Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko254
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Dominik_Bakunin
Profil firmowy

Dominik_Bakunin

Dołączył 3 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 222
  • Znaleziska 217
  • Mikroblog 5
  • Obserwujący 6
  • Obserwowane 1

709

Kanada:"Możecie trafić na listę niegrzecznych dzieci jeśli się nie zaszczepicie"

Kanada:"Możecie trafić na listę niegrzecznych dzieci jeśli się nie zaszczepicie"

Dyrektor ds. zdrowia publicznego w Kanadzie, Theresa Tam, przeprowadziła rozmowę w formie 2-minutowego wywiadu z „panią Clause” z „bieguna północnego”. W nim dzieci są ostrzegane, że mogą znaleźć się na „liście niegrzecznych” Świętego Mikołaja, jeśli nie otrzymają szczepionki i nie zamaskują się.

missolza
z
streamable.com
dodany: 23.12.2022, 15:06:13
  • 88
  • #
    kanada
  • #
    ciekawostki
  • #
    bozenarodzenie
  • #
    prezenty
  • #
    wiligia
  • #
    swieta
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 24.12.2022, 12:45:22
  • -3
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt. Antyszczepionkowe posty są już niemodne. Kremlowska propagandą na pewno zaproponuje coś nowego w nadchodzącym 2023 roku. Ciekawe jak będą spinowac porażkę pod Bachmutem.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4

Czy fundacja "Wspieram" realizuje w Polsce interesy Kremla?

Pokaż treści 18+

Czy fundacja "Wspieram" realizuje w Polsce interesy Kremla?

Tylko na Wykopie i Facebooku. Nowe fakty w sprawie afery, która kompromituje zarówno PiS jak i PISF (Polski instytut Sztuki Filmowej)

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 26.11.2022, 14:36:55
  • 0
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    polityka
  • #
    kultura

11

Pilny protest w sprawie prorosyjskiej fundacji "Wspieram"

Pokaż treści 18+

Pilny protest w sprawie prorosyjskiej fundacji "Wspieram"

Protest przeciwko finansowanej przez "Russkij Mir" fundacji. Przyjdź, aby sprzeciwić się finansowaniu rosyjskiej propagandy z polskich podatków. Piątek 25 listopada ulica Bracka 6/8 w Warszawie przed siedzibą PAP. Godz. 9.30

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 23.11.2022, 12:53:32
  • 1
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    kultura
  • #
    polityka
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 20.11.2022, 12:07:37
  • 1
@Dominik_Bakunin: jeszcze w ramach wyjaśnień. Link do postu gdzie jest przedstawiona graficznie historia dotacji dla prorosyjskiej fundacji "Wspieram".
https://www.facebook.com/DominikGasiorow/posts/pfbid08rnZeNvSgcWaRnM9S3dNoQ8GTrQfWZaMQQNd7e9AsgFXUqn1bYQVxAZ9hZWak7gVl
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

543

Skandal z dotacjami dla prorosyjskiej fundacji. PiS miał pełną wiedzę.

Pokaż treści 18+

Skandal z dotacjami dla prorosyjskiej fundacji. PiS miał pełną wiedzę.

Już w 2011 poseł Błaszczak ostrzegał przed fundacją "Wspieram". Mimo to, już po wybuchu wojny na pełną skalę w Ukrainie, fundacja finansowana przez "Russkij Mir" otrzymała ponad 2 miliony złotych dotacji.

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 19.11.2022, 21:40:33
  • 23
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    pis
  • #
    polityka
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
19.11.2022, 21:57:33
  • 101
@neeet: Dobrze, to może wytłumaczę. W 2011 roku Błaszczak ostrzegał Platformę przed fundacją Wspieram. Platforma nic z tym nie zrobiła. Potem była okupacja Krymu w 2014 roku, fundacja nadal korzystała z hojnych dotacji. W tym roku dostała 2 miliony. Warto przeczytać np. tekst z Wirtualnej Polski, albo 2 artykuły z Gazety Wyborczej żeby zrozumieć jak do tego doszło, o co chodzi itd. Przy okazji nazywam się Dominik Gąsiorowski. Na wykopie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
19.11.2022, 22:07:19
  • 43
@neeet: Tu ciekawa tabelka, gdzie można zobaczyć dotacje dla prezes fundacji "Wspieram". Rok 2022 jest oszukany, bo rozwiązała spółkę i ktoś inny pewnie jest nominalnie właścicielem "Wspieram". W każdym razie po okupacji Krymu dotacje zaczęły rosnąć. Jest to dosyć bulwersujące.
Dominik_Bakunin - @neeet: Tu ciekawa tabelka, gdzie można zobaczyć dotacje dla prezes...

źródło: comment_1668895524Vd12XAP7yd2Cbz6pA19CNO.jpg

Pobierz
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
19.11.2022, 22:32:13
  • 22
@neeet: sprawa się rozkręca. Był artykuł w Wirtualnej Polsce i dwa teksty w Gazecie Wyborczej. Grupa znanych twórców napisała list otwarty w tej sprawie. Natomiast o interpelacji Błaszczaka jeszcze w mediach nie pisano więc warto to rozgłaszać. To ukazuje sprawę w trochę innym świetle.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
19.11.2022, 23:50:08
  • 10
@mrjetro: Mimo wszystko wydaje mi się, że nie warto się zatrzymywać na stwierdzeniu, że to są oczywiste rzeczy. To jest konkretna informacja o której większość Polaków nie wie. Jeśli sprawdzisz media, to odkryjesz, że nikt tego nie podawał. Dlatego warto to udostępniać, podbijać, bo ludzie mówiąc górnolotnie mają prawo wiedzieć co się dzieje. Zwłaszcza jeśli pieniądze z ich podatków idą na fundację wspieraną przez "Russkij Mir". Jest to organizacja, która
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
20.11.2022, 11:52:42
  • 2
@moooka: rzeczywiście w tym tekście nie ma wszystkich informacji. Można je znaleźć na stronie Ogólnopolskiego Bojkotu Leroy Merlin. Część trafiła do gazet. Festiwal Sputnik odbywał się jeszcze w zeszłym roku. Prezentowali np. film o pięknie ROSYJSKIEGO Krymu. Obecnie nominalnie organizatorką jest p. Skulska. Pan Piotr Skulski jest tak skompromitowany, że się nie wychyla. Zasiada natomiast z panią Skulską w zarządach dwóch innych fundacji. Finansowanie doktorantów przez Gazprom miało miejsce także
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
20.11.2022, 11:56:48
  • 0
@200Amra: zaryzykuję i powiem, że ma to samo źródło finansowania

724

Jak zniszczyć bojkot firm współpracujących z Rosją?

Pokaż treści 18+

Jak zniszczyć bojkot firm współpracujących z Rosją?

O tym jak znana na rynku firma badawcza oszukuje opinię publiczną i swoich klientów. Tekst: Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin Nie przeczytacie o tym w mediach.

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 12.11.2022, 21:23:03
  • 104
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    leroymerlin
  • #
    wojna
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
12.11.2022, 21:54:33
  • 11
@Mecowaty: źródło na pewno nieobiektywne, bo sami zainteresowani są źródłem, czyli bojkotujący. Co do szurskiej teorii, namawiam do sprawdzenia każdego pojedynczego faktu z tekstu.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
12.11.2022, 21:55:23
  • 58
@nirvikalpasamadhi: UCE Research też polska firma. I MondayNews też polska firma. Tylko Leroy nie polska, ale za to ma duży budżet.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
12.11.2022, 22:19:02
  • 74
@nirvikalpasamadhi: mi najbardziej podoba się wypowiedź szefa Proxi.cloud, który stwierdził, że ludzie chodząc do Decathlona pomagają Ukrainie, bo fajne śpiwory sprzedają. To jest przebój
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
12.11.2022, 23:48:29
  • 3
@PosiadaczKonta: nie zrozumiałem.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 06:32:13
  • 19
@unibot: w skrócie. Firma badawcza nie jest firmą badawczą
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 07:17:26
  • -2
@protanus: dzięki. Ciekawe
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 07:22:37
  • 0
@Ginik: to prawda, że czubek góry lodowej. Mimo wszystko dla mnie przekroczyli pewna granicę. Jeśli byś się dowiedział, że jedna z czołowych firm badawczych ws. Wyborów nie jest prawdziwa firmą, nie robi ankiet a publikuje jakieś wyniki z których im wychodzi, że np. konfederacja wygrywa z PiS i PO to trochę byś się zirytował pewnie.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 07:25:12
  • 0
@von_sulkow: dzięki za wsparcie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:08:34
  • 2
@Mis_: Ukraińcy chyba mają ważniejsze wydatki od PR-u, zbierają na b--ń. OP pracuje w trybie wolontaryjnym.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:09:58
  • 3
@Kalosz667: Z takimi twierdzeniami byłbym ostrożny. Podobnie mówiono, że w tych sieciach pracują sami Ukraińcy. Auchan opublikował raport za zeszły rok. Okazało się, że ilość ukraińskich pracowników to 0,5 % personelu.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:11:41
  • 2
@SmacznyPies: inne firmy istnieją. My się skupiliśmy na Leroy i Auchan, bo nie możemy się zajmować wszystkimi. Są wyjątkowo wredni. Są to także jedne firmy o których z nazwy mówili zarówno Zeleński jak i Ławrow.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:17:32
  • -1
@Cogito-sum: Firma na swojej stronie twierdzi, że działa w kilku krajach co jest nieprawdą. Zbieranie danych z aplikacji jest legalne jeśli użytkownicy wyrażą zgodę. Trzeba też podać cel tego zbierania. Zajrzałem do regulaminów aplikacji z których korzystają niektóre firmy badawcze nic tam nie ma o tym, że dane mogą zostać wykorzystane do badań rynku, a tym bardziej PR-u. Kodeks etyczny firm badawczych mówi o tym, że uczestnik badania musi być
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:41:06
  • 0
@protanus: Może na priv mi napisz więcej, bo rzeczywiście trudno znaleźć
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:56:48
  • 3
@srednibrat: Ławrow chwalił Leroy Merlin za to, że zostaje w Rosji i daje przykład innym. Wystąpili w roli klasycznego łamistrajka. Pytanie było dlaczego akurat Leroy. Odpowiadam, że Leroy jest ważne. Jeśli chcesz bardziej rzeczowo - grupa Mulliez na świecie robi 100 miliardów euro obrotów. W Rosji mają bardzo silną obecność. Dla Leroy jest to w tej chwili ważniejszy rynek od Francji. Płacą podatki. Podatki idą na wojnę.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 08:57:54
  • 3
@Mis_: No to kto mnie finansuje, bo jestem zaintrygowany? Castorama?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 10:27:41
  • 3
@srednibrat: Odpowiem, ale więcej nie będę odpowiadał. Bo tematem artykułu nie był bojkot Leroy. Od tego mamy stronę na facebooku na której wyjaśniamy to od 8 miesięcy. Tu masz dane z francuskiej prasy. W Rosji mają 231 sklepów. Raportują 3,4 miliardów euro za zeszły rok, ale nawet francuscy dziennikarze pisali, że stosują w rosji kreatywną księgowość i zyski rozmywają w całym obszarze Europy Wschodniej. Zyski z rosji oficjalnie to 10
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 10:29:14
  • 4
@berti: bo nikomu nie chciało się wykonać tej pracy, którą wykonaliśmy w sprawie Leroy. Gorąco zachęcam
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 10:38:45
  • 1
@Ginik: problem w tym, że dane tej firmy badawczej powtarzały wszystkie media - internetowe i papierowe. Przede wszystkim 30 razy podawała je Polska Agencja Prasowa, za nią kopiują wszyscy i mają do tego prawo. W końcu zakładają, że PAP sprawdza źródła. Jeśli sprawdzisz listę na końcu to jest tam i Rzeczpospolita i Gazeta Wyborcza. Portale darmowe i płatne. Krótko mówiąc - wszyscy
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 11:57:33
  • 0
@Cogito-sum: Kodeks etyczny dotyczący badań rynku nazywa się tworzy ICE/ESOMAR. Tu jest link: http://www.ofbor.pl/public/File/Miedzynarodowy_Kodeks_Badan_Rynku_i_Badan_Spolecznych.pdf

Nie ma prawa do opinii zgodnie z kodeksem etycznym. Badacz nie komentuje wyników tylko je prezentuje. Natomiast to co on zaprezentował to są dywagacje zbieżne z interesem czyimś. Jeśli będzie ci się chciało przeczytać ten kodeks etyczny, to zwróć proszę też uwagę na to jak należy prezentować wyniki, w jaki sposób się robi badania itd. Jeśli
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 11:59:20
  • -1
@seitanka: Dane mogą być dokładne jeśli chodzi o ruch użytkowników komórek w sklepach, ale specjalista wypowiadał się na temat ich motywacji.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 14:44:07
  • 3
@unibot: to nie jest ta jedna firma. Kampania była znacznie szersza. My już opisaliśmy trzy firmy - panparagon, proxi.cloud, uce reserach. Następne czekają w kolejce
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 17:07:58
  • 3
@unibot: tak mówię o tym bojkocie, który wydaje ci się bez sensu. To właśnie przeciwko niemu uruchomiono armię troli w internecie, negatywną kampanię PR-ową. Leroy Merlin zaś musiał zwiększyć swój budżet reklamowy przynajmniej dwukrotnie. O tym bojkocie.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 18:33:48
  • 1
@unibot: ja nie sprzedaję mebli ani materiałów budowlanych. Nie stanowię konkurencji dla Leroy Merlin. Ciekaw jestem jak można być tak zaczadzonym jakąś dziwną (wolnorynkową?) ideologią, żeby kibicować firmie, która jest w świetnych relacjach z Putinem, zwalnia swoich pracowników na Ukrainie za gadanie o wojnie, deklaruje że nie wyjdzie z Rosji mimo wojny. Do tego sprzedaje rosyjskie i białoruskie produkty w swoich sklepach w Polsce mimo embarga, fałszuje ich kraj pochodzenia
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 19:32:36
  • 1
@unibot: wciela do wojska znaczy, że zgodnie z dekretem Putina wszystkie firmy działające w Rosji poza specjalnymi wyjątkami pomagają komendom uzupełnień zidentyfikować pracowników w wieku poborowym i przekazać im wezwanie na komisję. Następnie zgodnie z tym samym dekretem mają go nawet doposażyć jeśli zajdzie taka potrzeba. Nie wiem o co ci chodzi z tymi podmiotami. Rozumiem, że chodzi ci o to, że to czyni Leroy Rosja, albo Francja, co wszystko
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
13.11.2022, 22:43:18
  • 0
@unibot: na tym etapie jest dość jasne, że Francuzi nie zamkną sklepów w Rosji. To nie znaczy, że nie mogą. Mnóstwo firm z tej samej branży to zrobiło. Nie mogę już słuchać argumentu o nacjonalizacji majątku, bo wszystkie zachodnie podmioty do tej pory sprzedawały swój interes rosyjskim firmom często zabierając prawo do znaku towarowego. Pewnie nie był to opłacalny biznes, ale tak zrobiły więc po co opowiadać bajki o utracie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 00:01:28
  • 0
@unibot: pamietam kraje bloku wschodniego, które próbowały naśladować zachód i funkcjonować bez zachodnich technologii. To było dosyć żałosne. Te zyski o których mówisz są krótkotrwałe. Ostracyzm gospodarczy jest skuteczny pod warunkiem, że jest solidarny. Znam argumenty które tu podajesz. Cała francuska prasa tak pisała po inwazji. Nie zgadzam się z tym. To jest filozofia Kalego. Każdy kraj myśli tylko o swoim interesie, swoim rynku pracy, swoim oddziale Leroy Merlin. Takie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 08:23:47
  • 0
@unibot: już rozumiem na czym polega nieporozumienie. Jesteś zwolennikiem poglądu, że jak jakaś firma zachodnią operuje w Polsce lub Rosji to jest to niekorzystne dla danego kraju. Bo płacą niskie podatki, a zyski transferują. Dlatego nie widzisz sensu w bojkotowania LM w Rosji. Ja z kolei uważam, że to nie takie proste. Bez tych sklepów i innych zachodnich podmiotów leżą całe branże. Oprócz sklepu są kontrahenci miejscowi, pracownicy, w tych
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 18:23:58
  • -1
@dzek: szkoda, że odpuszczasz. To prawda, że ekspert nie został przedstawiony jako niezależny, ale to raczej jest dorozumiane. To wynika ze sztuki dziennikarskiej. Występuje w roli komentatora, a nie strony sporu. A tu jest chyba spór, prawda? Sklepy i bojkotujący sklepy.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 18:31:38
  • -1
@dzek: zgadzam się z zarzutem. Chciałem nawet to wyedytować na stronie, ale niestety nie mogę z powodów technicznych
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 18:35:01
  • 0
@unibot: ja po prostu myślę, że rosjanie bez zachodniego know-how to jednak nie to samo. Niektórzy się rozpisywali o tym, że rosjanie zrobią sobie swojego mcdonalda i świetnie na tym wyjdą. No i zrobili. Podają hamburgery z pleśnią i nie dają rady dostarczyć dostatecznej ilości frytek.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 18:39:05
  • 0
@FELIX90: a co jest nie tak?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
14.11.2022, 18:43:55
  • 0
@kefas_safek: Być może, ale chyba nie dotyczy to Auchan. Podali w oficjalnym raporcie liczbę 17 tysięcy pracowników w swoich sklepach. Wyliczyli, że mają 100 Ukraińców w tym gronie.

Tu masz źródło: https://www.facebook.com/leroy.nachuj/posts/pfbid0GfEvZPK23HDHTGgc3gd1PvNXAFiU32QE5DRg1uPY5hXpYpG5zH7DnqhXfCtN9F7dl

9

REFERENDUM! ANEKTUJMY RUSKĄ AMBASADĘ

Pokaż treści 18+

REFERENDUM! ANEKTUJMY RUSKĄ AMBASADĘ

Już dziś 15.10 o 14:00 referendum w sprawie aneksji ambasady federacji rosyjskiej w Warszawie. Belwederska 49. Przyjdź oddać głos. Czesi zyskali dostęp do morza. Wszystko jest możliwe.

Dominik_Bakunin
z
fb.me
dodany: 15.10.2022, 06:15:50
  • 0
  • #
    polityka
  • #
    ukraina
  • #
    wojna

598

The Rings Of Power - Koszmar za miliard dolarów

The Rings Of Power - Koszmar za miliard dolarów

Jak w tytule, czyli wszystko to co jest nie tak z nowym serialem od Amazona.

lifapek
z
youtube.com
dodany: 04.10.2022, 21:41:31
  • 218
  • #
    film
  • #
    seriale
  • #
    wladcapierscieni
  • #
    ringsofpower
  • #
    rozrywka
  • #
    lotr
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 05.10.2022, 08:12:10
  • -29
Nie mogę czytać tych głupot. Rings od Power jest bardzo fajne. Ma tempo i rozmach w odróżnieniu od Rodu Smoka. To prawda, że jest obsadzone w duchu pc, ale nie przekłada się to na fabułę.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 05.10.2022, 08:27:45
  • 1
@ramirezvaca: Porozumieniu Centrum tak jak i PiS dosyć daleko było do political correctness :)

23

Wyrzućmy Leroy Merlin i Auchan z UN Global Compact

Pokaż treści 18+

Wyrzućmy Leroy Merlin i Auchan z UN Global Compact

Ostatnio teksty probojkotowe nie cieszą się zbytnią popularnością na Wykopie. Ale może to Was ożywi? Będziemy wyrzucać Leroy i Auchan z UN Global Compact - inicjatywy promującej prawa człowieka i zrównoważony rozwój.

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 04.05.2022, 09:11:36
  • 0
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    leroymerlin

12

Spotkanie pod AFP Warszawa. Francuzi nie widzą protestów w Polsce.

Pokaż treści 18+

Spotkanie pod AFP Warszawa. Francuzi nie widzą protestów w Polsce.

Warszawa włącza się w akcję STOP MORDOWANIU DZIECI. Sobota 14:00 Marszałkowska 76. Organizatorem jest Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin.

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 28.04.2022, 14:24:19
  • 1
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    leroymerlin

719

Dzień Hańby 23 kwietnia o 14.00

Pokaż treści 18+

Dzień Hańby 23 kwietnia o 14.00

Pojawiło się nowe święto. 23 kwietnia jest Dniem Hańby dla kolaborantów. Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin we współpracy z Euromaidan-Warszawa organizuje protest w całej Polsce. Kiedy zaczęliśmy nagłaśniać naszą działalność, tu na Wykopie, wiele osób pisało, że to nie ma sensu.  W sobotę przed...

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 20.04.2022, 07:16:29
  • 110
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    putin
  • #
    leroymerlin
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
20.04.2022, 14:39:39
  • 0
@loginqw: proszę sobie wyobrazić, że pracuję obecnie na dwa etaty.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
20.04.2022, 14:41:05
  • -1
@FanWichury: po to założyłem konto, to prawda. To nie jest f----z. O to proszą Ukraińcy, żeby nie dofinansowywać morderców.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
20.04.2022, 14:41:35
  • -2
@Mis_: Na razie dopłacamy. Nie prowadzimy zbiórek.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
20.04.2022, 14:42:48
  • -1
@Rafalski1706: to jest drugi najmodniejszy tekst promowany przez rosyjskie ośrodki. Zaraz po tym, że jeździmy na ruskim paliwie

905

Leroy Merlin idzie na dno, LPP i Decathlon uratowane. Polacy wściekli na firmy

Pokaż treści 18+

Leroy Merlin idzie na dno, LPP i Decathlon uratowane. Polacy wściekli na firmy

Wizerunek Leroy Merlin leży i kwiczy. Jeżeli Francuzi mieli nadzieję, że z czasem konsumenci zapomną o tym, że sieć postanowiła zostać w Rosji, to jest dokładnie odwrotnie. Decyzje LPP i Decathlonu o ucieczce z kraju rządzonego przez Władimira Putina okazały się za to zbawienne dla obu

pogop
z
spidersweb.pl
dodany: 08.04.2022, 18:22:43
  • 113
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    wojna
  • #
    leroymerlin
  • #
    decathlon
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 08.04.2022, 22:44:31
  • -3
@fiziaa: ja również

1199

Ratujmy honor Białegostoku, walczmy z Leroy Merlin

Pokaż treści 18+

Ratujmy honor Białegostoku, walczmy z Leroy Merlin

Prośba o wykop efekt.  Jutro (sobota 2.04) o 14, na ulicy Hetmańskiej 18 w Białymstoku, jest przewidziana pikieta przed sklepem Leroy Merlin.  Zapowiada się mało uczestników. Jako organizator wydarzenia apeluję o wsparcie.

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 01.04.2022, 12:18:12
  • 158
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    putin
  • #
    leroymerlin
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
01.04.2022, 12:45:28
  • 98
@theodolit: Myślę, że ukraińscy pracownicy wiedzą o co chodzi. Wielu polskich pracowników Leroy też wie o co chodzi, bo okazywali nam wsparcie przy różnych okazjach. Niektórzy potrafią myśleć szerzej, nawet kiedy boją się o utratę pracy
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
01.04.2022, 14:16:36
  • -12
@ICameTwiceOnYourMumsBack: wszystkie nam płacą oczywiście
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
01.04.2022, 14:17:16
  • -25
@Krzysztof_Listonosz: to pozdrów patriotów ode mnie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
01.04.2022, 14:30:45
  • -49
@ab6661: to jest Z piętnujące agresora :)
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
01.04.2022, 14:33:33
  • -15
@Krzysztof_Listonosz: może wszystkich?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
01.04.2022, 16:13:45
  • -14
@kolezka1: Gdańsk się trzyma mocno. Nie wstydzę się.

1745

Aktywiści tworzą „Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin'. Manifestacje pod sklepami

Aktywiści tworzą „Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin'. Manifestacje pod sklepami

Grupa niezależnych aktywistów, protestujących w ostatnich dniach pod sklepami Leroy Merlin przeciwko obecności sieci w Rosji, założyła inicjatywę „Ogólnopolski Bojkot Leroy Merlin

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 31.03.2022, 06:06:47
  • 200
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:35:28
  • 0
@Slaw12: w Internecie może
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:35:49
  • 0
@DetektywColumbo: podoba mi się ten żart tak często powtarzany, zawsze śmieszy
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:36:12
  • 0
@dawprg: może ta wojna nie będzie miała ciebie w dupie?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:37:10
  • 0
@Biuakke: znam ten tekst. Wiele osób go powtarza, jakby tak mechanicznie. Jakby boty jakieś?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:37:33
  • 0
@emerjot: Cersanit też będziemy bojkotować
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:38:30
  • -1
@Szyszkachmielu: o, znowu ten sam tekst. I jeszcze ukraińcy zabiorą nam pesele i moja chora córka nie została zoperowana, bo ukraińców przyjęli
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:39:01
  • 0
@lewakteofil: nie blokujemy. Manifestacja jest legalna i chroniona przez policję.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:39:43
  • 0
@Lotnique: A to kolejny tekst promowany przez rosyjską propagandę. Jeśli go powtarzasz nieświadomie, to zbadaj proszę temat
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:45:50
  • 1
@malymiskrzys: tego się nie robi za darmo, trzeba kupić trochę rekwizytów, więc raczej dokładamy do interesu
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:49:28
  • 0
@Komornickus: nikt ci nie zwróci
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:52:16
  • -1
@DinguMkembe: OBI jest dobre, zawiesiło działalność w Rosji
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:53:01
  • -4
@Magma1: Znowu komentarz prosto z Moskwy. Bardzo proszę nie powtarzać rosyjskiej propagandy zakładając, że nie jesteś źródłem tejże
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 01.04.2022, 14:53:19
  • -3
@sylwke3100: też dobrze

810

STEAM Pozwala prać rosyjskie pieniądze i nadal prowadzi działalność w Rosji

Regularnie jest siana dezinformacja jakoby największy sklep z grami ZAWIESIŁ sprzedaż w Rosji. Jest to wierutne kłamstwo i propaganda siana przez samych użytkowników, którym podczas bojkotu sklepów z deskami (patrz Leroy Merlin) Ciężko byłoby się obyć bez gier.

PanKruci
z
wykop.pl
dodany: 28.03.2022, 13:15:57
  • 42
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    steam
  • #
    pcmasterrace
  • #
    rozrywka
  • #
    gry
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 28.03.2022, 17:16:26
  • 2
Dzięki za ten post. Fajnie, że pietnujesz niemoralne postępowanie steam. Nie rozumiem tylko dlaczego dostrzegasz jakaś hipokryzję tych którzy bojkotują np. Decathlon czy Leroy i przypisujesz im najniższe intencje. Ja jestem np. za stary na granie, ale powiem mojemu synowi. Wydaje mi się, że mamy wspólny cel więc po co budować podziały?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

635

Auchan odmawia wyjścia z Rosji, bo… nie chce wzmacniać rosyjskiej gospodarki

Auchan odmawia wyjścia z Rosji, bo… nie chce wzmacniać rosyjskiej gospodarki

Francuska sieć Auchan mimo licznych apelów ze strony wielu polityków, prezydenta Ukrainy i w obliczu bojkotu konsumenckiego nie zamierza zrezygnować z dalszej działalności w Rosji. Prezes Yves Claude twierdzi, że wyjście z rynku rosyjskiego oznaczałoby stratę pracy przez wielu ludzi, a nie pokój.

Wirtualnemedia_pl
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 28.03.2022, 09:28:25
  • 80
  • #
    europa
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 28.03.2022, 14:30:28
  • 0
@shadow_82: powstał ruch bojkotu tych przybytków

https://www.facebook.com/leroy.nachuj/
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 28.03.2022, 14:33:02
  • 1
@PanKruci: ja rozumiem dlaczego systematycznie namawiam do bojkotu. Bo w-------ą mnie firmy które zarabiają na wojnie. Patrz link

https://www.facebook.com/leroy.nachuj/

Ale dlaczego ty systematycznie zniechecasz i zmieniasz temat, to nie wiem...
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 28.03.2022, 14:34:33
  • -3
@PosiadaczKonta: zgadzam się. Na przykład na naszej stronie

https://www.facebook.com/leroy.nachuj/
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 28.03.2022, 14:52:29
  • -3
@shadow_82: profil jest od wczoraj
saper007
saper007
saper007
27.03.2022, 22:08:23
  • 0
@Dominik_Bakunin: odblokuj wiadomości
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 28.03.2022, 00:45:44
  • 0
@saper007: chyba odblokowałem. Nie kapuje tego za bardzo, bo wcześniej z kimś wymieniłem jakieś wiadomości. Nie wiem dlaczego się zablokowało
  • Odpowiedz
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin 27.03.2022, 21:50:01
  • 0
@rycerz01: Hej, widzę że się dość mocno uruchamiasz przy temacie bojkotu firmy pozostających w Rosji. Czy chciałbyś uczestniczyć w ruchu który rozkręcamy? Działamy w Warszawie, ale szukamy kontaktów w całej Polsce. Pozdrawiam
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K4KU
K4KU
K4KU
27.03.2022, 21:50:54
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

saper007
saper007
saper007
27.03.2022, 22:10:41
  • 0
@Dominik_Bakunin: włacz pw
  • Odpowiedz

8

Czy właśnie odbyła się największa demonstracja przeciwko Leroy-Merlin w Europie?

Pokaż treści 18+

Czy właśnie odbyła się największa demonstracja przeciwko Leroy-Merlin w Europie?

Krótka odpowiedź w tekście

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 27.03.2022, 11:17:47
  • 4
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    putin
  • #
    wojna
  • #
    leroymerlin
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
27.03.2022, 11:54:08
  • 2
@DobryDzienDobry: Dopiero to zamieściłem

2336

Już jutro największa demonstracja wymierzona w Leroy-Merlin w Europie.

Pokaż treści 18+

Już jutro największa demonstracja wymierzona w Leroy-Merlin w Europie.

Godzina 14:00, Malborska 35, Warszawa.

Dominik_Bakunin
z
wykop.pl
dodany: 25.03.2022, 08:45:53
  • 162
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    putin
  • #
    wojna
  • #
    leroymerlin
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 09:20:52
  • -5
@futroznorek: a ten post to dowód, że tekstu nie czytałeś :) Jakoś ten argument się przewija tak z automatu...
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 09:21:37
  • -3
@FanBoy_PO: Polecam autobus 190, może być elektryczny :)
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 09:21:57
  • 4
@Arkhar: Trochę się przejmuje, uwierz
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 09:36:53
  • 38
@PanKruci: a dlaczego nie można bojkotować obu firm?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 09:40:06
  • 39
@Dominik_Bakunin: bojkot tego sklepu zaczął się moim zdaniem od momentu kiedy rosyjskie media ogłosiły, że Leroy Merlin zajmie miejsce na rynku po firmach, które opuszczają kraj
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:34:25
  • -4
@PitD: pierwsze primo. Nie namowie ludzi żeby jechali protestować do Paryża. Drugie, jeśli jest popyt na produkty budowlane, to zaspokoją go inne sklepy. Trzecie, Leroy Merlin w Polsce raczej nie padnie od skromnej akcji protestacyjnej. Niech się właściciele zastanowią czy chcą mieć taką reputację
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:35:06
  • -2
@ictu: po kolei :) Ale Leroy jest najbardziej bezczelny
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:35:30
  • -5
@OsiemPiec: tak mi się kliknelo niestety
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:36:15
  • -6
@Damianowski: założyłem konto że względu na ten protest. To coś złego?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:36:47
  • -1
@vrim: ok
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:37:29
  • -2
@rafal-heros: na pewno znajdziesz podobne w innych sklepach.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:38:10
  • -4
@mati3654: możliwe. Może trzeba działać wielotorowo?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:38:22
  • -3
@rzdeb: dzięki
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:38:34
  • -3
@jawka77: super
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:39:50
  • -9
@Niebotyk: a w jakiej sprawie konkretnie? Dlaczego tak lakonicznie się wypowiadasz?
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:42:58
  • -4
@BezkresnaNicosc: muszę przyznać, że twoja logika mnie przerasta. Pożytecznymi idiotami najczęściej określa się ludzi, którzy wspierają totalitaryzmy mieszkając w krajach demokratycznych... Takze za pomocą takich postów jak twój imho
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:44:46
  • -2
@Fiber: w Rosji dosyć trudno się protestuje, ale można coś zdziałać tutaj. Trzeba tylko uważać na pożytecznych idiotów, którzy utrudniają
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:45:15
  • -3
@prawa_reka_kubicy: beczka śmiechu. Znowu ten fajny żart :)
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:46:37
  • -2
@PanKruci: a ja widziałem wiele komentarzy o stanie. Nawet o tym wspomniałem w tekście którego nie chciało ci się dokładnie czytać :)
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:46:48
  • -2
@Dominik_Bakunin: steamie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:47:06
  • -2
@jarek04: podpisuję się obiema rękami
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:47:57
  • -3
@kazikgoladupa: nie, to jednak nie takie proste.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:49:14
  • 1
@srednibrat: hipsterskie protesty przeciwko wojnie w Wietnamie przyczyniły się do zakończenia wojny
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 10:50:52
  • -5
@osiemosiemczteryjeden: założyłem konto, żeby rozpropagować protest. Teoria spiskowa jest niepotrzebna. Powiem ci więcej - założyłem też konto na Facebooku i Reddicie. W tym samym czasie
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:00:53
  • 4
@Lotnique:tak mówili w rosyjskich mediach. Ukraińcy się bardzo systematycznie sami b--------ą od miesiąca. Czego się nie zrobi dla polubien.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:01:17
  • -4
@qebeq: może podaj te sprawy
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:01:37
  • -3
@Lotnique: też ok
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:01:55
  • -1
@krzysztoforek: policzymy
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:04:55
  • -4
@smog11: to jest ciekawe co piszesz. Ale powiem ci, że prawdopodobnie niechcący powtórzyłes tezy rosyjskiej propagandy. Słowo daję, sprawdź. Oni wydali takie komunikaty za pomocą oficjalnych agencji prasowych
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:06:13
  • 1
@rafal-heros: to w czym problem? Ja cię nie powstrzymam.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:08:52
  • -2
@kazikgoladupa: Ukraińcy mają lepsze pomysły na wydawanie pieniędzy - kupują amunicję
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 11:09:51
  • 0
@to_nie_tak_jak-myslisz: nikt cię nie powstrzyma. To twoja sprawa.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 12:58:06
  • -2
@espu: kreda jest. Nie zmieściła się w kadrze.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 12:58:17
  • -3
@JezusChrystuz: xd
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 12:59:03
  • 0
@WakcynatorMilosci: może spróbuj zakopać ruski spam. Też go nie brakuje.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 12:59:52
  • 0
@megastulejka: godzinę ustaliłem tydzień temu. Może przyjdź później.
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 13:20:48
  • -1
@Farelka2000W: To nie moja. Jakiś dzielny wykopek zrobił. Przy okazji dziękuję
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
25.03.2022, 15:29:35
  • -1
@megastulejka: rany, internetowy kozak
Dominik_Bakunin
Dominik_Bakunin
Autor
26.03.2022, 23:01:39
  • -4
@krzysztoforek: między 17 a 20. Coś pięknego
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Dominik Gąsiorowski

  • Dominik Gąsiorowski. Organizator Ogólnopolskiego Bojkotu Leroy Merlin, scenarzysta telewizyjny
  • warszawa
  • https://www.facebook.com/leroy.nachuj
  • dgasior@wp.pl
  • Facebook

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.03.2022

    Komentator
  • Kałasznikow
    od 25.03.2022

    Kałasznikow
  • Ekshibicjonista
    od 19.11.2022

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 24.03.2023

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking