozwiązanie

152-letni problem szachowy pokonany. Oto rozwiązanie

Michael Simkin związany z Uniwersytetem Harvarda twierdzi, że rozwiązał popularny problem szachowy, zwany problemem ośmiu hetmanów. To szczególnie imponujące, gdy weźmiemy pod uwagę fakt, iż jego historia sięga 1869 roku.

brednyk
z
chip.pl
dodany: 07.10.2021, 00:12:31
  • 150
  • #
    nauka
  • #
    matematyka
  • #
    szachy
  • #
    logika
  • #
    studia
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 07.10.2021, 19:41:35
  • 0
@kuss115: To co na pewno mógłbyś robić to brać po uwagę symetrię. Jeśli znajdziesz rozwiązanie, to na pewno obrócenie szachownicy o 90, 180, 270 stopni, również da poprawne rozwiązania. W ten sposób trzeba sprawdzać tylko 1/4 wszystkich możliwości.
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 07.10.2021, 19:44:38
  • 0
@wraithbb: na czym polega optymalizacja "priorytety bierek"?
Czy rekursja ogonowa sama w sobie jest optymalizacją? Chyba dopiero jej zamianę na iteracje można uznać za optymalizację?

968

Radosław Sikorski prostuje bzdury szurów na "marszu wolności i suwerenności"

Radosław Sikorski prostuje bzdury szurów na "marszu wolności i suwerenności"

Piękna orka Sikorskiego na szurach oraz cameo z konfederacji.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 04.10.2021, 15:00:59
  • 333
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
  • #
    bojowkaradkasikorskiego
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 04.10.2021, 22:56:13
  • -1
@szczesc_borze: Nie wiem za co cię minusują. 700k z 400M to wychodzi mniej niż 0.2%. Czyli nawet mniej niż szur podał. Sikorski zamiast błędnie liczyć powinien powiedzieć, że pandemia cały czas trwa, ludzie umierają, więc nie wiadomo jaki będzie ostateczny wynik. Dodatkowo część zgonów mogła nie zostać policzona. Gdzieś od 21:00 o tym mówi.
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 24.09.2021, 22:31:58
  • 20
#covid19 #polska #heheszki
KoderDeKoder - #covid19 #polska #heheszki

źródło: comment_1632522644fcZdIXH1I47JNtMb6M02Kp.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
C.....r
C.....r
konto usunięte 24.09.2021, 22:34:02
  • 7
@KoderDeKoder: Ci, którzy powinni nie zrozumieją.
  • Odpowiedz
xqwzyts
xqwzyts
xqwzyts
25.09.2021, 03:58:49 via Android
  • 4
@SynuZMagazynu znacznie poprawiają widoczność auta które wjechało w cień albo które rozlewa się w falującym nad asfaltem powietrzu
  • Odpowiedz
Cierniostwor
Cierniostwor
Cierniostwor
25.07.2021, 11:05:03
  • 109
Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 882 146 osób w całej Polsce. A co by było gdyby koronawirus zarażała wszystkich mieszkańców zaczynając od południowo wschodniego krańca Polski? Zająłby mniej więcej tyle ile jest ma mapie

System zapisywania zaszczepionych: na jasno zielono są osoby które wzięły tylko pierwszą dawkę, na ciemno zielono osoby po dwóch dawkach(Moderna, Pfizera, AstraZeneca) . Na żółto zaznaczyłem jednodawkowy Johnson & Johnson. https://www.wykop.pl/wpis/57803845/odpowiedz-na-pytanie-dlaczego-johnson-and-johnson-/

Wziąłem 6,69. https://covid-19.icm.edu.pl/biezace-prognozy/ " procent ozdrowieńców w populacji 1 czerwca wynosi około 45% lub około 57%." tego dnia(1 Czerwca) było 2 872 868 zarejestrowanych przypadków, po przeliczeniu przez liczbę mieszkańców Polski wychodzi na to że na jednego zarejestrowanego zakażonego przypada 6,69 niezarejestrowanych.
Od pomarańczowej strefy odejmuje również zaszczepionych. Przykładowo jeśli oficjalnych zarażeń jest w danym tygodniu 100k, łącznie zarażonych 30% populacji, a szczepień 500k to liczę to tak: 100k * 6,39 - 500k * 0,3 = rozrost pomarańczowego.
Cierniostwor - Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 882 146 osób w całej Pols...

źródło: comment_1627211099Qt0Q7qIIFsgtWydEQjLYkw.jpg

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 28.07.2021, 00:10:39
  • 0
@Kosedek: czwarta fala już niedługo
  • Odpowiedz
biesy
biesy
biesy
13.07.2021, 18:09:15
  • 930
Październik 2013, Ooltgensplaat, #holandia, dwóch mężczyzn w ostatnim uścisku na szczycie turbiny wiatrowej. Przyczyną pożaru jest zwarcie w instalacji – błyskawicznie rozprzestrzeniające się płomienie odcinają obie drogi ewakuacyjne dwóm młodym technikom (dziewiętnaście i dwadzieścia jeden lat lat). W rutynowy przegląd gondoli na wysokości ponad sześćdziesięciu metrów w sumie zaangażowanych było czterech pracowników zewnętrznej firmy, ale dwóm szczęśliwie udało się uciec w dół. Ściągnięcie dźwigu strażackiego z odpowiednio długim wysięgnikiem
biesy - Październik 2013, Ooltgensplaat, #Holandia, dwóch mężczyzn w ostatnim uścisku...

źródło: comment_1626199750aZKqPNuiDqshBl2F4MAc3e.jpg

Pobierz
  • 79
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 14.07.2021, 00:16:59
  • 0
@AnonAlfa: nie mogli wejść na jedno ze śmigieł? Widać, że się nie spaliły do końca.
  • Odpowiedz
Cierniostwor
Cierniostwor
Cierniostwor
11.07.2021, 10:05:26
  • 175
Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 880 821 osób w całej Polsce. A co by było gdyby koronawirus zarażała wszystkich mieszkańców zaczynając od południowo wschodniego krańca Polski? Zająłby mniej więcej tyle ile jest ma mapie

Zmieniłem trochę system zapisywania zaszczepionych: na jasno zielono są osoby które wzięły tylko pierwszą dawkę, na ciemno zielono osoby po dwóch dawkach(Moderna, Pfizera, AstraZeneca) . Na żółto zaznaczyłem jednodawkowy Johnson & Johnson. https://www.wykop.pl/wpis/57803845/odpowiedz-na-pytanie-dlaczego-johnson-and-johnson-/

Wziąłem 6,69. https://covid-19.icm.edu.pl/biezace-prognozy/ " procent ozdrowieńców w populacji 1 czerwca wynosi około 45% lub około 57%." tego dnia(1 Czerwca) było 2 872 868 zarejestrowanych przypadków, po przeliczeniu przez liczbę mieszkańców Polski wychodzi na to że na jednego zarejestrowanego zakażonego przypada 6,69 niezarejestrowanych.
Od pomarańczowej strefy odejmuje również zaszczepionych. Przykładowo jeśli oficjalnych zarażeń jest w danym tygodniu 100k, łącznie zarażonych 30% populacji, a szczepień 500k to liczę to tak: 100k * 6,39 - 500k * 0,3 = rozrost pomarańczowego.
Cierniostwor - Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 880 821 osób w całej Pols...

źródło: comment_1625997895hAQ0V9tPwxqchJQsxA9qML.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 11.07.2021, 12:22:12
  • 0
"Od pomarańczowej strefy odejmuje również zaszczepionych" to bez sensu. Pokazuje zafałszowane wyniki. Co będzie jak wszyscy się zaszczepią? Cała mapka na zielono? Brak przechorowań, zgonów?
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 11.07.2021, 14:26:31
  • 0
@WilecSrylec: Jak 100% żyjącej populacji będzie zaszczepione to 100% mapki na zielono.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 11.07.2021, 14:29:03
  • 0
@kooolega: odporność populacyjna i tak to beznadziejnie pokazuje ponieważ osoby, które przechorowaly pierwotny wariant nie są odporne na wariant delta. A nie wiadomo ile mutacji czeka nas w przyszłości
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 11.07.2021, 15:30:12
  • 0
@kooolega: nie. Po prostu 81% Brytyjczyków się zaszczepiło. Szczepionka chroni przed śmiercią na deltę, przechorowanie pierwotnego wariantu nie. Poszukaj sobie badań. Jak ja ci dam to stwierdzisz że sobie coś pod teze wybrałem.

A delta jest bardziej zjadliwa
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 11.07.2021, 16:06:19
  • 2
@kooolega: chroni przed zachorowaniem, ale nie tak dobrze jak przed pierwotnym wariantem. Szczepionka Pfizera chroni przed pierwotnym wariantem w ok. 92% (pierwotnie podawali bodajże 96% ale dane zebrane po zaszczepieniu milionów ludzi pokazują tylko ok. 92%), natomiast przed wariantem delta chronii w ok. 76%. Tzn. 76% mniejsze prawdopodobieństwo, że wystąpią jakiekolwiek objawy. Przed ciężkim zachorowaniem lub śmiercią chroni prawie całkowicie (ok. 98%).
  • Odpowiedz
Mariomati
Mariomati
Mariomati
06.07.2021, 16:42:40
  • 5251
Historia jak w filmie, żona we wczesnej ciąży dostała lekkiego krwawienia. Ze względu na to, że była niedziela odwiedzić mogliśmy tylko SOR i lokalny szpital. Lekarz ginekolog wykonał badanie USG i stwierdził ciążę pozamaciczną (paskudna sprawa, zagrożenie życia, + oczywiście utrata dziecka). Kilka godzin po diagnozie lekarz chce przeprowadzić operację "ratującą życie". Zaniepokoiło nas jednak to, że lekarz chce przeprowadzić klasyczną operacje w typie cesarskiego cięcia, zamiast rekomendowanej operacji laparoskopowej (przeczytałem w
  • 304
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 07.07.2021, 01:56:34
  • 2
@Mariomati: Dlaczego piszesz tak zagadkowo bez konkretów? Podaj nazwę szpitala, nazwisko lekarza.
  • Odpowiedz
Cierniostwor
Cierniostwor
Cierniostwor
04.07.2021, 12:37:55
  • 277
Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 880 270 osób w całej Polsce. A co by było gdyby koronawirus zarażała wszystkich mieszkańców zaczynając od południowo wschodniego krańca Polski? Zająłby mniej więcej tyle ile jest ma mapie

Zmieniłem trochę system zapisywania zaszczepionych: na jasno zielono są osoby które wzięły tylko pierwszą dawkę, na ciemno zielono osoby po dwóch dawkach(Moderna, Pfizera, AstraZeneca) . Na żółto zaznaczyłem jednodawkowy Johnson & Johnson. https://www.wykop.pl/wpis/57803845/odpowiedz-na-pytanie-dlaczego-johnson-and-johnson-/

Wziąłem 6,69. https://covid-19.icm.edu.pl/biezace-prognozy/ " procent ozdrowieńców w populacji 1 czerwca wynosi około 45% lub około 57%." tego dnia(1 Czerwca) było 2 872 868 zarejestrowanych przypadków, po przeliczeniu przez liczbę mieszkańców Polski wychodzi na to że na jednego zarejestrowanego zakażonego przypada 6,69 niezarejestrowanych.
Od pomarańczowej strefy odejmuje również zaszczepionych. Przykładowo jeśli oficjalnych zarażeń jest w danym tygodniu 100k, łącznie zarażonych 30% populacji, a szczepień 500k to liczę to tak: 100k * 6,39 - 500k * 0,3 = rozrost pomarańczowego.
Cierniostwor - Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 880 270 osób w całej Pols...

źródło: comment_1625402230SBVWw07YiBvuMb5sNgEiDW.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 04.07.2021, 12:41:23
  • 8
"Od pomarańczowej strefy odejmuje również zaszczepionych" przez to ta mapka jest #!$%@?. Pomarańczowe się zmniejsza i zmniejsza z tygodnia na tydzień. Powinno być tak, że pomarańczowe i zielone nachodzą na siebie tworząc dodatkowy kolor (np. brązowy).
Dodatkowo żółty jest kompletnie niepotrzebny. Powinien zostać zamieiony na ciemnozielony (w pełni zaszczepieni).
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 04.07.2021, 12:43:44
  • 0
@Cierniostwor: https://www.wykop.pl/wpis/57803845/odpowiedz-na-pytanie-dlaczego-johnson-and-johnson-/#comment-205642109
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 04.07.2021, 15:56:31
  • 0
@wykopiwniczanin: Nie rozmawiam z ludźmi z IQ poniżej 80. Także koniec dyskusji. Wracaj do zabawy swoim klockiem.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 04.07.2021, 16:35:31
  • 0
@Cierniostwor a co będzie jak się wszyscy zaszczepią(100% żyjącej populacji)? Cała mapa będzie na zielono? Czyli nikt się nie zaraził, nikt nie umarł? Czy to ma sens?
  • Odpowiedz

984

Rekordowy spadek chętnych do szczepień. Tydzień do tygodnia spadek o kolejne 30%

Rekordowy spadek chętnych do szczepień. Tydzień do tygodnia spadek o kolejne 30%

Muszą koniecznie dać więcej hulajnóg go wygrania w loterii szczepionkowej. Milion dawek szczepionki nie pojechało do pkt szczepień, ciekawe czy pójdą do śmieci.

maxPL
z
streamable.com
dodany: 01.07.2021, 12:07:01
  • 438
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
  • #
    koronawirus
  • #
    medycyna
  • #
    szczepienia
  • #
    antyszczepionkowcy
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 01.07.2021, 22:12:47
  • 0
@GyubalWahazar: Gówno prawda. To są osoby, które zmarły jakiś czas po przyjęciu szczepionki, ale większość tych przypadków nie ma nic wspólnego ze szczepieniem. Zmarli z innych powodów, ale i tak wpisuje się ich do bazy. Dopiero po autopsji, szczegółowych badanich i analizie będzie można określić ile z tych zgonów było powiązane ze szczepionką.
https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/adverse-events.html

Reports of adverse events to VAERS following vaccination, including deaths, do not necessarily mean that a
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 01.07.2021, 22:24:05
  • 0
@GyubalWahazar: Czuję, że nic ci nie przemówi do rozumu. Masz swoją rację, której będziesz bronił niezależnie od przesłanek, faktów i argumentów drugiej strony (czyli prawie wszystkich ekspertów).Jeśli zmieniłbyś zdanie, to wewnętrznie czułbyś, że przegrałeś, że się wygłupiłeś. Pozostaniesz więc w swoich wierzeniach i na tym możemy zakończyć dyskusję. Dobrej nocy.
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 28.06.2021, 21:22:46
  • 1
Co tu się odwaliło?
#oszukujo #film
KoderDeKoder - Co tu się odwaliło?
#oszukujo #film

źródło: comment_1624915331EPeeGGMjmnxpciHuEcBokH.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder
Autor
28.06.2021, 22:03:01
  • 0
@Niekumaty_: eśli ta ocena 6.9 by była prawidłowa to by oznaczało, że prawdziwych głosów było ok. ~200 co jest skrajne różne od liczby ocen innych filmów na imdb.
Owszem, ludzie oceniają zakłamywanie rzeczywistośći (czarna królowa brytyjska wtf?), ale mają do tego prawo.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder
Autor
28.06.2021, 22:03:58
  • 1
@Niekumaty_: Dla porównianai smoleńsk. Gdyby Kaczynskiego grał czarny aktor to też pewnie ocena 1.1 zostałaby przez nich sfałszowana ;)
KoderDeKoder - @Niekumaty_: Dla porównianai smoleńsk. Gdyby Kaczynskiego grał czarny ...

źródło: comment_1624917813vTNDIMAavh8no3j9fPRivZ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder
Autor
28.06.2021, 22:07:57
  • 0
@Niekumaty_: Ale to ludzie są od tego by oceniać. Ludzie ocenili na 1, powinno zostać 1. Swoją drogą skąd im wyszło 6.9? Chyba nie brali pod uwagę wszystkich ocen poniżej 4 ;)
  • Odpowiedz
Cierniostwor
Cierniostwor
Cierniostwor
20.06.2021, 16:24:52 via iOS
  • 181
Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 878 767 osób w całej Polsce. A co by było gdyby koronawirus zarażała wszystkich mieszkańców zaczynając od południowo wschodniego krańca Polski? Zająłby mniej więcej tyle ile jest ma mapie

Zmieniłem trochę system zapisywania zaszczepionych: na jasno zielono są osoby które wzięły tylko pierwszą dawkę, na ciemno zielono osoby po dwóch dawkach(Moderna, Pfizera, AstraZeneca) . Na żółto zaznaczyłem jednodawkowy Johnson & Johnson. https://www.wykop.pl/wpis/57803845/odpowiedz-na-pytanie-dlaczego-johnson-and-johnson-/
W tym tygodniu zaszczepiono 2 061 688 osób, w poprzednim 2 334 910

Wziąłem 6,39. https://covid-19.icm.edu.pl/biezace-prognozy/ " procent ozdrowieńców w populacji 1 kwietnia wynosi około 35% lub około 45%.." tego dnia(1 Kwietnia) było 2 356 970 zarejestrowanych przypadków, po przeliczeniu przez liczbę mieszkańców Polski wychodzi na to że na jednego zarejestrowanego zakażonego przypada 6,39 niezarejestrowanych.
Cierniostwor - Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 878 767 osób w całej Pols...

źródło: comment_16242062922drhTgEFfDxmUshNcp9rq7.jpg

Pobierz
  • 46
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 21.06.2021, 00:28:54
  • 0
@slapdash: To jest prawda. Ozdrowieńcy są mniej odporni niż osoby po szczepieniu (czyli nie tak samo odporni).
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 28.06.2021, 21:30:56
  • 0
@chomik10: @aei9077: @danek01: @Cierniostwor może umarł na koronę :(
  • Odpowiedz

539

Rdzenny Irlandczyk zostaje wyproszony ze sklepu w Dublinie.

Rdzenny Irlandczyk zostaje wyproszony ze sklepu w Dublinie.

Właściciele są z Azji, a pan klient był wobec nich niemiły.

siRcatcha
z
youtube.com
dodany: 22.06.2021, 20:43:05
  • 134
  • #
    europa
  • #
    irlandia
  • #
    sebixkurwix
  • #
    heheszki
  • #
    patologiazewsi
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 23.06.2021, 15:29:13
  • 4
@mzimniak: Jeszcze upadając dostał kopa w jaja ;)
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 08.06.2021, 22:12:50
  • 0
Jak linia brzegowa sprzed 100 milionów lat wpływa na aktualne wybory polityczne w USA?
KoderDeKoder - Jak linia brzegowa sprzed 100 milionów lat wpływa na aktualne wybory p...

źródło: comment_1623190358hUlXnPoTajBVxiexffiw3J.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
ernestochefujara
ernestochefujara
ernestochefujara
30.05.2021, 19:23:13
  • 2
W ramach ostatniej deski ratunku w walce z depresją i nerwicą zacząłem rozważać mikrodawkowanie grzybów, ale nie obracam się już w takim środowisku, gdzie mógłbym ogarnąć. Jakieś sprawdzone stronki na pw? Dzięki. Przy okazji - każda opinia i rada mile widziana.

#lsd #narkotykizawszespoko #psychodeliki #microdosing
  • 51
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 19:40:31
  • 0
@ernestochefujara: probowales terapii i antydepresantów?
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 19:47:06
  • 0
@ernestochefujara: przestałeś brać antydepresanty? Dlaczego? Ja zamiast mikrodawkowania przerzucilem się na palenie MJ od rana do wieczora. Ma to plusy i minusy. Po Kilku latach sam nie wiem czy to była dobra decyzja.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 19:51:05
  • 0
Jesteś na maksymalnej dawce? Może wprowadzenie innego leku? Trzeba uważać z dokladaniem narkotyków do chorób psychicznych. Często to kończy się źle w dalszej perspektywie.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 20:03:35
  • 0
@ernestochefujara: mam na myśli raczej przypadki regularnego stosowania normalnej ilości narkotyków co często działa tak że chwilowo popqrawia nastrój, a długofalowo prowadzi do pogłębienia choroby. Z mikrodawkaowaniem nie mam za bardzo doświadczenia, ale przestrzegam cię aby
Z czasem to się nie przerodziło w codziennie stosowanie grzybów w iościach które będą już powodowały zauważalne efekty psychoaktywne.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 20:14:40
  • 0
@MaszynaTrurla: owszem, są badania które potwierdzają skuteczność. Np. https://www.hopkinsmedicine.org/psychiatry/research/psychedelics-research.html tylko to powinno być przeprowadzone przez osobę, która wie co robi (najlepiej specjalistę) bo może się skończyć strasznym bad tripem i zrytą banią. Tam masz zasłonięte oczy i bierzesz tzw. Heroic Dose. Czyli dawkę która powoduje rozpadniecie się ego
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 22:01:12
  • 1
@mindrape: branie regularne powiedzmy raz na tydzień nawet małej dawki grzybów powiedzmy 1g psilocibe cubensis myślę że długofalowo może mieć negatywne skutki dla osoby z problemami psychicznymi. Mysle, że dobranie SSRI w odpowiedniej dawce jest bardziej rozsądne.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 22:23:15
  • 0
@kartofel322: oczywiście. Sam znam osobę u której regularne przyjmowanie LSD rozwinęło lęki/paranoje
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 22:33:33
  • 0
@kartofel322: możesz sobie wierzyć w co chcesz. Zamiast pytać randomow z neta porozmawiaj z psychiatra, który miał doczynienia z leczeniem pacjentów na psychodelikach. Mi psychiatra opowiadał o dziewczynie u której zdrowie psychiczne się popsuło już po pojedynczym zapaleniu MJ(oczywiście miala jakieś predyspozycje albo ukryta chorobę psychiczną). A tutaj mówimy o regularnym stosowaniu o wiele mocniejszego LSD. Jak ty myślisz że to jest zdrowsze od landrynek to nie mamy o czym
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 23:09:56
  • 0
@kartofel322: ale z ciebie dzban. Jak porozmawiasz z psychiatra albo wejdziesz na jakakolwiek stronę opisująca negatywne skutki zażywania LSD (pierwsza z brzegu https://www.aptekagemini.pl/poradnik/zdrowie/lsd-jak-dziala-i-jakie-skutki-uboczne-wywoluje/) to będziesz miał info że poglebia choroby psychiczne. Ale ty oczywiście wiesz lepiej, bo wszyscy chcą cię oszukać. Spiseg. To że u nikogo z twoich znajomych (zapewne zdrowych) nie wywołało to takich skutków ma coś udowadniać? "dowód anegdotyczny"
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 23:14:20
  • 0
Mikrodawkowanie LSD – czy jest bezpieczne?
Nowa moda ostatnich lat to tzw. microdosing. Jest to stosowanie bardzo małych dawek substancji psychoaktywnych (LSD lub psylocybiny) w celu poprawy nastroju, koncentracji, wydajności i wydolności organizmu. Zjawisko to powstało w Stanach Zjednoczonych w odpowiedzi na zwiększone wymagania wobec pracowników umysłowych dużych firm technologicznych. Przeprowadzono badanie obserwacyjne, które potwierdziło polepszenie nastroju, zwiększenie koncentracji i kreatywności po podaniu mikrodawek. Jednocześnie takie stosowanie psychodelików przyniosło w innych przypadkach
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 23:15:32
  • 0
Uwierzyłeś w to co było dla ciebie wygodne misiu. Poczytaj sobie jak się skończyły badania CIA nad przydatnością LSD. Projekt MKUltra
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 23:23:21
  • 0
Jak #!$%@? Apap albo aspirynę to masz 2 strony możliwych negatywnych skutków ubocznych. Ale jak zażywasz regularnie LSD to będzie dla ciebie zawsze zdrowsze niż świeży kefir. Co ty musisz mieć w bani..
@kartofel322:
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 23:29:27
  • 0
@kartofel322: attention span jak u myszoskoczka. Typowe dla ćpunków. Dobranoc
  • Odpowiedz
Cierniostwor
Cierniostwor
Cierniostwor
30.05.2021, 18:51:40
  • 251
Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 871 950 osób w całej Polsce. A co by było gdyby koronawirus zarażała wszystkich mieszkańców zaczynając od południowo wschodniego krańca Polski? Zająłby mniej więcej tyle ile jest ma mapie

Zmieniłem trochę system zapisywania zaszczepionych: na jasno zielono są osoby które wzięły tylko pierwszą dawkę, na ciemno zielono osoby po dwóch dawkach(Moderna, Pfizera, AstraZeneca) . Na żółto zaznaczyłem jednodawkowy Johnson & Johnson
W tym tygodniu zaszczepiono osób 1 941 369, w poprzednim 2 090 556

System liczenia pomarańczowej strefy zmienił sie, zamiast współczynnika 5,5 wziąłem 6,39. https://covid-19.icm.edu.pl/biezace-prognozy/ " procent ozdrowieńców w populacji 1 kwietnia wynosi około 35% lub około 45%.." tego dnia(1 Kwietnia) było 2 356 970 zarejestrowanych przypadków, po przeliczeniu przez liczbę mieszkańców Polski wychodzi na to że na jednego zarejestrowanego zakażonego przypada 6,39 niezarejestrowanych.
Cierniostwor - Koronawirusem zaraziło się już oficjalnie 2 871 950 osób w całej Pols...

źródło: comment_1622400139lA0J85tMrY4kK2o7SxwhqI.jpg

Pobierz
  • 37
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 19:05:19
  • 4
@Cierniostwor: tutaj ci wytłumaczyłem dlaczego j&j powinien być ciemnozielony:https://www.wykop.pl/wpis/57803845/odpowiedz-na-pytanie-dlaczego-johnson-and-johnson-/#comment-205642109
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 30.05.2021, 19:30:10
  • 0
@chinskie_bajki: az tak dużo przeliczania by było? Najpierw by wypełniał ciemnozielony na tym co było jasnozielone. Musi i tak wiedzieć ile powiatów pokryć. Wtedy by wiedział ile odjąć od jasnozielonego. W kolejnym kroku wypełniłby jasnozielony, dodając wcześniej X ktory zabrał w pierwszym kroku(przy obliczaniu liczby powiatów do wypełnienia jasnozielonym co i tak musi robić). Odpadłoby za to kalkulowanie powiatów żółtych.
  • Odpowiedz
Cierniostwor
Cierniostwor
Cierniostwor
23.05.2021, 18:02:22
  • 126
Odpowiedź na pytanie dlaczego johnson and johnson nie jest zaznaczany na ciemnozielono.
Żeby to wyjaśni zrobiłem "przekrój poprzeczny". Do tej pory zawsze oglądaliśmy tą mapę od góry, teraz przygotowałem wersje "od boku" żeby pokazać jak liczę te dane.
Dołączenie J&J do ciemnozielonego fałszowałoby albo grupową odporność, albo liczbę osób po pierwszej dawce.
#koronawirusodbieszczad
Cierniostwor - Odpowiedź na pytanie dlaczego johnson and johnson nie jest zaznaczany ...

źródło: comment_1621792823NjC3P4G3vsOi1fAl8bcrsN.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 23.05.2021, 20:10:41
  • 1
@Strus: W przypadku moderny z badania wyszło, że porównując 2 tyg. od pierwszej dawki vs 2 tyg. od drugiej wyszło że 2 tyg. od pierwszej była lepsza odporność.
W przypadku Pfizera tak jak ktoś wcześniej napisał wyszło tylko ok. 60% ale to i tak mniej więcej tyle co J&J.
Także bez sensu byłoby liczyć odporność tylko po 2 dawkach szczepionki MRNA, jeśli już po pierwszej mają taki sam/lepszy wynik niż
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 23.05.2021, 20:19:07
  • 15
@Cierniostwor: Wystarczy, że zmienisz kolor żółty na ciemnozielony oraz legendę. Ciemnozieloni - w pełni zaszczepieni. Jasnozieloni - częściowo zaszczepieni. Wszystko się bedzie zgadzać.
Czyli opcja nr 3 z twojego rysunku. Jasnozielony nie będzie zafałszowany bo zmieni się jego definicja.
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder 23.05.2021, 23:58:37
  • 0
@oski94: to jest raczej wizualizacja danych niż model, i owszem zakłada :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11
  • Strona 5 z 11
  • >
  • Warszawa

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.10.2015

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.05.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki