Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko256
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
GeeHaw

GeeHaw

Dołączył 9 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 204
  • Znaleziska 62
  • Mikroblog 142
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1
aloszkaniechbedzie
aloszkaniechbedzie
08.02.2017, 16:53:29
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 08.02.2017, 16:54:51
  • 0
@aloszkaniechbedzie: Bolca Ci chyba brakuje w zyciu.
  • Odpowiedz
AnonimoweMirkoWyznania
AnonimoweMirkoWyznania
06.02.2017, 17:34:31
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 06.02.2017, 17:44:06
  • 2
@AnonimoweMirkoWyznania: wchodzić do tej samej rzeki, to musi być toksyczny związek.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 08.02.2017, 16:38:22
  • 0
@agaja: natomiast ludzie sie z dnia na dzien nie zmieniaja. Jak ktos sie rozstal, bo nie chcialo sie drugiej stronie pracowac nad zwiazkiem nawet w kryzysie, to to nie ma sensu. Czym innym jest "separacja", czym innym "byly/byla". A i owszem niefortunnie dobrane slowo, powinno byc raczej jezioro/kaluza/bagno/etc.
  • Odpowiedz
Kosopietek
Kosopietek
01.02.2017, 15:54:23
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 01.02.2017, 15:57:43
  • 1
@Kosopietek:
GeeHaw - @Kosopietek:
  • Odpowiedz

1648

Groźby serwisu komputerowego po wystawieniu opinii !

Pokaż treści 18+

Groźby serwisu komputerowego po wystawieniu opinii !

Co się stanie, gdy dodamy ocenę 1/5 na fanpage serwisu komputerowego? Profesjonalny informatyk zadzwoni do nas przenegocjować naszą opinię w iście kulturalny sposób.

Orbes
z
youtube.com
dodany: 27.01.2017, 23:45:18
  • 409
  • #
    polska
  • #
    kultura
  • #
    burza
  • #
    komputery
  • #
    informatyka
  • #
    heheszki
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 08:26:54
  • -2
Ale serwisant przed wykonaniem usługi nie poinformował pi razy drzwi ile ta usługa będzie kosztowała? Mógł za to skasować nawet i milion złotych, ważne że usługa została poprawnie wykonana. Nie widzę powodu wystawiania 1 gwiazdki, bo za drogo.Idąc takim tokiem rozumowania, to kupowałabym na Allegro ten sam przedmiot od sprzedawcy, który oferuje go najdrożej i wystawiała negatyw, bo przedmiot jest za 200zł, a konkurencja sprzedaje za 1zł.
  • 20
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 08:46:21
  • 1
@kidi1: przy takiej rozbierznosci wyceny uslugi przedsiebiorca ma obowiazek informowac o dodatkowych kosztach. Nigdy nie oddawales samochodu do mechanika? Korzystales kiedykolwiek z uslug budowlanca?
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 08:52:49
  • -2
@WykopowyProgramista15k: otoz klient nie ma prawa wystawic negatywnej opinii z bezpodstawna argumentacja. Jest to dzialanie na szkode firmy. A serwisant powinien zatrudnic kogos, kto ma podejscie do klienta, bo on go nie ma w ogole. Powinien sie zajac serwisowaniem, a do kontaktu z klientami zatrudnic kogos innego.
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 09:03:51
  • 1
@fureya07: jesli wg klienta wycena firmy A jest zbyt wysoka, to naprawia sam albo szuka tanszej firmy B. Nie ma przymusu korzystania z uslug firmy A. Natomiast jesli klient swiadomie mimo wczesniejszej wyceny korzysta z uslug firmy A, a potem wystawia negatywna ocene tylko ze wzgledu na koszt uslugi firmy A, to ta ocena jest dzialaniem na rzecz szkody firmy A. "Nie naprawiajcie samochodu u Stefana, bo u Mietka i
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 09:29:54
  • 0
@fureya07: @WykopowyProgramista15k: moze inaczej, bo komentarz, komentarzem, ale mamy tu do czynienia rowniez z ocena firmy (1 na 5 gwiazdek). Wystawiajac ocene danej firmie musisz miec odpowiednia argumentacje. I tak np. nie masz prawa wystawic negatywnej oceny firmie (np. 1 gwiazda na 5) z ktorej uslug nigdy nie korzystales badz korzystales, ale nie masz odpowiedniej argumentacji. Jesli tak zrobisz, to dzialasz na szkode danej firmy.
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 11:36:28
  • -3
@fureya07: tak, bo potencjalny klient patrzy na ocene ogolna. Rownie dobrze mozesz dac 1/5 a w polu tekstowym wrzucic ".". Jesli nie masz powodu do wystawienia negatywnej oceny, to dzialasz na szkode firmy, poniewaz potencjalny klient zwroci sie do firmy z lepsza ocena ogolna. Najlepszym przykladem sa negatywy/pozytywy na Allegro. Gdy dany sprzedawca posiada duzo negatywow w stosunku do pozytywow, to wyglada to inaczej niz gdyby negatywow nie mial w
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 18:50:59
  • 0
@fureya07: idac Twoim tokiem rozumowania, Kowalski prowadzacy firme A prosi Nowaka, swojego kumpla, aby kupil od konkurencji 10 roznych, najtanszych przedmiotow. Nowak kupuje u konkurencyjnej firmy 10 roznych przedmiotow i wystawia 10 negatywow, bo to jego subiektywna opinia i on hurr durr ma prawo! Oprocz utraty klientow na roznych serwisach sa dla sprzedawcow z lepsza ocena konta dodatkowe bonifikaty.
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 21:17:54
  • 0
@fureya07: a ze pracuje w firmie, ktora zajmuje sie sprzedaza online (sprzedajemy drogie towary, wiec sprzedaz w ilosci sztuk nie jest duza, wiec kazdy negatyw, neutral ma znaczenie), to chetnie Ci wyjasnie, dlaczego klienci bardzo czesto wystawiaja negatywy:

a) klient chce cos ugrac dla siebie i wystawia negatyw. Jest generalnie zadowolony z produktu, ale mimo ceny "Kup teraz" chce wymusic rabat. W takiej sytuacji kontaktujemy sie z klientem i w ostatecznosci
GeeHaw
GeeHaw 28.01.2017, 21:36:02
  • 0
@kidi1: jesli dana firma oszacowala koszt uslugi na 50zl, a ostateczny koszt uslugi to 500zl bez wczesniejszego poinformowania i zgody klienta, to jest to tzw. proba wyludzenia. Dziala to tez w druga strone, tzn. jesli klient poinformowany o koszcie uslugi po wykonaniu uslugi zaczyna sie targowac, bo Janusz z innej firmy robi to o polowe taniej, to jest to rowniez proba wyludzenia. Wystawianie negatywnej oceny w Internecie, bo Janusz z

383

Mandaty dla właścicieli zaginionych psów. Schronisko: Ludzie przestali odbierać

Mandaty dla właścicieli zaginionych psów. Schronisko: Ludzie przestali odbierać

Straż Miejska z Bolesławca karze mandatami w wysokości 250 złotych osoby, które odbierają swoje psy ze schroniska dla zwierząt w Przylasku. Mamy kłopot – mówi kierownik schronisk, bo niektórzy mieszkańcy Bolesławca po prostu przestali psy odbierać.

rybak_fischermann
z
radiowroclaw.pl
dodany: 26.01.2017, 08:53:01
  • 103
  • #
    polska
  • #
    dolnyslask
  • #
    schronisko
  • #
    psy
  • #
    strazmiejska
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 12:16:39
  • 44
@mnlf: usypianie zwierząt reguluje Ustawa o Ochronie Zwierząt i schroniska nie usypiają zwierzat po określonym czasie.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 12:35:02
  • 21
@mnlf: nie masz zielonego pojęcie o czym piszesz. Pies wg ustawy nie jest zaliczany do zwierząt dzikich. Dodatkowo Straż Miejska ma obowiązek odłowić psa, a np. kota już nie, ponieważ kot jest wg ustawy uznany za zwierzę dzikie.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 13:06:44
  • 8
@mnlf: Eko Patrol jest czescia Strazy Miejskiej. Doinformuj się.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 13:39:25
  • 4
@mnlf: gmina nie ma podstaw prawnych do realizacji zadań zwiazanych z dziką zwierzyną, jedynie związanych ze zwierzetami domowymi. Nieistotne, kto - czy SM, czy oddzielna firma - zostanie do tego zatrudniona przez gmine, dzika zwierzyna się nie zajmuje.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 14:40:49
  • 2
@mnlf: o deratyzacji mowi calkiem inna ustawa i regulamin.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 14:49:57
  • 5
@mnlf: gmina w żaden sposób nie zajmuje sie likwidacja psów. Ale jeśli tak, to podaj nam adres schroniska i weterynarza, którzy usypiaja zdrowe psy.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 15:50:55
  • 6
@pavulon78: jak to sie mowi - tylko najglupszy i najmadrzejszy nie zmiania zdania ;)
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 17:29:25
  • 6
@michal-chudzikowski: przecież wiadomo, że nie chodzi o poniesione koszta, bo na to budżet zawsze był i jest. SM się opieprza, to skądś musi doić łatwą kasę, wyrabiać statystyki. Nikt tego mandatu potem nie przekazuje na rzecz schroniska, aby polepszyć byt zwierząt bezdomnych. Najlepszym ekwiwalentem - w ramach podziękowania za wyłapanie psa oraz opiekę - byłaby "kara" w postaci kilku przepracowanych godzin w formie wolontariatu bądź ekwiwalent w postaci karmy, obroży,
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 17:58:19
  • 10
@mnlf: pieprzysz strasznie. Porownujesz prywatny hotelik do schroniska... Kiedy ostatnio byles w schronisku dla bezdomnych zwierzat? Koszt wyzywienia psa dziennie przy karmie 20kg za 50zl, ktora psu o masie ok. 30kg dawkuje sie w granicach 300g, to ok. 66 porcji, wiec wyzywienie psa to niecale 0,76 gr. Schroniska natomiast czesto oprocz karmy gotuja psom karme z koscmi, itd. - tzw. zupe - co jeszcze obniza koszta wyzywienia psa. Nie wspominajac
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 18:27:11
  • 1
@michal-chudzikowski: to nie jest zle. Zawsze bedzie na karme, wyprawke, legowisko oraz badanie u weta po adopcji ;)
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 21:31:05
  • 0
@baranowb: niby amen, a w wielu schroniskach mimo pieniedzy to bieda i mordega, bo firmy zamiast dbac o bezdomne psy pakuja do kieszeni. Dobre schroniska to tam, gdzie m.in. wiele wolontariuszy, niestety.
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 22:01:57
  • 0
@baranowb: ja mam akurat dwa psy sportowe (zaprzegowe), wiec sucha, dobra karme w porcji dziennej poza sezonem potrafie wyliczyc (Bosch My friend to chyba najlepsza i najtansza sucha, zdrowo to ok 300g na psa). W czasie treningu i obciazen koszt wzrasta do ok. 5zl od psa. Psy dostaja 0,5kg wolowiny (scinki), 1 zoltko kurze, 0,75dg smalcu, 0, 75 dg szchej karmy (jako wypelnaicz), kilka marchewek i jablek. Koszt opieki weterynanaryjnie
GeeHaw
GeeHaw 26.01.2017, 22:33:28
  • 0
@baranowb: to chyba nie ten typ ;) Kozak w necie, p---a w swiecie;)

452

Pies spuszczony - sarna zakrwawiona!

Pies spuszczony - sarna zakrwawiona!

Sytuacja z wczoraj. Byliśmy na spacerze w lasku rędzińskim pod Wrocławiem i znaleźliśmy pogryzioną przez psa sarnę. Nie mogła się ruszyć i cały czas krwawiła. Oczywiście jeszcze żyła i próbowała...

kwadratco
z
wykop.pl
dodany: 15.01.2017, 14:01:58
  • 175
  • #
    przyroda
  • #
    psy
  • #
    las
  • #
    zwierzaczki
  • #
    weterynaria
  • #
    smiesznypiesek
GeeHaw
GeeHaw 15.01.2017, 20:26:08
  • 0
A wracając do tematu psów w lesie, mało to widać coraz mniejszą ilość właśnie saren w lasach i na łąkach?


@Maszkara: A ma Pan dowód? Bo ci "w temacie" trąbią wręcz odwrotnie.

860

Pitbul atakuje młodego Beagle'a tuż przed nosem właścicielki

Pokaż treści 18+

Pitbul atakuje młodego Beagle'a tuż przed nosem właścicielki

Jak w tytule... Najlepsze komentarze różowych w tle - "don't kick the dog".

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 02.01.2017, 19:26:24
  • 426
  • #
    swiat
  • #
    pies
  • #
    agresja
  • #
    pitbull
  • #
    beagle
GeeHaw
GeeHaw 03.01.2017, 18:08:52
  • -1
@sqorvel: taaa, chopie, samochody... To doedukuj się może nieco o psach pracujących. Niejeden pies uratował życie człowiekowi, a nawet całej miejscowości. Gdzie wtedy były Twoje samochody?
GeeHaw
GeeHaw 03.01.2017, 19:44:16
  • -1
@sqorvel: to Ty masz raczej małe pojęcie, co m.in. psom w dzisiejszych czasach zawdziędzasz - psom i koniom. I wierz mi, że są jeszcze takie rejony na ziemi, gdzie psy sprawdzają się bardziej od samochodów. Ale o tym wystarczy po prostu poczytać ;)
GeeHaw
GeeHaw 03.01.2017, 20:07:18
  • -1
@sqorvel: ale psow policyjnych, ani dla niepelnosprawnych, ani ratowniczych juz nie uwzgledniasz, bo Ci nie pasuje do Twojej tezy? Samochod z alarmem bedzie bronil Twojej dorodnej posesji czy raczej pies? ;)
GeeHaw
GeeHaw 03.01.2017, 20:16:58
  • -1
@sqorvel: ojoj... Mocno jestes w bledzie. Ale to musisz wyjsc wpierw z konsumpcjonizmu, aby zrozumiec w pelni. No i odrob zadanie domowe - psy pracujace.
GeeHaw
GeeHaw 03.01.2017, 20:25:22
  • -1
@sqorvel: Tak, sa w blokach psy pracujace, np. moje. Jak i np. psy z ratownictwa. To, ze ktos w bloku mieszka to nie oznacza z gory, ze z psem nie pracuje. Jest roznica miedzy brakiem logicznego myslenia, a brakiem podstawowej wiedzy. A Ty tej podstawowej wiedzy po prostu nie posiadasz.

700

Potrącenie na przejściu dla pieszych w Pruszkowie

Potrącenie na przejściu dla pieszych w Pruszkowie

Fatalne potrącenie na przejściu dla pieszych, a ode mnie apel do mirków i mirabelek, żeby zawsze rozglądali się będąc na przejściu czy nic nie jedzie... ku przestrodze...

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 12.12.2016, 18:53:36
  • 464
  • #
    wypadek
  • #
    polska
  • #
    kierowcy
  • #
    samochody
GeeHaw
GeeHaw 12.12.2016, 20:56:29
  • 7
@alcest:
GeeHaw - @alcest:

źródło: comment_T4pptInKcectxuRiupmKewo2DGE8VAiw.jpg

Pobierz
GeeHaw
GeeHaw 12.12.2016, 21:09:55
  • -3
@ZielonyProgramista21: to nie jest tylko i wyłącznie Twój problem, bo wiele osób tak ma. Piesi ubrani na czarno bez żadnych odblasków potrafią się niekiedy wtarabanić, a nie daj, jak z naprzeciwka jest sznur samochodów, który dodatkowo oślepia. Tych od ciemnej mody jesiennej/zimowej powinno się wsadzać do więzienia, za brak jakichkolwiek odblaskowych wstawek. Odkąd mam prawo jazdy, rozumiem ból kierowców i staram się wybierać kurtki/płaszcze z takimi wstawkami, a jeśli nie
FAQGAG
FAQGAG
FAQGAG
12.12.2016, 19:28:20
  • 4
Co to znaczy rozowypasek?
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 12.12.2016, 19:29:08
  • 6
@FAQGAG: kłopoty.
  • Odpowiedz
J.....h
J.....h
konto usunięte 12.12.2016, 18:51:24
  • 10
fajny taki kubek dla taty? :3
#humorwpisowy
J.....h - fajny taki kubek dla taty? :3
#humorwpisowy

źródło: comment_W7DnsObX18jnj4yWH1TyZPZDir740One.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 12.12.2016, 19:23:14
  • 2
@Jazzyeah: spodlady ma tez model "Dzien dobry czesc i czolem" w wersji XXL. Bardzo fajne kubki do domu.
  • Odpowiedz

931

Dr Helen Smith wyjaśnia dlaczego mężczyźni coraz częściej bojkotują małżeństwo.

Dr Helen Smith wyjaśnia dlaczego mężczyźni coraz częściej bojkotują małżeństwo.

Takie kobiety dzisiaj są na wymarciu, rozsądny głos o tym jak męskość jest dzisiaj na wszystkie możliwe sposoby niszczona i jak zostajemy jako mężczyźni systematycznie pozbawiani praw. Ja się z nią zgadzam, a Wy wykopki? Wymagana znajomość angielskiego.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 29.11.2016, 15:53:33
  • 303
  • #
    swiat
  • #
    slub
  • #
    mgtow
  • #
    kobiety
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 18:46:28
  • 7
@wypokmeister: nie wszyscy faceci to też najlepszy wybór na przyszłego męża i ojca. Popatrz sobie na przekrój mężczyzn w wieku 20-30 lat, dla których priorytetem w życiu jest skóra, fura i komóra. Materializm przyciąga do siebie materializm.
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 19:04:18
  • -18
@wypokmeister: nie odnoszę sie do ewolucyjnych punktów, bo to wg mnie raczej brednie. Po prostu uważam, że "widziały gały, co brały". Tyczy się to zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Społeczeństwo się zmienia i nie trzeba brać obecnie na oślep, a wierz mi, że wystarczy kilka miesięcy/rok/dwa wspólnego życia pod jednym dachem bez zobowiązań typu małżeństwo lub potomstwo, aby wiedzieć z kim ma się do czynienia.
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 19:15:52
  • -23
@wypokmeister: ale nie porównuj proszę mojego podejścia do życia do "kobiet", które wrabiają mężczyzn w dziecko tudzież w małżeństwo. Nie mam na ten temat zdania, ponieważ moralnie nie potrafię sobie wyobrazić takiej sytuacji, gdzie dla materialnego profitu robię z siebie inkubator dla mamony.
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 19:34:40
  • -9
@wypokmeister: nie, nie dotarło. Społeczeństwo się zmienia, zmieniają się zarówno kobiety jak i mężczyźni. To nie jest tak, że czas działa wyłącznie w jedną stronę(=płeć).
Piszesz za siebie, czy za całe grono mężczyzn? Bo mi się wydaję, że mówisz za siebie używając "my" (=mężczyźni). I jestem Ci to w stanie udowodnić na własnych doświadczeniach, że materialnie, to facet mnie wykorzystywał, a nie odwrotnie. I serio, wyobraź sobie, iż istnieją na
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 19:43:15
  • -8
@wypokmeister: ale niezbyt rozumiem, dlaczego przypisujesz mnie do feministycznej ideologii i "czy mi sie to podoba, czy nie". Przeciez nigdzie nie napisalam, ze zgadzam sie, iz jedni sa rowniejsi od innych. Ja mowie o czym innym, a Ty zapierasz sie w antyfeministycznych regulkach. Spoko.
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 19:50:22
  • -13
@wypokmeister: ale czekaj, szukasz we mnie rozwiazania za niepowodzenie w czyims zwiazku? Za to, ze ktos sie zwiazal z baba, ktora potrafi wylacznie doic na kase i traktowac faceta jak skarbonke? Wiesz, dzieci nie biora sie z przypadku. Zanim sie zdecydujesz na wspolne dziecko z kobieta, to chyba widzisz, czy ma jakies ambicje i jesli tak, to jakie. Tak mi sie przynajmniej wydaje.
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 20:24:26
  • -17
Ja proboje ci naswietlic problemy ktore w obecnym spoleczenstwie napotykaja mezczyzni. I sie pytam - jakie ty jako kobieta, widzisz rozwiazanie takiego problemu? Takie przykladowe. O ile widzisz / zauwazasz problem w ogole.


@wypokmeister: ja tych problemów akurat nie rozumiem, bo mi się moralnie nie mieszczą w głowie. Serio, nie toeretyzuje o problemach faceta, który wtyka penisa do waginy kobiety, która oszukuje go, iż bierze tabletki antykoncepcyjne (tudzież dziurawi p----------y,
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 20:54:02
  • -22
@wypokmeister: słuchaj, zbawiaj cały świat. Życzę Ci powodzenia ile tylko sił Ci starczy. Mnie zbawianie ludzi, którzy pchają się w problemy na własne życzenie, w dodatku w wyniku osobistych uniesień (czyt. orgazmu), nie satysfakcjonuje. Zamiast tego wole pomagać rodzicom, którzy mimo szczęśliwego małżeństwa mają ten niefart, że nie stać ich np. na leczenie dziecka, które walczy z chorobą.
GeeHaw
GeeHaw 29.11.2016, 21:14:28
  • -12
@wypokmeister: jednak związek chyba polega na wspólnym zaufaniu, czyż nie? Jeśli partnerka Cię oszukuje w wziązku... to co ja Ci osobiście na to poradzę? Nie widzę powodu, aby się rozczulać nad tym wątkiem. Nikt Ci tej kobiety nie każe od razu poślubić ani mieć z nią dzieci. Mamy na szczęście takie czasy, iż można być z kimś przez wiele lat w związku konkubenckim i nie ma się czego wstydzić..
F.....n
konto usunięte 28.11.2016, 18:13:28
  • 3
jakieś złote rady dla kogoś kto wyprowadza się pierwszy raz z rodzinnego gniazdka do wielkiego miasta w celach zarobkowych?

#kiciochpyta #jakzyc
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 28.11.2016, 18:15:17
  • 3
@Filem00n: nie zakorzeniaj się w pierwszym mieszkaniu/mieście zbyt mocno.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 28.11.2016, 18:25:50
  • 1
@Filem00n: niekoniecznie złe, ale gdybym wiedziała przed faktem dokonanym, jakie czakają mnie oferty w przyszłości to bym się zastanowiła poważniej. Przepracowałam w danej miejscowości łącznie 4 lata, w tym czasie zdecydowałam się na dwa psy (z powodu hobby), a jakoś od roku spływają do mnie oferty pracy nawet z Czech, itp. Zarobkowo może nie lepsze, ale to dodatkowe doświadczenie na rynku, plus nowy kraj, nowy język, którego nie znam, a
  • Odpowiedz
Z.....y
Z.....y
konto usunięte 28.11.2016, 16:32:39
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 28.11.2016, 17:26:52
  • 0
@sorhu: jesli sprzedawca pisze, ze statyw jest kompletny oprocz pokrowca, to kupujacy ma prawo myslec, iz glowica, ktora nie znajduje sie na zdjeciu, jest rowniez w komplecie. Fakt, faktem, iz kupujacy mozliwe, ze nie zauwazyl i nie dopytal telefonicznie. Ale to sprzedawca szuka jelenia, piszac o braku pokrowca, a o glowicy juz nie. Moze liczy, ze ten statyw komus wysle.
  • Odpowiedz
L.....d
L.....d
konto usunięte 25.11.2016, 09:49:45
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 25.11.2016, 09:51:27
  • 1
@ListopadowyOpad: kupe.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 25.11.2016, 09:53:30
  • 0
@ListopadowyOpad: parzucha + fajka.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 25.11.2016, 09:55:31
  • 0
@ListopadowyOpad: zawsze pozostaje lewatywa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 25.11.2016, 09:56:48
  • 0
@ListopadowyOpad: ok, zapraszam do gabinetu.
  • Odpowiedz
dziadoszek
dziadoszek
dziadoszek
22.11.2016, 13:12:00
  • 1
#sylwester #gory #dolnyslask #wroclaw
Od tygodnia wykonałem ze 100 telefonów i wszystko zajęte. Czy ktoś ma namiar na cokolwiek na 8 osób, aby móc razem usiąść, popić, pogadać, potańczyć a później iść kulturalnie spać?
Interesuje mnie już wszystko, byle spędzić tego Sylwestra nieco inaczej niż zawsze. Marzeniem były góry, ale to jest chyba marzenie spóźnione o pół roku. Szukam nawet na wioskach i lipa.
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 22.11.2016, 13:40:29
  • 1
@dziadoszek: poszukaj w Chełmsko Śląskie i bliskich okolicach.
  • Odpowiedz

1220

Nie ma rzeczy niemożliwych

Nie ma rzeczy niemożliwych

Facet rozwiązuje problem

Kerson
z
gfycat.com
dodany: 21.11.2016, 22:18:04
  • 116
  • #
    wykop
  • #
    sport
  • #
    ciekawostki
  • #
    rozrywka
GeeHaw
GeeHaw 22.11.2016, 00:42:28
  • 5
@Arachnofob: wśród tych kobiet stoi również mężczyzna.
GeeHaw
GeeHaw 22.11.2016, 00:49:45
  • 3
@Arachnofob: nie wiem czy jest w stanie samodzielnie się wspiąć, czy nie. To Ty jesteś tutaj wszechwiedzący, więc mi powiedz, na co czeka. W końcu to są chyba zawody i każda sekunda się liczy?
GeeHaw
GeeHaw 22.11.2016, 00:59:53
  • 5
@Arachnofob: przecież panowie na barierkach są tam wyznaczeni przez organizatorów zawodów. Oni tam stoją, bo ich zadaniem jest właśnie pomagać zawodnikom. Dobranoc.
Twinkle
Twinkle
18.11.2016, 05:02:49
  • 88
Być obudzonym o 5:45 tylko po to żeby usłyszeć, że jest się j----ą, n---------ą, dziwką. Gawd, jakie to motywujące.

  • 148
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GeeHaw
GeeHaw 18.11.2016, 05:13:55
  • 0
@Twinkle: Matka Ci tak?
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 18.11.2016, 05:28:51
  • 0
@Twinkle: to sie od nich odlacz. Jest duzo mieszkan komunalnych, ktore ludzie chca wynajmowac za grosze w sumie, bo im sie oplaca.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 18.11.2016, 05:45:33
  • 0
@Twinkle: moj znajomy wynajal mieszkanie komunalne, a sam ma dwa psy, nie ukrywal, ze beda w tym mieszkaniu mieszkac. Wiele osob dziedziczy teraz takie mieszkania i wynajmuje dla dodatkowego dochodu. Warto porozgladac sie lub popytac.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 18.11.2016, 05:56:05
  • 19
@Twinkle: to co ja Ci moge powiedziec... kazdy jest kowalem swojego losu, rodzice Twoi sa toksyczni, a Tobie ciezko ze zwierzakami znalezc nowe lokum. Albo w ta, albo w tamta.
  • Odpowiedz
GeeHaw
GeeHaw 18.11.2016, 06:00:36
  • 1
@Twinkle: e tam, zwierzakow nie ma co mieszac do problemow rodzinnych. Sama mam dwa psy i kota i roznie z postrzeganiem rodziny na te kwestie to bylo.
  • Odpowiedz

570

Jak niewiele potrzeba aby uszczęśliwić psa

Jak niewiele potrzeba aby uszczęśliwić psa

Na przykład wystarczy sterta liści.

WuDwaKa
z
youtube.com
dodany: 17.11.2016, 19:24:36
  • 53
  • #
    pies
  • #
    psy
  • #
    husky
  • #
    smiesznypiesek
  • #
    zwierzeta
  • #
    zwierzaczki
GeeHaw
GeeHaw 18.11.2016, 04:37:37
  • 6
@sejsmita: bawią się też podobnie wszystkim w domu/mieszkaniu, gdy idziesz np. do pracy... ;)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 1 z 4
  • >
  • https://www.last.fm/pl/user/GeeHawHike

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.10.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking